LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort facturen kunnen nog steeds niet geprint worden

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
shou13
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jun 2010 09:39

Telfort facturen kunnen nog steeds niet geprint worden

Ongelezen bericht door shou13 »

Sinds vele maanden (of misschien is het inmiddels al een jaar of langer) zijn de Telfort facturen online niet goed te bekijken en / of te printen. Deze maand is het wederom raak. Ik kan mijn factuur van vorige maand al geruime tijd niet printen, tenminste, er wordt een blanco pagina geprint. Ik heb Telfort 24 november een PB via deze site gestuurd, met al mijn gegevens, met het verzoek mij de factuur dan per mail te sturen. Maar Telfort reageert niet, zoals gewoonlijk.

Telfort, is het nu echt zo moeilijk om Telfort online gewoon werkend te krijgen, of doen jullie er gewoon helemaal niets aan omdat jullie geen geld willen uitgeven? Ondertussen durft Telfort wel gewoon geld te vragen voor papieren facturen, terwijl de klant zelf geen factuur kan printen!

Ik word echt zo verschrikkelijk moe van dat hele Telfort. Ik raad iedereen aan vooral nooit bij Telfort een abonnement af te sluiten!

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort facturen kunnen nog steeds niet geprint worden

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Shou13,

Dit verschijnsel komt voor bij een beperkt aantal klanten. Dat het vervelend is, ben ik volledig met u eens. Uw gegevens zijn bekend. Wij gaan voor u aan de slag. Zodra er meer bekend is, breng ik u hiervan op de hoogte. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak.

Graag ga ik alsnog in op uw uiting dat wij 'geld durven te vragen voor papieren facturen'. Indien gewenst ontvangt u de betreffende factuur kosteloos per post. Via een privébericht kunt u dit aan mij kenbaar maken.

Daphne

Gesloten