LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Wie heeft er nog meer vervelende ervaringen met Kerstboombezorgen.nl en.com? 25/11 boom besteld en betaald, er zijn al 3 afleverdata beloofd na 6 telefoontjes, echter na 2 verloren verlofdagen en GEEN antwoord op mijn vele maile en telefoontjes nu mijn geld terug gevraagd, maar dit wordt pertinent geweigerd en heb nu nog steeds geen boom ontvangen.
Op de site staat: vandaag voor 12 uur besteld, morgen in huis, dit is absoluut NIET waar!! Als je belt kunnen ze niet zeggen wanneer ik de boom krijg en ook het beloofde track en tracenr.heb ik nooit gekregen.
Wie heeft nog meer zulke vervelende ervaringen?
Op de site staat: vandaag voor 12 uur besteld, morgen in huis, dit is absoluut NIET waar!! Als je belt kunnen ze niet zeggen wanneer ik de boom krijg en ook het beloofde track en tracenr.heb ik nooit gekregen.
Wie heeft nog meer zulke vervelende ervaringen?
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Klopt, ze hebben ernstige leveringsproblemen. Het versturen gaat niet zo als beloofd. Ze leveren veel te laat, waarschijnlijk door een te grote vraag.
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Het is ook heel simpel. Een artikel waar al bijna geen marge op zit ook nog gaan bezorgen is vragen om problemen. Dat kan gewoon niet uit.
Kom je bij de mensen zijn ze niet thuis.... boom weer op je nek en volgende keer nog een keer proberen . En dat allemaal voor 30 euro. Wat een armoe. Daar zijn ze nu ook wel achter, reden genoeg om maar niet meer te leveren.
Kom je bij de mensen zijn ze niet thuis.... boom weer op je nek en volgende keer nog een keer proberen . En dat allemaal voor 30 euro. Wat een armoe. Daar zijn ze nu ook wel achter, reden genoeg om maar niet meer te leveren.
Laatst gewijzigd door sjoegel op 10 dec 2010 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Koop gewoon een kunstkerstboom. Je haalt 'm gewoon van zolder, spuit er weer wat dennengeur in en ......voila.
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Ik heb de site eens bekeken en het lijkt mij het zoveelste project wat strand in schoonheid door de weerbarstige praktijk. Mooi plan bedacht achter een bureau. Ik denk dat de bedenker nog nooit in de bezorging heeft gezeten want dan weet je dat dit in praktijk niet werkt. Wat ik hierboven al schreef, klanten zijn niet thuis, klanten bellen ik sta in de file, boom is niet mooi, mist een tak, mist een kluit, staat scheef,verkeerde soort, lampjes vergeten, niet precies 175 zoals op de site, meneer brengt U hem maar naar boven ik woon 4 hoog, Nee ? hou hem dan maar, boom terug, bus kapot, chauffeur er vandoor met de poet, op Tros Radar, etc. etc.
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Er zit veel marge op hun product hoor, dat is echt het probleem niet. (ze staan elke dag op een andere dagaanbiedings site) Ze hebben gewoon extreme leveringsproblemen. Er zijn mensen bezig met de levering, maar ze zijn in de stress niet goed bezig met de afhandeling.
Ze zijn bot tegen klanten en vergeten al dan niet de hele aflevering.
Je kiest bij de kerstboomhandel normaal inderdaad niet voor niets zelf je boom uit. Ik weet niet of in jullie albert heijn op dit moment ook van die bomen staan, maar op die manier is het niet meer uit te zoeken of ze goed zijn.
Maar dat is gewoon de manier om de prijs laag te houden. Ik bedoel, wie heeft er tegenwoordig nog zin om speciaal naar de markt/tuincentra om een kerstboom te halen.
Ze zijn bot tegen klanten en vergeten al dan niet de hele aflevering.
Je kiest bij de kerstboomhandel normaal inderdaad niet voor niets zelf je boom uit. Ik weet niet of in jullie albert heijn op dit moment ook van die bomen staan, maar op die manier is het niet meer uit te zoeken of ze goed zijn.
Maar dat is gewoon de manier om de prijs laag te houden. Ik bedoel, wie heeft er tegenwoordig nog zin om speciaal naar de markt/tuincentra om een kerstboom te halen.
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Waarom een kerstboom via internet?
In dorpen buiten de stad kun je voor een redelijke prijs kerstbomen kopen. Een verkoper komt de boom afleveren als je hem zelf niet kunt halen. DZe hebben al bomen tussen € 7.50 en € 12.50, ligt aan het soort.
gr.
In dorpen buiten de stad kun je voor een redelijke prijs kerstbomen kopen. Een verkoper komt de boom afleveren als je hem zelf niet kunt halen. DZe hebben al bomen tussen € 7.50 en € 12.50, ligt aan het soort.
gr.
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
NOOIT MEER KERSTBOOMBEZORGEN.NL
Ook ik ben teleurgesteld en boos op de site kerstboombezorgen.nl. Gisteren mijn afleverdatum van mijn boom, door weersomstandigheden en "onverwachte drukte" een mail ontvangen van hun met excuses voor alle te laat bezorgde bomen. Als klant hoef je niet thuis te blijven, je ontvangt "netjes" van TNT een track en trace nummer, kun je ten allen tijden zien waar je boom uithangt.
Niet dus, want wat blijkt als ik deze ochtend bel, dat alle ordernummers kwijt zijn geraakt of in de war, dus geen track en trace nummer. Aangezien ik een mega drukke baan heb, niet de tijd om rustig en gezellig mijn kerstboom aan te kleden, heb ik daar gisteren en uiteindelijk vandaag voor ingepland. TEVENS is dat ook de reden waarom ik voor dit concept heb gekozen, datum uitkiezen,betalen en wordt thuis bezorgd!!! Als ik ze hier wederom over bel en spreek over teruggave van mijn geld, want zij leveren niet het beloofde produkt,moet ik genoegen nemen met een soort van antwoord dat zij er ook niets aan kunnen doen en ik MISSCHIEN wel een compusatie zou kunnen krijgen....??? Niet mijn probleem dat het slecht weer is, en ben daar trouwens zeker wel begripvol voor. Maar niet op vrijdag een boom willen en vervolgens maandag laten bezorgen...EN DAT MOET IK OOK NOG MAAR AFWACHTEN !!
Ook ik ben teleurgesteld en boos op de site kerstboombezorgen.nl. Gisteren mijn afleverdatum van mijn boom, door weersomstandigheden en "onverwachte drukte" een mail ontvangen van hun met excuses voor alle te laat bezorgde bomen. Als klant hoef je niet thuis te blijven, je ontvangt "netjes" van TNT een track en trace nummer, kun je ten allen tijden zien waar je boom uithangt.
Niet dus, want wat blijkt als ik deze ochtend bel, dat alle ordernummers kwijt zijn geraakt of in de war, dus geen track en trace nummer. Aangezien ik een mega drukke baan heb, niet de tijd om rustig en gezellig mijn kerstboom aan te kleden, heb ik daar gisteren en uiteindelijk vandaag voor ingepland. TEVENS is dat ook de reden waarom ik voor dit concept heb gekozen, datum uitkiezen,betalen en wordt thuis bezorgd!!! Als ik ze hier wederom over bel en spreek over teruggave van mijn geld, want zij leveren niet het beloofde produkt,moet ik genoegen nemen met een soort van antwoord dat zij er ook niets aan kunnen doen en ik MISSCHIEN wel een compusatie zou kunnen krijgen....??? Niet mijn probleem dat het slecht weer is, en ben daar trouwens zeker wel begripvol voor. Maar niet op vrijdag een boom willen en vervolgens maandag laten bezorgen...EN DAT MOET IK OOK NOG MAAR AFWACHTEN !!
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Het is inderdaad 1 grote chaos daar... Ik vrees dat tegen de tijd dat de boom komt(positief gedacht) wij er de paaseitjes in kunnen hangen, hahaha!!
Ik zou donderdag geleverd krijgen, maar helaas.. Wel 2 NIET werkende track&trace nummers gekregen. Vrijdag gebeld en toen werd mij verteld dat alle bestelling met een gewenste datum van donderdag of eerder vrijdag afgeleverd zouden worden! Wat schetst mijn verbazing? Ik krijg een nieuw Track&Trace nummer welke wel werkt, maar geen boom afgeleverd op vrijdag!
Als klap op de vuurpijl komt gisteren(zaterdag) het pakket binnen waar het track&trace nummer betrekking op heeft: de ballen en verlichting!! Alleen de boom om ze in te hangen, die is er niet!!
Ik ga zo naar de Intratuin die toch open is op zondag om maar een boom te kopen. Heb ze inmiddels in gebreke gesteld en de brief naar mijn rechtsbijstandverzekering gaat er morgen uit. Is een principekwestie geworden, bedrijven die zo laks omgaan met consumenten dienen gestopt te worden!!
Ik zou donderdag geleverd krijgen, maar helaas.. Wel 2 NIET werkende track&trace nummers gekregen. Vrijdag gebeld en toen werd mij verteld dat alle bestelling met een gewenste datum van donderdag of eerder vrijdag afgeleverd zouden worden! Wat schetst mijn verbazing? Ik krijg een nieuw Track&Trace nummer welke wel werkt, maar geen boom afgeleverd op vrijdag!
Als klap op de vuurpijl komt gisteren(zaterdag) het pakket binnen waar het track&trace nummer betrekking op heeft: de ballen en verlichting!! Alleen de boom om ze in te hangen, die is er niet!!
Ik ga zo naar de Intratuin die toch open is op zondag om maar een boom te kopen. Heb ze inmiddels in gebreke gesteld en de brief naar mijn rechtsbijstandverzekering gaat er morgen uit. Is een principekwestie geworden, bedrijven die zo laks omgaan met consumenten dienen gestopt te worden!!
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Alsof je rechtsbijstand in actie komt voor een lauzy kerstboom
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 13 dec 2010 10:47
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Beste Klant,
We hebben naar aanleiding van een aantal vragen en klachten geconstateerd dat er een fout is gemaakt bij de levering van een batch van 50 kerstbomen. Deze fout is inmiddels verholpen. Hoewel we intensief aan het zoeken zijn welke orders het betreft kunnen we ze niet makkelijk terugvinden. Als jouw voorkeursdatum met meer dan 2 dagen overschreden is stuur dan een mail aan [email protected]. We zullen dan met spoed je bestelling in orde maken.
Daarnaast heeft TNT het enorm druk gezien de vele webwinkels die in plaats van post met TNT Pakket Service werken. De gebruikelijke doorlooptijd van 24 uur, die volgt op onze levering aan TNT, kan hierdoor niet altijd gehaald worden. Onze excuses voor de vertraging die dit mogelijk heeft opgeleverd. Om te streven naar zo efficiënt mogelijke aflevering werken Kerstboombezorgen.com en haar fullfillmentpartij aan een inhaalslag om de pakketten eerder voor verzending aan te leveren.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet.
Annelies, Hans-Willem, Johan en Peter
namens het team van http://www.kerstboombezorgen.com
We hebben naar aanleiding van een aantal vragen en klachten geconstateerd dat er een fout is gemaakt bij de levering van een batch van 50 kerstbomen. Deze fout is inmiddels verholpen. Hoewel we intensief aan het zoeken zijn welke orders het betreft kunnen we ze niet makkelijk terugvinden. Als jouw voorkeursdatum met meer dan 2 dagen overschreden is stuur dan een mail aan [email protected]. We zullen dan met spoed je bestelling in orde maken.
Daarnaast heeft TNT het enorm druk gezien de vele webwinkels die in plaats van post met TNT Pakket Service werken. De gebruikelijke doorlooptijd van 24 uur, die volgt op onze levering aan TNT, kan hierdoor niet altijd gehaald worden. Onze excuses voor de vertraging die dit mogelijk heeft opgeleverd. Om te streven naar zo efficiënt mogelijke aflevering werken Kerstboombezorgen.com en haar fullfillmentpartij aan een inhaalslag om de pakketten eerder voor verzending aan te leveren.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet.
Annelies, Hans-Willem, Johan en Peter
namens het team van http://www.kerstboombezorgen.com
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 13 dec 2010 11:27
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
50 kerstbomen zoek geraakt?ik wacht al vanaf woensdag en ook vrienden hebben een boom bestelt op 4 dec ,heb een aantal keer een mail gestuurd en word ook niet beantwoord,zou hier nooit meer bestellen dus mensen doe het niet ga liever naar een winkel
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
50 Lijkt me inderdaad een veel te laag aantal!
Bij mij in de straat alleen al zijn we met z'n 3en!!
Vooral het consequent niet reageren op mail, en het met een kluitje het riet in sturen als je belt frustreert gigantisch...
Is typisch een gevalletje van "eens maar nooit weer!"
En vooral, waarschuw een ieder weg te blijven van deze chaotische onderneming!!
Bij mij in de straat alleen al zijn we met z'n 3en!!
Vooral het consequent niet reageren op mail, en het met een kluitje het riet in sturen als je belt frustreert gigantisch...
Is typisch een gevalletje van "eens maar nooit weer!"
En vooral, waarschuw een ieder weg te blijven van deze chaotische onderneming!!
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Mensen let op ! Deze Annelies, Hans-Willem, Johan en Peter dachten wel even een bedrijfje op te kunnen zetten en de bezorging lekker uit te besteden aan de TNT. Het is er een chaos blijkt nu. Zowel bij TNT als de kerstboombezorger.nl .
Ik zou zeggen stop de aanname van nieuwe orders en ga zelf eens bezorgen. Dan weten Annelies, Hans-Willem, Johan en Peter waar ze over hebben en gaan ze volgend jaar fijn iets anders doen.
Ik zou zeggen stop de aanname van nieuwe orders en ga zelf eens bezorgen. Dan weten Annelies, Hans-Willem, Johan en Peter waar ze over hebben en gaan ze volgend jaar fijn iets anders doen.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 13 dec 2010 11:27
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
ze melden hier wel dat ze bomen zijn kwijtgeraakt,maar ik heb vorige week al m,n ordernummer verstuurd per mail,geen antwoord en geen boom,dus wat ze hier in het forum vermelden klopt van geen kant!!
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Geachte heer en mevrouw NIET BEZORGENDE KERSTBOOMBEZORGERS ,
Na talloze telefoontjes naar uw geweldige firma nu maar eens een keertje proberen via de digitale snelweg, misschien dat jullie dan wel tot een oplossing kunnen komen....????
Wij hebben zondag 5 december een kerstboom besteld via de aanbieding van groupon ( met voucher ).
Deze zou woensdag 8 december 2010 bezorgt worden, om 16.30 uur toch maar eens zelf even gebeld en kregen te horen dat jullie ENIGE problemen hadden met TNT??
De boom zou toch zeker donderdag uiterlijk vrijdag worden bezorgt, wederom geen boom. weer maar eens gebeld: nou meneer de boom zal zeker maandag bezorgt worden, indien dit niet het geval is dan u raadt het al : dan moet maar even bellen. Weer maar eens gebeld als de boom morgen voor 12 uur niet bezorgt is moet u echt maar even bellen want dan is er ECHT iets misgegaan.....
Zojuist uw geweldige bedrijf weer gebeld en een of andere scholier aan de lijn gekregen en hem gevraagd of hij er niet voor kan zorgen dat de boom vandaag nog bezorgt wordt 9 is wel zo fijn als je 2 kleine meisjes al meer dan een week beloofd om de kerstboom op te gaan tuigen !! ). Hij moest even navragen of hij toestemming kreeg om de door ons bestelde boom te leveren !!
Jullie kunnen met allerlei mooie excuusmailtjes komen, maar dat is dan ook het enige wat jullie tot nu toe echt hebben gedaan.
En een korting van € 10,- op een volgende bestelling zal zeker een grapje zijn toch....???
Nu moet ik dus een mailtje sturen en hopen dat jullie binnen jawel 72 uur gaan reageren ( zal wel 73 uur worden....).
Jullie bieden aan om de boom van volgend jaar met €10,- korting indien echt nodig zelf te bezorgen, ik stel dan ook voor dat jullie nu in de auto springen en de boom van dit jaar zelf te brengen begeleid door een bosje bloemen oprechte excuses. Of komen jullie het anders zelf even uitleggen aan 2 meisjes van 6 en 2 waarom overal de kerstboom al staat en bij ons niet..... ??
Al met al : het is leuk om kortingvouchers te verstrekken maar als de organisatie hier niet op is ingesteld lijkt het mij voor volgend jaar verstandiger om ze misschien weer op de markt te gaan verkopen, heb je ook geen bezorgproblemen......
Hopende snel iets van u te vernemen en wel fijn dat mailtjes niet via de tnt lopen.......
Volgend jaar weer ????????
Na talloze telefoontjes naar uw geweldige firma nu maar eens een keertje proberen via de digitale snelweg, misschien dat jullie dan wel tot een oplossing kunnen komen....????
Wij hebben zondag 5 december een kerstboom besteld via de aanbieding van groupon ( met voucher ).
Deze zou woensdag 8 december 2010 bezorgt worden, om 16.30 uur toch maar eens zelf even gebeld en kregen te horen dat jullie ENIGE problemen hadden met TNT??
De boom zou toch zeker donderdag uiterlijk vrijdag worden bezorgt, wederom geen boom. weer maar eens gebeld: nou meneer de boom zal zeker maandag bezorgt worden, indien dit niet het geval is dan u raadt het al : dan moet maar even bellen. Weer maar eens gebeld als de boom morgen voor 12 uur niet bezorgt is moet u echt maar even bellen want dan is er ECHT iets misgegaan.....
Zojuist uw geweldige bedrijf weer gebeld en een of andere scholier aan de lijn gekregen en hem gevraagd of hij er niet voor kan zorgen dat de boom vandaag nog bezorgt wordt 9 is wel zo fijn als je 2 kleine meisjes al meer dan een week beloofd om de kerstboom op te gaan tuigen !! ). Hij moest even navragen of hij toestemming kreeg om de door ons bestelde boom te leveren !!
Jullie kunnen met allerlei mooie excuusmailtjes komen, maar dat is dan ook het enige wat jullie tot nu toe echt hebben gedaan.
En een korting van € 10,- op een volgende bestelling zal zeker een grapje zijn toch....???
Nu moet ik dus een mailtje sturen en hopen dat jullie binnen jawel 72 uur gaan reageren ( zal wel 73 uur worden....).
Jullie bieden aan om de boom van volgend jaar met €10,- korting indien echt nodig zelf te bezorgen, ik stel dan ook voor dat jullie nu in de auto springen en de boom van dit jaar zelf te brengen begeleid door een bosje bloemen oprechte excuses. Of komen jullie het anders zelf even uitleggen aan 2 meisjes van 6 en 2 waarom overal de kerstboom al staat en bij ons niet..... ??
Al met al : het is leuk om kortingvouchers te verstrekken maar als de organisatie hier niet op is ingesteld lijkt het mij voor volgend jaar verstandiger om ze misschien weer op de markt te gaan verkopen, heb je ook geen bezorgproblemen......
Hopende snel iets van u te vernemen en wel fijn dat mailtjes niet via de tnt lopen.......
Volgend jaar weer ????????
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 13 dec 2010 11:27
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
hier nog steeds ook zo wachtende kinderen en kreeg deze mail
Beste klant,
De afgelopen 2 weken zijn voor www.kerstboombezorgen.com zeer wisselend verlopen. Onze webwinkel is dit jaar enerzijds buitengewoon succesvol maar anderzijds heeft een aantal klanten problemen ervaren met de tijdige bezorging van hun bestelling.
Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren nadat u bij ons een bestelling heeft geplaatst. Het is onze bedoeling u een leuke kerst te bezorgen.
Wij begrijpen dat het voor u erg vervelend is om uw kerstboom niet op tijd te ontvangen omdat u er maar zo'n korte periode van kan genieten. De problemen van postbezorger TNT hebben er onder andere toe geleid dat u de kerstboom dit jaar niet op tijd heeft ontvangen. In deze brief willen we u kort uitleggen wat de oorzaak van de late levering is en u compensatie bieden omdat u minder lang van uw mooie kerstboom kan genieten.
De oorzaken voor de late levering van de kerstbomen hebben te maken met :
Een verzending van 50 kerstbomen is foutief verlopen. Kerstboombezorgen.com is een intensieve zoektocht gestart maar deze orders zijn helaas moeilijk te herleiden. Wanneer uw voorkeursdatum meer dan 2 dagen is overschreden raden wij u aan een e-mail te sturen naar [email protected]. We zullen dan met spoed uw bestelling in orde maken.
De stakingen van TNT begin december hebben voor flinke vertragingen gezorgd. Deze achterstanden zijn inmiddels ingelopen maar de nieuwe stakingen maken het alsnog moeilijk om op tijd te leveren.
TNT kan dit jaar de toename van bestellingen via internet moeilijk aan. De TNT Pakket Service heeft hierdoor flinke vertraging opgelopen. De gebruikelijke doorlooptijd van 24 uur, die volgt op onze levering aan TNT, is hierdoor niet altijd gehaald.
Kerstboombezorgen.com streeft naar een zo snel mogelijke levering van alle kerstbomen en werkt daarom in samenwerking met de inpakcentrale aan een inhaalslag om de bomen zo snel mogelijk voor verzending aan te leveren. Al onze werkzaamheden hebben helaas niet kunnen voorkomen dat uw kerstboom te laat is bezorgd.
Omdat we onze klanttevredenheid erg belangrijk vinden willen we u een waardebon geven voor een kerstboom in 2011. Deze bon t.w.v. €10 geeft u recht op korting bij de aanschaf van een kerstboom in het volgende jaar.
De code voor de bon 5MA8-O26Y-TJZ0-NJE3 kan vanaf 1 november 2011 gebruikt worden en is overdraagbaar. Alle bestellingen die wij voor 30 november 2011 ontvangen met deze code leveren wij gegarandeerd in de week van 6 december 2011. We komen, als het echt nodig is, de boom persoonlijk bij u bezorgen.
We realiseren ons ook dat in een aantal gevallen de bovenstaande compensatie onvoldoende recht kan doen aan de problemen die u heeft ervaren. Indien u van mening bent dat u met de waardebon van €10 onvoldoende gecompenseerd wordt verzoeken wij u een mail te sturen aan [email protected]. Bij vermelding van onderstaande gegevens krijgt u binnen 72 uur antwoord van kerstboombezorgen.com.
Persoonlijke gegevens
Gegevens van uw bestelling
Ontvangen Track & Trace codes
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij wensen u hele fijne kerstdagen toe!
Met vriendelijke groet,
Annelies, Hans-Willem, Johan en Peter
namens het team van www.kerstboombezorgen.com
raar he dat ze beloven om de kerstboom binnen 24 uur te leveren en nu het antwoorden van een simpele mail 72 uur moet duren en m,n kerstboom een week te laat is beloof m,n kids al een week een kerstboom te versieren!!!!!!
Beste klant,
De afgelopen 2 weken zijn voor www.kerstboombezorgen.com zeer wisselend verlopen. Onze webwinkel is dit jaar enerzijds buitengewoon succesvol maar anderzijds heeft een aantal klanten problemen ervaren met de tijdige bezorging van hun bestelling.
Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren nadat u bij ons een bestelling heeft geplaatst. Het is onze bedoeling u een leuke kerst te bezorgen.
Wij begrijpen dat het voor u erg vervelend is om uw kerstboom niet op tijd te ontvangen omdat u er maar zo'n korte periode van kan genieten. De problemen van postbezorger TNT hebben er onder andere toe geleid dat u de kerstboom dit jaar niet op tijd heeft ontvangen. In deze brief willen we u kort uitleggen wat de oorzaak van de late levering is en u compensatie bieden omdat u minder lang van uw mooie kerstboom kan genieten.
De oorzaken voor de late levering van de kerstbomen hebben te maken met :
Een verzending van 50 kerstbomen is foutief verlopen. Kerstboombezorgen.com is een intensieve zoektocht gestart maar deze orders zijn helaas moeilijk te herleiden. Wanneer uw voorkeursdatum meer dan 2 dagen is overschreden raden wij u aan een e-mail te sturen naar [email protected]. We zullen dan met spoed uw bestelling in orde maken.
De stakingen van TNT begin december hebben voor flinke vertragingen gezorgd. Deze achterstanden zijn inmiddels ingelopen maar de nieuwe stakingen maken het alsnog moeilijk om op tijd te leveren.
TNT kan dit jaar de toename van bestellingen via internet moeilijk aan. De TNT Pakket Service heeft hierdoor flinke vertraging opgelopen. De gebruikelijke doorlooptijd van 24 uur, die volgt op onze levering aan TNT, is hierdoor niet altijd gehaald.
Kerstboombezorgen.com streeft naar een zo snel mogelijke levering van alle kerstbomen en werkt daarom in samenwerking met de inpakcentrale aan een inhaalslag om de bomen zo snel mogelijk voor verzending aan te leveren. Al onze werkzaamheden hebben helaas niet kunnen voorkomen dat uw kerstboom te laat is bezorgd.
Omdat we onze klanttevredenheid erg belangrijk vinden willen we u een waardebon geven voor een kerstboom in 2011. Deze bon t.w.v. €10 geeft u recht op korting bij de aanschaf van een kerstboom in het volgende jaar.
De code voor de bon 5MA8-O26Y-TJZ0-NJE3 kan vanaf 1 november 2011 gebruikt worden en is overdraagbaar. Alle bestellingen die wij voor 30 november 2011 ontvangen met deze code leveren wij gegarandeerd in de week van 6 december 2011. We komen, als het echt nodig is, de boom persoonlijk bij u bezorgen.
We realiseren ons ook dat in een aantal gevallen de bovenstaande compensatie onvoldoende recht kan doen aan de problemen die u heeft ervaren. Indien u van mening bent dat u met de waardebon van €10 onvoldoende gecompenseerd wordt verzoeken wij u een mail te sturen aan [email protected]. Bij vermelding van onderstaande gegevens krijgt u binnen 72 uur antwoord van kerstboombezorgen.com.
Persoonlijke gegevens
Gegevens van uw bestelling
Ontvangen Track & Trace codes
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij wensen u hele fijne kerstdagen toe!
Met vriendelijke groet,
Annelies, Hans-Willem, Johan en Peter
namens het team van www.kerstboombezorgen.com
raar he dat ze beloven om de kerstboom binnen 24 uur te leveren en nu het antwoorden van een simpele mail 72 uur moet duren en m,n kerstboom een week te laat is beloof m,n kids al een week een kerstboom te versieren!!!!!!
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Vanavond gebeld naar dit bedrijf op 088-5377800 en kreeg volgens mij Annelies aan de lijn. Beklag gedaan over late levering en zij verwijst doodleuk naar de TNT, maar ik doe toch zaken met jou!! En niet met de TNT! Toen maar eens op de Radar-site gaan kijken. En ja hoor! Meteen raak natuurlijk, dit zijn volgens mij boefjes inderdaad. Ik wacht nog 1 dag en als er morgen niets geleverd is gaat mijn vordering naar een hele goeie deurwaarder die wel raad weet met deze onverschuldigde betaling. Ook al gaat het maar om 40 Euries!
-
- Berichten: 1672
- Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
40 euro maarliefst??? Mag ik vragen waarom jullie kozen voor een kerstboom via het internet?EndeBrero schreef:Vanavond gebeld naar dit bedrijf op 088-5377800 en kreeg volgens mij Annelies aan de lijn. Beklag gedaan over late levering en zij verwijst doodleuk naar de TNT, maar ik doe toch zaken met jou!! En niet met de TNT! Toen maar eens op de Radar-site gaan kijken. En ja hoor! Meteen raak natuurlijk, dit zijn volgens mij boefjes inderdaad. Ik wacht nog 1 dag en als er morgen niets geleverd is gaat mijn vordering naar een hele goeie deurwaarder die wel raad weet met deze onverschuldigde betaling. Ook al gaat het maar om 40 Euries!