LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe aktie Fletcher hotels

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
joop507
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2010 11:40

Nieuwe aktie Fletcher hotels

Ongelezen bericht door joop507 »

Opnieuw geeft Fletcher weer vouchers uit om te kunnen boeken in hun hotels.
Zoals al vaker bij Radar aangemeld is het boeken van een kamer vrijwel onmogelijk. Je kan pas zien of er plaats is als je reeds geboekt en betaald hebt en de keuze van je hotel is daardoor onmogelijk. De vouchers welke eerst zijn aangeboden aan 12.000 voorinschrijvingen zijn daardoor vrijwel waardeloos.
Nu heeft Fletcher er maar direct een grote actie achteraan gegooid om nog maar argeloze boekers over de streep te krijgen. Nu al is het zeker dat deze mensen voor 99,9% hun bon kunnen weggooien. Het is een schande dat dit elke keer maar kan gebeuren.
Jammer dat ik niet eerder op deze site heb gekeken.

Fletcherwebcare
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 dec 2010 15:51

Re: Nieuwe aktie Fletcher hotels

Ongelezen bericht door Fletcherwebcare »

Geachte Joop,

Graag reageer ik op uw bericht, betreffende de voucheractie.
Deze actie betreft een midweekactie, waarbij men een voucher kan kopen voor € 19,90 voor twee personen. Voorwaarde van deze scherpe actie is dat men de voucher eerst besteld, en daarna direct een link ontvangt zodat men de voucher kan verzilveren. Ik heb zojuist de beschikbaarheid nagekeken en alle dagen zijn de gehele periode boekbaar op 1 dag na. Verder heeft elk hotel van Fletcher beschikbaarheid voor deze actie.

Ik hoop zo uw vraag beantwoord te hebben.

Met vriendelijke groet,

Fletcher Webcare Team

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: Nieuwe aktie Fletcher hotels

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

nouw fletcher webcare
nu ineens wel plaats in de hotels?
ik heb een verrassingshotel waardevoucher van de fbto verzekering
die was geldig tot 1 julli 2010
ben hier maanden mee bezig geweest om een overnachting te boeken
was inderdaad een verrassingsbon heb nooit kunnen boeken
:oops:

joop507
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2010 11:40

Re: Nieuwe aktie Fletcher hotels

Ongelezen bericht door joop507 »

Fijn om te lezen dat er nu wel plaats. Alleen kan ik nergens zien wie dit dan wel voor mij gaat regelen. Op mijn normale vragen via de mail krijg ik steeds een negatief antwoord. Graag een telefoonnummer om dit dan te kunnen regelen.
Indien dit positief wordt opgelost, zal ik ook zo sportief zijn om dit op deze website te vermelden.



Fletcherwebcare schreef:Geachte Joop,

Graag reageer ik op uw bericht, betreffende de voucheractie.
Deze actie betreft een midweekactie, waarbij men een voucher kan kopen voor € 19,90 voor twee personen. Voorwaarde van deze scherpe actie is dat men de voucher eerst besteld, en daarna direct een link ontvangt zodat men de voucher kan verzilveren. Ik heb zojuist de beschikbaarheid nagekeken en alle dagen zijn de gehele periode boekbaar op 1 dag na. Verder heeft elk hotel van Fletcher beschikbaarheid voor deze actie.

Ik hoop zo uw vraag beantwoord te hebben.

Met vriendelijke groet,

Fletcher Webcare Team

joop507
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2010 11:40

Re: Nieuwe aktie Fletcher hotels

Ongelezen bericht door joop507 »

Nadat ik met Fletcher Hotel contact hebt gehad, moet ik zeggen dat ze deze zaak prima hebben opgelost. Ik kon nu het door mij gevraagde hotel boeken en zelfs kon ik mijn voorkeur voor de datum opgeven.

Het heeft even geduurd, maar dit is netjes opgelost.

Fletcher, bedankt!!

berooid
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 nov 2010 11:58

Re: Nieuwe aktie Fletcher hotels

Ongelezen bericht door berooid »

Kan Fletscher dan ook nog even reageren op Ineke van Vliet? Schandalig om haar zo in de kou te zetten.

MAXIEM

Re: Nieuwe aktie Fletcher hotels

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Fletcher Webcare Team

Mooi weer verkopen is een goedkope strategie. Er zijn gewoon veel te veel klachten over jullie praktijken. En inderdaad: zorg eerst maar eens dat je inekevanvliet uit de brand helpt.

Maxiem.

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: Nieuwe aktie Fletcher hotels

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

nouw berooid en maxiem die hoop heb ik een half jaar geleden al opgegeven
hij verliep 1 juli die bon maar heb hem wel bewaard!,ik heb nog geprobeerd de 25e juni iets te regelen
ik had een concert in alkmaar die dag dacht kan ik mooi een nachtje daar in de buurt pakken
en ja hoor raak via de site geboekt ik moest me gegevens doorgeven ik gedaan toen kreeg ik de bevestiging en daar stond ipv fbto arrangement achmea dacht he dat klopt niet
maar er was in ieder geval plaats ik een mailtje gestuurd dat het fbto moest zijn en niet achmea toen kreeg ik een mail terug sorry maar dan is er geen plaats
nouw daar zakt letterlijk toch je broek van af
dus van mij kan fletcher hotels het heen en weer krijgen dat snap je wel.
heb trouwens toen ook de fbto ingelicht er over en die hadden meerdere klachten over de bon gehad
dus voor hun ook niet meer zo`n aktie

Fletcherwebcare
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 dec 2010 15:51

Re: Nieuwe aktie Fletcher hotels

Ongelezen bericht door Fletcherwebcare »

Beste inekevanvliet,

Opmerkingen van onze gasten, zowel positief als negatief, zijn voor ons belangrijk en stellen ons in staat om onze service te optimaliseren. Daarom vraag ik u om contact met ons op te nemen via: [email protected] zodat wij voor een passende oplossing kunnen zorgen. Via dit forum kunnen wij niet direct contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,
Fletcher Webcare Team

joop507
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2010 11:40

Re: Nieuwe aktie Fletcher hotels

Ongelezen bericht door joop507 »

Beste Ineke van Vliet,

Ik hoop en vertrouw dat ze jou als tevreden klant weg laten gaan.
Ik moet zeggen dat ze mij achteraf prima hebben behandeld.

Groetjes
joop507

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: Nieuwe aktie Fletcher hotels

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

hallo allemaal
heb een mail gestuurd en alles oke
krijg de gelegenheid om tot 31 maart te reageren voor een nachtje weg
harstikke fijn
toch opgelost had ik nooit verwacht

Gesloten