Omdat heel veel keukenverkopers op dit forum zitten. Die hebben op dit moment toch niet veel te doen, dus laten ze hun baas denken dat ze hard aan het werk. Ach, als Tros Radar ook onder het werk valt, prima, want er zal blijkbaar toch niet veel klanten de showroom bezoeken.
Ik wil toch even reageren. Ik heb mijn keuken na een lange zoektocht bij Personal desigs gekocht, hij staat er perfect bij, was niet gelijk helemaal af omdat er een kastje tijdens het transport kapot was gegaan, vervelend, maar dat kan gebeuren. Ondertussen is ook het laatste kastje geplaatst en ik ben helemaal in mijn nopjes met de keuken, je kan zien dat Cor er verstand van heeft, vooral van dingen waar je zelfs niet aan denkt, bijv. mbt. tot de looproute en het doorlopende lijnen spel in je keuken. De gehele vloer werd iedere dag opnieuw afgedekt om besxhadigingen te voorkomen en er werd iedere avond keurig stofgezogen, zodat de stof en puin overlast tot een minimum beperkt is gebleven. Het grote voordeel vond ik dat alles in huis werd gehouden, ik hoefde niet iedere keer vrij te nemen omdat er iemand de leidingen kwam doen en dan weer de muurdoorvoer, je weet ook wie er in je huis bezig is en je hebt een aanspreek punt. de prijd kwaliteits verhouding is prima, vooral als je bedenkt dat je bij de keuken boeren een keuken koopt die je nog moet laten plaatsen door een ander bedrijf en daar toch al snel 1000 euro voor moet betalen
De keuken is besteld en zal in juni door Cor geplaatst worden. We kunnen niet wachten. Als de keuken geplaatst is, zal ik hiervan nog een berichtje plaatsen.
Dit was in April geplaatst door "ride" , gezien de varieteit in de reacties ben ik hier wel benieuwd naar geworden.............
De verhalen worden wel steeds ongeloofwaardiger......
Stort het puin op de oprit en laat dit liggen (afspraak was dat hij dit
zou opruimen). Lijm resten niet opruimen, dus hard geworden en niet meer verwijderbaar
zonder schade aan te brengen aan de ondergrond.
11. Tijdens het slopen schade aan de vloer aanbrengen en dan zeggen, “ja,
dat kan gebeuren”.
tegenover een later, nieuw, bericht
De gehele vloer werd iedere dag opnieuw afgedekt om besxhadigingen te voorkomen en er werd iedere avond keurig stofgezogen, zodat de stof en puin overlast tot een minimum beperkt is gebleven.
Wij zijn een hele tevreden nieuwe klant en we zijn zo blij dat we met Personal Design in zee zijn gegaan. We hebben onze droomkeuken nu en zijn er nu (een bijna een jaar later nog dik tevreden mee. Onze ervaringen tot nu toe met Personal Design zijn dus helemaal top.