LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
g.v
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 dec 2010 19:30

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door g.v »

ik heb nu 3 maanden geleden de meubels besteld, en mij werd verteld dat ik ze bij de nieuwe eigenaar heb gekocht en dat ik daarom meer kans heb dat ik ze wel ontvang.

ik zie het dinsdag wel en laat het jullie weten of ik het ontvang.

MAXIEM

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door MAXIEM »

tikoes25

Als een failliete boedel wordt overgenomen, dan is de nieuwe eigenaar niet aansprakelijk voor de rotzooi die de vorige eigenaar heeft nagelaten.

Maxiem.

Gouda01
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 nov 2010 08:41

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Gouda01 »

crazyme schreef:
tikoes25 schreef:Mijn advocaat geeft mij gelijk en als ze hierna nog steeds moeilijk doen gaat hij er een zaak van maken. De kans dat ik kan winnen is voor hem 85%.
Wat zegt jouw advocaat over het beroep op overmacht ?

Lijkt mij dat een inval van fiod daar wel onder valt.

En wat, wannneer MM jouw bericht heeft gelezen, en besluit de zaak maar te laten doorstarten ?

Laat je goed informeren over de werkelijke kans van slagen voordat je geld naar je advocaat brengt !

Volgens mij kan je een zaak alleen maar doorstarten als de huidige falliet verklaard word.Dat betekent dat een curator van het uwv de financiele huishouding door zal nemen en bij genoeg vermogen zal de curator het failissement aanvechten omdat o.a.

-het personeel door de staat betaald moet gaan worden (ww)
-de schuldeisers benadeeld worden

Daarbij zal de nieuwe eigenaar scherp in de gaten worden gehouden voorlopig nog,dus die kan zich waarschijnlijk geen rare bokkensprongen veroorloven.

boarbon
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2010 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door boarbon »

beste mensen

wij zijn helaas ook de duppe van muebelmarkt montfoort
wij weten alleen nog steed niet waar we aan toe zijn moeten we nauw kijken naar andere muebels krijgen we het geld nog terug of kunnen we nog wat anders doen we weten het niet meer
als iemand ons een goed advies of een goede tip kan geven graag
wand ik hoorde ook zo van als je bij de oude eigenaar een aan betaling heb gedaan dat je in de winkel voor dat geld kan schoppen in de winkel weet alleen niet of dat dus waar is mijn vraag dus weer weet iemand daar meer over dan kunnen wij ook stappen onder nemen
nauw hoor graag van iemand

groetje

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

boarbon schreef:beste mensen

wij zijn helaas ook de duppe van muebelmarkt montfoort
wij weten alleen nog steed niet waar we aan toe zijn moeten we nauw kijken naar andere muebels krijgen we het geld nog terug of kunnen we nog wat anders doen we weten het niet meer
als iemand ons een goed advies of een goede tip kan geven graag
wand ik hoorde ook zo van als je bij de oude eigenaar een aan betaling heb gedaan dat je in de winkel voor dat geld kan schoppen in de winkel weet alleen niet of dat dus waar is mijn vraag dus weer weet iemand daar meer over dan kunnen wij ook stappen onder nemen
nauw hoor graag van iemand

groetje
ik zou zeker nog niks nieuws gaan kopen bij een andere winkel anders is de kans groot dat u straks met 2 bankstellen zit , zoals u in eerdere berichten kunt lezen word er inmiddels geleverd bij mensen, of word er volgende week geleverd . wanneer heeft u uw bank besteld ? u kunt ook een mail sturen naar de bel me terug actie en daar vragen hoe het ermee staat wij zelf hebben 31 okt pas besteld en uiterlijk geleverd krijgen in week 7 dus wij wachten eerst nog even af als u al maanden geleden besteld heeft zou ik er nu wel achter aan gaan succes.

Voetballer
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 nov 2010 23:16

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Voetballer »

Verwijderd
Laatst gewijzigd door Voetballer op 13 jan 2011 08:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Juud1986
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 nov 2010 11:36

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Juud1986 »

Afgelopen week een telefoontje gehad van Mammoet wonen, deze week een afspraak, om de meubels op te komen halen! :D
IK BEN BLIJ! :D (En ze zijn slechts 1 dag te laat, ten opzichte van de afgesproken levertijd...!)

Ik hoop dat het voor alle anderen ook goed komt!

johanneke1000
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 dec 2010 12:00

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door johanneke1000 »

g.v schreef:ik ben gistere weer gebeld door mm zevenaar en aankomende dinsdag komen ze mijn meubels bezorgen werd er mij verteld.
we zullen zien.
Ik ben benieuwd in welk deel van nl. jullie ongeveer wonen, omdat ze di. as ook bij mij komen bezorgen, ik woon in de buurt van Zutphen.

johanneke1000
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 dec 2010 12:00

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door johanneke1000 »

net als velen ben ik ook eentje die de klos is bij meubelmarkten. Ik had in Zevenaar besteld en al goede burger netjes een aanbetaling gedaan (ook nooit meer zoiets). Rond de tijd dat mijn bankstel geleverd moest worden, wilde ik het bedrijf maar eens bellen, wat niet echt lukte. Dan er maar heen rijden en als je ziet dat de boel afgeplakt en gesloten is gaat er toch wat door je heen. Weg zuur opgepaarde centjes, weg bankstel wat ik in mijn nieuwe woning wilde zetten.
Internet gevolgd, terugbelmail 2x ingevuld en uiteindelijk werd ik teruggebeld met de reactie dat er geleverd zou worden. Degene die me belde was dezelfde als die me ook de bank verkocht had. Zijn accent was erg goed herkenbaar en niet uit mijn omgeving. En ja, afgelopen donderdag werd ik door een dame gebeld, dat dinsdag as. het bankstel geleverd gaat worden. De nieuwe eigenaar is best wel "zielig". Hij wil klanten graag helpen en ja hij is toch maar mooi zijn aanbetalingen kwijt :cry: volgens deze dame. Van het feit dat jij netjes betaald hebt en niet geleverd maakt niet veel uit. Er werd me wel verzocht om eerst contant te betalen eer ik de bank in huis krijg. Ik probeer eerst wel in de auto te kijken hoe eea eruit ziet.
Ik vertrouw het heel spul helemaal niet en ben er pas enigszins gerust op als het heelhuids in mijn kamer staat.

thaithaiboxing
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2010 15:47

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door thaithaiboxing »

Na alle negatieve publicatie hier weer een positief bericht. Ergens in juni van dit jaar hebben wij zaken gedaan met de Meubelmarkten in Beverwijk. Dit door de scherpe prijs en vriendelijke bediening in de showroom. Na een aanbetaling te hebben gedaan van een paar honder euro op de totale order van rond de 1500,- euro (wat niet meer dan logisch is aangezien de vele wanbetalers de laatste jaren) kregen wij een aantal maanden na de koop per post bericht dat de fabriek in China in de problemen zat en daardoor de verwachte leverings data niet meer konden worden gegarandeerd. Behoorlijk vervelend als je je bedenkt dat je een huis hebt gekocht en een frisse start wilt maken met nieuwe meubels. Het viel mij toen op dat de medewerkers van de klantenservice niet echt op de hoogte waren van de sitauatie in China en het leek erop alsof zij in de gaten hadden dat het bedrijf niet functioneerde zoals hoort. Wij kregen leen meubelen aangeboden en hebben deze ook netjes ontvangen begin november.

Een aantal weken verder kwam ik per toeval op de site van Meubelmarkten en las tot mijn grote schrik dat het Meubitrans falliet was verklaard. Om een lang verhaal kort te maken ben ik niet veel later gebeld met de mededeling dat mijn bank geleverd zou worden. Dit is afgelopen week ook gebeurt! Dus voor alle klanten die een aankoop hebben gedaan! Dont give up! Alles wordt geleverd indien mogelijk!

nico kleermaker
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2010 12:18

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door nico kleermaker »

Beste Radar,Ik heb 16 oktober een bestelling geplaatst bij meubelmarkt Montfoort en daar een aanbetaling op gedaan van 1200 euro, nu zie ik allerlei vreemde berichten omtrent meubelmarkt Montfoort op internet, moet ik me zorgen gaan maken? Of moet ik de levering in februari afwachten? Moet ik andere stappen gaan ondernemen? Ik hoop dat u me verder kan helpen, ik krijg bij meubelmarkt Montfoort tot op heden geen bevredigend antwoord en weet niet meer in hoe verre ik ze nog kan vertrouwen.

Bosch73
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2010 14:54

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Bosch73 »

Wij hebben begin september een bankstel besteld in Beverwijk. Begin oktober werden we gebeld dat het bankstel binnen was en geleverd kon worden, maar we beschikten toen nog niet over onze nieuwe woning en hebben toen gevraagd of ons bankstel opgeslagen kon worden. Dat kon, maar dat betekent nu dat ons bankstel in het in beslag genomen magazijn in Montfoort staat. Na wat mailcontact en telefoontjes de afgelopen weken, zeggen ze dat het nog geleverd gaat worden zodra het magazijn vrijgegeven gaat worden. Geloven jullie dit? En zijn er meer mensen die spullen in het magazijn in Montfoort hebben staan?

alex1102
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2010 16:10

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door alex1102 »

Bosch73 schreef:Wij hebben begin september een bankstel besteld in Beverwijk. Begin oktober werden we gebeld dat het bankstel binnen was en geleverd kon worden, maar we beschikten toen nog niet over onze nieuwe woning en hebben toen gevraagd of ons bankstel opgeslagen kon worden. Dat kon, maar dat betekent nu dat ons bankstel in het in beslag genomen magazijn in Montfoort staat. Na wat mailcontact en telefoontjes de afgelopen weken, zeggen ze dat het nog geleverd gaat worden zodra het magazijn vrijgegeven gaat worden. Geloven jullie dit? En zijn er meer mensen die spullen in het magazijn in Montfoort hebben staan?
Wij hebben ook diverse meubels besteld eind september waren ook al binnen maar wij konden ze ook nog niet gebruiken.
Was ook geen probleem om het tijdelijk te laten staan.
En of ik dit moet geloven ? Ja denk het wel .
Ik wil best wachten maar als het nog veel langer duurt annuleer ik de koop gewoon en ga ik wel wat uitzoeken voor me aanbetaling bij mamoet wonen.

Slot_R
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:07

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Slot_R »

En waarschijnlijk goed nieuws.
Hebben in augustus in Beverwijk en 2 & 3 zits besteld, en aanbetaald ( niet geheel ongebruikelijk), en kregen vandaag reactie per mail.
Bank zou klaar staan bij leverancier, en klaar om uitgeleverd te worden....
Nu hopen dat het voor de kerst gaat lukken.

squareware
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 nov 2010 14:00
Locatie: ijmuiden

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door squareware »

vier berichten hier boven zijn waarschijnlijk onzin. allemaal op dezelfde dag geregistreerd en op dezelfde dag gepost. (ik vind dat mod moet kijken of het IP toevallig ook hetzelfde is en hash van de wachtwoorden met de vier gebruikers overeenkomt)

Maar nu:
Wij houden dit forum al een tijdje in de gaten aangezien wij een aanbetaling hebben lopen van 9700 (tot nu toe de hoogste aanbetaling :oops: om je dood voor te schamen maar goed, this nu even niet anders ) dit betreft een complete inboedel en is in begin mei besteld bij Meubelmarkten Beverwijk. Na aantal weken verstreken te zijn, kregen we een soort gelijke brief net zoals zo velen van jullie, dat de meubelfabriek failliet is, twee bedden langer duren voordat deze geleverd kunnen gaan worden, uitstellingen van levering etc etc... en dan uiteindelijk kom je er achter dat de tent gesloten is

Ik kan me dus niet voor stellen dat mensen die later hebben besteld dan ons eerder geleverd krijgen? Aan de andere kant ook wel logisch, van die mensen kunnen ze nog geld krijgen omdat het niet volledig afbetaald is, van ons helaas niets meer aangezien de aanbetaling al compleet is.

Ik ga er daarom vanuit dat iedereen hier in de maling word genomen door de meubelmarkten en co en dat niemand zijn aanbetaling terug kan verwachten of geleverd gaat worden. Daarbij wil ik niet overkomen als een DOOM-DENKER;
maar vind dan niemand het vreemd dat er niets in het nieuws word gezegd hierover? alleen in een lokaal nieuws krantje wat half zelf op de hoogte is en niet eens geüpdate word? terwijl het misschien om 5miljoen aan oplichting gaat, eigenaren vast zitten. En het nieuws van de dag is een autoongelukje op de A10?

Waarschijnlijk is de FIOD etc nooit binnen komen vallen aangezien niemand anders dan 1 iemand dit bevestigd heeft (waar zijn de foto's???). De lampen rond het pand van Beverwijk branden nog steeds, dus wie betaald die rekening? je kan zelf heel gemakkelijk namelijk je tent failliet laten verklaren door de rechter, daar heb je de FIOD / belastingdienst niet voor nodig.

maar goed,
Op onze factuur staat dat we bij meubitrans gekocht hebben kvk: 18117746., maar is failiet verklaard volgens kvk, betekend dat dus dat we bij de curator moeten zijn. En hopen dat er nog iets overblijft voor ons!
Contact met de Curator gehad uiteraard en die heeft ons verteld dat de zaak niet failliet is? terwijl het toch duidelijk op de KVK stond / staat als failliet MAAR dat de meubelmarkten zelf niet failiet is maar een doorstart maakt… huh???

let me get this straight: Op mijn factuur staat een kvk nummer dat failiet is, maar volgens de curator is het niet failiet en maakt de meubelmarkten een doorstart, juist ja!?

Zoals ik het op internet lees zijn er echt heel erg veel mensen hier de dupe en weten nog steeds na enkele maanden niet wat ze moeten verwachten, ergens anders nieuwe meubels bestellen? later met dubbele inboedel zitten! order annuleren? Fluiten naar je geld!, order bij mammoet onder brengen? Weer 9 maanden wachten en hopen etc etc etc.

Het moreel is op dit moment, dat je meubelmarkten niet kan vertrouwen, de mensen die posten dat ze alles geleverd hebben gekregen ook niet kan vertrouwen (zie nogmaals vorige 4 posts), ikzelf niet ben te vertrouwen ;)….etc

Wie een hoge rang op dit forum heeft mag het mij vertellen, de rest post&run moeten er gewoon uit gelazerd worden en zijn gewoon niet te vertrouwen, dat kan namelijk net zo goed meubelmarkt tuig zelf zijn die iedereen hier nog langer aan het lijntje probeert te houden, goede hoop geven etc. tot nu toe geld nog steeds eerst zien dan geloven.

maar goed, om het verhaal kort te maken:
Ik wacht nog 1 maand op de meubelen (dus lees dit goed meubelmarkten) want daarna is geen enkele tent meer van jullie veilig als blijkt dat ik kan fluiten naar me geld. I’am so fokking pissed right now!!

Groet,
Squareware

Juud1986
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 nov 2010 11:36

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Juud1986 »

Re: Meubelmarkt Montfoort - 12 dec 2010 12:09
Afgelopen week een telefoontje gehad van Mammoet wonen, deze week een afspraak, om de meubels op te komen halen!
IK BEN BLIJ! (En ze zijn slechts 1 dag te laat, ten opzichte van de afgesproken levertijd...!)

Ik hoop dat het voor alle anderen ook goed komt!
IK HEB ZE!
Vanmiddag opgehaald, 2de deel betaald, en ze vanavond op de juiste plek in mijn nieuwe huis gezet! Alles geleverd, alles compleet en helemaal perfect! :D
Dus weer even een positief verhaal over Woerden!

Juud1986
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 nov 2010 11:36

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Juud1986 »

Wie een hoge rang op dit forum heeft mag het mij vertellen, de rest post&run moeten er gewoon uit gelazerd worden en zijn gewoon niet te vertrouwen, dat kan namelijk net zo goed meubelmarkt tuig zelf zijn die iedereen hier nog langer aan het lijntje probeert te houden, goede hoop geven etc. tot nu toe geld nog steeds eerst zien dan geloven.
Ik heb geen hoge rang, omdat ik hier nooit kom! Via de media eens gaan zoeken online en via google hier terecht gekomen... Waarom?! Omdat ik ook meubels had besteld bij deze bedrijven en vrees had voor mijn meubels...

Maar, zoals bericht hierboven aangeeft; ik heb ze! Of jullie het willen geloven of niet.
Ik stop nu ook met posten, want ik heb dus niks meer te klagen, geen onvrede en heb wat ik wilde.

Ik hoop wel van harte, dat het voor iedereen (of in ieder geval de meeste van jullie) ook goed gaat komen.

Succes!

Voetballer
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 nov 2010 23:16

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Voetballer »

Verwijderd
Laatst gewijzigd door Voetballer op 13 jan 2011 08:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Slot_R
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:07

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Slot_R »

@ squareware
Ik heb je een PB gestuurd!

jessy
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 nov 2010 08:03

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jessy »

vandaag kontakt gehad met samantha van mm,
onze bank staat in de showroom van beverwijk maar ze heeft een soort gelijke bank waar ze wel aan kunnen komen, deze brengen ze nu naar een magazijn waar wij volgende week de bank kunnen komen bekijken. als wij akkoord gaan met deze bank is hij van ons!
er word zeker wel alles aan gedaan om de klanten te helpen met een oplossing, het is voor hun natuurlijk ook drama en druk die ze over zich heen krijgen
ik moet zeggen ik ben best tevreden en ik geloof er wel in

Gesloten