LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verlenging Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Astridhoef
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 dec 2010 11:46

Verlenging Telfort

Ongelezen bericht door Astridhoef »

Na een lange tijd heb ik een tijdje terug toch maar eens op mijntelfort.nl gekeken. Wat denk je, blijkt mijn abbonement verlopen! Zonder daar ooit iets van gehoord te hebben, ik vond mijn rekeningen al zo hoog worden.
Goed, natuurlijk vooral mijn fout, je hoort dit soort dingen bij te houden denk ik.

Even gekeken wat voor mij het handigst is, maar toch maar besloten naar de winkel te gaan voor informatie over mijn verlenging. Daar kwam ik tot de leuke ontdekking dat je bij Telfort een ´klantwaarde´ krijgt. Hierbij is 1 een hele goede klant, en 4 een klant waar ze weinig aan hebben. Erg leuk allemaal, en ik blijk klantwaarde 1 te hebben.

Nu is het ook nog eens zo dat hoe hoger de klantwaarde, hoe meer korting. Ik zou mijn abbonement kunnen behouden, en voor €75 extra de nieuwe nokia N8 krijgen. Dat is gaaf! Maar... volgens de meneer in de winkel was mijn abbonement al verlengd vanaf 16-11-2010. Zou ik dan toch per ongeluk geklikt hebben of zoiets?

Klantenservice maar gebeld. Ik had mijn abbonement al verlengd, en die verlenging was al ingegaan omdat ik niet binnen 7 dagen op mijn mail had gereageerd. Mail? Geen mail gezien? Natuurlijk, in de spam bleek hij uiteindelijk toch te zitten...

Dus weer gebeld, want ik wilde toch dat andere abbonement. Ik kon mijn huidige abbonement afkopen. €260!! Waarom moet dit zo duur zijn? Als ik een toestel bij mijn abbonement had, kon ik me dit voorstellen, maar ik had sim-only. Lijkt me voor hun alleen maar leuker als ik een iets duurder abbonement wil? Blijkbaar niet. Niemand kon me helpen. Ik zat er een jaar aan vast.

Nu dus weer bijna een jaar wachten. Ben helemaal klaar met telfort. Je hebt een hoge klantwaarde, maar ze helpen je echt niet. De grap is dan weer dat ze allemaal na het opnemen op de klantenservice zeggen: ´we zijn er om u te helpen´. Waarom doen ze dan nietw aar ze voor zijn?

Iemand vergelijkbare ervaringen? Graag ook wat voor acties je toen hebt ondernomen en of dit geholpen heeft?

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verlenging Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Astridhoef,

Hoe vervelend dit ook is voor u, wij kunnen zoals mijn collega's eerder hebben aangegeven niets meer voor u betekenen.

Daphne

YMSR
Berichten: 82
Lid geworden op: 11 nov 2010 22:01

Re: Verlenging Telfort

Ongelezen bericht door YMSR »

Ik heb ook een klacht ingedient aan telfort nadat mijn startdatum verkeerd was.
Nou .. nog niks gehoord dus.. en nu kan ik dus niet meer annuleren als ik het niet met de uitslag eems bent.

Ik heb ook hoogste waarde.. maar dat blijkt hun niets te intereseren.

Wel in jou geval.. is het wel je eigen schuld... maar als je wil blijven en je abbonement wil omzetten moet dat toch geen probleem zijn???

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Verlenging Telfort

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

@Daphne,

Begrijp ik goed dat het abonnement van die klant nu gewoon stilzwijgend verlengd is?
Alleen een mailtje verstuurd met daarin de melding dat als er niet gereageerd word het abonnement verlengd word? Of heeft de klant wel zelf een opdracht gegeven door ergens op te klikken?

Meen mij te herinneren dat zomaar stilzwijgend verlengen niet meer mag.
Dus mocht dat het geval zijn, abonnement gewoon annuleren en klant de kans geven om zijn abonnement te verlengen of over te stappen.

Denk dat de klant anders een leuke zaak heeft voor de OPTA

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verlenging Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Roytheslayer,

De klant geeft aan zelf te hebben verlengd:
Nu is het ook nog eens zo dat hoe hoger de klantwaarde, hoe meer korting. Ik zou mijn abbonement kunnen behouden, en voor €75 extra de nieuwe nokia N8 krijgen. Dat is gaaf! Maar... volgens de meneer in de winkel was mijn abbonement al verlengd vanaf 16-11-2010. Zou ik dan toch per ongeluk geklikt hebben of zoiets?

Klantenservice maar gebeld. Ik had mijn abbonement al verlengd, en die verlenging was al ingegaan omdat ik niet binnen 7 dagen op mijn mail had gereageerd. Mail? Geen mail gezien? Natuurlijk, in de spam bleek hij uiteindelijk toch te zitten...
Daphne

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verlenging Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@YMSR,

Graag ontvang ik van u uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer van Telfort waar het om gaat. Via een privébericht kunt u de gevraagde informatie aan mij kenbaar maken.

Daphne

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Verlenging Telfort

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Ah ok, het kwam op mij over alsof de klant er niet van op de hoogte was. Maar klant heeft dus zelf al verlengd.
Mijn fout.

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Verlenging Telfort

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

Ik had mijn abbonement al verlengd, en die verlenging was al ingegaan omdat ik niet binnen 7 dagen op mijn mail had gereageerd. Mail?...
Ik lees dat er niet uit. Er staat nl. dat de verlenging al was ingegaan omdat hij niet binnen 7 dagen op de mail had gereageerd.

Astridhoef
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 dec 2010 11:46

Re: Verlenging Telfort

Ongelezen bericht door Astridhoef »

Het klopt, ik heb niet zelf verlengd, dit werd mij verteld. Ik zou toen ingelogd hebben en zelf hebben verlengd, maar ik denk dat dit in mijn dromen was?

Heb inmiddels via een brief (1-2-2011) een klacht verstuurd, en daar kreeg ik 4-3-2011 pas reactie op, nadat ik gebeld had. Via de telefoon een nieuwe klacht opgesteld (ze wist niets van de brief af), waarover ik gebeld zou worden, en een dag later krijg ik reactie via de mail over die eerder aangetekend verstuurde brief. Toeval? Ik elk geval veel te laat, aangezien ze verplicht zijn te antwoorden binnen 5-10 werkdagen volgens de telefoniste. Redelijk vreemd dus.

Mijn vraag is dus wederom: mogen ze zomaar zo vreselijk laat pas reageren? En zo niet, wat dan?

Gesloten