wimbrocken schreef:
I have said that I rest my case.....MAAR er moet mij achteraf nog iets van het hart......NEEN IK KAN NIET BIJ
JOU IN DE KLAS GEZETEN hebben om dat mijn geboortedatum
ECHT VEEL eerder is dan 1961........(zo niet dan begrijp ik de nickname van 1961_Erik niet)......En ik ben geheel transparant (mooi woord hé) en gebruik dus gewoon mijn eigen naam.....dus zonder nickname !!!!
Hallo kampioen transparantie Wim.
Van harte bedankt voor je openhartige ontboezemingen. Ik ben erg blij dat je kennelijk nog jong (?)bent, want dat geeft je nog alle kans en tijd om je wat minder,hoe zeg ik het subtiel, aanmatigend, paranoïde en schreeuwerig (het vetgedrukte hoofdlettergebruik) te gedragen.
Ik heb groot vertrouwen dat dat je uiteindelijk zal gaan lukken.Je hebt gewoon een beetje tijd nodig, snap ik best. Het is een fase waar je inzit en het is je ruim vergeven, je kan er niets aan doen.
Een vaderlijk bedoelde extra tip nog, Wim :
Wanneer je typt "This rest my case" neem ik aan dat je ondanks het zeer gebrekkige Engels ook daadwerkelijk bedoelt dat je stopt.
Zal je jeugdige overmoed wel zijn geweest dat je toch nog meende te moeten reageren ?
Enfin, tel tot 10.Je kan het. Probeer het.
Graag back on topic nu Wim !