LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pretium Telecom
Re: Pretium Telecom
Geachte benadeelden,
Denk erom:
Zeg niet alleen het telefoonabonnement op maar ook zeker die van PT Privelege.
Anders blijven ze nog jaren geld van de rekening schrijven.
Dien ook een klacht in bij de ING voor en van misbruik van automatische incasso.
Geld wat via een automatische incasso is afgeschreven kun je binnen een maand storneren.Direct doen.
Geef de bank opdracht om het rekeningnummer welke Pretium gebruikt te blokkeren, dan kan voor een jaar.
Laat je niet afbluffen door Pretium Incasso.
Dien een klacht in bij de Geschillencommissie.
groet,
Denk erom:
Zeg niet alleen het telefoonabonnement op maar ook zeker die van PT Privelege.
Anders blijven ze nog jaren geld van de rekening schrijven.
Dien ook een klacht in bij de ING voor en van misbruik van automatische incasso.
Geld wat via een automatische incasso is afgeschreven kun je binnen een maand storneren.Direct doen.
Geef de bank opdracht om het rekeningnummer welke Pretium gebruikt te blokkeren, dan kan voor een jaar.
Laat je niet afbluffen door Pretium Incasso.
Dien een klacht in bij de Geschillencommissie.
groet,
Re: Pretium Telecom
Riel
De info die jij geeft is niet geheel juist. Een automatische incasso kun je storneren binnen 57 dagen en het aanleggen van een selectieve blokkade geldt voor 2 jaar.
Maxiem.
De info die jij geeft is niet geheel juist. Een automatische incasso kun je storneren binnen 57 dagen en het aanleggen van een selectieve blokkade geldt voor 2 jaar.
Maxiem.
-
- Berichten: 215
- Lid geworden op: 21 okt 2007 00:54
Re: Pretium Telecom
Als je geen schriftelijke machtiging hebt gegeven voor automatische incasso en ook niet zelf hebt gebeld om deze machtiging te verstrekken , dan kun je via een Melding Onterechte Incasso tot 13 maanden oude overschrijvingen terug laten boeken. Zie http://members.home.nl/vd.kraats/pretiu ... %20incasso of de "Telefoongids" http://herrdoktoroetker.angelfire.com/Telefoongids.pdf.
Dit is ook handig, als je er achter komt, dat Pretium Privilege helemaal niet gratis is, en dat er zonder machtiging zo maar 65 euro is afgeboekt.
Pretium verdient hier grof geld mee over de ruggen van goedgelovigen en argeloze ouderen, zonder er ook maar iets voor te hoeven doen!!
Dit is ook handig, als je er achter komt, dat Pretium Privilege helemaal niet gratis is, en dat er zonder machtiging zo maar 65 euro is afgeboekt.
Pretium verdient hier grof geld mee over de ruggen van goedgelovigen en argeloze ouderen, zonder er ook maar iets voor te hoeven doen!!
-
- Berichten: 215
- Lid geworden op: 21 okt 2007 00:54
Re: Pretium Telecom
Gekkefries of anderen,
Voorheen vroeg Pretium nooit om een schriftelijke machtiging voor automatische incasso, hoewel dat wel verplicht is.
Pretium wil absoluut vermijden, dat schriftelijke toestemming vereist is voor de overeenkomst, omdat er dan nooit meer iemand intrapt.
Kun je aangeven hoe Pretium dit nu speelt in haar brieven?
Voorheen vroeg Pretium nooit om een schriftelijke machtiging voor automatische incasso, hoewel dat wel verplicht is.
Pretium wil absoluut vermijden, dat schriftelijke toestemming vereist is voor de overeenkomst, omdat er dan nooit meer iemand intrapt.
Kun je aangeven hoe Pretium dit nu speelt in haar brieven?
Re: Pretium Telecom
Na de ellende met Dailycom, dacht ik (door er niet meer in te trappen) gevrijwaard te zijn van oplichters en gewoon bij de KPN te blijven.
Kortgeleden werd ik door de KPN gebeld, die mij "als trouwe klant" een voordeelabonnement aanbood, waarvan ik meende het al te hebben.
Vandaag maakte ik een reclamebrief (van 2-11) open om deze vervolgens te kunnen weggooien. Groot was mijn verbazing toen ik las, dat ik bij een bedrijf Pretium een abonnemnet heb afgesloten. Zij hebben gebeld met mij alsof zij KPN waren.
Wat een schoften!! Ik vraag me af of nu mijn telefoons (ik heb 4 nummers) nog wel correct werken en ook de voicemail.
Ik zal ze gelijk een brief sturen.
Kortgeleden werd ik door de KPN gebeld, die mij "als trouwe klant" een voordeelabonnement aanbood, waarvan ik meende het al te hebben.
Vandaag maakte ik een reclamebrief (van 2-11) open om deze vervolgens te kunnen weggooien. Groot was mijn verbazing toen ik las, dat ik bij een bedrijf Pretium een abonnemnet heb afgesloten. Zij hebben gebeld met mij alsof zij KPN waren.
Wat een schoften!! Ik vraag me af of nu mijn telefoons (ik heb 4 nummers) nog wel correct werken en ook de voicemail.
Ik zal ze gelijk een brief sturen.
-
- Berichten: 354
- Lid geworden op: 22 apr 2009 02:05
Re: Pretium Telecom
Beste Andriesb,
Doe die brief dan wel 'aangetekend MET ontvangstbevestiging' (dat kost € 8,50) en zie het bericht van KrikvdKruk hierboven voor De Telefoongids waar de voorbeelden voor brieven in staan.
Groetjes,
MementoMori
Doe die brief dan wel 'aangetekend MET ontvangstbevestiging' (dat kost € 8,50) en zie het bericht van KrikvdKruk hierboven voor De Telefoongids waar de voorbeelden voor brieven in staan.
Groetjes,
MementoMori
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 nov 2010 17:05
Re: Pretium Telecom
hoi hallo goede avond.
nou mensen blijf af van pretium een grote op lichters bende,
ze heben mij van af 2009 geld van mijn bank af gehouden nooit iets voor getekend rarararara hoe kan dat.
bij mijn moeder 83 jaar heben ze rekeninge gestuurt moeder weet nergens van af helaas zij is overleden,
vandaag nog contact gehad met pretium,het gaat hier over een behoolijk bedrag geven de fout toe maar zegen week 50 wort het terug betaald.
maar wacht er niet meer,op heb vanavond alles weg gebracht naar de advocaat.
haal er alles uit ook de rente uit die bende.
groet jack
nou mensen blijf af van pretium een grote op lichters bende,
ze heben mij van af 2009 geld van mijn bank af gehouden nooit iets voor getekend rarararara hoe kan dat.
bij mijn moeder 83 jaar heben ze rekeninge gestuurt moeder weet nergens van af helaas zij is overleden,
vandaag nog contact gehad met pretium,het gaat hier over een behoolijk bedrag geven de fout toe maar zegen week 50 wort het terug betaald.
maar wacht er niet meer,op heb vanavond alles weg gebracht naar de advocaat.
haal er alles uit ook de rente uit die bende.
groet jack
Re: Pretium Telecom
stockcarf1
Prima zaak dat je een advocaat inschakelt. Laat die maar zorgen voor een dagvaarding en eis dan een flink bedrag aan kosten en schadevergoeding. Dit bedrijf is alleen maar gevoelig voor een juridische afgang en zal er alles aan doen om je in de tang te nemen. Tenzij...........................ze merken, dat ze geen poot hebben om op te staan en een zaak dreigen te verliezen.
Sukses, Maxiem.
Prima zaak dat je een advocaat inschakelt. Laat die maar zorgen voor een dagvaarding en eis dan een flink bedrag aan kosten en schadevergoeding. Dit bedrijf is alleen maar gevoelig voor een juridische afgang en zal er alles aan doen om je in de tang te nemen. Tenzij...........................ze merken, dat ze geen poot hebben om op te staan en een zaak dreigen te verliezen.
Sukses, Maxiem.
Re: Pretium Telecom
Ltrack
Ik herken dit verhaal als geen ander!
Wat ik als advies wil meegeven is:
Schrijf een brief naar het Hoofdkantoor van de KPN en leg de situatie uit.
Ik heb dat ook gedaan en kon via herportering weer terug!
Zijn geen kosten aan verbonden, maar doe het wel zo snel mogelijk (binnen 3 mnd)
Verder inderdaad alle bedragen die Pretium afschrijft, steeds weer laten storneren.
Succes!
En wat het moeilijkst is: volhouden en niet betalen!!!!!!!!!!!!!
DE AANHOUDER WINT!!
Ik herken dit verhaal als geen ander!
Wat ik als advies wil meegeven is:
Schrijf een brief naar het Hoofdkantoor van de KPN en leg de situatie uit.
Ik heb dat ook gedaan en kon via herportering weer terug!
Zijn geen kosten aan verbonden, maar doe het wel zo snel mogelijk (binnen 3 mnd)
Verder inderdaad alle bedragen die Pretium afschrijft, steeds weer laten storneren.
Succes!
En wat het moeilijkst is: volhouden en niet betalen!!!!!!!!!!!!!
DE AANHOUDER WINT!!
Re: Pretium Telecom
poe als ik het zo lees ben ik blij dat ik nooit pretium gebeld heb..
heb een maandje bij een callcenter gewerkt (TTF tegenwoordig falliet) voor goede doelen, toen ze me op commercieel wilde zetten (om precies te zijn pretium) heb ik geweigerd en ben opgestapt..
want mijn collega's moesten doen of ze van kpn af kwamen en iedereen wist daar dat het bedrijf niet honderd procent was..
dat is nu paar jaar terug, 2 maanden terug sprak ik een meid die bij een callcenter werkt en voor pretium belt.. ze zei letterlijk, we mogen officieel niet zeggen dat we voor kpn werken.. maar we doen het wel.. makkelijk je target halen
kan er nog boos om worden
heb een maandje bij een callcenter gewerkt (TTF tegenwoordig falliet) voor goede doelen, toen ze me op commercieel wilde zetten (om precies te zijn pretium) heb ik geweigerd en ben opgestapt..
want mijn collega's moesten doen of ze van kpn af kwamen en iedereen wist daar dat het bedrijf niet honderd procent was..
dat is nu paar jaar terug, 2 maanden terug sprak ik een meid die bij een callcenter werkt en voor pretium belt.. ze zei letterlijk, we mogen officieel niet zeggen dat we voor kpn werken.. maar we doen het wel.. makkelijk je target halen
kan er nog boos om worden
-
- Berichten: 354
- Lid geworden op: 22 apr 2009 02:05
Re: Pretium Telecom
Beste Bianca82 en andere mensen,
Binnenkort op 10 januari 2011 viert Pretium de 6e verjaardag van haar veldtocht tegen de consumenten. Het eerst gedocumenteerde geval van bedrieglijk bellen namens KPN staat op blz. 1 van dit forum. Zie het bericht van CW Salm op "Pretium - 10 jan 2005 15:42".
Mogen wij dit als een "succes" beschouwen van de OPTA en de Consumentenautoriteit in hun handhavende taken? Ik denk van niet. Ook het effect van de gewaardeeerde consumentenprogramma's zoals Tros Radar en Vara Kassa blijkt helaas maar beperkt. De Telepiraterij wordt er blijkbaar niet door gestopt.
Bianca82, als je meer details van jouw vriendinnen op het callcenter hoort over hoe zij moeten werken, dan is jouw vervolgverhaal zeer welkom
Groetjes,
MementoMori
Binnenkort op 10 januari 2011 viert Pretium de 6e verjaardag van haar veldtocht tegen de consumenten. Het eerst gedocumenteerde geval van bedrieglijk bellen namens KPN staat op blz. 1 van dit forum. Zie het bericht van CW Salm op "Pretium - 10 jan 2005 15:42".
Mogen wij dit als een "succes" beschouwen van de OPTA en de Consumentenautoriteit in hun handhavende taken? Ik denk van niet. Ook het effect van de gewaardeeerde consumentenprogramma's zoals Tros Radar en Vara Kassa blijkt helaas maar beperkt. De Telepiraterij wordt er blijkbaar niet door gestopt.
Bianca82, als je meer details van jouw vriendinnen op het callcenter hoort over hoe zij moeten werken, dan is jouw vervolgverhaal zeer welkom
Groetjes,
MementoMori
Re: Pretium Telecom
helaas was het geen vriendin van me maar een kennis die ik maar amper spreek..
andere vriendinnen van me die callcenter werk hebben gedaan werkte bij ttf (the talent factory op de schiekade in rotterdam) is al een tijd falliet..
maar zal bij die kennis wel even vragen of ze nog andere meiden weet die nog callcenter werk doen maar ook meiden die vroeger voor pretium moesten bellen (dus bij ttf)
zal ze vragen zelf hun verhaal op te schrijven hier.. of anders is het van horen zeggen en dat werkt natuurlijk amper tot niet
andere vriendinnen van me die callcenter werk hebben gedaan werkte bij ttf (the talent factory op de schiekade in rotterdam) is al een tijd falliet..
maar zal bij die kennis wel even vragen of ze nog andere meiden weet die nog callcenter werk doen maar ook meiden die vroeger voor pretium moesten bellen (dus bij ttf)
zal ze vragen zelf hun verhaal op te schrijven hier.. of anders is het van horen zeggen en dat werkt natuurlijk amper tot niet
Re: Pretium Telecom
Ik heb (dank voor de vele adviezen) een aangetekende brief gezonden en het voornemen bekend gemaakt dat ik een rechtszaak overweeg.
Dat kost natuurlijk geld. Ik heb namelijk het vermoeden, dat deze zaak niet aantrekkelijk genoeg (meer) is voor Radar en Kassa.
Daarom is mijn voorstel om een stichting gedupeerden pretium op te richten.
Leden betalen een kleine bijdrage (afhankelijk van aantal deelnemers en kosten).
Ik denk aan een bedrag van 25 euro. Gezamenlijk huren we dan een advocaat in, die een rechtszaak gaat beginnen. Wat vinden jullie er van.
Overigens ik ben geen oplichter.
Andries F. Bongers (kijk op Google naar Andries Bongers)
[email protected]
Bij KPN heb ik e.e.a. weer laten herstellen
Dat kost natuurlijk geld. Ik heb namelijk het vermoeden, dat deze zaak niet aantrekkelijk genoeg (meer) is voor Radar en Kassa.
Daarom is mijn voorstel om een stichting gedupeerden pretium op te richten.
Leden betalen een kleine bijdrage (afhankelijk van aantal deelnemers en kosten).
Ik denk aan een bedrag van 25 euro. Gezamenlijk huren we dan een advocaat in, die een rechtszaak gaat beginnen. Wat vinden jullie er van.
Overigens ik ben geen oplichter.
Andries F. Bongers (kijk op Google naar Andries Bongers)
[email protected]
Bij KPN heb ik e.e.a. weer laten herstellen
-
- Berichten: 354
- Lid geworden op: 22 apr 2009 02:05
Re: Pretium Telecom
Beste Andries,
Ik waardeer jouw voorstel zeer, maar er zijn de nodige haken en ogen. Als je met vele gedupeerden gerechtelijke stappen wilt ondernemen, moet je inderdaad een stichting of iets dergelijks oprichten. En daar moet je dan een echte ‘rechtspersoon’ van maken met een bestuur, stichtingsakte, reglement en registratie bij de Kamer van Koophandel. Pas dan kan je als ‘collectief’ Pretium te lijf, anders ben je niet ‘ontvankelijk’. Daar komt dus het nodige bij kijken en er zijn ook de nodige kosten aan verbonden. Ik loop al een tijdje mee op dit forum en ik denk dat het aantal ‘gemotiveerden’ onder de gedupeerden te klein is om hier iets mee te beginnen. Krijg je ondanks de kosten en de moeite een degelijke stichting van de grond, dan krijg je ook nog eens te maken met de gammele Nederlandse wetgeving op het gebied van consumentenrechtsbescherming. De kans dat de stichting ‘de’ rechtszaak tegen Pretium wint is geen 100% en dat is een understatement. Sowieso zal je jaren bezig zijn en dat is voor de meeste gedupeerden, die na 1 jaar uitzitten bij Pretium de overeenkomst met 1 maand kunnen ontbinden, te veel gevraagd.
Inderdaad merk ik ook heel duidelijk dat de consumentenprogramma’s (Radar en Kassa) er geen brood meer in zien, om redenen van actualiteit (het gebrek aan werkelijk oplossend vermogen om de Telepiraterij daadwerkelijk te stoppen) en kosten (de rechtszaken, die ze vorig jaar hebben gehad tegen Pretium en weliswaar hebben gewonnen, maar dat ging niet voor niets).
Beter is dan ook ondergrondse en subversieve actie, volgens het recept van De Telefoongids. Als gewoon iedere gedupeerde de Pretiumrekeningen niet betaalt, gaat het teringbedrijf (haags voor bellen) vanzelf naar de knoppen, zonder rechtszaken of advocaten.
Groetjes,
MementoMori
Ik waardeer jouw voorstel zeer, maar er zijn de nodige haken en ogen. Als je met vele gedupeerden gerechtelijke stappen wilt ondernemen, moet je inderdaad een stichting of iets dergelijks oprichten. En daar moet je dan een echte ‘rechtspersoon’ van maken met een bestuur, stichtingsakte, reglement en registratie bij de Kamer van Koophandel. Pas dan kan je als ‘collectief’ Pretium te lijf, anders ben je niet ‘ontvankelijk’. Daar komt dus het nodige bij kijken en er zijn ook de nodige kosten aan verbonden. Ik loop al een tijdje mee op dit forum en ik denk dat het aantal ‘gemotiveerden’ onder de gedupeerden te klein is om hier iets mee te beginnen. Krijg je ondanks de kosten en de moeite een degelijke stichting van de grond, dan krijg je ook nog eens te maken met de gammele Nederlandse wetgeving op het gebied van consumentenrechtsbescherming. De kans dat de stichting ‘de’ rechtszaak tegen Pretium wint is geen 100% en dat is een understatement. Sowieso zal je jaren bezig zijn en dat is voor de meeste gedupeerden, die na 1 jaar uitzitten bij Pretium de overeenkomst met 1 maand kunnen ontbinden, te veel gevraagd.
Inderdaad merk ik ook heel duidelijk dat de consumentenprogramma’s (Radar en Kassa) er geen brood meer in zien, om redenen van actualiteit (het gebrek aan werkelijk oplossend vermogen om de Telepiraterij daadwerkelijk te stoppen) en kosten (de rechtszaken, die ze vorig jaar hebben gehad tegen Pretium en weliswaar hebben gewonnen, maar dat ging niet voor niets).
Beter is dan ook ondergrondse en subversieve actie, volgens het recept van De Telefoongids. Als gewoon iedere gedupeerde de Pretiumrekeningen niet betaalt, gaat het teringbedrijf (haags voor bellen) vanzelf naar de knoppen, zonder rechtszaken of advocaten.
Groetjes,
MementoMori
Re: Pretium Telecom
Beste allemaal,
Eerlijk gezegd had ik nooit van Pretium gehoord..tot eerder deze week....
Mijn moeder belde op dat ze van KPN een brief hadden ontvangen waarop stond dat ze het jammer vonden dat ze overstapte naar een andere provider en dat het abonnement overgezet was per 9 december. Mijn ouders hadden geen idee waar dit mee te maken had en snapte er niks van. Ze zijn altijd super trouw aan dingen van vroeger zo ook de bekende vertrouwde KPN. Ik ben gaan bellen met KPN om te vragen hoe of wat en ze bevestigde de opzegging maar konden niet vertellen wie de nieuwe provider was....heel vreemd.....
Tot mijn moeder 16 december een brief ontving van Pretium telecom...nooit van gehoord......
Ik ben direct gaan googlen en kwam snel hier terecht en dat de manier van werken schandalig is. Blijkt heel herkenbaar: mijn ouders zijn op leeftijd, mijn vader dementerend en alles bij elkaar gewillige slachtoffers. Ze kunnen zich ook geen telefoongesprek herinneren eigenijk. Ieder geval, ze willen graag terug naar het vertrouwde KPN maar hoe kan ik het beste handelen? Zal ik het eerst "normaal proberen"of moet ik direct al een "aparte weg" bewandelen. Kan ik bijvoorbeeld eisen dat ze me aantonen waar het contract te zien is wat mijn ouders kennelijk zijn aangegaan?
Dit topic heeft zoveel pagina's over zo'n lange periode dat ik even door de bomen het bos meer kan zien.
Wie heeft en eerste aanwijzing of recente url van een aanpak?
Vast bedankt mensen.
Robin
Eerlijk gezegd had ik nooit van Pretium gehoord..tot eerder deze week....
Mijn moeder belde op dat ze van KPN een brief hadden ontvangen waarop stond dat ze het jammer vonden dat ze overstapte naar een andere provider en dat het abonnement overgezet was per 9 december. Mijn ouders hadden geen idee waar dit mee te maken had en snapte er niks van. Ze zijn altijd super trouw aan dingen van vroeger zo ook de bekende vertrouwde KPN. Ik ben gaan bellen met KPN om te vragen hoe of wat en ze bevestigde de opzegging maar konden niet vertellen wie de nieuwe provider was....heel vreemd.....
Tot mijn moeder 16 december een brief ontving van Pretium telecom...nooit van gehoord......
Ik ben direct gaan googlen en kwam snel hier terecht en dat de manier van werken schandalig is. Blijkt heel herkenbaar: mijn ouders zijn op leeftijd, mijn vader dementerend en alles bij elkaar gewillige slachtoffers. Ze kunnen zich ook geen telefoongesprek herinneren eigenijk. Ieder geval, ze willen graag terug naar het vertrouwde KPN maar hoe kan ik het beste handelen? Zal ik het eerst "normaal proberen"of moet ik direct al een "aparte weg" bewandelen. Kan ik bijvoorbeeld eisen dat ze me aantonen waar het contract te zien is wat mijn ouders kennelijk zijn aangegaan?
Dit topic heeft zoveel pagina's over zo'n lange periode dat ik even door de bomen het bos meer kan zien.
Wie heeft en eerste aanwijzing of recente url van een aanpak?
Vast bedankt mensen.
Robin
-
- Berichten: 284
- Lid geworden op: 20 jun 2007 16:19
Re: Pretium Telecom
Hallo Robin,
Op je vraag:
groet, Frenkievee
Op je vraag:
Hier de beste aanpak, die door MementoMori wordt gepromoot:noahjazz schreef:Ieder geval, ze willen graag terug naar het vertrouwde KPN maar hoe kan ik het beste handelen? Zal ik het eerst "normaal proberen"of moet ik direct al een "aparte weg" bewandelen. Kan ik bijvoorbeeld eisen dat ze me aantonen waar het contract te zien is wat mijn ouders kennelijk zijn aangegaan?
Dit topic heeft zoveel pagina's over zo'n lange periode dat ik even door de bomen het bos meer kan zien.
Wie heeft en eerste aanwijzing of recente url van een aanpak?
Vast bedankt mensen.
Robin
Lees het goed door en pak de juiste aanpak uit het boekwerk. Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar het is een grondig document heb ik me laten vertellen.MementoMori schreef:Beste Itrack,
Aangifte doen heeft niet zoveel zin. Volg de aanwijzingen uit De Telefoongids en dan komt het goed.
Het gaat weer bruisen, merk ik.
Groetjes,
MementoMori
groet, Frenkievee
Re: Pretium Telecom
Super, dank je wel Frenkievee
Robin
Robin
-
- Berichten: 354
- Lid geworden op: 22 apr 2009 02:05
Re: Pretium Telecom
Beste mensen,
Kennelijk vond de redactie dit topic te lang worden. De laatste weken met onze wijsheden en de viering van de 6e verjaardag van de Pretium Telepiraterij zijn verdwenen. Dat waren toch zeker 2 bladzijden!
Groetjes,
MementoMori
Kennelijk vond de redactie dit topic te lang worden. De laatste weken met onze wijsheden en de viering van de 6e verjaardag van de Pretium Telepiraterij zijn verdwenen. Dat waren toch zeker 2 bladzijden!
Groetjes,
MementoMori
Re: Pretium Telecom
Niet de redactie, maar de server. In alle topics zijn alle berichten tussen 24 december en 12 januari verdwenen. Stond vanmiddag ook een melding op de home-pagina van TrosRadar.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Pretium Telecom
vandaar al die meldingen van nieuwe bijdragen - van topics waar voor het laatst op 24/12 gereageerd is...pbarendse schreef:Niet de redactie, maar de server. In alle topics zijn alle berichten tussen 24 december en 12 januari verdwenen. Stond vanmiddag ook een melding op de home-pagina van TrosRadar.