LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Click and buy

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Nafraq
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2010 08:12

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Nafraq »

Update:

ik heb zojuist Intrum Justitia gebeld en mijn probleem voorgelegd. ze hebben de betaling in ieder geval voorlopig stop gezet en gaan contact opnemen met Click&Buy omdat er geen gegronde noch duidelijke informatie was over de kosten (volgens de papieren zou dit vanwege Itunes en Online games zijn. terwijl dit niet het geval is(omdat het voorgeval van Itunes door Itunes zelf in zijn geheel is terugbetaald/ ik ook geen online games speel via Click&Buy). ff afwachten hoe ze hier op gaan reageren.

killRdevil
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 dec 2008 00:53

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door killRdevil »

Nafraq schreef:Ik kom me er ook bij melden, mijn verhaal zit zo:

op 23-08-2010 werdt mijn Itunes account gehacked (die ik eigenlijk neit meer gebruikte) een voor een bedrag van bijna 100 euro plotseling dingen besteld terwijl ikzelf onderweg was richting werk. direct aangekomen op me werk een mail gestuurd naar zowel Itunes als Click&Buy, dat mijn account gehacked is en de dingen zonder mijn toestemming besteld waren.

Itunes heeft nog geen uur later mijn account geblokkeerd en contact opgenomen. op 24-08-2010 had Itunes genoeg bewijs gezien dat mijn account inderdaad gehacked was. en zouden de bedragen binnen 48 uur terugstorten.
(dit stond er binnen 2 uur al op). 27-08-2010 kreeg ik pas een reactie van Click&Buy dat ik mijn bedragen ook al ben ik de dupe van fraude gewoon moest betalen en dat pas als hun client (Itunes) het geld terug heeft gestort, mijn geld weer op mijn rekening zou storten (terwijl het bedrag van itunes al terug was gestort op de rekening van Click&Buy). ik heb daarna nog een mail gestuurd dat dit bedrag al over is gemaakt en ik uiterlijk binnen 14 dagen het geld op mijn rekening wou hebben ivm het geld dat ik nodig had voor mezelf. geen reactie van hun gekregen en na 14 dagen nog steeds niks teruggestort te hebben had ik zelf actie ondernomen door vie mijn bank het geld geforceerd terug te laten storten. kreeg ik twee rekenigen van Click&Buy (16,45 en 13,55) voor het terug laten storten van mijn eigen geld! terwijl volgens de rekening op Click&Buy niet negatief stond. direct nog een mail gestuurd waarna ik geen reactie kreeg, 2 dagen later ben ik meer dan 3 uur bezig geweest met naar hun te bellen. waarbij het contact constant en "wonderbaarlijk" werd verbroken nadat ik mijn account gegevens gaf/ of dat ik over mijn probleem begon.
hierna nog 3 mails gestuurd via hun website dat ik graag informatie wou en gegronde regels waarop deze bedragen gebaseerd waren. geen een reactie werd door hun gegeven en gister 09-12-2010 een brief binnengekregen van "Intrum Justitia" van de 30 + 62,17 voor de extra kosten. dit bedrag willen zij voor 15-12-2010 binnen hebben (dit is nog geen eens een week!).

wat is het beste ? betalen onder protest, contact opnemen met intrum omdat zijn nu hun client te word staan waardoor ik erachter kan komen om welke redenen en regels deze bedragen zijn gegrond? of gewoon niet betalen een wachten tot ze me voor de rechter slepen?
Niks mee doen, Itunes geeft zelf te kennen dat zij kunnen zien dat uw account bij hun gehacked is...
Dit is nu een kwestie tussen Itunes en C&B, daar hoeft u niet voor op te draaien...
Laat C&B het maar voor de rechter brengen, gaan ze in 1x diep door het stof en kunnen ze u nog meer betalen ;)

killRdevil
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 dec 2008 00:53

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door killRdevil »

Prettywomann schreef:nou ik heb ook wat fraais meegemaakt!...
ik krijg in een keer op mijn mail een bericht van hun, ik heb een rekening open staan van 1265,- inclusief 330,- kosten omdat mijn bank het geblokkeerd heeft.
ik ben er echt van geschrokken ik heb niet eens een account aangemaakt.
deze kosten komen door spelletjes neogames! :O ik ben me echt rotgeschrokken en nu mailen ze mij als ik het niet betaal dat ze stappen gaan ondernemen...

pffff weet niet wat ik hier mee aan moet!
Ook deze gewoon laten voor wat het is, u geeft zelf te kennen nooit geen account bij C&B te hebben lopen, dus ze kunnen eisen wat ze willen, maar zo lang er geen account is, is er niks rechtsgeldig en zullen ze alleen maar verliezen...

jatenkoop
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 dec 2010 23:16

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door jatenkoop »

Hallo, ook zo moei en kwaad geworden op die "Klik en Koop" Click&Buy gasten.

Ik heb jaren lang tot op gisteren 10 december gebruik gemaakt van Itunes, muziek die dan weer via click&buy zal worden afgeschreven. Maar wat schets mijn verbazing, in hun mail gaven ze aan dat er 19,26 zou worden afgeschreven. Ik dacht wat is dat, ik heb maar 3 liedjes gedownload voor 99cent per stuk. Dus ik vervolgens controleren bij Itunes waar het wel allemaal netjes klopt, maar nu nog die k.... gasten van C&B te pakken zien te krijgen of dat zij een fout hebben gemaakt. Je raad het al, de bekende duitse dame geeft te kennen dat ze niet mij te woord kunnen staan en dat ik dus een mail moet sturen in het Engels (wtf.. is dit). Ik probeer ook via hun website mijn gegevens te wijzigen willen ze straks niet mijn rekening plunderen, maar ook hier krijg ik als antwoord dat ik mijn geboorte datum te veel foutief heeft in getoets.... en nu niet bij mijn gegevens kan komen.

Nu mijn vraag aan jullie, hoe kom ik zo snel mogelijk van die C&B af. Wie kan mij en andere vertegenwoordigen, kan dit niet weer eens in de Tros Radar uitzending aangehaald worden dat het een diev...nbende is?

Ik snap ook niet dat Apple Itunes daarmee in zee is gegaan gezien ik al 20 jaar een Apple fanaat ben.

Graag jullie reactie.
Gr, Raymond :twisted:

killRdevil
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 dec 2008 00:53

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door killRdevil »

jatenkoop schreef:Hallo, ook zo moei en kwaad geworden op die "Klik en Koop" Click&Buy gasten.

Ik heb jaren lang tot op gisteren 10 december gebruik gemaakt van Itunes, muziek die dan weer via click&buy zal worden afgeschreven. Maar wat schets mijn verbazing, in hun mail gaven ze aan dat er 19,26 zou worden afgeschreven. Ik dacht wat is dat, ik heb maar 3 liedjes gedownload voor 99cent per stuk. Dus ik vervolgens controleren bij Itunes waar het wel allemaal netjes klopt, maar nu nog die k.... gasten van C&B te pakken zien te krijgen of dat zij een fout hebben gemaakt. Je raad het al, de bekende duitse dame geeft te kennen dat ze niet mij te woord kunnen staan en dat ik dus een mail moet sturen in het Engels (wtf.. is dit). Ik probeer ook via hun website mijn gegevens te wijzigen willen ze straks niet mijn rekening plunderen, maar ook hier krijg ik als antwoord dat ik mijn geboorte datum te veel foutief heeft in getoets.... en nu niet bij mijn gegevens kan komen.

Nu mijn vraag aan jullie, hoe kom ik zo snel mogelijk van die C&B af. Wie kan mij en andere vertegenwoordigen, kan dit niet weer eens in de Tros Radar uitzending aangehaald worden dat het een diev...nbende is?

Ik snap ook niet dat Apple Itunes daarmee in zee is gegaan gezien ik al 20 jaar een Apple fanaat ben.

Graag jullie reactie.
Gr, Raymond :twisted:
Niks mee doen, zij moeten eerst maar onderbouwen hoe zij aan dit bedrag komen...
Ik had er ook al problemen mee, maar heb nu al 2 jaar niks meer van ze gehoord en dat wil ik graag zo houden...

jatenkoop
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 dec 2010 23:16

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door jatenkoop »

Hallo killerdevil,

Ja nu komt het, ...ze hebben dus het geld al van mijn rekening geplukt. Ik ben bang dat ze dit nu herhaaldelijk gaan uitvoeren, ik wil dan ook mij laten verwijderen uit C&B maar hoe? Ze laten me niet inloggen op hun site...

Ik krijg elke keer te horen dat ik mijn geboorte datum foutief heeft ingevoerd, ... eigenlijk hieruit kun je concluderen dat ze al er op zijn voorbereid om mensen leeg te plukken. Doe dit bij 100 mensen per dag en zie wat er binnen komt.

Heeft iemand een goede adres in Nederland waar zij zitten want die Duitse dame aan de telefoon..., of is het een Belgische...kunnen mij de pot op.

Kom allemaal massaal reageren zodat TROS Radar er weer een uitzending aan gaat besteden, en het liefst met iemand van "Jat & Koop" erbij. Zo nu weten jullie hoe ik aan mijn nickname kom hier op deze forum.

Nogmaals, als er betaald moet worden voor een dienst die ook daadwerkelijk klopt dan heb ik daar geen probleem mee, maar het gaat over een onterecht incasso bedrag zoals bij jullie velen hier op de forum.

Groet,
:evil:

killRdevil
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 dec 2008 00:53

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door killRdevil »

jatenkoop schreef:Hallo killerdevil,

Ja nu komt het, ...ze hebben dus het geld al van mijn rekening geplukt. Ik ben bang dat ze dit nu herhaaldelijk gaan uitvoeren, ik wil dan ook mij laten verwijderen uit C&B maar hoe? Ze laten me niet inloggen op hun site...

Ik krijg elke keer te horen dat ik mijn geboorte datum foutief heeft ingevoerd, ... eigenlijk hieruit kun je concluderen dat ze al er op zijn voorbereid om mensen leeg te plukken. Doe dit bij 100 mensen per dag en zie wat er binnen komt.

Heeft iemand een goede adres in Nederland waar zij zitten want die Duitse dame aan de telefoon..., of is het een Belgische...kunnen mij de pot op.

Kom allemaal massaal reageren zodat TROS Radar er weer een uitzending aan gaat besteden, en het liefst met iemand van "Jat & Koop" erbij. Zo nu weten jullie hoe ik aan mijn nickname kom hier op deze forum.

Nogmaals, als er betaald moet worden voor een dienst die ook daadwerkelijk klopt dan heb ik daar geen probleem mee, maar het gaat over een onterecht incasso bedrag zoals bij jullie velen hier op de forum.

Groet,
:evil:
Zo ver ik weet, zit er in Amsterdam een kantoor van C&B...
Maar of deze nog dienstdoet?
Ik durf daar geen antwoord op te geven...

Overigens moet je hun om bewijs vragen, kunnen zij deze niet geven, kun je ze verdenken van diefstal (waar t nu al alle schijn van heeft!!) en zou ik er zeker aangifte tegen doen...

Ferrykrauweel
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2010 11:47

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Ferrykrauweel »

Ook ik heb hele een vervelende ervaring met C&B.

Ik heb 2 jaar gebruik gemaakt van C&B zonder problemen met betalingen etc. welke gekoppeld is/was aan mijn iTunes account. Nu kreeg ik 3 maanden geleden een email dat een bedrag van 3 euro niet afgeschreven kon worden van mijn bankaccount. Ik gebeld naar het 0900 nummer waar ik niemand aan de lijn kreeg, dus maar een mail sturen, waar ik ook geen reactie op kreeg en zelf gebeld met het internationale nummer waar ik geen gehoor op kreeg. Ik met mijn bank gebeld en gevraagd hoe dat mogelijk is en vertelde mij dat er voldoende saldo aanwezig was voor een afschrijving. Erg vreemd dus. Ik op de website gezocht naar betaal middelen maar door een account blokkade kon ik niet meer inloggen. nadien nog enkele keren geprobeerd contact op te nemen wat niet gelukt is. Nu kreeg ik een brief uit Duitsland van C&B met het verzoek 39 euro over te maken naar een buitenland rekening nummer aangezien ik achterstand had met rente's ofzoiets. Ik weer bellen, mailen enzovoort maar wederom niemand aan de telefoon gekregen ! Toch maar besloten naar heel veel negatieve reacties op internet/forums om het bedrag te betalen wat ik ook direct gedaan heb. De moeite wat dit mij heeft gekost staat niet gelijk aan de 39 euro dus vandaar maar betaald en dacht dat het hiermee gedaan was. Nu begin december kreeg ik een brief van Intrum Justitia dat ik 101 euro moest betalen wegens achterstand ! Erg raar allemaal maar goed ik s'avonds nog bellen naar Intrum aangezien ze tot 20:00 bereikbaar zouden zijn, en rara, niemand nam op ! de volgende dag weer gebeld en weer nam niemand op ! ik ingelogd op de website met codes die je krijgt van Intrum en zo een bericht verstuurd dat ik al lang betaald had met bewijs van mijn internet bankieren. Ik heb ook melding gemaakt dat ze niet te bereiken zijn wat een kwalijke zaak is voor een incasso bureau ! ik heb natuurlijk alle gesprekken waarin ik wacht op een medewerker gefilmt en alle correspondentie opgeslagen. Ndat ik een week later via email eindelijk reactie kreeg van Intrum International hebben ze de zaak gesloten aangezien ook hun ineens het bericht hadden gehad dat er betaald is. Nu wil ik graag de 39 euro terug krijgen aanegzien dit naar mijn idee niet rechtvaardig is maar ook vandaag krijg ik ze wederom niet te pakken. Apple kan mij verder ook niet helpen en sta nu gewoon machteloos en 39 euro armer door een internet oplichting ! HELP RADAR HELP ! er zijn veel mensen die heirvan last hebben.

JRU
Berichten: 78
Lid geworden op: 03 jul 2009 14:29

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door JRU »

kreeg deze week een aanmaning van clickandbuy... of ik even 143,60 wilde betalen omdat ik via valve (steam) wat zou hebben gekocht. Maar de brief was niet geadresseerd aan mij maar aan iemand anders. Geloof dat het weer tijd van het jaar is de hele ellende begint weer opnieuw met hun. vorig jaar al met internationale incassoburo moeten bellen die dus nu ook geen zaken meer met hun doet , nadat ik ze de informatie had doorgespeelt. Nu weet ik dat er een interregionaal team bezig is van justitie die hier mee bezig is..

Nou is mijn vraag wat moet ik doen om me te beschermen tegen valse claims onder andere namen van clickandbuy..aangifte doen , heeft iemand wat tips ?

1eRonald
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2011 11:18

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door 1eRonald »

Ik zou iedereen willen adviseren om NOOIT is zee te gaan met Click and Buy. Click and Buy brengt € 15,00 in rekening als ze niet direct kunnen afschrijven van je rekening. En je Apple Account wordt direct geblokkeerd tot dat je die € 15,00 administratie kosten hebt betaald. Ik snap niet dat Apple niet gewoon met iDeal werkt. Click and Buy zijn DIEVEN.

JRU
Berichten: 78
Lid geworden op: 03 jul 2009 14:29

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door JRU »

1eRonald schreef:Ik zou iedereen willen adviseren om NOOIT is zee te gaan met Click and Buy. Click and Buy brengt € 15,00 in rekening als ze niet direct kunnen afschrijven van je rekening. En je Apple Account wordt direct geblokkeerd tot dat je die € 15,00 administratie kosten hebt betaald. Ik snap niet dat Apple niet gewoon met iDeal werkt. Click and Buy zijn DIEVEN.
Ik maak geen gebruik van hun en al helemaal niet via valve maar C&B heeft problemen gehad dat ze gehacked zijn en mensen daardoor bedragen kregen voorgeschotelt van producten die ze nooit en never hadden gekocht. Maar tot op heden hebben ze hun betalings systeem nooit verder verbeterd of beveiligd..en hullen zich in stilzwijgen toen er vragen over werden gesteld.

maximus1
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jan 2011 15:48

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door maximus1 »

He mensen, mijn problemen zijn van het zelfde laken en pak.
Ik heb verschillende Apps gekocht via de AppStore, totdat op eens een melding kwam, dat ik 1 app niet betaald had, a 0.79 cent.

Nu wil ik deze betalen, maar opeens is mijn C&B account geblokkeerd, en er is werkelijk met geen mogelijkheid contact te krijgen met deze mensen. Verschillende mails verstuurd, online Support-tickets verstuurd, gebeld naar een 0900 nummer waar automatisch de verbinding wordt verbroken op het moment dat de dame zegt dat er op dit moment geen medewerkers beschikbaar zijn...

Ondertussen kan ik niets meer kopen in de AppStore...

Iemand het nummer van die "duitse"lijn ?

maximus1
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jan 2011 15:48

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door maximus1 »

Heb net het internationale nummer geprobeerd,
0049 221 17738954

Maar na 10 minuten te hebben gewacht, niemand aan de lijn gehad.
Ik ben het nu gewoon beu.

maximus1
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jan 2011 15:48

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door maximus1 »

Oke mensen, voor een ieder die er iets aan heeft:

Ik heb zojuist de amerikaanse C&B gebeld, en daar wordt ( in mijn geval) na 5 minuten opgenomen. De man is uiterst vriendelijk en heeft mij geholpen.

Hij heeft een tijdelijk wachtwoord naar mijn email gestuurd, en deze kan ik gebruiken om weer in te loggen op C&B. Hier kan ik netjes mijn openstaande betaling van 0,79 cent afrekenen.

En dan sluit ik mijn C&B rekening, om van het gezeik af te zijn:)

Voor diegene die ook het US kantoor wil bellen:
001 877 265 7821

JRU
Berichten: 78
Lid geworden op: 03 jul 2009 14:29

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door JRU »

maximus1 schreef:Oke mensen, voor een ieder die er iets aan heeft:

Ik heb zojuist de amerikaanse C&B gebeld, en daar wordt ( in mijn geval) na 5 minuten opgenomen. De man is uiterst vriendelijk en heeft mij geholpen.

Hij heeft een tijdelijk wachtwoord naar mijn email gestuurd, en deze kan ik gebruiken om weer in te loggen op C&B. Hier kan ik netjes mijn openstaande betaling van 0,79 cent afrekenen.

En dan sluit ik mijn C&B rekening, om van het gezeik af te zijn:)

Voor diegene die ook het US kantoor wil bellen:
001 877 265 7821
Nee het is nu genoeg geweest dinsdag heb ik een afspraak op het politieburo nadat ik mijn verhaal daar heb gedaan hebben ze voor mij een afspraak gemaakt om een aangifte op te zetten en te doen.

bsss
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2011 17:12

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door bsss »

Hallo,

Ik dacht ook leuk te werken met C&B voor mijn itunes/app store. Alleen als ik dit allemaal wist was ik er geeneens aan begonnen. Dus na mijn aanmelding kreeg ik een bericht waar o.a. dit in stond:

als titel: uw rekening is geblokkeerd‏

Nog één stap en uw ClickandBuy-rekening is actief en helemaal voor u beschikbaar!

Meld u aan bij uw rekeningoverzicht om uw ClickandBuy-rekening te activeren. Op de volgende pagina wordt de informatie weergegeven die u nodig hebt om uw ClickandBuy-rekening te activeren.


Ik dacht dus wanneer ik verder niets zou doen, er niets zou gebeuren. Ik heb wel een account maar dus niet geverifieerd. Maar 3 dagen later, vandaag dus, kreeg ik weer een email waar dit in stond:

Bij het registreren van uw ClickandBuy-rekening op 14.01.2011 10:33:40 CET hebben we via bankgiro een bedrag van EUR 0,01 met een bevestigingscode overgemaakt naar het bankrekeningnummer dat is geregistreerd voor uw ClickandBuy-rekening.
Zie het eerstvolgende bankafschrift dat u ontvangt voor deze code.

De bevestigingscode (een viercijferige code) is vereist voor het handmatig bevestigen van uw bankrekening. Voer daartoe de volgende stappen uit:

Stap 1: Ga naar onze website http://www.clickandbuy.com en meld u aan bij uw rekening met uw gebruikersnaam en wachtwoord en open uw rekeningoverzicht.
Stap 2: Klik op het menu-item “Instellingen”
Stap 3: Kies “Betaalmiddel”
Stap 4: Klik nu op “Bevestigen” naast de bankrekening
Stap 5: Voer de viercijferige bevestigingscode in het desbetreffende veld in

Uw bankrekening is nu bevestigd en uw ClickandBuy-rekening is geverifieerd.

Waarom de bankrekening verifiëren?
Pas na het bevestigen van de bankrekening en zodoende het verifiëren van de ClickandBuy-rekening krijgt u toegang tot alle functies van de ClickandBuy-rekening. Met het bevestigen van de bankrekening wordt geverifieerd dat u de houder van de bankrekening bent, wat u hogere limieten oplevert voor stortingen en opnamen en dus het winkelen nog handiger maakt.


Nu vroeg ik me af, dat wanneer ik dit dus niet doe.. er verder niets zal gebeuren? Niet dat ik straks opeens allemaal bedragen krijg die ik moet betalen? Heeft iemand advies wat het beste te doen?

Ik hoor graag en snel een reactie!

rutgerprins
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2011 10:21

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door rutgerprins »

Ik zit met precies het zelfde wat hierboven gezegd wordt. Ik heb al een mail gestuurd dat ik mijn account niet ga activeren en wat ik met die 1 cent moet doen. Maarja, daar reageren ze niet op natuurlijk. Van mijn part boek ik het terug ofzo.

Graag een reactie van iemand op het bovenstaande!

Yuuki135
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 jan 2011 18:09

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door Yuuki135 »

Dag Allemaal,

Ook ik heb een probleem met clickandbuy.
Ik ben al sinds 2009 bij hun geregistreerd en heb er nooit problemen mee gehad totdat ik op 20-01-'10 bericht kreeg dat ik 2 itunes giftcards had aangeschaft in de iTunes store twv € 50,- ps. € 100,- dus in totaal!! en dat er binnenkort een afrekening plaats vind.

Ik heb al een enige tijd niets meer aangeschaft in de iTunes store dit is dus buiten mijn weten om gebeurd!! en tot mijn grote spijt had clickandbuy een incasso machtiging.

Ik heb direct contact opgenomen met de iTunes helpdesk en kreeg binnen 1 dag al reactie terug (helaas moest het wel in het engels). De helpdesmedewerkster vertelde mij via de mail dat clickandbuy een onderzoek moet starten en een chargebackorder moet geven aan iTunes ( snap zelf alleen niet zo goed wat ze bedoelt met chargebackorder) maar goed meteen gemaild naar clickandbuy met het verzoek of ze dit willen doen.

Na ongeveer 15 mailtjes en 5 pogingen tot telefoneren verder nog geen reactie van clickandbuy. Totdat ik de bank de opdracht gaf de € 100,- terug te storten naar mijn bankrekening. ( deze opdracht gaf ik op 24-01-'11) NOG GEEN 1 DAG LATER krijg ik een mail van clickandbuy dat het bedrag niet afgeschreven kon worden/of terug geboekt is en dat er € 15,- administratiekosten op komen. Wat is dit voor oplichterij??? Ze beantwoorden mails niet, telefoneren werkt niet want je krijgt een bandje en dan wordt de verbinding verbroken dit is toch absurpt!.

Ik ben nu radeloos ik weet niet wat ik nu moet doen?? Kan iemand mij misschien verder op weg helpen??

Alvast bedankt!

met vriendelijke groet,

Ilona

jeffvandijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2011 14:03

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door jeffvandijk »

hallo

ik heb exact hetzelfde probleem met click & buy !€
€100 aan tegoed bonnen die ik niet besteld heb en c&b geeft niet thuis totdat ik het geld terug geboekt had....
wat te doen ????

ro43
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2011 13:51

Re: Click and buy

Ongelezen bericht door ro43 »

Ik heb ook een vraag click and buy heeft 2,21 van mijn rekening afgeschreven voor een cd van itunes prima maar op mijn account staat nog steeds openstaand weet iemand hoe lang dit duurt voor dit word omgezet ik wil namelijk van dat bedrijf af

Gesloten