LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] natuals b.v directpay webcasso
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 17 jul 2010 21:35
Re: natuals b.v directpay webcasso
Hallo allemaal.
Oh, help. Ik heb hier alles gelezen en ik heb spijt dat ik niet eerder heb gegoogled.... Ik heb bij hun nooit iets besteld, nooit iets ontvangen en eind april opeens een betalingsherinnering!! Nooit eerder facturen gehad. Je kunt toch alleen een betalingsherinnering krijgen als je eerdere facturen gehad hebt... Maar goed, dit was via directpay, in opdracht van Natuals BV, of ik even 118 euro wilde betalen!!!!!! Ik heb een mailtje gestuurd en kreeg antwoord terug dat Natuals nooit een pakketje "niet bezorgbaar" heeft teruggehad. Zij hebben dus geen redenen om aan te nemen dat ik nooit iets ontvangen heb. Ik heb in 1e instantie niet betaald. Maar de brief van Webcasso heeft mij de stuipen op het lijf gejaagd en ik heb dus helaas betaald. Mijn rechtsbijstandverzekering kon de zaak niet in behandeling nemen omdat het oorspronkelijke bedrag onder de 100 euro zat. Wel heb ik op de website van directpay naar mijn gegevens gekeken en daar bleek het rekeningnummer niet van mij te zijn. Er waren 2 cijfers omgedraaid. Ik heb dus het idee dat iemand met mijn gegevens dingen besteld heeft.... De bezorging van hun producten loopt via selektmail.
Misschien is die ook niet betrouwbaar...
Zou ik dat geld ergens kunnen terugvorderen nu blijkt dat Natuals een oplichter is? (Ik had dat toevallig wel bij de betalingsomschrijving gezet.) Hopelijk kan iemand mij hier antwoord op geven. Weet iemand ook de adresgegevens van Natuals? Dan kan ik ze via radar een koude douche sturen!!
Groetjes
Oh, help. Ik heb hier alles gelezen en ik heb spijt dat ik niet eerder heb gegoogled.... Ik heb bij hun nooit iets besteld, nooit iets ontvangen en eind april opeens een betalingsherinnering!! Nooit eerder facturen gehad. Je kunt toch alleen een betalingsherinnering krijgen als je eerdere facturen gehad hebt... Maar goed, dit was via directpay, in opdracht van Natuals BV, of ik even 118 euro wilde betalen!!!!!! Ik heb een mailtje gestuurd en kreeg antwoord terug dat Natuals nooit een pakketje "niet bezorgbaar" heeft teruggehad. Zij hebben dus geen redenen om aan te nemen dat ik nooit iets ontvangen heb. Ik heb in 1e instantie niet betaald. Maar de brief van Webcasso heeft mij de stuipen op het lijf gejaagd en ik heb dus helaas betaald. Mijn rechtsbijstandverzekering kon de zaak niet in behandeling nemen omdat het oorspronkelijke bedrag onder de 100 euro zat. Wel heb ik op de website van directpay naar mijn gegevens gekeken en daar bleek het rekeningnummer niet van mij te zijn. Er waren 2 cijfers omgedraaid. Ik heb dus het idee dat iemand met mijn gegevens dingen besteld heeft.... De bezorging van hun producten loopt via selektmail.
Misschien is die ook niet betrouwbaar...
Zou ik dat geld ergens kunnen terugvorderen nu blijkt dat Natuals een oplichter is? (Ik had dat toevallig wel bij de betalingsomschrijving gezet.) Hopelijk kan iemand mij hier antwoord op geven. Weet iemand ook de adresgegevens van Natuals? Dan kan ik ze via radar een koude douche sturen!!
Groetjes
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 03 aug 2010 10:25
Re: natuals b.v directpay webcasso
Wij hadden een rekening openstaan van een paar tientjes bij een bedrijf, oke onze fout , we waren te laat met betalen.
Kregen een aanmaning van webcasso in Mei daarover, wij de rekening gelijk voldaan, met het dossier nummer erbij
Zaak gesloten denk je dan....dus niet.
Kwam gisteren een deurwaarder van webcasso, even met een rekening van..174 euro, en een dagvaardiging.
Die dagvaardiging leek helemaal nergens op, was gewoon een blanco papier, niet eens een telefoonnummer van ze er op, helemaal niks.
Wij gebeld vandaag naar webcasso, dat we dat toch echt niet gaan betalen.
Kwam als antwoord, ze hadden ons in Mei een brief gestuurd met een ander rekening nummer, wij hebben die brief nooit ontvangen, was ook niet aangetekend verstuurd door webcasso.
Dat rekening nummer waar wij dat bedrag op hadden gestort was voor minder ernstige zaken volgens hun.
We hebben ze een mail gestuurd, dat wij vol goede moed en zin die rechtzaak tegemoet zien.
En dat wij vanaf nu alle kosten die wij maken inzake webcasso bij hun in rekening gaan brengen.
We houden jullie op de hoogte.
Kregen een aanmaning van webcasso in Mei daarover, wij de rekening gelijk voldaan, met het dossier nummer erbij
Zaak gesloten denk je dan....dus niet.
Kwam gisteren een deurwaarder van webcasso, even met een rekening van..174 euro, en een dagvaardiging.
Die dagvaardiging leek helemaal nergens op, was gewoon een blanco papier, niet eens een telefoonnummer van ze er op, helemaal niks.
Wij gebeld vandaag naar webcasso, dat we dat toch echt niet gaan betalen.
Kwam als antwoord, ze hadden ons in Mei een brief gestuurd met een ander rekening nummer, wij hebben die brief nooit ontvangen, was ook niet aangetekend verstuurd door webcasso.
Dat rekening nummer waar wij dat bedrag op hadden gestort was voor minder ernstige zaken volgens hun.
We hebben ze een mail gestuurd, dat wij vol goede moed en zin die rechtzaak tegemoet zien.
En dat wij vanaf nu alle kosten die wij maken inzake webcasso bij hun in rekening gaan brengen.
We houden jullie op de hoogte.
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 03 aug 2010 10:25
Re: natuals b.v directpay webcasso
Aanvulling.
We moeten 8 September voor komen bij de kantonrechter in Utrecht, om 10 uur, inzake webcasso
We moeten 8 September voor komen bij de kantonrechter in Utrecht, om 10 uur, inzake webcasso
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 17 jul 2010 21:35
Re: natuals b.v directpay webcasso
Oké! Succes. Hopelijk komt de rechter tot het inzicht dat het een oplichtingszaak betreft!
Re: natuals b.v directpay webcasso
Hallo,
Wij zijn ook mooi beetgenomen door Natuals!
Mijn vriendin had ze een pak weg 4 a 5 weken geleden aan de telefoon (als het niet langer geleden was).
Er werd aangeboden een proefzending zonder verplichtingen en een eenmalige verzendkosten van 6,95 euro
Mijn vriendin had helaas hiermee ingestemd.
Nu na zoveel weken na het telefoontje een klein pakketje in de brievenbus.
Hierin een brief en een zakje met Multi Vitamine.
In de brief stond dat de kosten 15,90 euro waren en dat bleek al afgeschreven te zijn. Er staat ook duidelijk in dat het gaat om een vervolg zending terwijl wij eerst een Proefpakket zouden ontvangen. Deze hebben wij niet ontvangen. Echter na vandaag eens te kijken op internetbankieren zag ik dat er op 25-06-2010 wel 6,90 euro was afgeschreven. Dus wel geld incasseren maar niets toesturen.
Tevens vreemd was dat de brief getekend was op 22-07-2010 en ik pas op 03-08-2010 het pakketje in de bus kreeg.
Ik hierop Natuals geschreven dat ik dit maar een vreemde gang van zaken doen vind. Tevens wilde ik dat het bedrag werd terug gestort en ik uit het systeem verwijderd werd. Ook heb ik aangegeven dat ik met de inlog codes die in de brief stond niet kon inloggen op hun site. Ik moest namelijk op de site inloggen om vervolgzendingen te stoppen.
Bovenstaande gelijk gedaan op dezelfde dag als ik het pakketje ontvangen had.
Reactie die ik terug kreeg van Natuals:
"Geachte mevrouw .........,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
In de brief die u samen met de proefzending heeft ontvangen staat duidelijk aangegeven dat Natuals, indien er niet tijdig (uiterlijk voor 17/07/2010) is geannuleerd, automatisch een vervolgzending verzendt.
Aangezien wij tot op heden uw annulering niet hebben ontvangen, hebben wij u een kwartaalzending (goed voor 3 maanden) toegestuurd. De kosten van deze zending (3x €15,90) incasseren wij achteraf in drie gelijke maandelijkse termijnen. Voor vragen over betalingen/aanmaningen kunt u contact opnemen met DirectPay, tel. 0900-333 22 00 (keuze 1, gevolgd door 1) of [email protected].
Een fijne dag gewenst en een vriendelijke groet,
Klantenservice Natuals
[email protected]"
Ze hebben het over de datum 17-07-2010 zoals in de brief moest staan. Daarin staat echter de datum 22-07-2010 en ik kreeg dit pakket pas op 03-08-2010
Vreemd dat per direct opeens nu een vervolg zending gaan toesturen nadat ik opeens ging klagen/zij iets van mij te horen kregen.
Naar mijn idee sturen ze het proefpakket bewust niet toe. En later zeggen, ja u had toen de tijd moeten opzeggen toen u het proefpakket ontvangen had, dat stond ook in de brief die u hierbij ontving.
Ik ga in iedergeval niets meer betalen en morgen vroeg vorder ik bij de bank de 15,90 euro terug.
Een groot oplichters bedrijf is Natuals!!!
Wij zijn ook mooi beetgenomen door Natuals!
Mijn vriendin had ze een pak weg 4 a 5 weken geleden aan de telefoon (als het niet langer geleden was).
Er werd aangeboden een proefzending zonder verplichtingen en een eenmalige verzendkosten van 6,95 euro
Mijn vriendin had helaas hiermee ingestemd.
Nu na zoveel weken na het telefoontje een klein pakketje in de brievenbus.
Hierin een brief en een zakje met Multi Vitamine.
In de brief stond dat de kosten 15,90 euro waren en dat bleek al afgeschreven te zijn. Er staat ook duidelijk in dat het gaat om een vervolg zending terwijl wij eerst een Proefpakket zouden ontvangen. Deze hebben wij niet ontvangen. Echter na vandaag eens te kijken op internetbankieren zag ik dat er op 25-06-2010 wel 6,90 euro was afgeschreven. Dus wel geld incasseren maar niets toesturen.
Tevens vreemd was dat de brief getekend was op 22-07-2010 en ik pas op 03-08-2010 het pakketje in de bus kreeg.
Ik hierop Natuals geschreven dat ik dit maar een vreemde gang van zaken doen vind. Tevens wilde ik dat het bedrag werd terug gestort en ik uit het systeem verwijderd werd. Ook heb ik aangegeven dat ik met de inlog codes die in de brief stond niet kon inloggen op hun site. Ik moest namelijk op de site inloggen om vervolgzendingen te stoppen.
Bovenstaande gelijk gedaan op dezelfde dag als ik het pakketje ontvangen had.
Reactie die ik terug kreeg van Natuals:
"Geachte mevrouw .........,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
In de brief die u samen met de proefzending heeft ontvangen staat duidelijk aangegeven dat Natuals, indien er niet tijdig (uiterlijk voor 17/07/2010) is geannuleerd, automatisch een vervolgzending verzendt.
Aangezien wij tot op heden uw annulering niet hebben ontvangen, hebben wij u een kwartaalzending (goed voor 3 maanden) toegestuurd. De kosten van deze zending (3x €15,90) incasseren wij achteraf in drie gelijke maandelijkse termijnen. Voor vragen over betalingen/aanmaningen kunt u contact opnemen met DirectPay, tel. 0900-333 22 00 (keuze 1, gevolgd door 1) of [email protected].
Een fijne dag gewenst en een vriendelijke groet,
Klantenservice Natuals
[email protected]"
Ze hebben het over de datum 17-07-2010 zoals in de brief moest staan. Daarin staat echter de datum 22-07-2010 en ik kreeg dit pakket pas op 03-08-2010
Vreemd dat per direct opeens nu een vervolg zending gaan toesturen nadat ik opeens ging klagen/zij iets van mij te horen kregen.
Naar mijn idee sturen ze het proefpakket bewust niet toe. En later zeggen, ja u had toen de tijd moeten opzeggen toen u het proefpakket ontvangen had, dat stond ook in de brief die u hierbij ontving.
Ik ga in iedergeval niets meer betalen en morgen vroeg vorder ik bij de bank de 15,90 euro terug.
Een groot oplichters bedrijf is Natuals!!!
Re: natuals b.v directpay webcasso
hallo allemaal ben weer wat nieuws te weten gekomen het blijkt dat Beyond Beauty ook bij hetzelfde bedrijf natuals hoort en ook direct pay en webcasso het is een grote oplichters organisatie ga maar eens zoeken onder de naam webcasso daar staan nog meer mensen die dezelfde problemen hebben groetjes anita
Re: natuals b.v directpay webcasso
Hee, ik ben nu 21 student.
Kom ik vandaag thuis zie ik een dagvaarding van ROBBA BV oftewel Tell Sell.
Ik heb nog nooit iets besteld helemaal niet in 2008...ken heel het bedrijf niet. Volgens mij is die brief nep. Volgens die brief moet ik de 22ste voorkomen als ik niet betaal het bedrag was 48euro en nu met alle kosten 201 euro. Ik ga dat niet betalen ik denk dat ik morgen naar de politie ga en een ombudsman ga opzoeken of ik het nou wel of niet ga of moet betalen. Ik ga wel zorgen dat hier wat aandacht aan word besteed.
Pffff nou ik hou jullie op de hoogte is er iemand die wel heeft betaald?
En hoe is het eigenlijk allemaal afgelopen?
Kom ik vandaag thuis zie ik een dagvaarding van ROBBA BV oftewel Tell Sell.
Ik heb nog nooit iets besteld helemaal niet in 2008...ken heel het bedrijf niet. Volgens mij is die brief nep. Volgens die brief moet ik de 22ste voorkomen als ik niet betaal het bedrag was 48euro en nu met alle kosten 201 euro. Ik ga dat niet betalen ik denk dat ik morgen naar de politie ga en een ombudsman ga opzoeken of ik het nou wel of niet ga of moet betalen. Ik ga wel zorgen dat hier wat aandacht aan word besteed.
Pffff nou ik hou jullie op de hoogte is er iemand die wel heeft betaald?
En hoe is het eigenlijk allemaal afgelopen?
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 03 aug 2010 10:25
Re: natuals b.v directpay webcasso
Ik zou nog vertellen hoe het was gegaan met webcasso.
We moesten 7 September voor komen, voor de rechtbank van Utrecht.
Wij zijn geweest, en kregen te horen dat we schriftelijk bezwaar moesten indienen, inzake webcasso.
Wij gelijk de zelfde dag dat gedaan, bericht gehad dat de rechtbank het had ontvangen.
De rechtbank ging daarna contact opnemen met webcasso, voor hun verhaal.
Het is nu 22 November.....en nog steeds niks gehoord van de rechtbank
We moesten 7 September voor komen, voor de rechtbank van Utrecht.
Wij zijn geweest, en kregen te horen dat we schriftelijk bezwaar moesten indienen, inzake webcasso.
Wij gelijk de zelfde dag dat gedaan, bericht gehad dat de rechtbank het had ontvangen.
De rechtbank ging daarna contact opnemen met webcasso, voor hun verhaal.
Het is nu 22 November.....en nog steeds niks gehoord van de rechtbank
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 01 dec 2010 23:49
Re: natuals b.v directpay webcasso
In februari 2009 ben ik telefonisch benaderd door Natuals BV. Ik ben toen akkoord gegaan met hun aanbieding: een gratis proefpakket. Daarna hebben ze automatisch het abonnement verlengd, iets waar ik nooit om heb gevraagd. Ik heb nooit producten van hen ontvangen, ook het proefpakket niet, dus hoe kon ik dan reageren?! Natuals BV kon niet bewijzen dat ze mij de pakketten hebben gestuurd. Ze hielden voet bij stuk met dat ze mij de pakketten het hebben gezonden. Ik heb de eerste drie zendingen betaald en een aanmaning. Daarna kreeg ik een jaar na dato nog een betalingsherinnering (van Direct Pay). Ik had daar immers niet op gerekend, omdat ik bij mijn weten alles betaald had. Ik heb destijds alleen de de eerste serie rekeningen betaald, omdat ik me vergist had, ik had Natuals B.V. aangezien voor een ander bedrijf (Fit for Me) waar ik de vitamines van afneem(daar krijg ik keurig wel bewijzen van en altijd een mailtje met wat ik heb besteld, zo hoort het!). De bij mijn weten laatste betalingsherinnering had ik toen betaald om er vanaf te zijn.
Het gaat nogmaals om dat ik nl. nooit enige producten van Natuals B.V heb ontvangen!
Webcasso heeft. nl ook niets gedaan met mijn verweer!
Ik was in de veronderstelling dat de laatste aanmaning ingetrokken was. ik heb meerdere malen met Natuals BV. gecommuniceerd hierover. Het zou behalve klantvriendelijk van de kant van Natuals B.V. de meest reële en nette oplossing geweest zijn als ze het ingetrokken zouden hebben. Ik had van mijn kant reeds betaald voor producten die ik nooit heb ontvangen. Van de kant van Natuals B.V. is dit geen reclame om het op deze manier zo af te handelen. Ik denk nu eerder aan oplichting, ik heb nu meer klachten gelezen over deze bedrijven, had ik dat maar eerder geweten, dan had ik helemaal niets betaald!
Het gaat nogmaals om dat ik nl. nooit enige producten van Natuals B.V heb ontvangen!
Webcasso heeft. nl ook niets gedaan met mijn verweer!
Ik was in de veronderstelling dat de laatste aanmaning ingetrokken was. ik heb meerdere malen met Natuals BV. gecommuniceerd hierover. Het zou behalve klantvriendelijk van de kant van Natuals B.V. de meest reële en nette oplossing geweest zijn als ze het ingetrokken zouden hebben. Ik had van mijn kant reeds betaald voor producten die ik nooit heb ontvangen. Van de kant van Natuals B.V. is dit geen reclame om het op deze manier zo af te handelen. Ik denk nu eerder aan oplichting, ik heb nu meer klachten gelezen over deze bedrijven, had ik dat maar eerder geweten, dan had ik helemaal niets betaald!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 dec 2010 13:51
Re: natuals b.v directpay webcasso
Hallo mensen!!
Hoe vaak kan een mens zijn/haar eigen verhaal teruglezen? Niet normaal hoeveel klachten er zijn over deze drie bedrijven en e niets tegen gedaan wordt. Ik kreeg vorige week een brief van Webcasso (na de gebruikelijke mailwisseling met Natuals). Vandaag een telefoontje met de vraag wanneer ik dacht te gaan betalen. Antwoord was kort maar krachtig: Nooit!!! Gelijk ook gemeld dat ik er zwaar over denk juridische hulp te gaan zoeken.
Klopt het dat Webcasso en Natuals onder dezelfde eigenaar vallen?
Hoe vaak kan een mens zijn/haar eigen verhaal teruglezen? Niet normaal hoeveel klachten er zijn over deze drie bedrijven en e niets tegen gedaan wordt. Ik kreeg vorige week een brief van Webcasso (na de gebruikelijke mailwisseling met Natuals). Vandaag een telefoontje met de vraag wanneer ik dacht te gaan betalen. Antwoord was kort maar krachtig: Nooit!!! Gelijk ook gemeld dat ik er zwaar over denk juridische hulp te gaan zoeken.
Klopt het dat Webcasso en Natuals onder dezelfde eigenaar vallen?
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 08 dec 2010 20:52
Re: natuals b.v directpay webcasso
beste mede natuals gevallen
ik lees dit nu allemaal
en ook ik heb problemen met deze bedrijven en bij mij gaat het over nog langer geleden vanaf 2008
ook ik niks ontvangen
meerdere telefoontjes en mails verder en nu na 1 jaar niks gehoord te hebben
stond er een deurwaarder voor de deur met de mededeling dat ik moet voorkomen
nu de vraag iemand tips wat te doen met dit oplichters bedrijf en met de dagvaarding
ben benieuwd
met vriendelijke groet
djchopbeer
ik lees dit nu allemaal
en ook ik heb problemen met deze bedrijven en bij mij gaat het over nog langer geleden vanaf 2008
ook ik niks ontvangen
meerdere telefoontjes en mails verder en nu na 1 jaar niks gehoord te hebben
stond er een deurwaarder voor de deur met de mededeling dat ik moet voorkomen
nu de vraag iemand tips wat te doen met dit oplichters bedrijf en met de dagvaarding
ben benieuwd
met vriendelijke groet
djchopbeer
Re: natuals b.v directpay webcasso
hallo allemaal vandaag stond opeens de deurwaarder voor de deur.
na een hele tijd niets meer te hebben vernomen, de man zag er onverzorgd uit.
Als ik de brief van deze deurwaarder lees komt het heel onecht over ik geloof niet dat een deurwaarders kantoor zulke papieren afgeeft.
Ik heb nog tot 10 januari 2011 de tijd om te betalen en aan wie denk je aan webcasso. Normaal zou dit aan de deurwaarder betaald moeten worden.
Er zit ook nog een formulier bij van een kantoor dat je wil helpen tegen een vergoeding natuurlijk om je schuld in termijn af te lossen zodat je niet naar de rechtbank hoeft te komen. Wat denk je geen adres, maar ze zitten weer wel in Rotterdam. Volgens mij weer een BV om geld aan je te verdienen. Hoe durven ze. Ik ga met alle plezier naar de rechtbank want ik weet dat ik in mijn recht sta.
Zal eens informeren of er bij de rechtbank wel een zitting is gereseveerd.
Maar ik ga nooit betalen voor spullen die nooit geleverd zijn.
Ik ga ook maar een heleboel van deze forum uitprinten. Als bewijs wat voor oplichters het zijn. Allleen jammer dat TROSRADAR ONS NIET HELPT.
Vind het echt niet normaal als je ziet hoeveel mensen er op dit forum schrijven hierover en worden benadeeld. jullie horen nog van me nog fijne feestdagen
na een hele tijd niets meer te hebben vernomen, de man zag er onverzorgd uit.
Als ik de brief van deze deurwaarder lees komt het heel onecht over ik geloof niet dat een deurwaarders kantoor zulke papieren afgeeft.
Ik heb nog tot 10 januari 2011 de tijd om te betalen en aan wie denk je aan webcasso. Normaal zou dit aan de deurwaarder betaald moeten worden.
Er zit ook nog een formulier bij van een kantoor dat je wil helpen tegen een vergoeding natuurlijk om je schuld in termijn af te lossen zodat je niet naar de rechtbank hoeft te komen. Wat denk je geen adres, maar ze zitten weer wel in Rotterdam. Volgens mij weer een BV om geld aan je te verdienen. Hoe durven ze. Ik ga met alle plezier naar de rechtbank want ik weet dat ik in mijn recht sta.
Zal eens informeren of er bij de rechtbank wel een zitting is gereseveerd.
Maar ik ga nooit betalen voor spullen die nooit geleverd zijn.
Ik ga ook maar een heleboel van deze forum uitprinten. Als bewijs wat voor oplichters het zijn. Allleen jammer dat TROSRADAR ONS NIET HELPT.
Vind het echt niet normaal als je ziet hoeveel mensen er op dit forum schrijven hierover en worden benadeeld. jullie horen nog van me nog fijne feestdagen
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 21 jan 2011 12:36
Re: natuals b.v directpay webcasso
Omdat de website van radar zijn geheugen heeft verloren:
Bert-Maarssen
Geregistreerd: 03 aug 2010 08:25
Berichten: 11
Re: natuals b.v directpay webcasso - 30 dec 2010 15:20
Oke ik zou jullie op de hoogte houden van onze zaak tegen webcasso.
We hebben vandaag de uitspraak binnen gehad van de kantonrechter.
En we zijn op alle punten vrij gesproken inzake webcasso.
Webcasso heeft zelfs nog geprobeert om met on-gedateerde brieven de rechter te overtuigen.
We hoeven geen cent te betalen aan webcasso, en webcasso is veroordeeld toe het betalen van de rechtzaak.
Iedere zaak is anders natuurlijk maar als je betaalt hebt?
Goed je betalingsbewijs bewaren, heb je hard nodig.
Bij ons was het dat wij allang betaald hadden, toen webcasso een rechtzaak begon tegen ons.
Moet je voorkomen i.v.m. webcasso?
Niet bang zijn, kom met duidelijke bewijs stukken, dan heeft webcasso geen poot om op te staan.
En vooral laat je niet intimideren door die gasten
Voor de rest wens ik jullie een hele fijne jaarwisseling, en een voorspoedig 2011.
monicadewit
Geregistreerd: 01 dec 2010 22:49
Berichten: 2
Re: natuals b.v directpay webcasso - 30 dec 2010 16:53
M.b.t. het voorlaatste bericht, bedankt voor het doorgeven, maar je hebt betaald. En daar gaat het nu juist om; de meesten hebben betaald voor producten die ze nooit ontvangen hebben! Ik wens daarom niet meer te betalen voor een zogenaamde laatste zending, waarvan ik een jaar na dato alsnog een herinnering kreeg en nu inmiddels via dreigbrieven van Webcasso. Wel heb ik alles (betalingsbewijzen) bewaard natuurlijk, van wat ik betaald heb (voor lucht dus).
Aangifte doen kan niet, maar ik ga informatie inwinnen bij het juridisch loket en kijken wat mijn kansen zijn. Ik betaal niks meer, eigenlijk moet ik geld terug krijgen!!!
Wel belangrijk om elkaar op de hoogte te houden!
Bert-Maarssen
Geregistreerd: 03 aug 2010 08:25
Berichten: 11
Re: natuals b.v directpay webcasso - 30 dec 2010 22:33
Wat ik er mee zeggen wil is....laat je niet intimideren door die lui.
Bij ons was het dat we iets gekocht hadden van en paar tientjes, en paar dagen te laat met betalen.
Nog nadat je betaald hebt?
Proberen nog je te pakken te nemen, met een rechtzaak, en beetje lugubere deurwaarders aan je deur.
Ik zou adviseren, willen ze een rechtzaak?
Prima laat ze der gang maar gaan, als jij het recht achter je hebt?
kunnen ze je weinig doen.
Ik zou eens als ik jullie was hier op dit forum eens kijken bij alleen webcasso, wat je daar allemaal leest over ze.
steppiesteef
Geregistreerd: 02 jan 2011 00:40
Berichten: 4
Re: natuals b.v directpay webcasso - 02 jan 2011 14:07
Ook hier voor de rechter gedaagd. We gaan het zien binnenkort!
Nog wat leuke info:
- Natuals B.V zit - zoals bekend - op het zelfde adres als Beyond Beauty B.V.
- De website van Beyond Beauty is geregistreerd door een bedrijf dat op het zelfde adres zit als Direct Pay Services.
- Direct Pay Services behoort tot de zelfde bedrijvengroep als WEBcasso, welke tevens in het zelfde pand zit.
viewtopic.php?f=97&t=90531
kliko.mens
Geregistreerd: 05 jan 2011 10:21
Berichten: 3
Re: natuals b.v directpay webcasso - 05 jan 2011 10:31
Het komt allemaal heel bekend voor. Zo ook ons verhaal. Maar hoe meer klachten des te groter de kans dat deze dubieuze zaken gestopt kunnen worden.
Op 5 augustus 2010 zijn we telefonisch benaderd door Beyond Beauty (http://www.beyond-beauty.eu). In dit gesprek kregen we een aanbieding om een proefpakket van het product HYALON te ontvangen, enkel tegen verzendkosten à €6,90. Daaraan gekoppeld was een koopovereenkomst van 3 vervolgzendingen (kwartaalzendingen). Na ontvangst van de proefzending zouden we de mogelijkheid hebben om de koopovereenkomst teniet te doen. Van dit gesprek hebben we een bandopname ontvangen. Op dit voorstel zijn we ingegaan.
Op 11 september 2010 ontvingen we de eerste betaalde kwartaalzending. Deze is per ommegaande retour gestuurd omdat we geen proefpakket hadden ontvangen noch enige overige informatie. Beyond Beauty bevestigd dat het pakket op 28 september 2010 door hun ontvangen is.
Op 9 oktober 2010 zien we dat er een bedrag van €23,90 is afgeschreven. Dit is de eerste afschrijving van hun kwartaalzendingen. Het bedrag is gestorneerd. Direct hebben we per e-mail bij Beyond Beauty aangegeven dat de koop ongedaan moet worden gemaakt omdat er geen schriftelijke bevestiging is geweest en omdat er geen proefzending is ontvangen voorafgaand aan de eerste zending.
In de mailwisseling daarna geeft Beyond Beauty aan dat er weldegelijk een proefzending verstuurd is en dat de eerste zending betaald moet worden. Er is echter geen incasso geweest voor de verzendkosten van proefzending. Tevens kan Beyond Beauty geen documentatie overleggen wie de proefzending afgeleverd zou hebben. Derhalve kan geconcludeerd worden dat de zending niet heeft plaats gevonden.
Zonder de proefzending was het niet mogelijk om tijdig de koop te herroepen. We vinden dit een misleidende gang van zaken. Op het internet is inmiddels veel te lezen over de manier van handelen van Beyond Beauty. Voorheen was Beyond Beauty bekend onder de naam Natuals BV.
DirectPay Services uit Barendrecht (http://www.directpay.nl) stuurt aanmaningen voor de openstaande bedragen namens haar cliënt Beyond Beauty. Bij deze partij hebben we aangegeven dat de vorderingen onterecht zijn. DirectPay Services blijft echter aanmaningen sturen. Op 3 januari 2011 ontvingen we een laatste kans voordat de vordering uit handen wordt gegeven aan incassobureau WebCasso.
Bert-Maarssen
Geregistreerd: 03 aug 2010 08:25
Berichten: 11
Re: natuals b.v directpay webcasso - 30 dec 2010 15:20
Oke ik zou jullie op de hoogte houden van onze zaak tegen webcasso.
We hebben vandaag de uitspraak binnen gehad van de kantonrechter.
En we zijn op alle punten vrij gesproken inzake webcasso.
Webcasso heeft zelfs nog geprobeert om met on-gedateerde brieven de rechter te overtuigen.
We hoeven geen cent te betalen aan webcasso, en webcasso is veroordeeld toe het betalen van de rechtzaak.
Iedere zaak is anders natuurlijk maar als je betaalt hebt?
Goed je betalingsbewijs bewaren, heb je hard nodig.
Bij ons was het dat wij allang betaald hadden, toen webcasso een rechtzaak begon tegen ons.
Moet je voorkomen i.v.m. webcasso?
Niet bang zijn, kom met duidelijke bewijs stukken, dan heeft webcasso geen poot om op te staan.
En vooral laat je niet intimideren door die gasten
Voor de rest wens ik jullie een hele fijne jaarwisseling, en een voorspoedig 2011.
monicadewit
Geregistreerd: 01 dec 2010 22:49
Berichten: 2
Re: natuals b.v directpay webcasso - 30 dec 2010 16:53
M.b.t. het voorlaatste bericht, bedankt voor het doorgeven, maar je hebt betaald. En daar gaat het nu juist om; de meesten hebben betaald voor producten die ze nooit ontvangen hebben! Ik wens daarom niet meer te betalen voor een zogenaamde laatste zending, waarvan ik een jaar na dato alsnog een herinnering kreeg en nu inmiddels via dreigbrieven van Webcasso. Wel heb ik alles (betalingsbewijzen) bewaard natuurlijk, van wat ik betaald heb (voor lucht dus).
Aangifte doen kan niet, maar ik ga informatie inwinnen bij het juridisch loket en kijken wat mijn kansen zijn. Ik betaal niks meer, eigenlijk moet ik geld terug krijgen!!!
Wel belangrijk om elkaar op de hoogte te houden!
Bert-Maarssen
Geregistreerd: 03 aug 2010 08:25
Berichten: 11
Re: natuals b.v directpay webcasso - 30 dec 2010 22:33
Wat ik er mee zeggen wil is....laat je niet intimideren door die lui.
Bij ons was het dat we iets gekocht hadden van en paar tientjes, en paar dagen te laat met betalen.
Nog nadat je betaald hebt?
Proberen nog je te pakken te nemen, met een rechtzaak, en beetje lugubere deurwaarders aan je deur.
Ik zou adviseren, willen ze een rechtzaak?
Prima laat ze der gang maar gaan, als jij het recht achter je hebt?
kunnen ze je weinig doen.
Ik zou eens als ik jullie was hier op dit forum eens kijken bij alleen webcasso, wat je daar allemaal leest over ze.
steppiesteef
Geregistreerd: 02 jan 2011 00:40
Berichten: 4
Re: natuals b.v directpay webcasso - 02 jan 2011 14:07
Ook hier voor de rechter gedaagd. We gaan het zien binnenkort!
Nog wat leuke info:
- Natuals B.V zit - zoals bekend - op het zelfde adres als Beyond Beauty B.V.
- De website van Beyond Beauty is geregistreerd door een bedrijf dat op het zelfde adres zit als Direct Pay Services.
- Direct Pay Services behoort tot de zelfde bedrijvengroep als WEBcasso, welke tevens in het zelfde pand zit.
viewtopic.php?f=97&t=90531
kliko.mens
Geregistreerd: 05 jan 2011 10:21
Berichten: 3
Re: natuals b.v directpay webcasso - 05 jan 2011 10:31
Het komt allemaal heel bekend voor. Zo ook ons verhaal. Maar hoe meer klachten des te groter de kans dat deze dubieuze zaken gestopt kunnen worden.
Op 5 augustus 2010 zijn we telefonisch benaderd door Beyond Beauty (http://www.beyond-beauty.eu). In dit gesprek kregen we een aanbieding om een proefpakket van het product HYALON te ontvangen, enkel tegen verzendkosten à €6,90. Daaraan gekoppeld was een koopovereenkomst van 3 vervolgzendingen (kwartaalzendingen). Na ontvangst van de proefzending zouden we de mogelijkheid hebben om de koopovereenkomst teniet te doen. Van dit gesprek hebben we een bandopname ontvangen. Op dit voorstel zijn we ingegaan.
Op 11 september 2010 ontvingen we de eerste betaalde kwartaalzending. Deze is per ommegaande retour gestuurd omdat we geen proefpakket hadden ontvangen noch enige overige informatie. Beyond Beauty bevestigd dat het pakket op 28 september 2010 door hun ontvangen is.
Op 9 oktober 2010 zien we dat er een bedrag van €23,90 is afgeschreven. Dit is de eerste afschrijving van hun kwartaalzendingen. Het bedrag is gestorneerd. Direct hebben we per e-mail bij Beyond Beauty aangegeven dat de koop ongedaan moet worden gemaakt omdat er geen schriftelijke bevestiging is geweest en omdat er geen proefzending is ontvangen voorafgaand aan de eerste zending.
In de mailwisseling daarna geeft Beyond Beauty aan dat er weldegelijk een proefzending verstuurd is en dat de eerste zending betaald moet worden. Er is echter geen incasso geweest voor de verzendkosten van proefzending. Tevens kan Beyond Beauty geen documentatie overleggen wie de proefzending afgeleverd zou hebben. Derhalve kan geconcludeerd worden dat de zending niet heeft plaats gevonden.
Zonder de proefzending was het niet mogelijk om tijdig de koop te herroepen. We vinden dit een misleidende gang van zaken. Op het internet is inmiddels veel te lezen over de manier van handelen van Beyond Beauty. Voorheen was Beyond Beauty bekend onder de naam Natuals BV.
DirectPay Services uit Barendrecht (http://www.directpay.nl) stuurt aanmaningen voor de openstaande bedragen namens haar cliënt Beyond Beauty. Bij deze partij hebben we aangegeven dat de vorderingen onterecht zijn. DirectPay Services blijft echter aanmaningen sturen. Op 3 januari 2011 ontvingen we een laatste kans voordat de vordering uit handen wordt gegeven aan incassobureau WebCasso.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 01 dec 2010 23:49
Re: natuals b.v directpay webcasso
En zo gaan ze vrolijk verder , zowel Natuals & Beyond Beauty (eigenlijk 1 "bedrijf"dus 1 pot nat), om ons te belazeren. Ik heb inmiddels al een paar dreigbrieven ontvangen van :Webcasso dus en & telefoontjes of ik de uitstaande vordering (van wat?) nog even wil overmaken.......
Er wordt niet ingegaan op datgene waar het om gaat: Waarom moet ik voor lucht betalen? Ik heb nooit enige producten ontvangen van Natuals BV!!!!! Ze zeggen zoveel, maar bewijzen??? Kunnen ze me niet sturen.
Volgende week een afspraak bij het Juridisch loket.
Wordt vervolgd.......
Er wordt niet ingegaan op datgene waar het om gaat: Waarom moet ik voor lucht betalen? Ik heb nooit enige producten ontvangen van Natuals BV!!!!! Ze zeggen zoveel, maar bewijzen??? Kunnen ze me niet sturen.
Volgende week een afspraak bij het Juridisch loket.
Wordt vervolgd.......
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 01 dec 2010 23:49
Re: natuals b.v directpay webcasso
Continuing story .....
Natuals BV (Directpay/Webcasso) en nu ook een brief van: Van den Bergh & Partners.
Twee weken geleden ben ik gebeld door Webcasso of ik de openstaande vordering wilde overmaken. Dat heb ik in mij voorgaande stukje over deze zaak geschreven. Ik had Webcasso gemeld dat ik niet (meer) kan/wil betalen voor lucht. Niet lang daarna, vorige week, op 27 januari werd ik gebeld door de bedrijfsleider van Natuals BV. Ik kon maar kort praten vanwege mijn werk, maar hij heeft toegegeven een fout te hebben gemaakt en heeft zijn excuses aangeboden. De laatste, onterechte vordering (€56,93) zou ingetrokken worden en ik zou ter compensatie een vitaminepakket thuis gestuurd krijgen. Ik ging daarmee akkoord, omdat ik de hele zaak als afgedaan wil beschouwen. Maar wel eiste ik dat dit schriftelijk vastgelegd zou worden. Dat is mij toegezegd in dat telefoongesprek. Maar ik heb geen mail en ook geen brief ontvangen. Maar wel, tot mijn grote verbazing, het vitaminepakketje!!!Ik weet nu in ieder geval hoe de vitaminen eruit zien van Natuals BV. Ik zag de pillen dus voor het eerst, want ik had immers nooit iets van ze ontvangen!
Op 31 januari, nog meer verbazing, lag er een brief in de bus van Van der Bergh & partners, deurwaarder. Ze schreven in de brief dat ze geconstateerd hadden dat ik verhuisd was??? Ik woon al sinds 2000 op hetzelfde adres... wat willen ze hiermee zeggen? En of ik met spoed €64,89 wilde overmaken. Hoe zit het met de laatste afspraak met Natuals BV????? Ik heb hulp ingeroepen van het Juridisch loket en heb mijn verweer, met alle nodige bijlagen, en met de laatste afspraak met Natuals BV aangetekend en via de post verstuurd naar Natuals BV. Een afschrift daarvan is via de fax naar Van den Bergh en partners gegaan.
Ik wil gewoon dat dit stopt, ik ben al bij mekaar, met de aanmaningen, al bijna 100 euro kwijt aan dit bedrijf. Omdat ik nooit iets ontvangen heb, zou ik eigenlijk mijn geld terug moeten krijgen! Dus ik denk dat ik zeer coulant ben geweest om het zo af te handelen. Ik ben niets meer aan ze verschuldigd, punt uit.
Natuals BV (Directpay/Webcasso) en nu ook een brief van: Van den Bergh & Partners.
Twee weken geleden ben ik gebeld door Webcasso of ik de openstaande vordering wilde overmaken. Dat heb ik in mij voorgaande stukje over deze zaak geschreven. Ik had Webcasso gemeld dat ik niet (meer) kan/wil betalen voor lucht. Niet lang daarna, vorige week, op 27 januari werd ik gebeld door de bedrijfsleider van Natuals BV. Ik kon maar kort praten vanwege mijn werk, maar hij heeft toegegeven een fout te hebben gemaakt en heeft zijn excuses aangeboden. De laatste, onterechte vordering (€56,93) zou ingetrokken worden en ik zou ter compensatie een vitaminepakket thuis gestuurd krijgen. Ik ging daarmee akkoord, omdat ik de hele zaak als afgedaan wil beschouwen. Maar wel eiste ik dat dit schriftelijk vastgelegd zou worden. Dat is mij toegezegd in dat telefoongesprek. Maar ik heb geen mail en ook geen brief ontvangen. Maar wel, tot mijn grote verbazing, het vitaminepakketje!!!Ik weet nu in ieder geval hoe de vitaminen eruit zien van Natuals BV. Ik zag de pillen dus voor het eerst, want ik had immers nooit iets van ze ontvangen!
Op 31 januari, nog meer verbazing, lag er een brief in de bus van Van der Bergh & partners, deurwaarder. Ze schreven in de brief dat ze geconstateerd hadden dat ik verhuisd was??? Ik woon al sinds 2000 op hetzelfde adres... wat willen ze hiermee zeggen? En of ik met spoed €64,89 wilde overmaken. Hoe zit het met de laatste afspraak met Natuals BV????? Ik heb hulp ingeroepen van het Juridisch loket en heb mijn verweer, met alle nodige bijlagen, en met de laatste afspraak met Natuals BV aangetekend en via de post verstuurd naar Natuals BV. Een afschrift daarvan is via de fax naar Van den Bergh en partners gegaan.
Ik wil gewoon dat dit stopt, ik ben al bij mekaar, met de aanmaningen, al bijna 100 euro kwijt aan dit bedrijf. Omdat ik nooit iets ontvangen heb, zou ik eigenlijk mijn geld terug moeten krijgen! Dus ik denk dat ik zeer coulant ben geweest om het zo af te handelen. Ik ben niets meer aan ze verschuldigd, punt uit.
Re: natuals b.v directpay webcasso
ik heb de oplossing gevonden voor mijn zaak. ik heb van de bergh en partners zover gekregen om de klacht van mij te behandelen de gang van zaken. ik heb namelijk gedreigd om naar de kbvg te stappen om klacht in te dienen over de werkwijze die deze deurwaarder hanteert met deze opdrachtgever. hier wordt namelijk een vuil spelletje gespeeld. ik zou heel goed alle brieven en exploten doornemen en vooral het adres en bankrekeningnummer controleren. dan kom je er van zelf achter. ik zou zeggen kijk maar op www.kbvg.nl hoe de werkwijze van een klachtprocedure is.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 01 dec 2010 23:49
Re: natuals b.v directpay webcasso
M.a.w., de aanhouder wint! Bij mij is het, uiteindelijk op een nette manier afgehandeld, met excuses van Natuals, daarnaast een brief van Webcasso waarin werd aangegeven dat het dossier gesloten is, verder kreeg ik een pakket vitaminepillen en ook een bloemetje van Natuals! Dat neemt niet weg dat ik ben belazerd, maar dit vat ik uiteindelijk toch op als een les voor mezelf. Nooit meer ingaan op dit soort (vage) aanbiedingen en als het dan toch gebeurt: direct scherp zijn en de schuld niet onnodig laten oplopen.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 18 apr 2011 12:15
Re: natuals b.v directpay webcasso
Hallo,
Wij hebben hetzelfde meegemaakt , in het kort proefpakket vitaminenpillen 1 malig betaling van 6.95 euro vrijblijvend zonder verplichtingen.
Proefpakket nooit gehad wel 2 x een zending we hebben 2 maal geld 15.95 euro laten terug boeken daarna geblokkeerd.
Netjes opgebeld zeggen ze ja had je eerder moeten opzeggen we zeggen opzeggen ?? hoe , ja in het proefpakket zat een brief met inlogcode voor het via internet te doen , ik zeg we hebben nooit geen proefpakket ontvangen kijken ze het na , ow ja mevrouw dat klopt ik zie het er is gelijk een maandelijkse zending gestuurd , nou ik zal het doorgeven maar u moet wel blijven betalen want u bent nou te laat met opzeggen, WAT EEN BOELSHIT ZEG.
maarja een 1.5 jaar niks van ze gehoord dus we dachten hehe ze geven na veel gezeik en gedreig van hun kant het eindelijk op, dus niet 2 weken terug stond er een deurwaarde aan de deur met een brief dat we 18-04-2011 vandaag dus moesten voorkomen bij de rechter of de 211 euro (56 euro van 3 maand termijnen plus extra kosten ) binnen bepaalde tijd te betalen.
Vandaag bij de rechtbank geweest , het stelde niks voor, je komt daar binnen zitten een 30 mensen met verschillende zaken de rechter vraagt wil je betalen je zeg nee ik ben het er niet mee eens, dan zeg die oke ik zal het doorgeven aan webcasso, dan krijg je vanzelf bericht erover wat de volgende stap is. VOLGENDE zaak. en je kan weer gaan, dus weeral afwachten hoe het gaat aflopen.
groetjes linda
Wij hebben hetzelfde meegemaakt , in het kort proefpakket vitaminenpillen 1 malig betaling van 6.95 euro vrijblijvend zonder verplichtingen.
Proefpakket nooit gehad wel 2 x een zending we hebben 2 maal geld 15.95 euro laten terug boeken daarna geblokkeerd.
Netjes opgebeld zeggen ze ja had je eerder moeten opzeggen we zeggen opzeggen ?? hoe , ja in het proefpakket zat een brief met inlogcode voor het via internet te doen , ik zeg we hebben nooit geen proefpakket ontvangen kijken ze het na , ow ja mevrouw dat klopt ik zie het er is gelijk een maandelijkse zending gestuurd , nou ik zal het doorgeven maar u moet wel blijven betalen want u bent nou te laat met opzeggen, WAT EEN BOELSHIT ZEG.
maarja een 1.5 jaar niks van ze gehoord dus we dachten hehe ze geven na veel gezeik en gedreig van hun kant het eindelijk op, dus niet 2 weken terug stond er een deurwaarde aan de deur met een brief dat we 18-04-2011 vandaag dus moesten voorkomen bij de rechter of de 211 euro (56 euro van 3 maand termijnen plus extra kosten ) binnen bepaalde tijd te betalen.
Vandaag bij de rechtbank geweest , het stelde niks voor, je komt daar binnen zitten een 30 mensen met verschillende zaken de rechter vraagt wil je betalen je zeg nee ik ben het er niet mee eens, dan zeg die oke ik zal het doorgeven aan webcasso, dan krijg je vanzelf bericht erover wat de volgende stap is. VOLGENDE zaak. en je kan weer gaan, dus weeral afwachten hoe het gaat aflopen.
groetjes linda
Re: natuals b.v directpay webcasso
Op 13 mei 2009 ontvang ik de eerste brief van Directpay het zou gaan om twee rekeningen van Tell sell, uit 2009, bedrag te betalen 247,84, na contact opgenomen te hebben met Tell Sell, blijken deze rekeningen helemaal niet te bestaan.
Telefonisch contact opgenomen met Direct Pay, zij zouden het uitzoeken.
In juli 2009 ontvang ik nog zo'n leuke brief dit keer van Webcasso/Directpay met weer een ander factuurnummer, bedrag 180,20 datum 28 april 2008, alleen hier zou het gaan om een rekening van Robba BV, waar ik nog nooit eerder iets van gehoord heb.
Na telefonisch contact, en toezegging dat het wordt uitgezocht, krijg ik op 21 oktober 2009 een incassobrief van Webcasso, bedrag is inmiddels 222,04 geworden. Na telefonisch contact hoor ik dat het inderdaad niet klopt en denk ik bevrijd te zijn. Tot ik op 8 december 2009 wederom een brief krijg, over dit zelfde bedrag.
Nu is het inmiddels 2011 en al die tijd niets meer gehoord van beide incassobureaus, tot 3 augustus 2011, waarin zij zeggen mij al eerder aangeschreven te hebben inzake een Tell Sell order en tot op heden niets hebben mogen ontvangen, het dossiernummer komt overeen met de eerdere brieven, maar het geldbedrag is ineens 72,29 geworden, geen specificaties geen factuurnummer, of ik maar even wilde betalen, ook willen zij hiermee voorkomen dat de vordering verjaart (verjaringstermijn is twee jaar).
Ik heb hun dit keer een korte brief gestuurd, dat ik alle papieren inzake mijn rekeningen, bankafschriften en koopbonnen zorgvuldig vijf jaar bewaar, en dat ik ze veel succes wens.
Dat dit allemaal zo maar kan en mag? Is hier niets tegen te doen? Ik word echt flauw van deze zaak.
Telefonisch contact opgenomen met Direct Pay, zij zouden het uitzoeken.
In juli 2009 ontvang ik nog zo'n leuke brief dit keer van Webcasso/Directpay met weer een ander factuurnummer, bedrag 180,20 datum 28 april 2008, alleen hier zou het gaan om een rekening van Robba BV, waar ik nog nooit eerder iets van gehoord heb.
Na telefonisch contact, en toezegging dat het wordt uitgezocht, krijg ik op 21 oktober 2009 een incassobrief van Webcasso, bedrag is inmiddels 222,04 geworden. Na telefonisch contact hoor ik dat het inderdaad niet klopt en denk ik bevrijd te zijn. Tot ik op 8 december 2009 wederom een brief krijg, over dit zelfde bedrag.
Nu is het inmiddels 2011 en al die tijd niets meer gehoord van beide incassobureaus, tot 3 augustus 2011, waarin zij zeggen mij al eerder aangeschreven te hebben inzake een Tell Sell order en tot op heden niets hebben mogen ontvangen, het dossiernummer komt overeen met de eerdere brieven, maar het geldbedrag is ineens 72,29 geworden, geen specificaties geen factuurnummer, of ik maar even wilde betalen, ook willen zij hiermee voorkomen dat de vordering verjaart (verjaringstermijn is twee jaar).
Ik heb hun dit keer een korte brief gestuurd, dat ik alle papieren inzake mijn rekeningen, bankafschriften en koopbonnen zorgvuldig vijf jaar bewaar, en dat ik ze veel succes wens.
Dat dit allemaal zo maar kan en mag? Is hier niets tegen te doen? Ik word echt flauw van deze zaak.
Re: natuals b.v directpay webcasso
16 sep 2011 09:37
Vanaf heden is het mogelijk om je als Lotgenoot bij TrosRadar aan te melden.
Heb je problemen met Beyond Beauty, meld je aan!
http://www.trosradar.nl/lotgenoten/?act ... ailId=1318
Vanaf heden is het mogelijk om je als Lotgenoot bij TrosRadar aan te melden.
Heb je problemen met Beyond Beauty, meld je aan!
http://www.trosradar.nl/lotgenoten/?act ... ailId=1318