LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Voetballer
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 nov 2010 23:16

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Voetballer »

Verwijderd
Laatst gewijzigd door Voetballer op 13 jan 2011 08:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Dupertjes2010
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 nov 2010 15:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Dupertjes2010 »

Voetballer schreef:
Dupertjes2010 schreef:Vandaag weer netjes terug gebeld door MM, dit was overigens niet de eerste keer dat ze netjes reageerde op mail en heb tot nu toe alle keren direct antwoord gehad op de gestuurde mail dat moet even gezegd worden.

Wij kunnen morgen voor ons aanbetaalde bedrag een nieuwe order plaatsen bij Mammoet wonen te Woerden waardoor onze huidige order bij MM komt te vervallen, dit is per email bevestigd.
Hopelijk hebben ze spullen op voorraad zodat wij deze direct mee kunnen nemen en daar niet ook nog eens op hoeven wachten, zo niet dan zit er voor ons niks anders op dan goede hoop te houden dat onze spulletjes alsnog geleverd gaan worden.

Wij zullen jullie via dit forum op de hoogte houden.
Fijn weekend.


GA DAAR NIET NAARTOE. JE WORDT ECHT OPGELICHT IK KAN HET WETEN!!!!!!! Normaal krijg je vette kortingen, nou die ga je nu niet meer krijgen + begint de hele elende van voor af aan bespaar je de moeite echt!
Er zit voor ons niks anders op dan daar heen te gaan, het is of daarheen gaan en voor ons aanbetaalde bedrag een nieuwe order plaatsen of geld weg. Dan waag ik het er liever op om toch nog waar voor onze aanbetaling te krijgen die we nu toch ook al kwijt zijn.

We zullen wel zien hoe dit afloopt, ik heb in ieder geval nog een beetje hoop.

16again
Berichten: 16221
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door 16again »

Als je in Woerden niet de gebruikelijke korting krijgt, dan heeft het weinig nut om daar te kopen, met aftrek van eerder gedane aanbetaling.
Denk ook aan mogelijke toekomstige garantie gevallen.....

Dupertjes2010
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 nov 2010 15:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Dupertjes2010 »

Ik kan bovenstaande bericht alleen maar bevestigen of tegenspreken wanneer ik er zelf ben geweest en dit is niet het geval, ik ga morgen langs en zie wel waar het schip voor ons strand. Wie niet waagt, wie niet wint zullen we maar zeggen. Aanbetaling zijn we sowieso al kwijt aangezien er geen bedragen terug gestort gaan worden door MM dus dan kunnen we deze beter uitgeven bij een winkel die momenteel 'nog' open is zodat we er uiteindelijk nog iets voor krijgen in plaats van het zo de prullenbak in te gooien.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

dupertje veel succes morgen en laat hier even weten hoe het gegaan is.

bloem3
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door bloem3 »

Hoi Manondoris ik heb mijn bankstel begin juli in Montfoort gekocht ik blijf hoop houden. Hou lijntje met hun he! gr Karin

Juud1986
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 nov 2010 11:36

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Juud1986 »

@ Dupertjes2010:

Houd er rekening mee, dat er momenteel ook nog beslag is gelegd op het magazijn van Mammoet Wonen... Zij kunnen NU dus ook niet leveren... (Wanneer wel?!)
Ik wacht hier op... Krijg steeds te horen dat ze hopen dat het beslag snel opgeheven wordt...Maar vooralsnog is er geen duidelijkheid...
Succes in ieder geval!

Juud1986
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 nov 2010 11:36

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Juud1986 »

@ Dupertjes2010:

Houd er rekening mee, dat er momenteel ook nog beslag is gelegd op het magazijn van Mammoet Wonen... Zij kunnen NU dus ook niet leveren... (Wanneer wel?!)
Ik wacht hier op... Krijg steeds te horen dat ze hopen dat het beslag snel opgeheven wordt...Maar vooralsnog is er geen duidelijkheid...
Succes in ieder geval!

jessy
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 nov 2010 08:03

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jessy »

waarom hoor ik niks over mm beverwijk??
daar heb ik mijn bank gekocht en ben ook al 2x terug gebeld en een aantal mails terug gekregen via terugbelafspraak. maar mijn bank staat in het magazijn van de showroom omdat ik een showmodel heb gekocht en daar kunnen ze dus nog niet bij , voor ons is het dus nog even geduld

PieterFinance
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2009 21:18

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door PieterFinance »

ziet er allemaal niet goed uit:
kamer van koophandel:

Onderneming:
Handelsna(a)m(en) :MM Montfoort B.V. i.o.
Rechtsvorm :Rechtspersoon in oprichting
Adres :Industrieweg 59, 3641RK Mijdrecht
Telefoonnummer(s) :0172604549
Datum vestiging :23-09-2010
Bedrijfsomschrijving :Detailhandel in producten op het gebied van
wonen en slapen
Werkzame personen :1
----------------------------------------------------------------------------
Bevoegde functionaris(sen):

Naam :MM Holding B.V. i.o.
Adres :Industrieweg 59, 3641RK Mijdrecht
Inschrijving handelsregister
onder dossiernummer :50558013
Infunctietreding :23-09-2010


1 medewerker?????
in oprichting?????
ik ruik dat ik mijn aanbetaling kwijt ben

Dikkie Dik
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2010 20:48

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Dikkie Dik »

Op 30 juni bankstel “ Costa” gekocht bij Meubel Markt Beverwijk, levertijd 8 tot 16 weken, zij vroegen om 400 euro aanbetaling, na weigering om dit te betalen verlaagden zij het bedrag tot 140 euro, met tegen zin hebben we dat betaald, orderbevestiging op papier met K.v.K. te Nijmegen nr.18117746.
Na enige tijd kregen we een orderbevestiging van L & F Beheer BV waarop het totaalbedrag en aanbetaling verrekend was op papier
met K.v.K. te Woerden nr. 30201423 (dit viel ons 2 weken geleden, na alle commotie pas op).
Eind september waren er 12 weken verstreken en omdat we met vakantie zouden gaan in oktober maar eens geprobeerd om te bellen, maar Marsha (ons contactpersoon) was steeds niet te bereiken, te einde raad maar een mail verstuurd op 1 oktober, met de vraag hoe het met de bestelling stond.
1 uur later kwam er al een mail terug met : Mijn excuses voor het ongemak, vanwege veranderingen in het bedrijf is het systeem 3 dagen niet werkzaam geweest.Hierdoor is het momenteel erg druk. Ik heb de levertijd van de bank voor u nagevraagd, helaas staat deze voor week 46 bevestigd. Wat ik u wil aanbieden is dat wij dan deze gratis komen bezorgen.
Dit per mail met teleurstelling geaccepteerd… wel weer een bevestiging per post gekregen van MM meubelmarkt waar de onderste regel, van K.v.K. op staat, verwijderd was!
Week 46 maandag de 15e gebeld welke dag er geleverd zou worden, een bandje vertelde dat de service afdeling dicht was, met de toets product informatie kreeg ik plotseling MM Beverwijk aan de lijn, maar die konden mij niet helpen ik moest toch maar de volgende dag terug bellen naar Marsha…
Dinsdag de 16e was de telefoon lijn DOOD van het bedrijf en niet meer te bereiken.
Na zoeken op internet kwam ik bij Tros Radar er achter dat het helemaal fout zat. Gelukkig geen grote aanbetaling gedaan maar wel doorziek dat je genept bent.
Weer op zoek naar een ander bankstel, maar ja je denkt in je achterhoofd stel je voor dat ie alsnog komt dan heb ik er 2, Wat moeten we doen?
30 november belde ene Kiki van Meubel Markt dat de volgende dag het bankstel geleverd zou worden (we moesten heel hard lachen en geloofde het niet) zij vertelde dat de containers met spullen weer waren terug gegeven door de Fiod, of we wel het openstaande bedrag contant wilde afrekenen aan de chauffeur want het pin apparaat was stuk!!
Het Bankstel is de volgende dag (1 december) keurig afgeleverd, eerst in de vrachtwagen geklommen of het de onze was (gelukkig bij het kopen een foto gemaakt) daarna binnen uitgepakt en betaald aan de brengers, de chauffeur vertelde dat hij deze week voor zich zelf was begonnen en zei ook dat hij de komende weken erg druk zou zijn want hij moest zeker 40 vrachten rijden voorde nieuwe baas van Meubel Markten, we vroegen nog hoe het met de garantie stond en hij vertelde dat we dan bij de nieuwe baas moesten zijn, die ook het bedrijf Hoogland en Mammoet in zij bezit heeft!.
Voor ons is het goed afgelopen, en wensen allen gedupeerden een goede afloop toe.

Juud1986
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 nov 2010 11:36

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Juud1986 »

Doet mij goed om nog een 'positief' verhaal te horen!
Ik wacht ook rustig af!

el mahdioui
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 dec 2010 01:50

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door el mahdioui »

Ik wordt helemaal GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb ook in september mjn bankstel besteld en helaas ook volledig betaald nl €1500. Ik struikel nu toevallig op deze berichten en ben behoorlijk geschrokken.
Ik ben gelijk naar hen site gegaan en daar staat idd alles op. Wel laten ze weten dat er al weer geleverd wordt. Heeft iemand zijn bankstel al ontvangen?? Is het juridsch mogelijk om de bestelling te annuleren en je geld terug te krijgen? hoor graag van jullie

jessy
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 nov 2010 08:03

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jessy »

dus toch ook nog een positief bericht over beverwijk! dan wacht ik toch nog even geduldig af,het nadeel is dat ik bank gekocht heb die op voorraad was en meteen mee genomen kon worden. deze staat dus in het magazijn van de showroom die nog dicht is. denk dat ik nog even geduld moet hebben

tikoes25
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:25

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door tikoes25 »

ik heb toch stiekem hoop. de bank zou oorspronkelijk vanaf a.s. maandag bezorg kunnen worden.....maar toen ik hun belde hadden wij ''geluk'' dat de bank niet in beslag genomen was, omdat deze nog niet klaar was.

ze hadden contact met de leverancier van meubel markt..ik wilde weten wie dat was. ik wilde die leverncier bellen en vragen of het klopt allemaal. maar ik greeg het nummer helaas niet :(

ik hoop gewoon echt dat ik mijn bank krijg. heb er hard voor gespaard!!
maar miss dat iemand het nr van de leverancier heeft die voor meubel martk*zevenaar?) bezorgd

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

TIKOES. heb je al wel een afspraak staan dan wanneer ze komen leveren en miss is het wel een idee dat als iemand op dit forum iets geleverd krijgt aan de bezorging een nummer te vragen en dat nummer hier te plaatsen als ze daar in trappen dan . als er dan een afgesproken datum is van levering dat we dan eerst de bezorgdienst kunnen bellen of er echt wel geleverd gaat worden neemt toch weer wat argwaan weg .

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

waren er nog mensen naar woerden gegaan vandaag ben zo benieuwd hoe dat verlopen is.

D.Post
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 nov 2010 09:08

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door D.Post »

Beste mensen, ik ben naar Woerden gegaan en we werden daar met open armen ontvangen :mrgreen: Er zijn geen spullen daar op voorraad leverbaar, je kunt daar wel een nieuwe bestelling plaatsten.. Bij Hoogland Meubels zijn de levertijden wel korter dan bij Mammoet wonen begrepen wij. Volgens mij komt het toch nog wel in orde! Moet je wel even geduld hebben van ongeveer 4 tot 12 weken levertijd natuurlijk..

g.v
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 dec 2010 19:30

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door g.v »

hallo

ik kom er ook bij heb ook meubels besteld, en niks ontvangen
zonet even een email gestuurd na terugbelafspraak.
ik verwacht dat ik aankomende week bericht krijg.

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door flepp »

NOOIT vooruitbetalen het is geen verplichting om dit te doen, of het moeten speciale wensen zijn van de klant, b.v. een afwijkende kleur of maten van de meubels, een handtekening voor een bestelling is de garantie voor de koop.
En anders gewoon naar een andere winkel toe gaand ie wel levert op u voorwaarden.

Gesloten