LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele 2, SLECHT SERVICE!!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
arzu onen

Tele 2, SLECHT SERVICE!!!

Ongelezen bericht door arzu onen »

We hebben 10 dagen geleden een pakket van tele 2 aangeshaaft maar onze digitaal tv is nog niet geactiveerd. Ik probeerde vorige week met de klantenservice te bellen maar via de vaste lijn tele2 kan je deze nummer niet draaien!!! het bleek later dit door een storing bij tele2 te komen. Het is een 0900 nummer en ik moest met mijn mobieletelefoon bellen. na heel veel verhaal verteld hebben krijg ik te horen dat ik met iemand anders doorverbonden zou worden en ik moest heel even wachten. Heel even, het duurde zolang dat ik de telefoon weer opgehangen heb. wat een service, vanaf de eerste week al.
Daarna heb Ik een mail naar de klantenservice gestuurd en ik krijgt een antwoord van iemand die van Tele2 Klantenservice is. Het staat dat hij het antwoordt niet wist en ik moest weer de klanten service bellen!!!! Ik dacht dat ik de kalntenservice een e-mail gestuurd had!!!!
Ik heb vandaag weer gebeld en elke keer ongeveer 25 minuten aan de lijn gebeleven en ongeveer 3 keer werd ik doorverbonden met een andere afdeling. Op een gegeven moment werd ik helemaal gek van en ik zei dat ik hele pakket wil terug sturen vanwege deze behandeling. De meneer aan de andere kant verteld me dat het niet meer kon want bedenktijd was maar een week. Anders moest ik de aanschaafkosten betalen en het was 400 euro. Op het eind werd mijn probleem nog niet opgelost en werd gezegd dat ik binnen twee werkdagen terug gebeld zou worden.
Ik ben overtuigd dat de klanten opzettelijk zo lang aan de lijn werden gehouden omdat het een betaalde lijn is. Je wordt heel onvriendelijk behandeld en je krijgt bijna het gevoel dat je in een val terecht gekomen ben. Iemand moet hier iets aan doen want dit is gewoon niet eerlijk :x Ik voel me bedonderd :(

Tele2 Webcare

Re: Tele 2, SLECHT SERVICE!!!

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste arzu onen,

Vervelend dat je problemen hebt met digitale televisie. Ik heb dit al voor je opgepakt vanaf het Tele2 forum.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

arzu onen

Re: Tele 2, SLECHT SERVICE!!!

Ongelezen bericht door arzu onen »

Beste Danielle,

Volgens mij heb jij dit probleem inderdaad opgepakt want we zijn later twee keer terug gebeld door tele2. Dze keren waren je collega's veel vriendelijker en hulpzaam. Gisteren avond krijgen we ook ineens signaal op tv en we hebben nu de digitaal tv, hoera. Het is jammer dat dit op de manier moest gaan i.p.v. via de klantenservice. Als advies zou ik jullie adviseren om de klanten sneller helpen via jullie klantenservicenummer of mensen terug bellen. Want niemand heeft zo veel tijd en geduld om zolang aan de telefoon te hangen.

In ieder geval wil ik je wel bedanken want bij ons doet alles weer.

Mvg,
Arzu Onen

Gesloten