LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort lost klacht op en verdient van mij warme douche!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
YMSR

Telfort lost klacht op en verdient van mij warme douche!

Ongelezen bericht door YMSR »

Beste mensen,

Naar aanleiding van mijn vorige topic over telfort die negatief was heb ik nu iets heel positiefs te melden!!

Telfort heeft mijn klachten zo goed opgelost en zelfs nog 6 maanden extra korting gegeven plus de iphone 4 gratis !!!!

Dus ik ben nu echt heel erg blij!!

De mensen aan de telefoon waren heel begripvol en verdienen van mij daarom echt een compliment voor het oplossen van deze klacht!!!
Dus mensen als je Telfort neemt weet je zeker dat alles goed komt!!!
Mijn dank gaat ook uit naar daphne van de Telfort webcare!!

Uitstekende service!!

YMSR

soer1978

Re: Telfort lost klacht op en verdient van mij warme douche!

Ongelezen bericht door soer1978 »

Beste YMSR,

Jij hebt een hele mooie deal kunnen ontvangen zeg. Ik ga dit in mijn achterhoofd houden en ga dit ook gebruiken. Wilde jij je abbo via telfort verlengen of via een webwinkel ofzo? Ik hoor graag van je.

YMSR

Ik heb dat gekregen omdat ik al lang klant ben en ik ga niet toestaan dat jij daar misbruik van gaat maken.

Er was bij mij gewoon een systeemfout waar ik niks aan kon doen en hun hadden dat ook niet door omdat ze natuurlijk niet van iedereen gaan nakijken waneer de abbonementen ingaan....

Dus ik heb gewoon een beetje "geluk" bij ongeluk gehad heb er veel voor moeten bellen en veel tijd in gestoken.

Dus ik ga niet op jou bericht in want jij wilt ze oplichten en daar werk ik niet aan mee sorry.
Door mensen die net zo denken als jou moet ik lang in de wacht staan als ik bel.
Die mensen hebben wel wat beters te doen!

Daarbij zijn er genoeg leuke aanbiedingen bij telfort!!

Telfort is de goedkoopste aanbieder met de iphone dat sowieso!!

soer1978

Ik weet niet waar jij last van hebt, maar denk jij soms dat je de enige bent die een vaste klant bent. Daarnaast als je de moeite neemt om mijn bericht cq probleem goed te lezen, kan je afleiden dat ik al 10 jaar bij telfort zit, niet door mijn toedoen een systeemfout door Telfort is gemaakt en dat ik daar de dupe van ben. Gelijke monikken gelijke kappen. Dus wil je alsjeblieft niet zo kleinzerig reageren , door te zeggen dat mensen als ik er voor zorgen dat ik de klantenservice bezig en dat ik mij met oplichting bezig houdt. Ik wil waar ik recht op hebt als klant met een contract van 10 jaar!!! Ik heb bewijs zat dat Telfort een fout met mijn abonnement heeft gemaakt!

YMSR

Uit je bericht kom i niet opmaken dat. Zelf ook problemen had.
Dacht dat je gewoonals nieuwe klant mooie deal wou maken.

Maargoed ze lossen het wel goed op hoor daar kan je denk ik wel op vertrouwen :)

soer1978

Hoi YSMR,

Fijn dat je nog even reageert en ook mijn probleem onderkend, want ik ben echt ook een hele lange klant van Telfort. Ik zat er al voordat het O2 werd, mijn huidige simkaart is ook nog eens O2 ken je nagaan @ :)

Ben blij voor je dat Telfort met een goede oplossing voor jou is gekomen. Echter ben ik ook van mening dat deze oplossing ook voor mij dient te gelden. Daphne had inmiddels ook al gereageerd, maar ik kan daar niks mee daar ze hun eigen systeemfout niet erkennen. Hopelijk kijken ze hier opnieuw naar en willen ze dezelfde oplossing die jij hebt gekregen ook voor mij aandragen.

Ik hou je op de hoogte

Gesloten