LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nintendostunter.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
caroo

Re: Nintendostunter.nl

Ongelezen bericht door caroo »

Helemaal mee eens, op een andere manier is gewoon illegaal. De spellen zijn inderdaad schreeuwend duur, dus vandaar dat vele ze op een andere manier binnen halen via internet maar dus gewoon ILLEGAAL.

Jolen

Ongelezen bericht door Jolen »

Ik ben de laatste om te beweren dat ze "wel genoeg verdienen" etc etc. Wil helemaal niemand benadelen. Ik weet simpelweg niet hoe het allemaal zit met die games want heb er 0.0 verstand van. Maar het is me nu duidelijk. Nieuwe games kopen is de enige legale manier. Ik dacht meer aan één of ander abbonement ofzo, via nintendo, dat je daardoor maandelijks nieuwe games kunt downloaden o.i.d. Ik zou niet eens weten hoe je illegaal aan games kunt komen, dat die uberhaupt op internet terecht komen op andere manieren dan via nintendo zelf. Geloof me, ik heb een hekel aan alles wat illegaal is. Het uitwisselen van games met vriendjes is toch niet illegaal? Jij een weekje mijn Cars en ik een weekje jou Mario? De "originele" games dan he!

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Sommige winkels verkopen en kopen ook tweedehands games. Die zijn iets goedkoper dan nieuwe spelen, maar voor je oude games krijg je niet heel veel geld terug. Als je een relatief nieuw spel verkoopt, dan kun je daar nog wel wat voor ktijgen. Op die manier hoef je niet steeds bv. 40 euro uit te geven aan een game, maar kost het bv. 30 euro en kun je hem weer verkopen voor 20 euro (ik noem maar wat). Dan kost het je in totaal maar 10 euro.

En er zijn vast ook wel freeware games voor de DS te vinden op internet.

sissui

Ongelezen bericht door sissui »

Ook ik heb 2 DS-en besteld plus de nodige kleine dingen die er dan toch weer bij komen. In eerste instantie kreeg ik maar niets binnen.
PANIEK :shock:
Ik kwam op deze site en schrok me rot.
Gemaild en snel bericht dat er iest mis was gegaan en dat ze het alsnog gingen versturen...
een enveloppe in de bus met 2 beschermhoesjes. Op de pakbon stonden wel alle produkten die ik besteld had!
Gelijk gemailt en binnen 2 dagen bericht dat de rest van de spullen (en dus de DS-en) al verzonden waren en dat ze deze week nog binnen zouden zijn.
En jawel vandaag alles keurig binnen gehad.
Het e-mail contact was ook er snel en nauwkeurig dus helemaal tevreden.
Het zou alleen wel duidelijker zijn als er op de pakbon vermeld zou staan dat de rest nagezonden zou worden.
:D

dana-diana

Ongelezen bericht door dana-diana »

Hoi

Wie kan mij helpen?????

Ik heb ook iets besteld bij nintendostunder voor ik wist wat er over hun beschreven stond de krijgt wel zijn spullen de ander niet???

Is er ook al iemand die weet hoe je je geld kan terug krijgen?????
Mocht je de spullen niet krijgen????

caroo

Ongelezen bericht door caroo »

Helaas krijg je op geen manier het geld terug want je hebt via ideal betaald dus boeken ze niks terug omdat je bestelling onderweg is zeggen ze dan. Ik kan je wel vertellen de zending komt uit hongkong vandaan en dan is de vezend tijd minimaal 3 weken. Bij mij heeft het in totaal 4 weken geduurd. Ik weet niet hoelang het bij jullie al geleden is dat je hebt besteld? Succes in ieder geval

dana-diana

Hoi Caroo

Ik heb het vorige week dinsdag besteld en donderdag kreeg ik de mail dat het verzonden is maar tot nu toe heb ik nog niets....
Ik hoop dan wel dat ik het voor de kerst heb is namelijk een kerst kado...

Heb hun ook al een mail gestuurd maar nog niets op gehoord.

wendiiy

Ongelezen bericht door wendiiy »

las al paar dagen mee op dit forum, en was bang dat mijn bestellingen daardoor ook niet aan zouden komen.

maar ik heb maandag 1 bestelling gedaan en dinsdag 3.

gister 1 van de bestellingen van dinsdag gehad dus ik dacht onee de rest komt niet. maar vandaag netjes alles binnen gehad dus ik heb niks te klagen over deze webshop.

heb geen consoles gekocht ( staat ook op de site dat dit langer duurt). maar accesoires en kaartjes worden dus goed geleverd!

jaapie6

Ongelezen bericht door jaapie6 »

waar kun je tegenwoordig legaal goedkoop spellen kopen ? Is er een site om goedkoop legaal spellen te downloaden ?

dana-diana

Na lang wachten heb ik dan toch mijn DS gekregen wat ik besteld heb...
Het duurt iets langer omdat het van hongkong moet komen..

Maar de volgende keer ga ik gewoon naar de winkel..

myrs

Ongelezen bericht door myrs »

Toch maar even een reactie geven.
Op 10 december heeft mijn vader een bestelling geplaatst en zelf het geld overgemaakt. Na het lezen van dit forum al een beetje stress of het pakket wel op tijd zou worden geleverd. Geen verzend bericht ontvangen. Vandaag 22/12/10 netjes de ds lite ontvangen vanuit jawel Hong Kong verzendkosten $ 17,=. Vraag me nu toch af of het een originele is of ...... Maar dat zullen we vrijdag wel zien.

anoniemnoordholland

Ongelezen bericht door anoniemnoordholland »

Voor mensen die via hun bankrekening een bedrag hebben overgeboekt naar een bedrijf. Kunnen volgens mij binnen 1 maand hun eigen bank via de site opdracht geven het bedrag welke betaald is laten terugboeken. Hier zit volgens mij wel een limiet aan vast voor wat betreft het aantal keer.

Ik heb het zelf ook een keer laten doen. Waar je nog wel op moet letten is of het bedrijf waarvan je het geld terug wilt hebben het niet nog eens van je rekening afhaalt als je het er niet mee eens bent. Dit heb ik ook via forums gelezen dat dit een aantal mensen was overkomen, dat het bedrag er nog een keer af werd gehaald.

Succes.

sepie28

Ongelezen bericht door sepie28 »

Wij hebben ook een bestelling gedaan via nintendostunter en omdat we over de 10 dagen levertijd zitten begonnen we te twijfelen. Helaas komen we nu via deze site niet zulke goede berichten tegen.
Ik heb nintendostunter een mail gestuurd en de trackingcode gevraagd. (Zij beweren dat de nintendo elk moment bij ons kan zijn gezien de levertijd). Maar ze beweren geen trackingcode te kunnen geven omdat het pakketje via het buitenland word gestuurd. Ik heb geen goed gevoel over dit antwoord. Wie heeft er ervaring?????

sepie28

Ongelezen bericht door sepie28 »

Vandaag is na 14 werkdagen onze nintendo bezorgd! En hij doet het!
Door alle berichten op dit forum kneep ik hem aardig en heb nintendostunter gemaild, elke keer kreeg ik dezelfde dag antwoord terug. Het kan dus gelukkig ook goed gaan! Maar voor ons is het wel een leer voor de volgende keer om beter uit te kijken!

indra09

Ongelezen bericht door indra09 »

Ook ik heb in januari 2011 2 stuks DS lite refurbished besteld. Keurig na 8 werkdagen in huis gekregen. Het staat overigens ook gewoon op hun site hoor dat het 10 WERKdagen duurt voordat je bestelling wordt afgeleverd. Helaas na een dag bleek de batterij van ds van mijn dochter niet goed op te laden, waardoor hij steeds na een uurtje spelen al weer leeg was. Mail gestuurd en na 3 dagen al een nieuwe batterij thuis gestuurd gekregen. Daarna viel het bovenste beeldscherm van de ds van mijn dochter steeds uit als ze het bovenscherm een beetje naar voren deed. En ook de batterij van de ds van mijn zoontje kreeg kuren. Wederom gemaild en na wat heen en weer mailen tot de afspraak gekomen dat ik voor de ds van mijn zoontje een nieuwe batterij kreeg toegestuurd (ook na 3 dagen al binnen). Ik mocht voor de ds van mijn dochter kiezen tussen opsturen naar Hongkong of zelf even rondkijken naar iemand bij mij in de buurt die dan de ds kon repareren. Heb iemand gevonden en die kon de ds repareren voor €30,-. Heb nintendostunter dit gemaild en ze hebben meteen die €30,- naar mij overgemaakt zodat ik de reparatie kon laten uitvoeren. Ik vind dat goede service.
Natuurlijk is het niet ideaal dat er aan beide ds'sen van alles bleek te mankeren, maar aan de andere kant is dat wel goed mogelijk omdat je er bij een refurbished voor kiest om geen nieuwe maar voor een gebruikte (opgeknapte) ds.
Maar ze hebben mijn bestelling keurig binnen de levertijd afgeleverd en daarnaast ook een hele goede oplossing geboden voor de problemen die wij met onze ds'sen hebben gehad. Dus het is echt niet alleen maar negatief hoor. Vind dat ze het prima doen en ook echt met je mee denken en altijd snel reageren op de mail.

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

Allen,

Ook ik heb bij Nintendo stunter een Nintendo DS gekocht, en wil dit toch niet echt aanraden.
Op maandag avond 14 maart 2011 heb ik de bestelling en betaling (Ideal) gedaan.
Op 25 maart gemaild, waarom dit langer dan de 10 dagen duurt, en een bevestiging ontvangen dat het verzonden is op 22 maart vanuit Hongkong.
Begin april nog eens gemaild dat het pakketje nog steeds niet ontvangen is, Hierop kwam al geen enkel antwoord meer.
Op 20 april (meer dan een maand na betaling) krijg ik van TNT een brief er een pakketje voor de douane ligt en wat er in zit, en dit naar waarheid te antwoorden anders, strafrechtelijk...enz.
Brief snel terug aan TNT met vermelding van inhoud van het pakketje.
Op 3 mei (7 weken na betaling) krijg ik dan eindelijk mijn Nintendo, moet nog wel eerst aan TNT €27,50 betalen voor de invoer rechten en TNT afhandelingskosten.
Dus denkt u even na voordat u bij Nintendo stunter gaat kopen, als het moeilijk wordt krijgt u geen antwoord meer en dan staat u er alleen voor (geen telefoon of adres).
Op hun website geven ze aan dat je recht van ontbinding hebt na 30 dagen, hier had ik recht op maar ze verstoppen zich dan achter een "internet immuniteit"!

Martin.

svwaes

Ongelezen bericht door svwaes »

Bij Nintendostunter twee DS-en gekocht. Ná drie maanden is van een van de DS-en het geluid defect, herhaaldelijk contact opgenomen met Nintendostunter, maar ze reageren in het geheel niet op mijn e-mails.
Terwijl men mij verzekerd had, dan we gewoon 1 jaar garantie zouden ontvangen.

Tip: Bestel hier alstublieft niets!

S. van Waes

Gesloten