Ff t volgende..
Ik heb Telfort een klacht gestuurd omdat de startdatum van mijn verlenging niet klopte.
Mijn huidige abbonement met 1000 belminuten loopt af op 30-01-2011.
Ik heb dus een verlenging aangevraagt die dus in zou moeten gaan op de einddatum van mijn oude contract dus op 30-01-2011.
Maar kijk ik dus op mijn telfort staat er dat mijn verlenging pas ingaat op 1-04-2011.
Dit stond niet in mijn contract.
Wat wel in mijn contract staat is het volgende:
De verlenging van het abonnement zal 10 dagen na verzending van uw toestel uitgevoerd worden. In het geval van een sim only abonnement, zal deze ingaan 10 dagen nadat uw de schriftelijke bevestiging van ons hebt ontvangen. Als het contracteinde van uw huidige abonnement verder in de toekomst ligt gaat uw verlenging in op dezelfde dag dat uw huidige abonnement eindigt.
Nu heb ik dus een klacht ingedient en ik heb het volgende teruggekregen.
Het ziet er reeel uit maar is dat het ook ?
Is dit een goede oplossing van telfort of moet ik hierop reageren?
Zie hier de reactie van telfort op mijn klacht:
Ik weet even niet of dit oke is en wat ik hiermee moet.Geachte mevrouw.....,
U ontvangt deze e-mail naar aanleiding van het telefoongesprek dat u op 1 december 2010 heeft gevoerd met onze klantenservice. In dit gesprek heeft u aangegeven dat u een contractverlenging heeft aangevraagd, welke in zal gaan op 1 april 2011. U heeft aangegeven dat u uw verlenging in wil laten gaan op 30 januari 2011. Graag reageren wij hierop.
Om systeemtechnische redenen zal uw contractverlenging ingaan op 1 april 2011. Na uw contractverlenging zal u maandelijks inclusief kortingen € 32,40 aan abonnementskosten moeten betalen. Omdat uw contractverlenging op 1 april 2011 in zal gaan, zal er voor de periode van 30 januari 2011 tot 1 april 2011 geen korting worden berekend en zal er maandelijks € 61,90 in rekening worden gebracht. Om u tegemoet te komen zullen wij de korting die u in deze periode misloopt, een bedrag van € 59,00, in een keer crediteren.
Wij vragen u rekening te houden met het feit dat uw bundels per 30 januari 2011 verlaagd zullen worden naar 500 belminuten en 100 sms-berichten per maand.
Zodra uw contractverlenging is ingegaan op 1 april 2011 zal u maandelijks weer automatisch korting ontvangen. Uw nieuwe contract eindigt op 30 januari 2013.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en bieden u onze excuses aan voor het ontstane ongemak.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en
snel antwoord op al uw vragen.
De korting is trouwens voor 6 maanden.
Groetjessss