Het laatste nieuws:
Vandaag heb ik Lijbrandt dan eindelijk een ultimatum gesteld: óf binnen 24 uur de toezegging dat e.e.a. gecrediteerd wordt óf klant af en stornering van de factuur.
...dat laatste is inmiddels een feit:
Een kleine greep uit mijn contact historie met Lijbrandt, de laatste paar dagen:
08-12-2010: Laura H.: kan mij niet verder helpen...
09-12-2010: Dominique: "ik bel u terug", ik ben niet teruggebeld..
11-12-2010: Tobias B.: maandag even bellen want de financ. admin is er niet.
13-12-2010: Jeffrey: "ik bel u terug", niet teruggebeld dus zelf gebeld
13-12-2010: Puk verbindt mij door met Jeffrey: sorry, weet nog niets maar bel sowieso vóór 18.00 uur terug.. Ik ben niet teruggebeld..
Nu ben ik niet de reguliere stalker. Hier wil ik iets mee aantonen, namelijk dat ook een Lijbrandt niet meer weet wat een "klant" is en hoe deze te behandelen. Het voorportaal is niets anders dan een ophaalbrug, welke snel wordt ingehaald als er een discussie dreigt.
Zelfs een simpele toezegging als terugbellen kan niet worden nagekomen, maar wordt ook niet per e-mail gedaan. Grappig genoeg verbrak een medewerkster de verbinding op het moment dat ik aangaf dat ik de terugbeltoezegging wilde opnemen: "u krijgt van mij geen toestemming, ik wens u een fijne avond". En dat is dan een partij die ik als consument serieus moet nemen? Laat me niet lachen. Want Lijbrandt: ik bel u morgen terug, count on it. En dat mag u ook opnemen!
Vanavond heb ik dan ook de afschrijving gestorneerd. Morgen schakel ik rechtsbijstand in. Ik ben er nu toch echt wel klaar mee, binnen alle redelijk- en billijkheid.
De communicatie met Lijbrandt staakt vanaf hier. Nu eerst maar eens lekker een potje touwtrekken.
En Lijbrandt: ik vind het ronduit schaamteloos en getuigen van onwil om op deze manier om te gaan met klanten welke jullie door eigen onvermogen de eerste 4 maanden al in de kou hebben laten staan. Ik hoop oprecht dan een ieder die jullie diensten afneemt reclameert, omdat ik in de illusie blijf leven dat elk mens kan leren van zijn fouten.....
Owja: UPC is bij mij ook nog gewoon actief. Lijbrandt mag mij dus best afsluiten.
Het gaat trouwens niet om imagoschade. Het gaat mij om principe: kom een belofte na of beloof niet. Daarnaast, ouderwets dat weet ik: klant is koning... toch?!! en als men met haar eigen bestaansrecht omgaat als grofvuil, wat is dat bestaansrecht dan nog waard?
Laster? Nee, realiteit.