LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte kwaliteit Sloggi herenslips

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
tienalf
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 aug 2004 12:14

Slechte kwaliteit Sloggi herenslips

Ongelezen bericht door tienalf »

De laatste jaren heb ik ervaren dat de kwaliteit van de Sloggi herenslips niet meer is wat het geweest is. Er vallen snel gaten in, scheuren snel af bij aanhechting met de band e.d. Het betreft slips vanhet type Active en Spirit. Al diverse weggegooid, maar recentelijk heb ik het gemeld bij Sloggi - Triumph International. Deze gooit het op krimp met als gevolg spanning op de stof en dan ontstaan er gaatjes op de plaats waar de meeste druk is... Het komt door uitrekking en door externe factoren in combinatie met uitrekking en krimp. Nou is het m.i. zo dat ondergoed met Lycra juist gemaakt is om enigszins te kunnen rekken. Triumph heeft de slips beoordeeld en acht de klacht ongegrond. :evil:
De slips zijn nooit anders behandeld dan voorgaande types van Sloggi, zoals de Basic. Daar heb ik er nog een aantal van die nog veel ouder zijn, veel meer gewassen en nog volkomen heel en mooi zijn. Het lijkt ook ander materiaal. Hoe dan ook: Sloggi pretenteert een kwaliteitsproduct te zijn, maar maakt dat m.i. niet (meer) waar. Vroeger wel - ik draag zeker al 20 jaar dit merk. Vanaf nu niet meer. Heb de slips van de Lidl ontdekt - ook met Lycra. Als ze in de aanbieding zijn 3 voor 4 euro :D . Voor dat geld is nog geen halve Sloggi te koop. En als deze wat eerder de geest geven - so what? Voor mij geen Sloggi meer!
:arrow: Wie heeft ook dezelfde negatieve ervaringen met Sloggi herenslips?

Cr@m
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 aug 2007 18:58

Re: Slechte kwaliteit Sloggi herenslips

Ongelezen bericht door Cr@m »

Tja dit was me ook opgevallen. Gelukkig is er nog Sapph en Cavello waar ik zeer tevreden over ben.

Gesloten