Rabomobiel levert geen Sim only pakket.
Situatie:
Op 17 november is er een Sim only Rabo Mobiel 60 pakket besteld, keurig een email met bevestiging en ordernummer ontvangen. Daarin staat dat na 3 dagen het pakket geleverd wordt. Helaas na een week nog niets ontvangen. Er is blijkbaar iets mis gegaan, het geld was ook nog niet van de rekening afgeschreven. Contact opgenomen met de Klantenservice. Het zou in orde gemaakt worden. We hebben aangegeven dat wij graag de simkaart binnen één week willen ontvangen, ivm aflopen van het huidige abonnement.
Helaas daarna grote stilte.
Aanstaande vrijdag loopt het huidige abonnement bij een andere provider af en nu gaat de post ook nog staken!
We hebben nu juist voor Rabo mobiel gekozen, omdat er weinig klachten over zijn, en ze zij altijd snel (binnen een etmaal) reageren op emails. KPN was een ramp (duurde een halfjaar om foute maandtarieven recht te zetten) en ik had geen zin in meer perikelen à la Youp. En nu toch weer dit.
(En het argument, Nederlanders willen nu eenmaal goedkoop en daarom lever je in op de service is een non-argument: alle providers en abonnementen, duur of goedkoop zijn benedenmaats, maar dat terzijde).
Via de site bellen.com besteld, maar omdat je doorgelinkt wordt naar de site van de desbetreffende provider, kunnen zij ook niets doen (was in het verleden wel zo).
Wat kan ik nu ondernemen???
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rabomobiel levert geen Simonly pakket, op 17-11 besteld....
Re: Rabomobiel levert geen Simonly pakket, op 17-11 besteld....
Update: nadat ik dit op diverse fora op internet heb gezet, is vandaag ineens zonder enige aankondiging de simkaart aangekomen.
Afwachten of de rest (administratie) wel goed verloopt.
Afwachten of de rest (administratie) wel goed verloopt.