LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
jessy
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 nov 2010 08:03

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jessy »

@squareware
ik wil even op jou bericht reageren:
toen ik op 16 november bij mm beverwijk aankwam om mijn gekochte bank p te halen. kon ik gewoon naar binnnen maar kwam er direct al een mannetje van het fiod op me af gelopen om het een en ander te vertellen. dus dat de fiod daar geweest is is zeker wel waar.
hij kon me niet verder helpen en kon ik dus gaan zonder mijn bank.
voor meer info kon ik een 06 nummer bellen van de belastingdienst dis nummer stond ook op de deur van de winkel.
alleen was daar niemand op te bereiken.

squareware
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 nov 2010 14:00
Locatie: ijmuiden

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door squareware »

@iedereen die na mijn gepost heeft:
Het valt gewoon op dat mensen die hun meubelen gekregen hebben gewoon maar 1 a twee post op het gehele forum gedropt hebben, terwijl de mensen die al veel langer lid zijn nog aan het wachten zijn.


@jessy:
Een 06 nummer van de belasting dienst vind je dat niet een beetje vreemd??
Ik heb het papiertje ook zien hangen en gebeld met het nummer, inbox was vol!.

@voetballer:
Ik hoop van harte dat ze die afspraak nakomen, maar je kan aan mijn kritiek hopelijk wel merken dat ik er niet van uit ga dat je ze daadwerkelijk krijgt...

@slot_R:
ik ga PB hierna lezen bedankt alvast.

fastestkoning
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 dec 2010 12:44

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door fastestkoning »

Inmiddels al 14 weken aan het wachten op mn bed, i.v.m leverancierswijziging e.d,

en nu dit gedoe van faillisement of niet ?? , ik heb al verscheidene terugbelmailtjes gestuurd, nog niks gehoord.
begin me inmiddels toch wel een beetje te irriteren. en tevens ook wel zorgen te maken of het wel goed gaat komen.

in mijn geval valt de aanbetaling wel mee, maar is toch zuur dat je niks te horen krijgt, voorral omdat deze week (volgens service meubelmarkten) het bed echt zou gaan komen (WK 50)

ik weet het niet meer, en hoop dat het voor alle gedupeerden snel goed gaat komen, en dat niemand zn zuurverdiende spaarcentjes onnodig kwijt is en er niks voor terugkrijgt.

Groetjes M.

Voetballer
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 nov 2010 23:16

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Voetballer »

Verwijderd
Laatst gewijzigd door Voetballer op 13 jan 2011 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door crazyme »

squareware schreef:@iedereen die na mijn gepost heeft:
Het valt gewoon op dat mensen die hun meubelen gekregen hebben gewoon maar 1 a twee post op het gehele forum gedropt hebben, terwijl de mensen die al veel langer lid zijn nog aan het wachten zijn.
Terechte opmerking. Dat valt mij ook op.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sjoegel »

Mij ook. Ze zijn allemaal op dezelfde jubelende toon geschreven. Zelfs al zou je je spullen hebben dan nog valt er niets te jubelen. Hoe zit het met garantie ? Wanneer gaan die winkels nu weer eens open ? Dat beloven ze al weken maar ze zijn nog altijd dicht. Aan die belofte houden ze zich in elk geval niet.

En dan nog, dat je je meubels gekocht hebt bij mensen die met vuurwapens hun gelijk willen halen in deze maatschappij stemt mij somber. Zou mij toch een nare smaak geven en zou zeker niet in de juichstemming zijn zoals die mensen die "direct hun spullen kregen".

Bosch73
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2010 14:54

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Bosch73 »

Ik kreeg de vandaag de volgende autoreply terug van meubelmarkten:

Geachte heer / mevrouw,

Middels deze auto-reply willen wij u het volgende mededelen.

Mocht u een order hebben geplaatst voor 1 oktober 2010, dan is onderstaande van toepassing:

* U wilt uw order annuleren:
Uw aanbetaling is gedaan bij de vorige eigenaar. Op dit moment loopt het onderzoek van de FIOD en belastingdienst nog.
Dit houd in dat wij aanbetalingen niet kunnen terugstorten, omdat wij dit niet kunnen terugvorderen op de vorige eigenaar.
Mocht u een annulering toch willen doorzetten, moeten wij u mededelen dat u geen aanspraak maakt op restitutie van uw aanbetaling.

* Goederen die zijn opgeslagen in één van onze beslag genomen panden:
Hier kunnen wij vanaf donderdag 16 december meer informatie over verstrekken.

* Vragen over levertijden:
Wij kunnen helaas nog geen inhoudelijke informatie geven betreffende de levertijd op bestelde artikelen.
Aangezien wij niet beschikken over onze gebruikelijke informatievoorziening, zijn wij met terugwerkende kracht de te verwachte aanleveringen in kaart aan het
brengen.
Wij hopen u hier zo spoedig mogelijk over te kunnen informeren.

Voor orders geplaatst na 1 oktober 2010 geldt het volgende:

* Uw wilt uw order annuleren:
Helaas is het niet mogelijk om de order na 1 oktober 2010 te annuleren.
Uw order valt onder de nieuwe eigenaar, en zal nog uitgeleverd gaan worden.
Mocht u de annulering willen doorzetten, kunnen wij hier tot nadere berichtgeving niet op ingaan.
Wel willen wij vermelden dat wij vanaf 15 oktober CBW Erkend zijn. Voor meer informatie over de hierbij behorende voorwaarden, zie www.cbw-erkend.nl.

* Goederen die zijn opgeslagen in één van onze beslag genomen panden:
Hier kunnen wij vanaf donderdag 16 december meer informatie over verstrekken.

* Vragen over levertijden:
Wij kunnen helaas nog geen inhoudelijke informatie geven betreffende de levertijd op bestelde artikelen.
Aangezien wij niet beschikken over onze gebruikelijke informatievoorziening, zijn wij met terugwerkende kracht de te verwachte aanleveringen in kaart aan het
brengen.
Wij hopen u hier zo spoedig mogelijk over te kunnen informeren.

Op dit moment is ons team druk bezig om de opgelopen achterstand in te halen.
Gevolg van deze achterstand is echter wel dat levertijden uit kunnen lopen, wij vragen uw begrip hiervoor.

Onze excuses voor het onvoorziene ongemak.

Met vriendelijke groet,

Meubelmarkten

fastestkoning
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 dec 2010 12:44

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door fastestkoning »

ja idd nou heb ik de autoreply ook ineens, na de 3e keer een mail gestuurd te hebben

en weet ik nog niks ??? :|

thaithaiboxing
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2010 15:47

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door thaithaiboxing »

squareware schreef:
@iedereen die na mijn gepost heeft:
Het valt gewoon op dat mensen die hun meubelen gekregen hebben gewoon maar 1 a twee post op het gehele forum gedropt hebben, terwijl de mensen die al veel langer lid zijn nog aan het wachten zijn.



Alsof het "lid" zijn van dit forum betekent dat je sneller geholpen zou moeten worden door meubelmarkten?

Ik heb in juni een bestelling gedaan en mij eergisteren ingeschreven op dit forum en dit is mijn 2e post en vorige week mijn bestelling ontvangen....

tikoes25
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:25

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door tikoes25 »

:S:S:S ik heb ook die auto replay gehad...en ik heb stiekem hoop..maar ergens ook weer niet. je wordt zo in het ongewisse gelaten!!!

En dan mailen ze ( wel snel moet ik eerlijk zeggen) en dan heb je nog niet de info die je wilt hebben...dus we weten vanaf 16dec evt meer????
wat weten we dan meer?????

en thaibox: 2 dagen geleden was het 12dec en jij bent ingeschreven vanaf 25nov....

g.v
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 dec 2010 19:30

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door g.v »

Hallo mensen,

zoals ik vorige week aan heb gegeven dat ik ook meubels had besteld,
ze zijn net netjes langsgekomen vandaag. ze zitten nu nog in de verpakking ga ze zo in elkaar zetten.

ik denk dat je gewoon het beste kunt afwachten, even terugbelafspraak mailen endan horen jullie het vanzelf wel.

mvg gideon

thaithaiboxing
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2010 15:47

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door thaithaiboxing »

@tikoes25

Ah, ik was het dus al vergeten sinds wanneer etc....

rooie60
Berichten: 35
Lid geworden op: 08 feb 2007 11:12

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door rooie60 »

squareware schreef:vier berichten hier boven zijn waarschijnlijk onzin. allemaal op dezelfde dag geregistreerd en op dezelfde dag gepost. (ik vind dat mod moet kijken of het IP toevallig ook hetzelfde is en hash van de wachtwoorden met de vier gebruikers overeenkomt)

Maar nu:
Wij houden dit forum al een tijdje in de gaten aangezien wij een aanbetaling hebben lopen van 9700 (tot nu toe de hoogste aanbetaling :oops: om je dood voor te schamen maar goed, this nu even niet anders ) dit betreft een complete inboedel en is in begin mei besteld bij Meubelmarkten Beverwijk. Na aantal weken verstreken te zijn, kregen we een soort gelijke brief net zoals zo velen van jullie, dat de meubelfabriek failliet is, twee bedden langer duren voordat deze geleverd kunnen gaan worden, uitstellingen van levering etc etc... en dan uiteindelijk kom je er achter dat de tent gesloten is

Ik kan me dus niet voor stellen dat mensen die later hebben besteld dan ons eerder geleverd krijgen? Aan de andere kant ook wel logisch, van die mensen kunnen ze nog geld krijgen omdat het niet volledig afbetaald is, van ons helaas niets meer aangezien de aanbetaling al compleet is.

Ik ga er daarom vanuit dat iedereen hier in de maling word genomen door de meubelmarkten en co en dat niemand zijn aanbetaling terug kan verwachten of geleverd gaat worden. Daarbij wil ik niet overkomen als een DOOM-DENKER;
maar vind dan niemand het vreemd dat er niets in het nieuws word gezegd hierover? alleen in een lokaal nieuws krantje wat half zelf op de hoogte is en niet eens geüpdate word? terwijl het misschien om 5miljoen aan oplichting gaat, eigenaren vast zitten. En het nieuws van de dag is een autoongelukje op de A10?

Waarschijnlijk is de FIOD etc nooit binnen komen vallen aangezien niemand anders dan 1 iemand dit bevestigd heeft (waar zijn de foto's???). De lampen rond het pand van Beverwijk branden nog steeds, dus wie betaald die rekening? je kan zelf heel gemakkelijk namelijk je tent failliet laten verklaren door de rechter, daar heb je de FIOD / belastingdienst niet voor nodig.

maar goed,
Op onze factuur staat dat we bij meubitrans gekocht hebben kvk: 18117746., maar is failiet verklaard volgens kvk, betekend dat dus dat we bij de curator moeten zijn. En hopen dat er nog iets overblijft voor ons!
Contact met de Curator gehad uiteraard en die heeft ons verteld dat de zaak niet failliet is? terwijl het toch duidelijk op de KVK stond / staat als failliet MAAR dat de meubelmarkten zelf niet failiet is maar een doorstart maakt… huh???

let me get this straight: Op mijn factuur staat een kvk nummer dat failiet is, maar volgens de curator is het niet failiet en maakt de meubelmarkten een doorstart, juist ja!?

Zoals ik het op internet lees zijn er echt heel erg veel mensen hier de dupe en weten nog steeds na enkele maanden niet wat ze moeten verwachten, ergens anders nieuwe meubels bestellen? later met dubbele inboedel zitten! order annuleren? Fluiten naar je geld!, order bij mammoet onder brengen? Weer 9 maanden wachten en hopen etc etc etc.

Het moreel is op dit moment, dat je meubelmarkten niet kan vertrouwen, de mensen die posten dat ze alles geleverd hebben gekregen ook niet kan vertrouwen (zie nogmaals vorige 4 posts), ikzelf niet ben te vertrouwen ;)….etc

Wie een hoge rang op dit forum heeft mag het mij vertellen, de rest post&run moeten er gewoon uit gelazerd worden en zijn gewoon niet te vertrouwen, dat kan namelijk net zo goed meubelmarkt tuig zelf zijn die iedereen hier nog langer aan het lijntje probeert te houden, goede hoop geven etc. tot nu toe geld nog steeds eerst zien dan geloven.

maar goed, om het verhaal kort te maken:
Ik wacht nog 1 maand op de meubelen (dus lees dit goed meubelmarkten) want daarna is geen enkele tent meer van jullie veilig als blijkt dat ik kan fluiten naar me geld. I’am so fokking pissed right now!!

Groet,
Squareware
Alsof dat niet kan? 4 op de zelfde dag geregistreerd!! Waarom zouden de mensen hier liegen,het gaat hier toch juist om die ellende,men informeert elkaar hier en hoopt dat men er wat aan heeft.
'daarna is geen enkele tent meer van jullie veilig' nee dáár bereik je wat mee......
Laatst gewijzigd door rooie60 op 14 dec 2010 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

beste CRAZYME en SJOEGEL ik ben toch eens even al jullie berichten aan het terug lezen geweest en ik vind dat jullie zo negatief doen dat terwijl ik nergens iets kan vinden dat jullie een bestelling hebben lopen bij mm meubels alle andere bericht gevers wel en hopen op zo veel mogelijke positieve reacties die jullie vervolgens direct weer de grond in boren vooral van sjoegel vind ik dit.

squareware
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 nov 2010 14:00
Locatie: ijmuiden

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door squareware »

@thaithaiboxing:
Nee dat wil zeker niet zeggen dat mensen op het forum sneller geleverd krijgen.
Want het wil niet eens zeggen dat die mensen orders hebben lopen en al helemaal
niet dat ze geleverd hebben gekregen. met andere woorden: mensen die posten
dat ze geleverd gekregen hebben terwijl ik vorige week via het terugbel mail
een mailtje gekregen heb: vrij vertaald: Dat ze wachten
op goedkeuring van de advocaten voordat ze kunnen leveren!
(wat natuurlijk onzin is)

DUS DAT IS IN STRIJD MET WAT HIERBOVEN WORD GESCHEVEN.
EEN VAN DE TWEE, DE MENSEN DIE HIER SCHRIJVEN GELEVERD TE ZIJN
OF DE MENSEN DIE MIJ MAIL STUREN LICHTEN DE BOEL OP OF MISSCHIEN ZELFS BEIDEN! zie reply op g.v.

Daarbij ben ik het zo zat dat wachten dat ik gewoon even moest reply-en hier het gaat over
slachtoffers met aanbetalingen tussen de 50 en de 10.000 euro, (wat niet uit maakt als het gaat om het princiepe)
voor iedereen is het ongeveer net zo erg. maar goed k hoop natuurlijk dat ik ook binnenkort kan melden dat ik geleverd ben.
en dan nog maar eens de discussie of jullie me dan zouden geloven...


@g.V << nog zo een, zelfde verhaal in december geregistreerd, 5 posts.
meubelen gekregen en wij moeten afwachten!?
Dat meubelmarkt gewoon hier een aantal keren op de dag een paar berichtjes dropt
dat er geleverd is << valt positief als negatief niet te bewijzen
het begint gewoon op te vallen.

@voetballer:
Zou echt fijn voor je zijn als je alles volgens afspraak krijgt.
en zou ook fijn zijn als je het ons laat weten :-).

@rooie60:
Luister is, ik neem aan dat jij niet in hetzelfde schuitje zit als de mensen hier
die nog niet zijn geleverd aanbetaling kwijt etc. En het gaat er juist niet om dat het niet kan,
het gaat er juist om, dat het gebeurd.

We zitten met z'n allen al heel lang op internet,
op fora, chats etc. Ik heb nog NOOIT iemand zich zien aanmelden om te zeggen dat het
probleem is opgelost. Normaal melden mensen zich
aan om te laten weten dat ze een probleem hebben en om te klagen en dat
ze hulp willen krijgen waarop de
mensen die hulp bieden vaak niet eens een reply krijgen van TS als het probleem is opgelost.
WEL krijgen ze een reply, als blijkt dat de reply's niet geholpen hebben omdat ze nog steeds
hetzelfde / andere probleem hebben.

Ik denk toch dat als ze niet gaan leveren ze een hele hoop mensen in het harnas
hebben gejaagd en het er zeker niet bij laten zitten. Om een slecht voorbeeld te noemen:
we schoppen de eigenaar met minimaal 5 mensen het graf in en zeggen dan sorry tegen de rechter!
kunnen we een maandje station vegen. Hierdoor is het station weer lekker fris en nederland een stuk schoner van tuig.

@manondoris:
ik ben ook negatief, can you blame me? komende vijf jaar weer opnieuw sparen om meubels aan te kunnen schaffen... leuk! houd dus in dat ik bij elkaar 10 jaar heb moeten sparen om nieuwe meubels te krijgen, als er niet geleverd gaat worden en we de aanbetaling kwijt zijn.

@iedereen:
Dat de meubelmarkten hun best doen, denk ik wel te begrijpen.
Maar wat ik dus niet begrijp is dat ze voordat ze failiet zijn verklaard:
nog nooit contact hebben gezocht met mijn over de staat van leveren (moeten
we altijd zelf doen) nooit worden terug gebeld wanneer dat is afgesproken,
wat we geleverd kregen verkeerd en zelf stuk was,
gewoon een puinhoop dus en nu nadat ze failiet zijn, een soort van doorstart maken, gaan ze hun best doen?? waarom dan? what is the deal?

ik tik eigenlijk best wel veel lappen tekst 8)

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

@ squarware van jou begrijp ik het nog vooral je frustatie , wij hebben ook 700 e aanbetaald en is wel in geen vergelijking als bij jou maar toch ook veel geld toch heb ik er nog wel hoop op dat alles goed komt maar dat terzijde ik heb gewoon af en toe het gevoel dat er hier een soort van ramptoeristen op dit forum zitten en ik ben wel blij dat mensen melden of ze iets van mm gehoord hebben of iets geleverd hebben gekregen ,er zal er mischien best 1 tussen zitten die de waarheid niet verteld maar ik geloof dat er ook mensen tussen zitten die dat wel doen ook op het forum van consumentenbond en kassa komen goede berichten ,wat schieten ze ermee op om dit hier op te zetten en ons zoet te houden als het werkelijk zo slecht gaat met deze meubelzaak dan hebben ze dikke vette schijt aan ons en steken ze hun energie wel ergens anders in groet manon en blijf aub een klein beetje positief

spoonstreet
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2010 19:55

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door spoonstreet »

Beste mensen,

Ik weet dat het mosterd na de maaltijd is maar ik hoop dat iedereen zijn lesje nu heeft geleerd.
Doe nooit een aanbetaling!!!!!! Als de winkelier daar niet mee akkoord gaat ga je gewoon naar een andere winkel.
Zo heb ik het ook gedaan bij het filiaal van Meubelmarkten in Zevenaar.
Ik kan nu in ieder geval zonder stress afwachten of de bestelling nog komt.

jessy
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 nov 2010 08:03

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jessy »

squareware
ik begrijp jou reactie volkomen.
toen ik het 06 nummer belde en erachter kwam dat deze telefoon uitgeschakeld was en 3dagen daarna ook nog, had ik ook erg mijn twijvels of het wel klopte, maar de mannen die op dat moment in mm waren waren echt van fiod, ze hadden een legitimatie en kleding van fiod aan, toen ik de fiod zelf belde( dat heb ik gedaan omdat het 06 niet te bereiken was en ik toch meer info wilde) bevestigde deze dat ze daar geweest waren,

ik ga dinsdag naar mijdrecht om daar de bank te bekijken en als het klopt wat ik hier lees krijgen we as donderdag meer info over de showrooms in de 3 plaatsen die nog in beslag staan! dus we wachten dat maar af we wachten nu toch al zo lang toch?
je word wel gek van de onzekerheid!

squareware
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 nov 2010 14:00
Locatie: ijmuiden

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door squareware »

@manondoris:
hoeveel heid geld wat aanbetaald is, vind ik niet veel uitmaken voor de één is 700 euro veel voor de ander is 50 euro veel. genaaid voelen we ons allemaal. Ik weet nog dat ik ooit is iets besteld heb van marktplaats en nooit is aangekomen ging om een bedrag van 15 euro of zo. nachten niet van geslapen :oops: vanwege het princiepe. Dan geef ik het liever dat als extraatje aan een goed doel.
Ik denk dat de meubelmarkten er wel baat bij heeft dat er goede berichten worden gepost omdat de zaak "opnieuw" word opgebouwd, dus die berichten compenseerd de negitiviteit. Waarom heeft de meubelmarkt niet eerder zijn best gedaan voor iedereen ipv je best doen nadat het kwaad al geschiedde is.

@spoonstreet:
ik zal je mijn situatie uitleggen, we hebben dus voor 9700 euro aan meubelen besteld. 700 euro (om het gemakkelijk te houden aanbetaald). 2 maanden gewacht op onze meubelen, gebeld met meubelmarkten. Volgende week word "alles" geleverd, HEllemaal top natuurlijk! al het geld overgemaakt want tjah, 9.000 pinnen dat gaat bij mijn bank niet. 9.000 contant is een beetje link. DUS twee dagen voordat we geleverd kregen Alle oude meubels naar de kringloop gebracht 100 euro voor gekregen, geld gestort. de volgende dag hadden we gebeld om de tijd te vragen wanneer de vrachtwagens kwamen, kregen we te horen dat een deel van de levering niet kon komen vanwege problemen bij de fabriek ???? weg geld, geen meubels meer in huis. Het deel wat we wel gekregen hebben, was niet hetzelfde wat we besteld hadden.. dus hebben we dat twee weken later op laten halen. 1 maand later, nogmaals even gebeld om te vragen hoe het er voor stond met amanda, die wist het ook niet en die andere samantha? wist het ook niet, volgende week wisten ze meer. week later weer gebeld, zou nog wel eens 1 maand kunnen duren... vervolgens op internet gezocht kom ik hier terecht :lol: dus tjah.. vandaar dus dat ik voor zoveel geld in het schip zit :oops:

@jessy:
inderdaad nog even wachten op de 16de. Mocht ik inderdaad geleverd gaan worden, dan laat ik dat uiteraard weten en dan haal ik ook al deze berichten weg, want dan is het gewoon een goede tent waar je wel je spullen kan halen en ze alleen iets te laat hun best hebben gedaan voor de klant. Maar zoals ik het nu nog zie, is en blijft het pure oplichting.

@iedereen:
Ik heb ook nog hoop!

Slot_R
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:07

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Slot_R »

Maar als men opnieuw aan het opbouwen/doorstarten is, zal men eerst de bestaande/oude klanten moeten leveren.
Doet men dit niet, kan hij geen moment zijn deuren van z'n winkel openen, aangezien iedereen, ik zeker!!!, verhaal komt halen.
En dan kom ik niet alleen :mrgreen: :wink:

Gesloten