| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jongerenrekening ING met actie Prepaid kaartje Telfort € 50
Jongerenrekening ING met actie Prepaid kaartje Telfort € 50
Beste Tros Radar.
In Oktober van dit jaar hebben wij een jongerenrekening geopend voor onze oudste zoon (16 jaar oud) en jongste zoon (14jaar) bij ING. Dit was een actie van ING, als men dit deed kreeg men een prepaid kaartje voor de GSM met € 50 bel tegoed er op van Telfort.
Na ongeveer 1 week was het geregeld en viel het prepaid kaartje binnen van beide zonen. Mijn jongste zoon had alles geactiveerd voor zichzelf en had binnen 2 dagen een sms dat zijn beltegoed opgewaardeerd was naar max € 50,- .
2 dagen later deed hij dit zelfde voor onze oudste zoon maar tot op heden ( vanaf 22-10-2010 ) nog geen € 50,- bel tegoed gehad . Eerst heb ik de ING geraadpleegd maar deze verwezen me door naar Telfort.
Nu heb ik hiervoor verschillende keren contact gehad met Telfort ( 0900-9596 a 30 E-cent per minuut met een maximum van € 15,-.)
De 1e x dat ik belde was 5 November 2010, kreeg netjes iemand aan de lijn, het probleem aanhoorde mij vertelde een email te sturen naar de Technische dienst die daar over gaat ook beloofde deze persoon wat bel tegoed te storten op het GSM nummer van mijn zoon. Dit is ook gebeurd. We zouden 5 tot 10 werk dagen moeten wachten en dan zou het opgelost moeten zijn. Na 10 werkdagen ( 15-11-2010 ) nog niets 16-11-2010 weer gebeld klacht uitgelegd bij een niet zo vriendelijk vrouw wilde ook de telefoonkosten niet vergoeden die ik weer moest maken ivm de klacht. Deze dus vlug afgekapt. Met andere woorden deze vrouw werkte niet MEE.
Weer een andere dag terug gebeld weer het verhaal uitgelegd en deze vertelde mij dat er van 5-11-2010 niets in de computer stond!!!!!!!! Raar want ik kon haar wel vertellen dat het 5 tot 10 werkdagen zou duren. Ze kon mij wel vertellen dat er pas melding naar de Technisch dienst gedaan was op 16-11-2010 en ik wederom moest wachten op de 5 tot 10 werkdagen zodat de Technische dienst het uit kon zoeken. U raadt het al 26-11-2010 terug gebeld overdag omdat de vorig keer dat ik belde beloofd was dat ik een leidinggevende aan de telefoon zou krijgen, niet dus!! Wel had ze toevallig in de ochtend een zelfde geval aan de telefoon gehad en ze vertelde me dat ze het kon door kon geven aan het BACKOFFICE en dat deze dan contact opnamen met de Technische dienst en dan zou het binnen 5 werkdagen geregeld moeten zijn!!! Ook beloofde de vrouw van Telfort om € 10 te storten om de gemaakte telefoonkosten te compenseren ( ik heb 15 minuten á 30 E-cent moeten wachten voor ik haar aan de lijn kreeg!! Deze € 10 is ook niet gestort op het prepaid kaartje van mijn zoon!!! Nu heb ik vandaag ( vrijdag 03-12-2010) voor 17.30 uur terug gebeld en nu is er nog niets geregeld. Men kan zien dat mijn zoon de € 50 niet heeft gehad ( wel dat hij na mijn telefoontjes wat bel tegoed heeft gekregen) Ook geeft men aan dat er meerdere mensen zijn die dit probleem hebben met ING actie samen met Telfort.
Wat kan ik nu nog doen ik wordt van de hoek naar het kastje gestuurd, ben ten alle tijden netjes gebleven. Mijn zoon baalt er gruwelijk van want bel tegoed is voor de jeugd van tegenwoordig van groot belang.
Graag hoor ik van jullie terug.
Mvg
Jo de Kroon
In Oktober van dit jaar hebben wij een jongerenrekening geopend voor onze oudste zoon (16 jaar oud) en jongste zoon (14jaar) bij ING. Dit was een actie van ING, als men dit deed kreeg men een prepaid kaartje voor de GSM met € 50 bel tegoed er op van Telfort.
Na ongeveer 1 week was het geregeld en viel het prepaid kaartje binnen van beide zonen. Mijn jongste zoon had alles geactiveerd voor zichzelf en had binnen 2 dagen een sms dat zijn beltegoed opgewaardeerd was naar max € 50,- .
2 dagen later deed hij dit zelfde voor onze oudste zoon maar tot op heden ( vanaf 22-10-2010 ) nog geen € 50,- bel tegoed gehad . Eerst heb ik de ING geraadpleegd maar deze verwezen me door naar Telfort.
Nu heb ik hiervoor verschillende keren contact gehad met Telfort ( 0900-9596 a 30 E-cent per minuut met een maximum van € 15,-.)
De 1e x dat ik belde was 5 November 2010, kreeg netjes iemand aan de lijn, het probleem aanhoorde mij vertelde een email te sturen naar de Technische dienst die daar over gaat ook beloofde deze persoon wat bel tegoed te storten op het GSM nummer van mijn zoon. Dit is ook gebeurd. We zouden 5 tot 10 werk dagen moeten wachten en dan zou het opgelost moeten zijn. Na 10 werkdagen ( 15-11-2010 ) nog niets 16-11-2010 weer gebeld klacht uitgelegd bij een niet zo vriendelijk vrouw wilde ook de telefoonkosten niet vergoeden die ik weer moest maken ivm de klacht. Deze dus vlug afgekapt. Met andere woorden deze vrouw werkte niet MEE.
Weer een andere dag terug gebeld weer het verhaal uitgelegd en deze vertelde mij dat er van 5-11-2010 niets in de computer stond!!!!!!!! Raar want ik kon haar wel vertellen dat het 5 tot 10 werkdagen zou duren. Ze kon mij wel vertellen dat er pas melding naar de Technisch dienst gedaan was op 16-11-2010 en ik wederom moest wachten op de 5 tot 10 werkdagen zodat de Technische dienst het uit kon zoeken. U raadt het al 26-11-2010 terug gebeld overdag omdat de vorig keer dat ik belde beloofd was dat ik een leidinggevende aan de telefoon zou krijgen, niet dus!! Wel had ze toevallig in de ochtend een zelfde geval aan de telefoon gehad en ze vertelde me dat ze het kon door kon geven aan het BACKOFFICE en dat deze dan contact opnamen met de Technische dienst en dan zou het binnen 5 werkdagen geregeld moeten zijn!!! Ook beloofde de vrouw van Telfort om € 10 te storten om de gemaakte telefoonkosten te compenseren ( ik heb 15 minuten á 30 E-cent moeten wachten voor ik haar aan de lijn kreeg!! Deze € 10 is ook niet gestort op het prepaid kaartje van mijn zoon!!! Nu heb ik vandaag ( vrijdag 03-12-2010) voor 17.30 uur terug gebeld en nu is er nog niets geregeld. Men kan zien dat mijn zoon de € 50 niet heeft gehad ( wel dat hij na mijn telefoontjes wat bel tegoed heeft gekregen) Ook geeft men aan dat er meerdere mensen zijn die dit probleem hebben met ING actie samen met Telfort.
Wat kan ik nu nog doen ik wordt van de hoek naar het kastje gestuurd, ben ten alle tijden netjes gebleven. Mijn zoon baalt er gruwelijk van want bel tegoed is voor de jeugd van tegenwoordig van groot belang.
Graag hoor ik van jullie terug.
Mvg
Jo de Kroon
Laatst gewijzigd door G6-R op 03 dec 2010 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Roytheslayer
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02
Re: Jongerenrekening ING met actie Prepaid kaartje Telfort € 50
Zou wel meteen even je nr weghalen.
Anders is het beltegoed zo op omdat je zoon aangemeld staat voor allerlei sms diensten.
Anders is het beltegoed zo op omdat je zoon aangemeld staat voor allerlei sms diensten.
Re: Jongerenrekening ING met actie Prepaid kaartje Telfort € 50
Thanx is gebeurdRoytheslayer schreef:Zou wel meteen even je nr weghalen.
Anders is het beltegoed zo op omdat je zoon aangemeld staat voor allerlei sms diensten.
-
Telfort webcare
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Jongerenrekening ING met actie Prepaid kaartje Telfort € 50
@G6-R,
Allereerst raad ik u aan om het 06-nummer zo spoedig mogelijk te verwijderen uit uw bericht. Ik ga intern de status voor u opvragen. Graag ontvang ik alsnog via een privébericht uw naw-gegevens, alternatief telefoonnummer en uw e-mailadres.
Daphne
Allereerst raad ik u aan om het 06-nummer zo spoedig mogelijk te verwijderen uit uw bericht. Ik ga intern de status voor u opvragen. Graag ontvang ik alsnog via een privébericht uw naw-gegevens, alternatief telefoonnummer en uw e-mailadres.
Daphne
-
Telfort webcare
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Jongerenrekening ING met actie Prepaid kaartje Telfort € 50
@G6-R,
Het 06-nummer heb ik wel vast genoteerd
Update:
Er is toegezegd dat er aanstaande dinsdag telefonisch contact met u wordt gelegd. Achter de schermen houd ik het voor u in de gaten. Deze afspraak staat ook in mijn planning.
Daphne
Het 06-nummer heb ik wel vast genoteerd
Update:
Er is toegezegd dat er aanstaande dinsdag telefonisch contact met u wordt gelegd. Achter de schermen houd ik het voor u in de gaten. Deze afspraak staat ook in mijn planning.
Daphne
Re: Jongerenrekening ING met actie Prepaid kaartje Telfort € 50
Pm gestuurd. Ik ben benieuwd wat U kunt doen???
Gr JO
Gr JO
-
Telfort webcare
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Jongerenrekening ING met actie Prepaid kaartje Telfort € 50
@G6-R,
Dank u voor het privébericht. Ik ga voor u aan de slag en er wordt zo spoedig mogelijk contact met u gelegd.
Daphne
Dank u voor het privébericht. Ik ga voor u aan de slag en er wordt zo spoedig mogelijk contact met u gelegd.
Daphne
Re: Jongerenrekening ING met actie Prepaid kaartje Telfort € 50
Dank u, ben reuze benieuwd of het nu wel LUKT
Re: Jongerenrekening ING met actie Prepaid kaartje Telfort € 50
Eindelijk iedereen weer tevreden.
Telfort als nog bedankt.
Gr JO
Re: Jongerenrekening ING met actie Prepaid kaartje Telfort € 50
Beste Radar,
ook ik heb voor mijn zoon van 16 een rekening geopend bij de ing onder dezelfde voorwaarden. Dat is inmiddels bijna 4 weken geleden, en na 2 emails en minstens 4 telefoontjes, plechtige beloftes dat alles binnen 48 uur opgelost zou zijn en wij terug zouden worden gebeld, tot op het onbeschofte af van het kastje naar de muur worden gestuurd (die afdeling is maar tot halfzes open- het was 5 uur- ik stuur een email naar degene die u vorig keer te woord heeft gestaan), is er nu nog steeds niets geregeld, behalve dat er eenmalig (buiten de 47,50 om) als 'kado' 20 euro van de een op het ander moment bij werd geschreven.
Vandaag heb ik wéér gebeld, en er kon mij niet duidelijk worden gemaakt waarom er nu niet de resterende gedeelte bij kon worden geschreven, terwijl de vorige keer wél zomaar 20 euro bij kon worden geschreven. Ja, er waren problemen, 'en die worden onderzocht'. 'De verschillende afdelingen werken niet goed samen'.
Er kon mij niet worden gezegd waarom er nu wél een oplossing zou komen, in tegenstelling tot de keren ervoor.
Zoals begrijpelijk zijn we dit alles flink beu! Áls het er ooit komt wordt het beltegoed opgemaakt en stappen we metéén over naar een andere provider (BEN), dankzij Telforts eigen anti-reklame. Wellicht dat Radar hier ergens nog van betekenis kan zijn. Alvast dank daarvoor!
ook ik heb voor mijn zoon van 16 een rekening geopend bij de ing onder dezelfde voorwaarden. Dat is inmiddels bijna 4 weken geleden, en na 2 emails en minstens 4 telefoontjes, plechtige beloftes dat alles binnen 48 uur opgelost zou zijn en wij terug zouden worden gebeld, tot op het onbeschofte af van het kastje naar de muur worden gestuurd (die afdeling is maar tot halfzes open- het was 5 uur- ik stuur een email naar degene die u vorig keer te woord heeft gestaan), is er nu nog steeds niets geregeld, behalve dat er eenmalig (buiten de 47,50 om) als 'kado' 20 euro van de een op het ander moment bij werd geschreven.
Vandaag heb ik wéér gebeld, en er kon mij niet duidelijk worden gemaakt waarom er nu niet de resterende gedeelte bij kon worden geschreven, terwijl de vorige keer wél zomaar 20 euro bij kon worden geschreven. Ja, er waren problemen, 'en die worden onderzocht'. 'De verschillende afdelingen werken niet goed samen'.
Er kon mij niet worden gezegd waarom er nu wél een oplossing zou komen, in tegenstelling tot de keren ervoor.
Zoals begrijpelijk zijn we dit alles flink beu! Áls het er ooit komt wordt het beltegoed opgemaakt en stappen we metéén over naar een andere provider (BEN), dankzij Telforts eigen anti-reklame. Wellicht dat Radar hier ergens nog van betekenis kan zijn. Alvast dank daarvoor!
Re: Jongerenrekening ING met actie Prepaid kaartje Telfort € 50
Hopelijk reageert Telfort webcare ( Daphne ) ook bij jou anders zou je haar nog even een prive berichtje kunnen sturen met al je gegevens erin . Ik ben vanmiddag netjes terug gebeld en de € 47,50 is vanmiddag ook bijgeschreven.brickx schreef:Beste Radar,
ook ik heb voor mijn zoon van 16 een rekening geopend bij de ing onder dezelfde voorwaarden. Dat is inmiddels bijna 4 weken geleden, en na 2 emails en minstens 4 telefoontjes, plechtige beloftes dat alles binnen 48 uur opgelost zou zijn en wij terug zouden worden gebeld, tot op het onbeschofte af van het kastje naar de muur worden gestuurd (die afdeling is maar tot halfzes open- het was 5 uur- ik stuur een email naar degene die u vorig keer te woord heeft gestaan), is er nu nog steeds niets geregeld, behalve dat er eenmalig (buiten de 47,50 om) als 'kado' 20 euro van de een op het ander moment bij werd geschreven.
Vandaag heb ik wéér gebeld, en er kon mij niet duidelijk worden gemaakt waarom er nu niet de resterende gedeelte bij kon worden geschreven, terwijl de vorige keer wél zomaar 20 euro bij kon worden geschreven. Ja, er waren problemen, 'en die worden onderzocht'. 'De verschillende afdelingen werken niet goed samen'.
Er kon mij niet worden gezegd waarom er nu wél een oplossing zou komen, in tegenstelling tot de keren ervoor.
Zoals begrijpelijk zijn we dit alles flink beu! Áls het er ooit komt wordt het beltegoed opgemaakt en stappen we metéén over naar een andere provider (BEN), dankzij Telforts eigen anti-reklame. Wellicht dat Radar hier ergens nog van betekenis kan zijn. Alvast dank daarvoor!
Ik zal voor je duimen dat het ook bij jullie goed komt.
Gr JO
-
Telfort webcare
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Jongerenrekening ING met actie Prepaid kaartje Telfort € 50
@brickx,
Gebruiker G6-R heeft gelijk. Graag ontvang ik uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer van Telfort waar het omgaat. Na ontvangst ben ik u verder van dienst.
Daphne
Gebruiker G6-R heeft gelijk. Graag ontvang ik uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer van Telfort waar het omgaat. Na ontvangst ben ik u verder van dienst.
Daphne
Re: Jongerenrekening ING met actie Prepaid kaartje Telfort € 50
@brickx
laat hier ff weten als het bij jou ook netjes is opgelost
Gr JO
laat hier ff weten als het bij jou ook netjes is opgelost
Gr JO
Re: Jongerenrekening ING met actie Prepaid kaartje Telfort € 50
Ik bemerk dat de kwewstie over de 47,50 zich frequent voordoet.
Hier dus ook dezelfde klacht. Met dit soort ''acties" win je geen klanten.
Hier dus ook dezelfde klacht. Met dit soort ''acties" win je geen klanten.
Re: Jongerenrekening ING met actie Prepaid kaartje Telfort € 50
Mail deze maar eens en je zult zien dat het zo opgelost is succesAFloyd schreef:Ik bemerk dat de kwewstie over de 47,50 zich frequent voordoet.
Hier dus ook dezelfde klacht. Met dit soort ''acties" win je geen klanten.
Bericht Re: Jongerenrekening ING met actie Prepaid kaartje Telfort € - 07 dec 2010 09:41
@brickx,
Gebruiker G6-R heeft gelijk. Graag ontvang ik uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer van Telfort waar het omgaat. Na ontvangst ben ik u verder van dienst.
Daphne
