LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vesting Finance telefoon terreur

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
debbie65
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2010 11:51

Vesting Finance telefoon terreur

Ongelezen bericht door debbie65 »

Omdat mijn geld niet op tijd afgeschreven was van de bank liep ik een hypotheek betaling achter. Mijn fout ik had hier beter op moeten letten.
Ik nam telefonisch contact op met VF om het bedrag in 2 delen te mogen betalen.
Dit had ik nooit moeten doen want daarna begon het telefoon terreur van een uiterst onvriendelijk man die mij dreigde met inbeslagname, verkoop woning en een rechtszaak waarvan de kosten voor mij kwamen.
Toen ik probeerde uit te leggen wat er aan de hand was zei hij ja ja dat zeggen ze allemaal en daar kom je niet mee weg want ik heb al die verhalen allemaal al eerder gehoord je moet gelijk betalen want anders..
Ik hield vast aan die tweede termijn.
Er volgde nog meer van dit soort akelige telefoongesprekken en ik werd het echt zat om zo onbeschoft behandeld te worden. Dus toen hij weer opnieuw belde en veel druk op mij uit begon te oefenen heb ik hem verteld dat ik dit gehele gesprek op had genomen dat de rechter daar misschien ook wel heel benieuwd naar zou zijn! Hij hing op en nooit meer wat van gehoord

renescholte
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 nov 2010 13:36

Re: Vesting Finance telefoon terreur

Ongelezen bericht door renescholte »

he getverdemme...maar hoe kan het omdat je een keer de hypotheek niet heb betaald dat er gelijk een incasso of deurwaarder op je dak zit?? want de bankinstelling zal toch niet na een stornering het al uit handen geven??

xenonlamp.nl
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 dec 2010 16:35

Re: Vesting Finance telefoon terreur

Ongelezen bericht door xenonlamp.nl »

meneer Koorevaar toevallig?

renescholte
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 nov 2010 13:36

Re: Vesting Finance telefoon terreur

Ongelezen bericht door renescholte »

geen idee waarom je dat zegt want mijn naam staat duidelijk in mijn profiel....probeer alleen te vragen hoe dit komt....sorry dat ik het vroeg!

xenonlamp.nl
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 dec 2010 16:35

Re: Vesting Finance telefoon terreur

Ongelezen bericht door xenonlamp.nl »

renescholte schreef:geen idee waarom je dat zegt want mijn naam staat duidelijk in mijn profiel....probeer alleen te vragen hoe dit komt....sorry dat ik het vroeg!
nee ik bedoel de medewerker van vesting finance die belt.

die kei van mijn dossier is nl dhr koorevaar

renescholte
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 nov 2010 13:36

Re: Vesting Finance telefoon terreur

Ongelezen bericht door renescholte »

renescholte schreef:he getverdemme...maar hoe kan het omdat je een keer de hypotheek niet heb betaald dat er gelijk een incasso of deurwaarder op je dak zit?? want de bankinstelling zal toch niet na een stornering het al uit handen geven??
Kan je hier ook nog eens op antwoorden ben heel benieuwd namelijk! ik hoor het graag

Mendoza
Berichten: 512
Lid geworden op: 16 jul 2007 03:21

Re: Vesting Finance telefoon terreur

Ongelezen bericht door Mendoza »

he getverdemme...maar hoe kan het omdat je een keer de hypotheek niet heb betaald dat er gelijk een incasso of deurwaarder op je dak zit?? want de bankinstelling zal toch niet na een stornering het al uit handen geven??
Ik denk dat deze gestorneerde termijn al enige tijd open staat.

Gesloten