LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.

Mag een minister van u een crimineel verleden hebben ?

Ja, daar heb ik geen moeite mee
1
17%
Nee, Onmiddelijk berechten
5
83%
 
Totaal aantal stemmen: 6

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

Gesteld dat Klaas Bruinsma minister van justitie was geworden, dan had de lezer op dit forum waarschijnlijk zeer verontwaardigd gereageerd; net als de meeste Nederlanders waarschijnlijk: Hoe krijg je DAT in je hoofd: Een topcrimineel als minister en dan nog wel van justitie. Persoonlijk ben ik er nog niet zo zeker van, dat de huidige minister van justitie brandschoon is: ik denk zelfs in de verste verte niet. Als K. de Werd op zijn homepage Donner en nog zo'n kornuit durft af te beelden met hitlersnorretje, ss-symbolen en hakenkruizen en daarbij openlijk Donner voor alles en nog wat uitmaakt (en niet te zuinig ook), dan mag je toch veronderstellen, dat er wat aan de hand is. Temeer, omdat deze K. de Werd dit heeft gedaan om Donner uit de tent te lokken om een aanklacht tegen K. de Werd in te dienen. Ook de provider (Planet Internet) laat de homepage ongecensureerd met rust. Wie hier meer over wil lezen/weten kan alles lezen op www.sdnl.nl en dan specifiek op het forum van deze site. MIJN mond viel open van verbazing; temeer omdat eerder genoemde zaken minstens al in juli van dit jaar zijn gepubliceerd. Ik heb trouwens Jan de Wit (jurist) vragen gesteld over corruptie binnen de overheden; ook K. de Werd stelde hier vragen over (In een discussie op de website van de sp) Een fatsoenlijk en direct antwoord werd niet gegeven..... Aan Jan Marijnissen heb ik mijn stelling over het tactisch Christelijk beleid (genoemd in de topic Balkenbende helpt Nederland naar de kloten) samen met de tekst van de Internationale zoals ook gepubliceerd in eerder genoemde topic. Marijnissen zwijgt tot nu toe ook in alle talen ! Tenslotte: ALS K. de Werd gelijk heeft, dan zal het echt niet zo zijn, dat niemand in Den Haag daar niet van op de hoogte is. Degenen die wel op de hoogte zouden zijn, zouden dus meewerken aan een misdrijf en DAT is dus ook een misdrijf !

Gast

Re: Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door Gast »

Maak er van:
Ja, geen moeite mee
Nee, moeite mee

Waarom, meteen berrechten?
Donner en nog zo'n kornuit durft af te beelden met hitlersnorretje, ss-symbolen en hakenkruizen
Dat is pas crimineel. Je mag je eigen mening schrijven over personen en hun werkwijze, maar dit kan ik waarderen.
Maak dan een plaatje van Balkenende met een rondje boven z'n hoofd, als schijnheilige o.i.d.

Mensen met een crimineel verleden (die daar voor geboet zijn) mogen van mij best een kans, dus ook in de politiek. Er zijn ex-criminelen zat die na hun fout op de juiste weg blijven.
haat (de ~ (m.))
1 gevoel van diepe afkeer voor iem. of iets => vijandschap

ha·ten (ov.ww.)
1 langdurig en hevig verafschuwen => de pik hebben op iem., het voorzien hebben op iem., iem. het licht in de ogen niet gunnen, iem. niet lusten

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door SJZ »

Sinds wanneer ben je crimineel als iemand anders een cartoon over je tekent?

Gast

Re: Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door Gast »

het ligt eraan op wat voor'n manier.

maar iemand tekenen als een gelijkenis met hitler vind ik crimineel ja.

Gast

Re: Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door Gast »

Uit bovenstaande mag ik opmaken, dat er weer niet verder gelezen is, dan een afbeelding met onderschrift. LEES eens het verhaal achter die afbeeldingen (NEE, je kunt de afbeeldingen niet aan de achterkant bekijken) en de persoon de Werd. En Donner WAS niet een crimineel, maar dat IS hij volgens de Werd. (Bewijs wordt door hem geleverd: de man is ook nog eens jurist)

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Re: Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

Bovenstaande reactie komt dus van mijn hand. (Ging hier wat fout met het systeem) Nog even: Wat ik verder constateer, dat men blijkbaar uitsluitend gefixeerd is op de woorden van dit draadje, behalve "Donner". Nogmaals de BEDOELING van dat snorretje etc.: Om Donner uit de tent te lokken. WAT zou de gemiddelde lezer voor aktie ondernemen als hij/zij zo zou worden afgebeeld ? JUIST, hij/zij zou juridische stappen ondernemen.(aangifte doen). WAAROM doet DONNER dan geen aangifte ?? DAAR moet men het antwoord zoeken. Gesteld, dat ik een openlijk een strafbaar feit bega tegen iemand, wat normaal gesproken grof genoeg is om jaren de nor in te draaien, danwel een enorme boete zou opleveren. WAT zou dan de reden kunnen zijn om GEEN aktie te ondernemen: OF die iemand is zo verschrikkelijk tolerant OF die iemand weegt af, wat de GEVOLGEN voor hem/haar zijn, als er WEL stappen worden ondernomen. Nogmaals: Staar je in dit geval niet blind op iets, waarvan gedacht zou kunnen worden, dat het een fascistische bedoeling heeft, maar uitsluitend bedoeld is om strafrechtelijk vervolgd te worden: Ofwel even ter vergelijking: Je rijdt bewust met 200 km per uur langs die flitspaal.

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Re: Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

http://home.planet.nl/~verw0062/kamerle ... rwijzing-2 Levert bewijs voor corrupte handelswijze van vele politicie !!!

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Re: Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

NOG een aardig raadsel rond de atributen genoemd in deze topic: De eerder genoemde foto's: Dhr. Weisglas, welke notabene Kamervoorzitter is, is van Joodse afkomst. Juist van zo'n man zou men een reactie in de Kamer verwachten. Immers was adolf hitler de allergrootste nachtmerrie voor de Joodse gemeenschap en ik neem aan, dat dhr Weisglas diezelfde nachtmerries (heeft) (ge)ken(d)t. Begin ik me af te vragen, dat wanneer de ergste nachtmerrie wordt getolereerd omwille van corruptie, wat DAAR de reden van mag zijn. Inmiddels zijn door K. de Werd zo'n 60000 emails verzonden met de gewraakte foto's aan o.a. het Witte Huis, Euopees parlement, diverse Europese regeringen, ambasades etc. In een artikel, geplaatst in de Telegraaf (ik meende oktober 2003) werd o.a. gesteld, dat normaal gesproken geen minister van justitie, van welk land ter wereld ook, een dergelijke belediging ongestraft zou laten (behalve Nederland) Al onze volksvertegenwoordigers hebben OOK zo'n schrijven gehad. OOK hebben al deze mensen een eed af moeten leggen..... , maar dat blijkt nu gewoon een wassen neus te zijn. DAT noem IK "volksverlakkerij" Tenslotte nog een opmerkelijk voorbeeld: De voorzitter van de"TUF TUF Club" kreeg een boete van 2000 Euro, voor een,naar ik meen, foto van verkeersofficier Spee met hitlersnor en K. de Werd mag vrij-uit. Genoemde de Werd heeft ook plannen om meerdere politici (specifiek SP'ers) als zodanig te kijk te zetten. K. de Werd heeft zelfs de hitlergroet laten overbrengen aan een politicus. ZEER provocerend, maar tot op heden zonder diciplinaire aanpak door justitie..........

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Re: Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

Het blijkt weer zo ver te zijn: De waarheid wordt geschreven en iedereen zit ZO verstijfd achter het toetsenbord, dat een zinnige reactie uitblijft... (Zelfs de onzinnigen trouwens) Moet ik daar nu uit opmaken, dat de lezers van bovenstaande schouderophalend dit draadje sluiten en er verder niet eens over WILLEN nadenken, OF moet ik er maar van uitgaan, dat wie zwijgt, toestemt ? In geval van het laatste: Mail ALLE leden van de tweede kamer met een verzoek om uitleg. Waarom ? Is DAT nu NOG niet duidelijk ? Als alle betrokkenen netjes volgens de Nederlandse wetgeving worden behandeld, zijn we gelijk van dit "vernietig de kleine man kabinet" af.

Gast

Re: Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door Gast »

Ga een cafetaria beginnen. ...hannes.

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Re: Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

Bedankt voor de onzinnige reactie ! Hieruit blijkt, dat, dat u ook een van die mensen bent, die het geen bal intresseert wat er in Den Haag speelt en de gevolgen daarvan.

Gast

Re: Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door Gast »

Je hebt gelijk het interesseert me geen moer meer.

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Re: Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

Aangeklaagd wegens deelname aan een criminele organisatie zijn: Donner (Justitie), Jhr. de Wijkerslooth (PG) en Fernhout (OMBUDSMAN).
De eerste twee stonden al afgebeeld als een dictator uit W.O. II, maar Fernhout is daar thans aan toegevoegd. Waar moet u naar toe als u een klacht wilt deponeren over het handelen van overheden ? JUIST, de Ombudsman. Maar als DIE deelneemt aan een criminele organisatie, zou je je dan niet eerst achter de oren krabben eer je daar een klacht heen zou sturen ? Mogelijk komen er binnenkort nog enige dictatortjes bij; bepaalde mensen van de SP. Lees het hoe en waarom op www.sdnl.nl Nederland wordt wakker: We worden met z'n allen belazerd (tenzij je multinational of zo bent)

Gast

Re: Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door Gast »

In ieder geval loopt er wel een consistente rode lijn door de postings van onrecht.hater : de argumentatie ontbreekt namelijk volledig.

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Re: Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

De argumentatie voor deze postings bevatten ZOVEEL tekst en afbeeldingen (kopieen van geschrift, transscripties van telefoongesprekken etc.) Dat er waarschijnlijk MEER ruimte nodig is om ze weer te geven, dan alle tekst van alle Radar forums bijelkaar. DAT is ook de reden, dat ik verwijs naar www.sdnl.nl waar die ruimte beschikbaar is EN gevuld met alle argumentatie waar u naar vraagt. Beste GAST: "Daar kwamen een wijze en een dwaas. De wijze onderzocht, hoorde toe en dacht na. De dwaas besliste dadelijk"

Gast

Re: Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door Gast »

Als jij als enige bewijs hebt dat Donner criminieel is dat IEMAND ANDERS een cartoon over hem tekent, dan bij jij de grootste dwaas op dit forum.

Zojuist heb ik een tekening gemaakt van Nelson Mandela, van Kofi Annan, van jou en van mijn buurman, allemaal met een hitlersnorretje. Volgens jouw gedachtenkronkels zijn dit nu allemaal criminelen.

Ik weet gelukkig wel wie er dwaas is. En de lezers van dit forum ook.

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Re: Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

GAST, ik schrijf dit niet vaak, maar als iemand NIET het verschil kent tussen een bewerkte foto en een cartoon, dan vindt ik dat zielig. NOG zieliger vind ik het dat u en misschien anderen de waarheid niet WILLEN zien OF gewoon de moeite niet (willen) nemen eens het VERHAAL achter die prenten wil LEZEN om er achter te komen, dat bewijsmateriaal uit prenten zou bestaan: DAT is het bewijs NIET ! Het bewijs wordt gevormd door kopieen van officiele stukken. Leg mij eens uit beste GAST WAAROM de "heren", afgebeeld op de bewerkte foto's GEEN aktie ondernemen tegen de maker van al dat fraais. Dat is dus ECHT niet omdat deze figuren ECHT denken van "laat em maar" Denk eens na man/vrouw ! Leg tevens maar eens uit, waarom tegen MIJ geen maatregelen worden genomen: Ik heb diverse politici rechtsreeks aangesproken op corruptie en misdrijven. Wat ik voor reactie krijg: NOPE ! En waarom krijg ik geen reactie dacht u ? OOK zoiets van "laat em maar ?" Ofwel, het zijn alleen maar "gefrustreerde" mensen die deze hoge ambtenaren beledigen en die kun je toch niet aanspreken op hun gedrag, OF zouden deze "gefrustreerde" mensen met rust worden gelaten om een heel andere reden ??? Denk nog maar eens aan de TUF,TUF CLUB, Verkeersofficier Mr. Spee en welke reactie en straf daaruit is voortgekomen. Tenslotte: GAST publiceer de tekeniningen/foto's cartoons maar welke door u gemaakt zouden zijn. IK zou de eerste zijn die naar de rechter stapt wegens belediging of wat voor aanklacht daar dan ook bij past, indien een zo'n afbeelding van mij op een openbare plek (wwaronder het www) zou verschijnen.
Laatst gewijzigd door ONRECHT.HATER op 05 jan 2004 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door Gast »

Omdat deze heren ook wel begrijpen dat ze met jou slechts met een zwaar gestoord figuur te maken hebben die met idote beschuldigingen aandacht wil trekken.
Rechters kunnen dat ook niet veranderen.

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Re: Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

Mag ik u er op wijzen GAST, dat u over de schreef bent gegaan ? Juridisch gezien pleegt u smaad. Wees een "vent" geef uw persoonlijke gegevens en dan zien we elkaar voor de rechter !

Gast

Re: Over Hitlersnorretjes, SS-Symbolen, Hakenkruizen en Donner..

Ongelezen bericht door Gast »

Ha ha, jij beschuldigt anderen van smaad! Da's pas echt lachen (en niet serieus te nemen).
Wanneer sta je zelf voor de rechter?

Grapjas! En je denkt dat we je nog serieus nemen?

Gesloten