LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Weer problemen bij ziggo
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 13 sep 2009 15:24
Weer problemen bij ziggo
Goede middag allemaal,
Ziggo is ook weer lekker bezig in sint pancras en omstreken.
We hebben een alles in 1 pakket van 66.50 per maand, waar dus 120mb belooft word maar ik sinds 4 dagen nog niet eens boven de 5 kom en zelfs een meting heb van 0.7mb!
Na veel gebel en zelfs een nieuwe modem gehaald in hhw is er afgelopen vrijdag een monteur geweest die alles gemeten heeft en heeft goedgekeurd, nu kon hij mij vertellen dat ze bij ziggo een modem moesten vervangen die aan z'n end lag maar dat deze vervanging is uitgesteld en dat de modem nog maar op 2 lijnen draaid.!
BESPOTTELIJK! ook zei de overgens aardige monteur dat het op moment klachten stroomt uit de omgeving en dat ik echt niet de enige was met dit probleem.
Vervolgens heeft hij toegezegd het terug te koppelen naar een andere afdeling, echter kan ik helemaal niets meer, kan niet eens uitzending gemist kijken op de huidige 2 lijnen, echt bespottelijk dat het allemaal zo lang duurt.
Daarbij komt dat ziggo al ruim 6 maanden op hun website heeft staan Internet 120mb bij een alles in 1 extra!
Dit is pure misleiding die snelheid kunnen ze nog maar in 30 procent van de aangesloten gebruikers geven. en andere gemeentes zijn ze nog steeds bezig, ik zeg nog steeds want dit had allang klaar moeten zijn, dit te realiseren.
Daarom kun je naar mijn mening en zelfs de eigen mening van de helpdesk medewerkers bij ziggo het niet maken om op je website te zeggen dat je 120mb aanbied en in werkelijkheid de nominale snelheid van hoogstens 48mb kan leveren.
Dit is klanten misleiding en ik zou voor alle leed het afgelopen jaar het liefst een compensatie zien.
ZIGGO jullie zijn een stelletje oplichters eerste klas, van mij mag de kabelmarkt opengebroken worden, al waren jullie gratis dan had ik nog overgestapt door de slechte service.!
Ziggo is ook weer lekker bezig in sint pancras en omstreken.
We hebben een alles in 1 pakket van 66.50 per maand, waar dus 120mb belooft word maar ik sinds 4 dagen nog niet eens boven de 5 kom en zelfs een meting heb van 0.7mb!
Na veel gebel en zelfs een nieuwe modem gehaald in hhw is er afgelopen vrijdag een monteur geweest die alles gemeten heeft en heeft goedgekeurd, nu kon hij mij vertellen dat ze bij ziggo een modem moesten vervangen die aan z'n end lag maar dat deze vervanging is uitgesteld en dat de modem nog maar op 2 lijnen draaid.!
BESPOTTELIJK! ook zei de overgens aardige monteur dat het op moment klachten stroomt uit de omgeving en dat ik echt niet de enige was met dit probleem.
Vervolgens heeft hij toegezegd het terug te koppelen naar een andere afdeling, echter kan ik helemaal niets meer, kan niet eens uitzending gemist kijken op de huidige 2 lijnen, echt bespottelijk dat het allemaal zo lang duurt.
Daarbij komt dat ziggo al ruim 6 maanden op hun website heeft staan Internet 120mb bij een alles in 1 extra!
Dit is pure misleiding die snelheid kunnen ze nog maar in 30 procent van de aangesloten gebruikers geven. en andere gemeentes zijn ze nog steeds bezig, ik zeg nog steeds want dit had allang klaar moeten zijn, dit te realiseren.
Daarom kun je naar mijn mening en zelfs de eigen mening van de helpdesk medewerkers bij ziggo het niet maken om op je website te zeggen dat je 120mb aanbied en in werkelijkheid de nominale snelheid van hoogstens 48mb kan leveren.
Dit is klanten misleiding en ik zou voor alle leed het afgelopen jaar het liefst een compensatie zien.
ZIGGO jullie zijn een stelletje oplichters eerste klas, van mij mag de kabelmarkt opengebroken worden, al waren jullie gratis dan had ik nog overgestapt door de slechte service.!
-
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25
Re: Weer problemen bij ziggo
Niet in alle gebieden is de 120 Mbit beschikbaar. Zie deze site: https://www.ziggo.nl/#producten/ziggo-v ... snelheden/ voor meer info over de snelheidsverhoging. Wel is de snelheid welke u noemt te laag. Maakt u gebruik van een router? Zo ja, hoe is de snelheid wanneer u de computer rechtstreeks op ons modem aansluit? Dus zonder router er tussen?
Ziggo Webteam Jelle
Ziggo Webteam Jelle
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 13 sep 2009 15:24
Re: Weer problemen bij ziggo
Beste Jelle,
Bied dan ook niet die snelheid aan bij het alles in 1 pakket vol op de website,
slaat nergens op en is misleiding.
Over het feit van modem resetten rechtstreeks aansluiten op computer etc. is een standaard riedeltje wat ondertussen mijn neus uit komt van ziggo.
Natuurlijk reset ik de modem natuurlijk kijk ik eerst of mijn router gefrituurd is
er is een monteur van jullie geweest die alles heeft doorgemeten en alles goed heeft bevonden aan mijn kant. daarbij komt dat ik niet de enige ben door de volgende conclusie van de monteur.
In de hoofdkast. blijkt een CMTS op halve kracht te draaien en dus meer mensen op minder lijnen moeten kunnen internetten,
daarhalve is de vervanging van dit modem door ziggo uitgesteld.
Net 1 min. geleden de helpdesk gesproken en er word weer een monteur gestuurd pas woensdag 1 dec. om opnieuw de rotzooi door te meten :S raar maar de eerste monteur had de conclussie dat het signaal top was.
Afin we zijn nu ruim een week verder en mijn internet schommeld nog erg tussen de 0.7 en 8 mb terwijl er ondertussen 120mb moet liggen volgens jullie eigen helpdesk.
Daarbij komt dat jullie eigen medewerkers van de help desk mij zeggen gefrustreerd te raken van de beloftes en uitspraken van de ziggo monteurs.
Kom op zeg dit is werkelijk waar te slecht voor woorden.
Bied dan ook niet die snelheid aan bij het alles in 1 pakket vol op de website,
slaat nergens op en is misleiding.
Over het feit van modem resetten rechtstreeks aansluiten op computer etc. is een standaard riedeltje wat ondertussen mijn neus uit komt van ziggo.
Natuurlijk reset ik de modem natuurlijk kijk ik eerst of mijn router gefrituurd is
er is een monteur van jullie geweest die alles heeft doorgemeten en alles goed heeft bevonden aan mijn kant. daarbij komt dat ik niet de enige ben door de volgende conclusie van de monteur.
In de hoofdkast. blijkt een CMTS op halve kracht te draaien en dus meer mensen op minder lijnen moeten kunnen internetten,
daarhalve is de vervanging van dit modem door ziggo uitgesteld.
Net 1 min. geleden de helpdesk gesproken en er word weer een monteur gestuurd pas woensdag 1 dec. om opnieuw de rotzooi door te meten :S raar maar de eerste monteur had de conclussie dat het signaal top was.
Afin we zijn nu ruim een week verder en mijn internet schommeld nog erg tussen de 0.7 en 8 mb terwijl er ondertussen 120mb moet liggen volgens jullie eigen helpdesk.
Daarbij komt dat jullie eigen medewerkers van de help desk mij zeggen gefrustreerd te raken van de beloftes en uitspraken van de ziggo monteurs.
Kom op zeg dit is werkelijk waar te slecht voor woorden.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 13 sep 2009 15:24
Re: Weer problemen bij ziggo
Het kaartje is inmiddels snel aangepast na dat deze hier verschenen was hieronder het nieuwe kaartje. waar ze beweren dat het super snel internet op veel meer plekken beschikbaar zijn.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 13 sep 2009 15:24
Re: Weer problemen bij ziggo
Gisteren 1 dec zou er opnieuw een monteur komen, deze is niet opkomen dagen,
Eergisteren is deze afspraak zelfs nog opnieuw telefonisch bevestigd door ziggo, en is er ook toegegeven dat de cmts inderdaad vervangen moet worden.
Nu de klantenservice opnieuw gebeld en vonden het vreemd want er zou gisteren iemand gebeld hebben om de afspraak te annuleren en deze persoon zou iemand aan de telefoon hebben gehad raar maar ja,
Na nogmaals vragen wanneer de cmts word vervangen kon ze me opnieuw geen antwoord opgeven en is dus na anderhalve week nog niet vervangen door ziggo, en wat doen we dan jahoor enige mogelijkheid is om opnieuw een monteur naar mij te sturen??? terwijl de cmts in de verdeelkast zit en niet in mijn stoppenkast.
Dat is leuk maar deze monteur kan pas weer 4 dec. langskomen en nog van 12 tot 6 ook nog, voor de 3e keer op rij een compleete middag naar de *!@#
Vervang gewoon die verdomde cmts en alles is opgelost nuubs.!!!
Slechte service, luisteren niet naar de klant, en kloten maar wat aan dat is waar ziggo voor staat.
De heer jelle die bovenstaand gereageerd heeft hoor je ook niet meer???
Eergisteren is deze afspraak zelfs nog opnieuw telefonisch bevestigd door ziggo, en is er ook toegegeven dat de cmts inderdaad vervangen moet worden.
Nu de klantenservice opnieuw gebeld en vonden het vreemd want er zou gisteren iemand gebeld hebben om de afspraak te annuleren en deze persoon zou iemand aan de telefoon hebben gehad raar maar ja,
Na nogmaals vragen wanneer de cmts word vervangen kon ze me opnieuw geen antwoord opgeven en is dus na anderhalve week nog niet vervangen door ziggo, en wat doen we dan jahoor enige mogelijkheid is om opnieuw een monteur naar mij te sturen??? terwijl de cmts in de verdeelkast zit en niet in mijn stoppenkast.
Dat is leuk maar deze monteur kan pas weer 4 dec. langskomen en nog van 12 tot 6 ook nog, voor de 3e keer op rij een compleete middag naar de *!@#
Vervang gewoon die verdomde cmts en alles is opgelost nuubs.!!!
Slechte service, luisteren niet naar de klant, en kloten maar wat aan dat is waar ziggo voor staat.
De heer jelle die bovenstaand gereageerd heeft hoor je ook niet meer???
-
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25
Re: Weer problemen bij ziggo
timbronsgeest schreef:Gisteren 1 dec zou er opnieuw een monteur komen, deze is niet opkomen dagen,
Eergisteren is deze afspraak zelfs nog opnieuw telefonisch bevestigd door ziggo, en is er ook toegegeven dat de cmts inderdaad vervangen moet worden.
Nu de klantenservice opnieuw gebeld en vonden het vreemd want er zou gisteren iemand gebeld hebben om de afspraak te annuleren en deze persoon zou iemand aan de telefoon hebben gehad raar maar ja,
Na nogmaals vragen wanneer de cmts word vervangen kon ze me opnieuw geen antwoord opgeven en is dus na anderhalve week nog niet vervangen door ziggo, en wat doen we dan jahoor enige mogelijkheid is om opnieuw een monteur naar mij te sturen??? terwijl de cmts in de verdeelkast zit en niet in mijn stoppenkast.
Dat is leuk maar deze monteur kan pas weer 4 dec. langskomen en nog van 12 tot 6 ook nog, voor de 3e keer op rij een compleete middag naar de *!@#
Vervang gewoon die verdomde cmts en alles is opgelost nuubs.!!!
Slechte service, luisteren niet naar de klant, en kloten maar wat aan dat is waar ziggo voor staat.
De heer jelle die bovenstaand gereageerd heeft hoor je ook niet meer???
Als u mij middels PB uw postcode + huisnummer stuurt, kijk ik of ik iets voor u kan betekenen.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 13 sep 2009 15:24
Re: Weer problemen bij ziggo
Het volledige gesprek via pb.!
Onderwerp: Re: Weer problemen bij ziggoMap: Postvak UIT
Der word helemaal niets gerekend, de afspraak blijft gewoon staan,
heb al genoeg gezeur gehad door jullie problemen
2 weken geen internet door jullie eigen fout en niet de klant geloven,
die afspraak blijft staan en dit weekend heb ik 120 mb op de lijn (Dus niet op de modem) maar nu haal ik evengoed de snelheid niet. dus.
De laatste test wijst uit dat het op moment 88.6mb down is en 4.10 up
Dat is redelijk maar nog niet optimaal, upload snelheid is wel zeer laag.
Ziggo Webteam Jelle
Is de verbinding tussen pc en router draadloos? We kunnen de afspraak laten staan, de monteur zal dan gaan kijken wat er gehaald wordt met zijn eigen laptop rechtstreeks op de modem. Echter, als dit probleem veroorzaakt wordt door uw router dan worden er wel voorrijkosten in rekening gebracht, dit is 35 euro. Tevens is uw probleem dan ook niet opgelost.
timbronsgeest
mm raar,
Echter heeft dat nog niets te maken dat er maar hooguit 48. mb door het lijntje trekt dan zou de router in de praktijk max 95 mb moeten trekken is voldoende voor nu, maar ook daar kom ik niet aan ook niet als de modem rechtstreeks verbonden is.
Ziggo Webteam Jelle
Ik heb de site even bekeken maar lees toch echt dat deze router maar tot 100 mbit gaat. http://www.netgear.co.uk/common/pdfs/WN ... 8Oct08.pdf
timbronsgeest schreef:
Ik heb net even de router manual erbij gepakt en deze router van netgear de WNR2000 is tot 150mb en niet tot 100mb.
Hij heeft een real max van 143mb dus moet meer dan voldoende zijn.
timbronsgeest
Ik heb net even de router manual erbij gepakt en deze router van netgear de WNR2000 is tot 150mb en niet tot 100mb.
Hij heeft een real max van 143mb dus moet meer dan voldoende zijn.
timbronsgeest
Ik haal nog geen 48 mb op moment rechtstreeks, via de router zou ik minimaal een 90mb moeten halen of zelfs hoger,
ook dat haal ik niet,
De huidige metingen rechtstreeks zijn,
Ping: 19ms
Down: 47.34
Up: 6.30
Dus dat is vanaf de modem al te laag.
Ziggo Webteam Jelle
Ik zie dat u een Netgear router heeft, deze gaat maar tot 100 mbit. Met deze router kunt u de 120 mbit niet halen. Ik zou u willen vragen om de computer even rechtstreeks met ons modem te verbinden en dan opnieuw via http://speedtest.ziggo.nl de snelheid te testen.
timbronsgeest
Jelle,
Het lijkt erop dat hij nog moeite heeft met streaming media zoals youtube en progr. gemist etc. deze laad hij erg traag in.
timbronsgeest
Beste, Jelle
Het blijkt maar weer dat ik gelijk heb gehad,
Echter de snelheid is nu 48.9mb down en 5.89 up.
Ping is 21ms
Dit is nog te laag voor 120mb internet.
Het is gelukkig wel een verbetering maar wel veel te laag.
MVG.
Tim Bronsgeest
Ziggo Webteam Jelle
De CMTS is vannacht vervangen, ik heb de signalen weer gecontroleerd en deze zien er nu wel goed uit. Graag zou ik van u willen weten of de snelheid nu ook goed is. Als dit het geval is, kunnen wij de afspraak annuleren.
timbronsgeest
we wachten het af.
Ziggo Webteam Jelle
Het klopt inderdaad dat de CMTS nog vervangen moet worden, de maximaal te halen snelheid is 50 mbit. Nu heb ik zojuist contact gehad met de afdeling welke hierover gaat en deze geven aan dat de CMTS vannacht vervangen zal gaan worden. Morgen zouden dus de problemen verholpen moeten zijn, mits de signaalwaarden dan ook goed zijn. De kans hierop is groot aangezien er dan een compleet ander signaal doorgegeven zal gaan worden. Ik houdt dit morgen nog even in de gaten, mocht het niet meer nodig zijn om de monteur langs te laten komen dan annuleren wij de afspraak.
Om u tegemoet te komen voor het niet juist functioneren van uw verbinding zal ik de abonnementskosten van de laatste factuur crediteren. deze worden verrekend met de volgende factuur.
timbronsgeest
Beste, jelle
ik zit nu al 2 weken zonder knap internet jullie eigen monteurs zeggen dat het de CMTS is die van 8 lijns nu nog maar 3 of 4 draaid, mijn buren hebben het zelfde probleem, ik nu al 3 dagen moet vrij nemen omdat jullie monteurs moeten langskomen terwijl er niets op te lossen valt, dat probleem van de modem waarde is pas 3 dagen geleden ontstaan, ik zit al 2 weken met internet problemen dus heeft niets ermee te maken.
ik zelf ben icter en kan nu geen bal doen, het kost me tijd en een hoop verloren geld. 15 keer gebeld met jullie zeer amateuristische helpdesk die na uitleg dat ik het standaard riedeltje zat ben reset uw modem sluit uw kabeltje rechtstreeks aan blablabla. hou toch op man, het opleidings nivo van de helpdesk is om te janken ze weten totaal niet waar ze over praten en de internet desk weer niet eens van een CMTS is.
Monteurs die niet op komen dagen omdat er blijkbaar gebeld is om te cancelen, ? waarvoor hoor ik aan de andere kant van de lijn vandaag ik ben niet gebeld ben de hele dag thuis geweest om te wachten.
2 weken zonder het beloofde internet en de oorzaak is bekend maar word niets aan gedaan vindt ik bespottelijk,
120mb abonnement en mag blij zijn als ik de 5mb haal.
Heb verdomme zelfs een nieuw modem opgehaald in HHW.
Je kan me meer vertellen Jelle maar de service van ziggo is ronduit K*t te noemen. en standaard verhaaltjes lezen kan iedereen maar een beetje verstand van zaken mag gerust wel, Vervang dat rot ding daar zijn de problemen mee begonnen. en niet monteurtjes voor niets gaan sturen. De eerst heeft een raport afgegeven in hhw over mijn adres en de CMTS.
Ziggo Webteam Jelle
Beste heer Bakker,
Ik heb het even bekeken, ik kan zien dat de signaalwaarden niet goed zijn. Heeft niet zo zeer te maken met een CMTS. Ik zou dan ook willen vragen om de monteursafspraak af te wachten van 4 december.
timbronsgeest schreef:
Postcode ****** huisnummer * op naam van *****
Ziggo Webteam Jelle schreef:
Als u mij middels PB uw postcode + huisnummer stuurt, kijk ik of ik iets voor u kan betekenen.
Onderwerp: Re: Weer problemen bij ziggoMap: Postvak UIT
Der word helemaal niets gerekend, de afspraak blijft gewoon staan,
heb al genoeg gezeur gehad door jullie problemen
2 weken geen internet door jullie eigen fout en niet de klant geloven,
die afspraak blijft staan en dit weekend heb ik 120 mb op de lijn (Dus niet op de modem) maar nu haal ik evengoed de snelheid niet. dus.
De laatste test wijst uit dat het op moment 88.6mb down is en 4.10 up
Dat is redelijk maar nog niet optimaal, upload snelheid is wel zeer laag.
Ziggo Webteam Jelle
Is de verbinding tussen pc en router draadloos? We kunnen de afspraak laten staan, de monteur zal dan gaan kijken wat er gehaald wordt met zijn eigen laptop rechtstreeks op de modem. Echter, als dit probleem veroorzaakt wordt door uw router dan worden er wel voorrijkosten in rekening gebracht, dit is 35 euro. Tevens is uw probleem dan ook niet opgelost.
timbronsgeest
mm raar,
Echter heeft dat nog niets te maken dat er maar hooguit 48. mb door het lijntje trekt dan zou de router in de praktijk max 95 mb moeten trekken is voldoende voor nu, maar ook daar kom ik niet aan ook niet als de modem rechtstreeks verbonden is.
Ziggo Webteam Jelle
Ik heb de site even bekeken maar lees toch echt dat deze router maar tot 100 mbit gaat. http://www.netgear.co.uk/common/pdfs/WN ... 8Oct08.pdf
timbronsgeest schreef:
Ik heb net even de router manual erbij gepakt en deze router van netgear de WNR2000 is tot 150mb en niet tot 100mb.
Hij heeft een real max van 143mb dus moet meer dan voldoende zijn.
timbronsgeest
Ik heb net even de router manual erbij gepakt en deze router van netgear de WNR2000 is tot 150mb en niet tot 100mb.
Hij heeft een real max van 143mb dus moet meer dan voldoende zijn.
timbronsgeest
Ik haal nog geen 48 mb op moment rechtstreeks, via de router zou ik minimaal een 90mb moeten halen of zelfs hoger,
ook dat haal ik niet,
De huidige metingen rechtstreeks zijn,
Ping: 19ms
Down: 47.34
Up: 6.30
Dus dat is vanaf de modem al te laag.
Ziggo Webteam Jelle
Ik zie dat u een Netgear router heeft, deze gaat maar tot 100 mbit. Met deze router kunt u de 120 mbit niet halen. Ik zou u willen vragen om de computer even rechtstreeks met ons modem te verbinden en dan opnieuw via http://speedtest.ziggo.nl de snelheid te testen.
timbronsgeest
Jelle,
Het lijkt erop dat hij nog moeite heeft met streaming media zoals youtube en progr. gemist etc. deze laad hij erg traag in.
timbronsgeest
Beste, Jelle
Het blijkt maar weer dat ik gelijk heb gehad,
Echter de snelheid is nu 48.9mb down en 5.89 up.
Ping is 21ms
Dit is nog te laag voor 120mb internet.
Het is gelukkig wel een verbetering maar wel veel te laag.
MVG.
Tim Bronsgeest
Ziggo Webteam Jelle
De CMTS is vannacht vervangen, ik heb de signalen weer gecontroleerd en deze zien er nu wel goed uit. Graag zou ik van u willen weten of de snelheid nu ook goed is. Als dit het geval is, kunnen wij de afspraak annuleren.
timbronsgeest
we wachten het af.
Ziggo Webteam Jelle
Het klopt inderdaad dat de CMTS nog vervangen moet worden, de maximaal te halen snelheid is 50 mbit. Nu heb ik zojuist contact gehad met de afdeling welke hierover gaat en deze geven aan dat de CMTS vannacht vervangen zal gaan worden. Morgen zouden dus de problemen verholpen moeten zijn, mits de signaalwaarden dan ook goed zijn. De kans hierop is groot aangezien er dan een compleet ander signaal doorgegeven zal gaan worden. Ik houdt dit morgen nog even in de gaten, mocht het niet meer nodig zijn om de monteur langs te laten komen dan annuleren wij de afspraak.
Om u tegemoet te komen voor het niet juist functioneren van uw verbinding zal ik de abonnementskosten van de laatste factuur crediteren. deze worden verrekend met de volgende factuur.
timbronsgeest
Beste, jelle
ik zit nu al 2 weken zonder knap internet jullie eigen monteurs zeggen dat het de CMTS is die van 8 lijns nu nog maar 3 of 4 draaid, mijn buren hebben het zelfde probleem, ik nu al 3 dagen moet vrij nemen omdat jullie monteurs moeten langskomen terwijl er niets op te lossen valt, dat probleem van de modem waarde is pas 3 dagen geleden ontstaan, ik zit al 2 weken met internet problemen dus heeft niets ermee te maken.
ik zelf ben icter en kan nu geen bal doen, het kost me tijd en een hoop verloren geld. 15 keer gebeld met jullie zeer amateuristische helpdesk die na uitleg dat ik het standaard riedeltje zat ben reset uw modem sluit uw kabeltje rechtstreeks aan blablabla. hou toch op man, het opleidings nivo van de helpdesk is om te janken ze weten totaal niet waar ze over praten en de internet desk weer niet eens van een CMTS is.
Monteurs die niet op komen dagen omdat er blijkbaar gebeld is om te cancelen, ? waarvoor hoor ik aan de andere kant van de lijn vandaag ik ben niet gebeld ben de hele dag thuis geweest om te wachten.
2 weken zonder het beloofde internet en de oorzaak is bekend maar word niets aan gedaan vindt ik bespottelijk,
120mb abonnement en mag blij zijn als ik de 5mb haal.
Heb verdomme zelfs een nieuw modem opgehaald in HHW.
Je kan me meer vertellen Jelle maar de service van ziggo is ronduit K*t te noemen. en standaard verhaaltjes lezen kan iedereen maar een beetje verstand van zaken mag gerust wel, Vervang dat rot ding daar zijn de problemen mee begonnen. en niet monteurtjes voor niets gaan sturen. De eerst heeft een raport afgegeven in hhw over mijn adres en de CMTS.
Ziggo Webteam Jelle
Beste heer Bakker,
Ik heb het even bekeken, ik kan zien dat de signaalwaarden niet goed zijn. Heeft niet zo zeer te maken met een CMTS. Ik zou dan ook willen vragen om de monteursafspraak af te wachten van 4 december.
timbronsgeest schreef:
Postcode ****** huisnummer * op naam van *****
Ziggo Webteam Jelle schreef:
Als u mij middels PB uw postcode + huisnummer stuurt, kijk ik of ik iets voor u kan betekenen.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 13 sep 2009 15:24
Re: Weer problemen bij ziggo
Je heb het over voldoende compensatie,
Aangezien ik thuis werk weet je niet wat afgelopen 2 weken mij gekost heb,
Daarbij ben ik net gebeld door een collega van je die mij belde over de vervanging van de CMTS.
De kosten van de monteur zaterdag worden ook niet in rekening gebracht.
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik door mijn router maar 88mb trek, dat is echt totale onzin en weet niet waar je het vandaag heb maar een router in huis heeft dat soort verliezen niet.
Daarbij komt dat de lijn erg klapperd net weer een meting gedaan en die was weer 42mb dus dat is weer de helft van 88mb.
Dit heeft niets met router of modem te maken.
Mijn tip!
Vraag bij je baas een cursus aan voor de hele afdeling, dan weten jullie messchien wel waar jullie over praten.
Dit soort waan opmerkingen hoeft ziggo echt niet bij mij aan te komen.
Ziggo Webteam Jelle
Er mag +/- 10% verlies in zitten. Uw router/netwerkkaart is niet geschikt voor 120 mbit (dit moet een 1Gigabit/100mbit netwerkkaart/router zijn om deze snelheid te kunnen halen), hierdoor haalt u 88.6mb down.
Ik wil de afspraak wel laten staan, maar als de monteur ook concludeert dat dit probleem door uw netwerkkaart/router wordt veroorzaakt, worden er kosten in rekening gebracht.
Tevens heb ik voor u 1 maand abonnementskosten A 66,50 euro gecrediteerd, terwijl u volgens uw eigen zeggen twee weken een slecht tot niet werkende verbinding heeft gehad. Dit lijkt mij een voldoende compensatie.
Aangezien ik thuis werk weet je niet wat afgelopen 2 weken mij gekost heb,
Daarbij ben ik net gebeld door een collega van je die mij belde over de vervanging van de CMTS.
De kosten van de monteur zaterdag worden ook niet in rekening gebracht.
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik door mijn router maar 88mb trek, dat is echt totale onzin en weet niet waar je het vandaag heb maar een router in huis heeft dat soort verliezen niet.
Daarbij komt dat de lijn erg klapperd net weer een meting gedaan en die was weer 42mb dus dat is weer de helft van 88mb.
Dit heeft niets met router of modem te maken.
Mijn tip!
Vraag bij je baas een cursus aan voor de hele afdeling, dan weten jullie messchien wel waar jullie over praten.
Dit soort waan opmerkingen hoeft ziggo echt niet bij mij aan te komen.
Ziggo Webteam Jelle
Er mag +/- 10% verlies in zitten. Uw router/netwerkkaart is niet geschikt voor 120 mbit (dit moet een 1Gigabit/100mbit netwerkkaart/router zijn om deze snelheid te kunnen halen), hierdoor haalt u 88.6mb down.
Ik wil de afspraak wel laten staan, maar als de monteur ook concludeert dat dit probleem door uw netwerkkaart/router wordt veroorzaakt, worden er kosten in rekening gebracht.
Tevens heb ik voor u 1 maand abonnementskosten A 66,50 euro gecrediteerd, terwijl u volgens uw eigen zeggen twee weken een slecht tot niet werkende verbinding heeft gehad. Dit lijkt mij een voldoende compensatie.