LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo: geld innen voor NIET geleverde diensten

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
prikkeldraad
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mar 2009 04:12

Ziggo: geld innen voor NIET geleverde diensten

Ongelezen bericht door prikkeldraad »

Het moet toch ECHT niet gekker worden bij Ziggo !!!
--------------
Na heel veel ellende (met ziggo) na mijn verhuizing vorig jaar. Ze konde o.a. mijn huisadres niet vinden!!?? - in woon echt niet midden in de rimboe!!.... heb ik officieel opgezegd. Let wel...IK HEB OP MIJN NW. ADRES NOOIT IETS GELEVERD GEKREGEN.Wel, probeerde men geld van mijn rekening te plukken. (terug gehaald en geblokkeerd). na super veel klachten ..bellen...mails...gewone brieven.... werd niet op gereageerd. belde EINDELIJK een medewerker... de klacht werd GEDEELTELIJK opgelost....Na 3 maanden en eindelijk in een ingericht huis, kon ik toch niet om tv signaal van Ziggo heen (er wordt hier niets anders geleverd, alles op opgekocht door Ziggo baaaalen...).alleen ANALOGE tv bestelt. wordt elke maand netjes van de rekening afgeschreven, MAAR ze proberen ook om geld te innen voor NIET BESTELDE EN NOOIT ONTVANGEN digitale tv/ internet/telefoon. Nu blijkt een super dom wicht op het callcenter, eigenhandig een nieuw klant nummer aangemaakt te hebben en ze heeft digitale tv/telefoon/internet voor mij bestelt terwijl ik alleen belde voor informatie !!!(ik HEB niet eens internet of telefoon van die oplichters). NU krijg ik weer een brief van incasso Bos uit Groningen. Wanneer houd deze ellende eens op??? ik ben hartpatiënt en kan dit allemaal niet meer verwerken. Moet ik echt EERST naar een advocaat of met hart klachten in een ziekenhuis terecht komen voor dit opgelost wordt???? wie heeft ECHT een afdoende oplossing???? RADAR ZELF ?????????

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Ziggo: geld innen voor NIET geleverde diensten

Ongelezen bericht door renegade66 »

dit zijn typische dingen van ziggo, wat je het beste kan doen is een brief sturen naar Bos incasso en melden dat je de rest van die producten niet hebt en er dus ook geen gebruik van maakt.
Bos incasso kan je totaal niets maken. wat ze zullen zeggen is: U moet maar bewijzen dat u het niet hebt.
dat is dus niet het geval. zij eisen dus zij moeten met bewijzen komen dat u die diensten afneemt.
wat je ook kan zeggen is: ik heb die diensten niet, als u denkt van wel laat dan maar door LAVG (is ook bos incasso) voor komen bij de rechter. dan gaan ze het zeker goed uitzoeken. komt het wel voor de rechter hebben ze een probleem. dien dan ook gelijk een claim in voor de geleden schade. je hebt hiervoor niet perse een advocaat nodig.

succes en denk om je hart,

prikkeldraad
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mar 2009 04:12

Re: Ziggo: geld innen voor NIET geleverde diensten

Ongelezen bericht door prikkeldraad »

bedankt voor je antwoord Renegade66.
vervolg: heb Bos Incasso gebeld 088 nummer niet gratis :(. moest maar een mail schrijven naar het hoofdkantoor in Groningen.. Heb ik gedaan, het verhaal uitgelegt...PLUS de ellende van vorig jaar. Heb in die mail geschreven dat ik EIS dat Ziggo telefonisch EN schriftelijk excuses aanbied en alles recht trekt. Dat ik mijn kosten vergoed wil hebben en dat deze ellende EENS op moet houden. Kreeg ik vanmorgen vroeg een berichtje van Ziggo (op een ander mailadres, had die nog niet gelezen voor de mail naar Bos).: wij kunnen niets voor u doen, u heeft inderdaad de decoder geweigerd bij de postbode, ga maar bellen met Bos incasso. Met andere woorden "zoek het maar lekker zelf uit, ik was mijn handen in onschuld... ik stuur je gewoon van het beroemde kastje naar de muur en weer terug". ZOOOOO balen dat ik televisie van Ziggo MOET nemen. Met een digitenne heb ik gewoon niet zoveel zenders. heb daarna de reactie van Ziggo weer doorgestuurd naar Bos incasso. Moeten die het maar uitzoeken !!! .........als Ziggo en handelswijze, ervarings deskundige zeg ik dus maar: dit verhaal wordt vervolgd!

Gesloten