Als je het op wilt nemen tegen wat je in de eigen marketing allemaal beloofd hebt dan moet je nogal. Vandaag een uitgebreid artikel over wat beloofd is, de onderbouwing daarvan en de reacties van Lijbrandt op de kritiek van de klanten. Ook gaat het over mededogen met de Lijbrandt-medewerkers. Als laatste is er een Tip voor Lijbrandt en Reggefiber om -het echt anders te gaan doen- en zo tot een oplossing te komen.
http://glasvezelnetwerkaalten.blogspot.com/
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lijbrandt zoekt confrontatie en heeft niet beloofd dat....
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 16 nov 2010 09:22
Re: Lijbrandt zoekt confrontatie en heeft niet beloofd dat....
Ach, er zijn ambities! Qua helpdesk kunnen ze zich al meten met de Ziggo's en Upc's. Die stap is al gezet.
Alleen het webcare-team van Lijbrandt dat sinds twee dagen op tweakers.net rondzweeft, helpt niet bijster goed.
Persoonlijk zou ik als directeur dat hele team onmiddellijk op non-actief zetten.
Op deze manier reageren in de functie van webcare voor Lijbrandt werkt op tweakers bijzonder averechts.
De directie aldaar snapt het volgens mij niet echt.......
Alleen het webcare-team van Lijbrandt dat sinds twee dagen op tweakers.net rondzweeft, helpt niet bijster goed.
Persoonlijk zou ik als directeur dat hele team onmiddellijk op non-actief zetten.
Op deze manier reageren in de functie van webcare voor Lijbrandt werkt op tweakers bijzonder averechts.
De directie aldaar snapt het volgens mij niet echt.......