| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] post bezorgd door tnt bij de afzender
post bezorgd door tnt bij de afzender
Al voor de 3e keer is er post die ik verstuurd heb ,paketjes en brievenbus pakjes, weer naar mij als afzender terug gekomen .Ik zet het adres van de geadresseerde er met koeien letters op en de afzender er in hele kleine letters . Hoe kan dit want ik heb het ook vaker gehoord en moet de postbode het paketje niet gewoon weer mee nemen . Want 100% zeker ziet die het ook . Ik kreeg bij het postagentschap het advies om de afz op een andere kant te plaatsen maar dat lijkt me ook geen oplossing . Wat wel ?
Re: post bezorgd door tnt bij de afzender
Ik zet als afzender alleen mijn postcode en huisnummer neer
moet genoeg zijn. Wel op de achterkant
moet genoeg zijn. Wel op de achterkant
is het misschien geweigerd door de ontvanger ? of is het gewoon een stomme fout bij de post?
gebeurt mij de laatste tijd ook erg vaak.
het gaat dan om zendingen naar het buitenland. er zit dan een TNT stikker op (in 't Nederlands) dat het adres onbewoond is.
Het pakket is dan dus niet eens in het buitenland geweest en het adres klopt gewoon.
wel inkomsten en geen uitgaven (aan de buitenlandse post)...
dit bedrijf moet snel van die koninklijke status afgeschopt worden!
het gaat dan om zendingen naar het buitenland. er zit dan een TNT stikker op (in 't Nederlands) dat het adres onbewoond is.
Het pakket is dan dus niet eens in het buitenland geweest en het adres klopt gewoon.
wel inkomsten en geen uitgaven (aan de buitenlandse post)...
dit bedrijf moet snel van die koninklijke status afgeschopt worden!
Waarom zou dat geen oplossing zijn? Lijkt me een prima advies.Ik kreeg bij het postagentschap het advies om de afz op een andere kant te plaatsen maar dat lijkt me ook geen oplossing.
Normaal gesproken zet je de afzender op de achterkant óf links-bovenin de hoek op de voorkant.
Aangezien de post machinaal gesorteerd wordt is het slim om je daaraan te houden.
-
FiscaalJurist
breek me de bek niet open over TNT. Ik wacht al weken op post uit Zwitserland. Wordt er erg ziek van 
In het binnenland doen ze het niet beter. Al jaren dat ik merk bij mij en bij anderen dat brievenpost gewoon wordt opengescheurd en dat er inhoud verdwijnt.
Verder zijn al meerdere pakketposten van verschillende afzenders door het hele land gewoon verdwenen, hierbij gaat het om gezamelijke inkoopacties en daar kan nogal wat centen mee gemoeid zijn. TNT is daar al lang niet meer in te vertrouwen. Gelukkig is het bij mij nog niet om grote bedragen geweest maar ik was gewoon lucky. Je hebt niet voor niets track-en-trace. Dat is niet om het voor ons handig en transparant te maken maar om TNT onder de duim te kunnen houden, ze moeten dan wel leveren omdat het dan geregistreerd is. Als ze hun werk nu altijd gewoon goed deden was track-and-trace niet eens nodig voor de consument.
Verder zijn al meerdere pakketposten van verschillende afzenders door het hele land gewoon verdwenen, hierbij gaat het om gezamelijke inkoopacties en daar kan nogal wat centen mee gemoeid zijn. TNT is daar al lang niet meer in te vertrouwen. Gelukkig is het bij mij nog niet om grote bedragen geweest maar ik was gewoon lucky. Je hebt niet voor niets track-en-trace. Dat is niet om het voor ons handig en transparant te maken maar om TNT onder de duim te kunnen houden, ze moeten dan wel leveren omdat het dan geregistreerd is. Als ze hun werk nu altijd gewoon goed deden was track-and-trace niet eens nodig voor de consument.