LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
PatsyB
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 nov 2010 19:39

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door PatsyB »

Inderdaad, ik ben ook zo'n belgische gedupeerde van extremediscount.be.
En ja, heb ook al juridische info ingewonnen bij verschillende instanties, gaande van politie, tot deurwaarder tot advocaat.
M.a.w. ik laat het hiet niet bij.

Maarten-Heemskerk
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 nov 2010 14:19

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Maarten-Heemskerk »

Beste mensen, Ik ben ook naar de site van http://www.opgelichtopinternet.nl gegaan en ik moet zeggen dat je er naar mijn idee geen moer aan hebt. Je bent er een hele tijd mee bezig en verder krijg je een advies dat zegt: doe aangifte! Dat is dus alles wat men op die site doet en men vraagt een donatie. Je hebt er dus helemaal niets aan, ook politie zit niet te wachten dat je daar je prbleem hebt gemeld. Het enig wat we moeten doen is ons bundelen en alle zaken die alleen al op deze site worden vermeld noteren en daarmee aan de gang gaan. Ik ben al bezig met een vet dossier te maken, dit geeft wat werk want het moet overal vandaan komen. maar ik ga door en zodra ik het zover klaar heb dat we er iets mee kunnen doen dan kan je het van mij toegemaild krijgen. Even een paar dagen geduld, maar doe wel aangifte en stuur je procesverbaal nummer door naar de politie in Goirle. [email protected] dit is het mailadres en vermeld er specifiek bij dat het om ExtremeDiscount gaat.

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Vriendelijke groet, Maarten email: [email protected]

sanmarco09
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2010 13:06

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door sanmarco09 »

Zelf ben ik ook door Extremediscount.nl opgelicht.
Toch apart dat sinds ze het thuiswinkel waarborg hadden het de verkeerde kant is opgegaan.
Ik lees op verschillende sites veel bericht hierover. Tot nu toe geregistreerd wat Extremediscount schuldig is aan consumenten ca € 4000,-
Dit lijkt me nu niet een bedrag om weg te lopen van je bedrijf.. maar goed het zou zomaar het drie dubbele kunnen zijn.

Ondertussen heb ik ook een geschil ingediend bij de geschillencomissie.
Of het wat gaat helpen, geen idee, maar het lijkt me toch duidelijk dat deze man z.s.m. zijn werkzaamheden moet stoppen voordat hij met zijn andere bedrijf/bedrijven ook andere gaat oplichten. Tenzij hij natuurlijk allang vertrokken is...
Het lijkt me in ieder geval geen slecht plan als TROS Opgelicht eens een bezoekje gaat brengen aan Tom van Zundert, om het een en ander uit te leggen.

twijbenga
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:25

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door twijbenga »

Ik weet niet of je er een moer aan hebt, maar het is wel goed dat je daar ook je klacht meldt, ik heb van verschillende moderators vernommen dat extreme discount de klachten daar op de site al gelezen hebben, alleen ze hebben er (nog)niks mee gedaan en jij kan misschien het beste ook je procesverbaalnummer invullen op http://www.opgelichtopinternet !!, dan kun je als laatste een brief uitprinten en die naar de ing bank toesturen met verzoek je het bedrag te crediteren!!
Dan is de ing bank ook op de hoogte van de fraude , als de ing veel klachten krijgt van extreme discount, zal deze echt wel iets ondernemen.
Als je nog aangifte moet doen, doe dit zo snel mogelijk, omdat de politie in Nederland en Belgie er al druk mee bezig is, hoe meer aangiftes des te beter!
Maarten-Heemskerk schreef:Beste mensen, Ik ben ook naar de site van http://www.opgelichtopinternet.nl gegaan en ik moet zeggen dat je er naar mijn idee geen moer aan hebt. Je bent er een hele tijd mee bezig en verder krijg je een advies dat zegt: doe aangifte! Dat is dus alles wat men op die site doet en men vraagt een donatie. Je hebt er dus helemaal niets aan, ook politie zit niet te wachten dat je daar je prbleem hebt gemeld. Het enig wat we moeten doen is ons bundelen en alle zaken die alleen al op deze site worden vermeld noteren en daarmee aan de gang gaan. Ik ben al bezig met een vet dossier te maken, dit geeft wat werk want het moet overal vandaan komen. maar ik ga door en zodra ik het zover klaar heb dat we er iets mee kunnen doen dan kan je het van mij toegemaild krijgen. Even een paar dagen geduld, maar doe wel aangifte en stuur je procesverbaal nummer door naar de politie in Goirle. [email protected] dit is het mailadres en vermeld er specifiek bij dat het om ExtremeDiscount gaat.

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Vriendelijke groet, Maarten email: [email protected]

twijbenga
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:25

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door twijbenga »

Ik adviseer je om er ook melding van te maken op http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 90721308/0
Ik denk dat het inderdaad nog wel veel meer is, als je alle meldingen in belgie ook ziet, dat zijn er ook nog wel aardig wat!
sanmarco09 schreef:Zelf ben ik ook door Extremediscount.nl opgelicht.
Toch apart dat sinds ze het thuiswinkelwaarborg hadden het de verkeerde kant is opgegaan.
Ik lees op verschillende sites veel bericht hierover. Tot nu toe geregistreerd wat Extremediscount schuldig is aan consumenten ca € 4000,-
Dit lijkt me nu niet een bedrag om weg te lopen van je bedrijf.. maar goed het zou zomaar het drie dubbele kunnen zijn.

Ondertussen heb ik ook een geschil ingediend bij de geschillencomissie.
Of het wat gaat helpen, geen idee, maar het lijkt me toch duidelijk dat deze man z.s.m. zijn werkzaamheden moet stoppen voordat hij met zijn andere bedrijf/bedrijven ook andere gaat oplichten. Tenzij hij natuurlijk allang vertrokken is...
Het lijkt me in ieder geval geen slecht plan als TROS Opgelicht eens een bezoekje gaat brengen aan Tom van Zundert, om het een en ander uit te leggen.

jialin
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 jun 2008 13:46

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door jialin »

Maarten-Heemskerk schreef:Beste mensen, Ik ben ook naar de site van http://www.opgelichtopinternet.nl gegaan en ik moet zeggen dat je er naar mijn idee geen moer aan hebt. Je bent er een hele tijd mee bezig en verder krijg je een advies dat zegt: doe aangifte! Dat is dus alles wat men op die site doet en men vraagt een donatie. Je hebt er dus helemaal niets aan, ook politie zit niet te wachten dat je daar je prbleem hebt gemeld. Het enig wat we moeten doen is ons bundelen en alle zaken die alleen al op deze site worden vermeld noteren en daarmee aan de gang gaan. Ik ben al bezig met een vet dossier te maken, dit geeft wat werk want het moet overal vandaan komen. maar ik ga door en zodra ik het zover klaar heb dat we er iets mee kunnen doen dan kan je het van mij toegemaild krijgen. Even een paar dagen geduld, maar doe wel aangifte en stuur je procesverbaal nummer door naar de politie in Goirle. [email protected] dit is het mailadres en vermeld er specifiek bij dat het om ExtremeDiscount gaat.

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Vriendelijke groet, Maarten email: [email protected]
Kun je dan wel zeggen maar daar worden de zaken goed en overzichtelijk op de rails gezet, het is een hulpmiddel om gedupeerden te begeleiden hoe verder te handelen!
Als je hier op dit forum leest staan er vele gelijke adviezen zoals online aangifte doen, brieven schrijven naar zijn moeder , etc. echter dit helpt voor geen meter....voor oplichting kun je alleen in persoon aangifte doen op een Politie bureau en niets anders, zijn moeder gaan aanschrijven zal al helemaal geen zoden aan de dijk zetten. Zaak is het dan ook dat een ieder AANGIFTE zal doen en wel of geen gebruikt maakt van de hulpvaardigheden van OpgelichtOpInternet. Processenverbaal doorsturen naar andere politiebureaus heeft ook geen zin, bij aangifte m.b.t Extremediscount gaat alles reeds naar 1 team die deze (oplichtingszaak) zaak onder zijn hoede heeft! (dit is reeds landelijk bij alle politiekorpsen gemeld sinds afgelopen maandag)

Toch blijft http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 90721308/0 een zeer goede hulp om een en ander in goede banen te leiden via hun stappenplan. Dat dit omslachtig en veel tijd kost is grote onzin kost je slechts in totaal minder dan 5 minuten.

En het kost zeker geen donatie als je dat niet wilt.....is je eigen keuze?

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

den7
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2010 14:15

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door den7 »

net stappenplan ingevuld bij OpgelichtOpInternet.nl en mail gestuurd naar Extremediscount.NL om de koopovereenkomst te ontbinden.
den7

bakkerko
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2010 14:00

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door bakkerko »

Aangifte gedaan bij de politie team Regio Zeeland en mijn file over ED doorgestuurd aan team [email protected]
Proces-Verbaalnummer PL196A 2010098854-1

g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

Aangifte gedaan bij de politie team Regio Brabant ZUID-OOST en mijn file over ED doorgestuurd aan team [email protected]
Proces-Verbaalnummer PL2213 2010180978-1

gesmurfd
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 nov 2010 15:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door gesmurfd »

We willen graag aangifte doen van oplichting (bijna 900 euro, tel dat maar bij de rest)
maar:
De uiterste terug betaal datum verloopt pas op 11-12-2010
Ik ben zelf voorlopig in het buitenland
Mijn vriend spreekt niet zo goed nederlands (wel engels) en is alleen op zaterdag vrij

Zouden we dan toch aangifte kunnen doen? Zelf heb ik er geen tijd meer voor voordat ik afreis, maar ik wil de zaak absoluut niet op zijn beloop laten. Het is geweldig hoe iedereen hier info geeft.
Hopelijk helpt het en krijgt die gast meer dan alleen een tik op de vingers (sorry, weinig geloof in het NL rechtssysteem)

Over de Thuiswinkel org. kan ik kort zijn: waardeloos!

Bedankt alvast voor alle hulp hier.

gesmurfd
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 nov 2010 15:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door gesmurfd »

Overigens: van vele zaken heb ik schermprints gemaakt voordat ze verwijderd waren. Zowel van dit forum als van de websites, foto's etc.

mdejong22
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2010 18:27

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door mdejong22 »

Dat heb ik ook gedaan!!, je weet nooit waar het goed voor is!
gesmurfd schreef:Overigens: van vele zaken heb ik schermprints gemaakt voordat ze verwijderd waren. Zowel van dit forum als van de websites, foto's etc.

miss silly
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2010 22:03

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door miss silly »

helaas heb ik ook bij extreme discount besteld, en nu problemen met levering. Ik krijg op e-mails alleen van die standaard automatische reakties dat ze helaas niet bereikbaar zijn tot 4 december( datum verschuift steeds), ze zijn telefonisch niet bereikbaar en ook hun afhaal centrum is gesloten????????
Echt balen, ik had eerst moeten kijken of ze waar konden maken wat ze zeggen :cry:

chrisgroeneveld
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 nov 2010 14:16

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door chrisgroeneveld »

Beste Miss Silliy,
Doe A.U.B. aangifte bij de politie echter niet via internet.
Heb zelf gisteren aangifte gedaan het kost ff tijd, maar om zo een smeerlap te laten pakken moet je er helaas wat voor over hebben.
Iets anders zit er echt niet op.

jialin
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 jun 2008 13:46

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door jialin »

miss silly schreef:helaas heb ik ook bij extreme discount besteld, en nu problemen met levering. Ik krijg op e-mails alleen van die standaard automatische reakties dat ze helaas niet bereikbaar zijn tot 4 december( datum verschuift steeds), ze zijn telefonisch niet bereikbaar en ook hun afhaal centrum is gesloten????????
Echt balen, ik had eerst moeten kijken of ze waar konden maken wat ze zeggen :cry:
Zaak is het dan ook dat een ieder AANGIFTE zal doen (niet online) en wel of geen gebruikt maakt van de hulpvaardigheden van OpgelichtOpInternet.

Processenverbaal doorsturen naar andere politiebureaus heeft ook geen zin, bij aangifte m.b.t Extremediscount gaat alles reeds naar 1 team die deze (oplichtingszaak) zaak onder zijn hoede heeft! (dit is reeds landelijk bij alle politiekorpsen gemeld sinds afgelopen maandag)

Toch blijft http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 721308/135 een zeer goede hulp om een en ander in goede banen te leiden via hun stappenplan.

PatsyB
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 nov 2010 19:39

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door PatsyB »

HALLO IEDEREEN,

Heb zonet telefonisch contact gehad met de dienst economie in België en ja er komt schot in.
WE MOETEN MET Z'N ALLEN ONS DOSSIER(betalingsbewijs=visa, rekeninguittreksel; andere relavante documenten= vb.bewijs van niet levering, emails, ...) DOOR STUREN NAAR: [email protected]
EN DIT TEN LAATSTE OP 09 DECEMBER 2010.
DEZE INSTANTIE GAAT OP HUN BEURT DAN HEEL HET DOSSIER DOORSTUREN NAAR HUN NEDERLANDSE COLLEGA'S.

NIET WACHTEN EN GEWOON DOEN!!!

Groetjes vanuit België,

Patsy

jialin
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 jun 2008 13:46

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door jialin »

PatsyB schreef:HALLO IEDEREEN,
DEZE INSTANTIE GAAT OP HUN BEURT DAN HEEL HET DOSSIER DOORSTUREN NAAR HUN NEDERLANDSE COLLEGA'S.

NIET WACHTEN EN GEWOON DOEN!!!
Groetjes vanuit België,
Patsy
We doen reeds aangifte bij de Politie in Nederland, dus heeft het geen zin meer dit nogmaals aan genoemde persoon toe te sturen in Belgie die het vervolgens zal gaan (nogmaals) doorsturen naar de Nederlandse autoriteiten!

Misschien wel goed voor de Nederburen.......

***Toch blijft http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 721308/135 een zeer goede hulp om een en ander in goede banen te leiden via hun stappenplan........
Laatst gewijzigd door jialin op 02 dec 2010 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.

mirabelle
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2010 13:34

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door mirabelle »

Heb ook begin september voor 363,50 een espressoapparaat besteld en betaald. Maar tot eind oktober uitstel van de levering, elke x hoorde ik dat delonghi leveringsproblemen had of dat ze niet wisten waarneer t apparaat bij hun binnenkwam? Begin november de order geannuleerd, half november banknr doorgegeven, maar nog niets binnen. En nu ik deze reacties allemaal zie en lees, heb ik niet veel hoop meer.

Mirabelle uit Tilburg

jialin
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 jun 2008 13:46

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door jialin »

mirabelle schreef:Heb ook begin september voor 363,50 een espressoapparaat besteld en betaald. Maar tot eind oktober uitstel van de levering, elke x hoorde ik dat delonghi leveringsproblemen had of dat ze niet wisten waarneer t apparaat bij hun binnenkwam? Begin november de order geannuleerd, half november banknr doorgegeven, maar nog niets binnen. En nu ik deze reacties allemaal zie en lees, heb ik niet veel hoop meer.
Mirabelle uit Tilburg
Aangifte doen bij je plaatselijk politiebureau en/of:

Toch blijft http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 721308/135 een zeer goede hulp om een en ander in goede banen te leiden via hun stappenplan........

g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

IK HEB OP 2 DEC.2010 het volgende GEMAILD NAAR POLITIE TE TILBURG;

Ondergetekende heeft op 1 dec.j.l.
aangifte gedaan wegens OPLICHTING bij de politie Regio Brabant ZUID-OOST door EXTREME DISCOUNT te Goirle. Proces-Verbaalnummer PL2213 2010180978-1

Gaat U hiermee wat doen?

Gaarne Uw reactie,

met vriendelijke groet;



ANTWOORD VAN DE POLITIE TILBURG(ontvangen 2-12-10 15.30 uur) ;

We zijn op dit moment bezig met het verzamelen van de aangiftes. Hierna zal de zaak bij justitie worden voorgelegd en zal er door justitie een beslissing worden genomen.

Met vriendelijke groet,



Recherche team leijdal

Ringbaan zuid 498 A, 5026 PA te Tilburg

Postbus 8050, 5004 GB Tilburg

9357
Laatst gewijzigd door g.v.campenhout op 02 dec 2010 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten