Beste mensen,
Ik heb de afgelopen 2 jaar een contract gehad bij Hi (KPN). Het eerste jaar kreeg ik normale telefoonrekeningen, geen enkel probleem. Echter begonnen de problemen toen ik éénmalig een aantal dagen in Frankrijk was en hier een aantal keer gebruik heb gemaakt van mobiel internet. Ik wist dat de kosten hoger waren en heb dus netjes mijn factuur betaald.
Tot mijn verbazing kreeg ik de maand daarop echter ook een hoger factuur. Toen de kosten de pan uit begonnen te rijzen heb ik een prepaid simkaart in mijn telefoon gedaan en ben gestopt met het gebruik van mijn mobiel.
Echter heb ik tot aan het eind van mijn abonnement rekeningen betaald tot €80,- ipv €15,- per maand. Toen ik via de klantenservice contact opnam met Hi/KPN konden zij mij inderdaad vertellen dat ik GÉÉN gebruik heb gemaakt van mijn mobiel tussen Januari 2010 en Augustus 2010.
Op de vraag of zij dan misschien het teveel betaalde geld zouden willen terugstorten kreeg ik de reactie (had ik al verwacht) dat ze helaas niets voor me konden doen.
Ik heb een aangetekend brief verzonden, maar ook die brief vertelde me dat ze niets konden doen, wel vonden ze de kosten inderdaad hoog en hadden ze een FANTASTISCHE aanbieding voor me, een ander abonnement want dan was ik in iedergeval goedkoper uit als met mijn oude abonnement!
Wat kan ik nu tegen hen doen?
Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN/Hi geeft spookrekeningen toe, maar "kan niets doen".
Re: KPN/Hi geeft spookrekeningen toe, maar "kan niets doen".
Hoi,
Als ik jou was zou ik naar de geschillencommissie telecomunicatie gaan.
Dat moet je even Google voor de site en aanmelden. Aangezien het hun fout is en niet die van jou.
Zij zien zelf dat je geen eens gebruik heb gemaakt van je mobiele abonnement dus vanwaar dan die hoge kosten??? Erg vreemd hoor. Echt wel iets aan doen hoor! Want zo lang niemand wat doet blijven ze het doen.
Groetjes! Ik hoop dat het lukt.
Als ik jou was zou ik naar de geschillencommissie telecomunicatie gaan.
Dat moet je even Google voor de site en aanmelden. Aangezien het hun fout is en niet die van jou.
Zij zien zelf dat je geen eens gebruik heb gemaakt van je mobiele abonnement dus vanwaar dan die hoge kosten??? Erg vreemd hoor. Echt wel iets aan doen hoor! Want zo lang niemand wat doet blijven ze het doen.
Groetjes! Ik hoop dat het lukt.
-
Ik zou KPN 14 dagen de tijd geven om dit probleem helemaal op te lossen.
Stuur een e-mail met je klacht naar [email protected] en/of via dit formulier: http://www.kpn.com/kpn/show/id=299515
Met daarin:
- naam contractant:
- adres:
- postcode en woonplaats:
- betreffende telefoonnummer:
- betreffende dienst KPN:
- klantnummer:
Geef aan dat KPN 14 dagen de tijd heeft het probleem op te lossen en dit schriftelijk te bevestigen. Kondig aan dat je na die 14 dagen een geschil aanspant tegen KPN bij de Geschillencommissie Telecommunicatie:
https://loket.degeschillencommissie.nl/ ... e&code=tel
Doe alles zwart op wit per e-mail: aan mondelinge toezeggingen heb je helemaal niets! Brieven die niet aangetekend worden verzonden, komen niet aan bij KPN.
Stuur een e-mail met je klacht naar [email protected] en/of via dit formulier: http://www.kpn.com/kpn/show/id=299515
Met daarin:
- naam contractant:
- adres:
- postcode en woonplaats:
- betreffende telefoonnummer:
- betreffende dienst KPN:
- klantnummer:
Geef aan dat KPN 14 dagen de tijd heeft het probleem op te lossen en dit schriftelijk te bevestigen. Kondig aan dat je na die 14 dagen een geschil aanspant tegen KPN bij de Geschillencommissie Telecommunicatie:
https://loket.degeschillencommissie.nl/ ... e&code=tel
Doe alles zwart op wit per e-mail: aan mondelinge toezeggingen heb je helemaal niets! Brieven die niet aangetekend worden verzonden, komen niet aan bij KPN.
Bedankt voor jullie reacties, ik heb zojuist opnieuw een aangetekende brief verzonden naar KPN.
Ik heb hun gevraagd alle gespecificeerde rekeningen vanaf januari 2010 per post toe te sturen en gevraagd naar de mogelijkheid om de teveel betaalde kosten terug te vragen.
Indien ze hier niet op ingaan zal ik in samenwerking met mijn advocaat een klacht indienen bij de geschillencommissie.
Bedankt voor jullie reacties en ik houd jullie op de hoogte. Als er nog meer mensen zijn die hier last van hebben (gehad), laat het dan even weten.
Met vriendelijke groet,
Gawein Hamers
Ik heb hun gevraagd alle gespecificeerde rekeningen vanaf januari 2010 per post toe te sturen en gevraagd naar de mogelijkheid om de teveel betaalde kosten terug te vragen.
Indien ze hier niet op ingaan zal ik in samenwerking met mijn advocaat een klacht indienen bij de geschillencommissie.
Bedankt voor jullie reacties en ik houd jullie op de hoogte. Als er nog meer mensen zijn die hier last van hebben (gehad), laat het dan even weten.
Met vriendelijke groet,
Gawein Hamers