Lijkt wel of de waarheid hier niet aan het licht mag komen !
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Heb hier al veel interessante informatie zien verdwijnen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik denk dat het gerelateerd is aan het feit dat het niet is toegelaten om bepaalde informatie in een dergelijk forum te plaatsen, de mods verwijderen dit en je krijgt tevens een waarschuwing via PB.Bratzz schreef:Jammer dat op dit forum met de regelmaat van een klok berichten verwijderd worden.
Lijkt wel of de waarheid hier niet aan het licht mag komen !
Heb hier al veel interessante informatie zien verdwijnen.
Dit (standaard) bericht heb ik ook ontvangen.wodonar schreef:(...)De Nederlandse Thuiswinkel Organisatie gaat haar uiterste beste doen om te bemiddelen bij de klachtafhandeling.(...)
Valt wel mee de mods zijn gaarne bereid om je daar te helpen en er staat een uitgebreide handleiding online!Paul Sprangers schreef:Ik wil best aangifte doen op OpgelichtOpInternet.nl, maar wat is me dat een onoverzichtelijke site! Het zal wel aan mijn leeftijd liggen, maar het noodzakelijke stappenplan dat je moet doorlopen, kan ik nergens vinden. Waar ik ook op klik (en het wemelt er van de knoppen en tags), ik kom in het beste geval steeds bij de uitleg van het stappenplan - de korte dan wel de lange versie. Het stappenplan zelf krijg ik niet in beeld. Dus nu denk ik: laat ook maar.
Dat het bedrijf inmiddels zou zijn opgeheven is in de eerste plaats (nog) niet relevant en lijkt mij vreemd daar de KvK nog steeds aktief is.twijbenga schreef:Ik heb vanmiddag aangifte gedaan bij de politie, en er werd mij gezegd dat het bedrijf inmiddels is opgeheven!!
jialin schreef:Dat het bedrijf inmiddels zou zijn opgeheven is in de eerste plaats (nog) niet relevant en lijkt mij vreemd daar de KvK nog steeds aktief is.twijbenga schreef:Ik heb vanmiddag aangifte gedaan bij de politie, en er werd mij gezegd dat het bedrijf inmiddels is opgeheven!!
Maakt verder ook niet uit voor de aangifte bij Politie.
Daarom nogmaals meld e.e.a op:
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 1290721308
De meldingen nemen toe alhier en er komt steeds meer zicht op de schade en gedupeerden.