| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Essent neemt berichten op dit forum serieus
Essent neemt berichten op dit forum serieus
Vandaag is mij gebleken dat Essent berichten/klachten geuit op dit forum serieus neemt en tot een oplossing komt. Ik heb eerder bericht dat Essent toezeggingen niet nakwam.Na mijn bericht op dit forum is er door Angelique van Essent hard gewerkt en het probleem is met een goed voorstel voor mij uit de wereld geholpen. Hulde voor de manier waarop deeze medewerkster mij te woord stond en tot een oplossing is gekomen.
-
FiscaalJurist
Re: Essent neemt berichten op dit forum serieus
Vele grote bedrijven werken volgens het "piepsysteem" of te wel wie niet klacht kan in de str@nt zakken. Jij geeft een bedrijf nu hulde voor het nakomen van de afsprakenEdAssen schreef:Vandaag is mij gebleken dat Essent berichten/klachten geuit op dit forum serieus neemt en tot een oplossing komt. Ik heb eerder bericht dat Essent toezeggingen niet nakwam.Na mijn bericht op dit forum is er door Angelique van Essent hard gewerkt en het probleem is met een goed voorstel voor mij uit de wereld geholpen. Hulde voor de manier waarop deeze medewerkster mij te woord stond en tot een oplossing is gekomen.
Ik wil ook wel hulde van Essent omdat ik maandelijks netjes mijn voorschot betaal van EUR 213
-
Pindakaaspotje
** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
dat is maar goed ook moeten ze hun afspraken maar na komen.Pindakaaspotje schreef:. De "mondige" consument krijgt meer macht..