LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opnemen gesprekken door Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
DoubleU

Opnemen gesprekken door Dexia

Ongelezen bericht door DoubleU »

Is het bij de bezoekers van dit forum bekend (of heb ik iets gemist) dat Dexia bij het beeindigen van contracten de daarover gevoerde telefoongesprekken opneemt? Zo ja, weet iemand wat hiervan de juridische betekenis is en welke bedoeling hiermee wordt beoogt.

Ik ben hier achter gekomen toen ik mijn vorig jaar verlengde WVD alsnog vandaag heb beeindigd.

lennart

Re: Opnemen gesprekken door Dexia

Ongelezen bericht door lennart »

Dexia neemt alle telefoon gesprekken op. Dus als je iets verkeerd zegt wordt het tegen je gebrukt, als hun iets verkeerd zeggen hab je er niks aan want dan is net dat stukje zoek, niet opgenomen, nooit gezegd.
Dus neem zelf ook alles op als je ze belt.
lennart

Richard de Wind

Ongelezen bericht door Richard de Wind »

Volgens mij mag dat helemaal niet, zonder dat ze zeggen dat het wordt opgenomen. Daarmee is het bewijs dus illegaal verkregen en niet rechtsgeldig.

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Waarom zou het niet mogen? Verzin je dat zelf?

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,opnemen kunnen ze altyd doen,maar ze kunnen bijvoorbeeld niet gerechtelijk gebruiken in een proces.Dus het is veel zinvoller voor hun om het te melden vrgr.andre de croos

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Als het legaal is dat ze het opnemen (en tot nu toe ga ik ervan uit dat het legaal is) dan kunnen ze het toch ook in een proces gebruiken?

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

hollander,opnamens zijn geregeld bij de wet en indien iemand je opbeld moet dit worden medegedeeld worden of dit dient vooraf in het contract verwerkt zijn en door beiden partners(leasecontracten)getekend zijn dan pas kunnen ze gerechtelijk jou gesprekken opnemen.vrgr.andre de croos

rwgdegraaf

Ongelezen bericht door rwgdegraaf »

Ik ben ook gebeld door Dexia en ze vertelden me inderdaad dat het gesprek opgenomen zou worden. Ik ben benieuwd wat ze met dat gesprek gaan doen?

Rdg

Gesloten