LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
wworco
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 dec 2003 10:52

Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door wworco »

Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Voor ons zelf alles goed op een rijtje gezet, en uiteindelijk de beslissing genomen om met Bos en partners in zee te gaan. Worden we door een secretaresse gebeld, die er duidelijk geen zin in had, voor een afspraak. We konden pas over ruim twee maanden terecht, en uiteindelijk zijn we daar toch maar mee akkoord gegaan, ondanks dat het voor ons aan de laten kant was, gezien ons einde contract. Volgens de secretaresse mochten wij onze handen dicht knijpen met deze afspraak, ze hadden al ruim 200 gegadigde. Duidelijk te merken was dat het storm liep, en dit ondanks de forse prijs die er voor betaald moest worden, zo tussen de 5.000 a 10.000 euro. De dag na de afspraak hebben wij terug gebeld met een vraag over ons Triple Effect contract, wat voor de afspraak met Bos afliep, dus wat we moesten doen als er een brief van Dexia in bus viel? Dit schoot de secretaresse kennelijk in haar verkeerde keelgat, en begon duidelijk geïrriteerd te zinspelen op dat we maar blij mochten zijn dat we een afspraak hadden. Kortom we moesten niet zeuren, op onze vraag aan haar waarom we dan een advocaat hadden, zei ze nuchter, daar hebben we nu geen tijd voor, we hebben het al druk genoeg. We hebben toen afgesproken haar die zelfde middag nog terug te bellen, omdat wij ons even wilden beraden op de ontstane situatie. Wat schetst onze verbazing, worden we een uurtje later terug gebeld dat de afspraak was geschrapt. We hadden toch een mondelinge afspraak zei ik, dat zegt u, reageerde ze nuchter. Nou ja, nu breekt mijn klomp, dit is toch advocaten katoor of niet soms. We waren helemaal overrompeld door deze mededing, en ze zou ons nog terug bellen voor een nieuwe afspraak. Tot op heden is dit nog niet gebeurd, en eerlijk is eerlijk, mocht ze nu nog bellen dan bedanken wij voor de eer. Het lijkt erop dat deze advocaten meer voor de kwantiteit gaan, dan voor de kwaliteit, en snel over de ruggen van de gedupeerden hun zakken willen vullen. Ik heb nog een goede tip voor de heer Bos, neem een echte secretaresse, een die advocatenkantoor als Bos waardig is.

Anoniem

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door pallu »

Het gaat dus bij deze advocaat alleen hier om http://www.easy.be/Jobs/Salarissen/images/07_12005.jpg

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door CB »

Gezien hun houding lijkt het er meer op dat ze daar al genoeg van hebben. :wink:

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door De rechter »

Jammer dat zo weinig mensen feedback over hun advocaat geven. Bos en partners stonden al op de verdachtenlijst zie deze topic van croosjes :

http://www.trosradar.nl/?url=forum/view ... p?p=106227
Geplaatst op 20 Dec 2003 17:24 door De rechter
Kies een advocaat die principieel voor de zaak wil vechten en niet uit winstbejag.
Af te raden zijn :
1) dure jongens als Rompelberg die geen toevoegingen aannemen.
2) lieden als BOS en partners die in de chat schaamteloos liepen te vissen naar mensen met hoge restschulden.

Geplaatst op 21 Dec 2003 15:52 door Piet
Over Bos, ik heb, voor de uitspraak van 12 november, regelmatig contact met hem gehad. Daarna werd het stil, ik ben het met jouw visie eens en de chat was slechts één voorbeeld, helaas. Hopelijk dat andere advocaten met beide benen op de grond blijven staan.

pardoes
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 nov 2003 10:11

Re: Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door pardoes »

Ook in de advocatuur geld dat hoogmoed ten val komt en snelle jongens gauw een naam te verliezen hebben.

LJB
Berichten: 108
Lid geworden op: 20 nov 2003 17:10

Re: Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door LJB »

Ik denk niet dat het slim is om een soort zwarte lijst van advocaten te maken. Worco liep in het verleden hier wel meer te zeuren. Als je hierover een mening wilt geven, dan moeten meer mensen zulke ervaringen hebben.

Hoor en wederhoor.

Leo

wworco
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 dec 2003 10:52

Re: Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door wworco »

leuk geprobeerd, maar daar trapt niemand in hoor.

M.vr.gr. Worco

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door JH »

Zijn er uberhaupt wel advocaten met goede manieren ??????
Noem het belangenverstrengeling ! Als er maar veel geld te verdienen valt dan zijn deze personen potentiele klanten voor de financiele instellingen die in aandelen handelen.

wworco
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 dec 2003 10:52

Re: Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door wworco »

Er zitter wel goede tussen, maar is wel zoeken hoor

Worco

Wilco
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 okt 2003 16:13

Re: Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door Wilco »

Ook ons komt dit wel heel bekend voor, een zelfde soort ervaring gehad vlak voor de feestdagen. Lijk me dat de heer Bos iets teveel hooi op zijn vork heeft genomen. En ook wij zitten nog steeds op die afspraak te wachten. Voor de zekerheid hebben wij ook nog maar een afspraak bij een andere advocaat gemaakt omdat het kantoor van de heer Bos nou niet echt betrouwbaar overkomt.

Wilco

Wilco
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 okt 2003 16:13

Re: Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door Wilco »

zijn er nog meer mensen die hier mee te maken hebben gehad.
Stuur even een reactie, alvast bedankt!

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Morgen 7 jan komt mijn zaak tegen dexia voor de kantonrechter
Breda. Ik heb geen geld voor een advoccaat dus doe ik mijn verdediging
zelf. Ik ben van plan om mijn zaak en die voor jullie allemaal te gaan winnen dus duim maar voor me met z'n allen

Ad

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door pallu »

veel succes

geert01
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 jan 2004 22:37

Re: Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door geert01 »

Veel succes morgen Ad. Laat ff weten hoe het afloopt. Ik vind het erg knap van je dat je het zo doet.

learner
Berichten: 343
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:59

Re: Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door learner »

Ad,

Heel veel sterkte en succes...

mvg, learner... :wink:

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door Captain-America »

Ad,

Su6 vandaag!
In gedachte ben ik(zijn wij) bij je.

Take care out there!

Mazzeltov;

Ralph

jantys
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 dec 2003 15:08

Re: Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door jantys »

Ad, succes en laat even weten hoe het is afgelopen?
Jos

JAN1022
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 dec 2003 21:24

Re: Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door JAN1022 »

Heel veel succes en laat van je horen en niet zo als vele anderen . Ik heb dit forum eens goed door gespit maar ik zie niet veel mensen terug die een advocaat hebben ingeschakelt en zeggen dat ze met hun bevindingen zich zullen melden op dit forum.

Jan

Recht

Re: Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door Recht »

Eerder heb ik op dit forum vermld dat de meeste legiolease zaken gelijk van aard zijn. het is bedroevend te moeten constateren dat advocaten misbruik maken van het leed van anderen, door zeer hoge tarieven te hanteren.

Nu blijkt dat 3 legiozaken als huurkoop zaken beschouwd worden, vraag ik mij af of het niet zinvoller is zelf Legio te dagvaarden voor de kantonrechter. In 3 gevallen heeft de kantonrechter zich competent geacht deze zaken te behandelen. Heeft meneer BOS hier wel aan gedacht of houdt hij zijn clienten liever dom?

P.s. Bij kantonrechter is geen advocaat noodzakelijk!

Groet,

Fraude

Gast

Re: Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Ongelezen bericht door Gast »

Als je maar 1 contract hebt en je bent eegalease dan kun je beter wachten op wat Stichting Eegalease gaat doen. Zonder advocaat zou ik nooit naar de rechter gaan. Bovendien kun je dan geen aanspraak op EL maken.

Als je naar de rechter stapt moet je hele sterke troeven. Ik heb Margreet mijn argumenten gemaild. Dus je zult mijn argumenten van haar horen. Alles uiteraard vertouwelijk.

Groeten.

Gesloten