heeft iemand ervaring met een blackberry bold 9700. Telefoon was 1 week oud werkt nu al niet meer .
Terug gebracht naar de telefoon winkel en de reparatie kan nog wel 2 maanden duren. Heb ik recht op een nieuwe telefoon. Wie kan mijn vraag beantwoorden
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Blackberry bold 9700
Re: Blackberry bold 9700
Als je dat ding net een week hebt zou ik het op een DOA(dead on arrival) artikel gooien.
Gewoon aangetekend een brief schrijven naar de leverancier dat je een ondeugdelijk apparaat hebt gehad en een nieuwe vragen.
Zelf heb ik een nieuwe HTC Desire HD(van Vodafone) die defect was na 7 dagen retour mogen sturen, 2 weken later had ik alweer een nieuwe, ditmaal zonder enig probleem. Allemaal perfect geregeld dus.
Gewoon aangetekend een brief schrijven naar de leverancier dat je een ondeugdelijk apparaat hebt gehad en een nieuwe vragen.
Zelf heb ik een nieuwe HTC Desire HD(van Vodafone) die defect was na 7 dagen retour mogen sturen, 2 weken later had ik alweer een nieuwe, ditmaal zonder enig probleem. Allemaal perfect geregeld dus.
-
Roytheslayer
Je moet niet bij de leverancier zijn, maar bij de winkel waar je hem gekocht hebt.
Helaas zullen zij hem na 1 week niet meer als DOA accepteren, en hem voor je laten repareren.
En aangezien blackberry's bijna allemaal naar Engeland gaan voor reparatie ben je hem een tijdje kwijt.
Maar wat is precies de klacht van het toestel?
Helaas zullen zij hem na 1 week niet meer als DOA accepteren, en hem voor je laten repareren.
En aangezien blackberry's bijna allemaal naar Engeland gaan voor reparatie ben je hem een tijdje kwijt.
Maar wat is precies de klacht van het toestel?
hij is van mijn zoon. toestel startte niet meer op. kreeg een wit scherm. winkel vertelde dat het probleem bij de software ligt. toestel zit in een loop. wat dit ook maar mag betekenen??
-
Roytheslayer
Wil zeggen dat hij niet door de opstartfase heenkomt.
Wat je nog zou kunnen proberen, als dat nog niet geprobeerd is, om een aantal minuten de batterij eruit te halen.
Dan voert hij een harde reset uit.
Helpt dit niet dan zal hij helaas ter reparatie aangeboden moeten worden.
Wel is het zo dat hij waarschijnlijk niet naar Engeland hoeft.
Wat je nog zou kunnen proberen, als dat nog niet geprobeerd is, om een aantal minuten de batterij eruit te halen.
Dan voert hij een harde reset uit.
Helpt dit niet dan zal hij helaas ter reparatie aangeboden moeten worden.
Wel is het zo dat hij waarschijnlijk niet naar Engeland hoeft.
Wij hebben hetzelfde met een 8520 gehad. Deze was nog geen twee weken oud. Ook deze is opgestuurd en we hebben daar zes weken op moeten wachten, maar mijn zoon heeft wel een nieuwe gekregen. Wachten duurt lang, maar het is netjes opgelost.