LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
el mahdioui
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 dec 2010 01:50

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door el mahdioui »

Beste mensen,

Dit bericht heb ik vandaag gekregen. Ik heb nog hoop want heb ook het hele bedrag betaald.

Geachte heer / mevrouw,

Uw aankoop is gedaan bij de nieuwe eigenaar van de Meubelmarkten.
Dit houd in dat uw order gewoon uitgeleverd zal gaan worden.

Op dit moment zijn wij nog aan het uitzoeken wanneer de leveranciers komen aanleveren.
Ik kan u helaas nog niet zeggen wanneer uw goederen binnenkomen.

Wij hopen u z.s.m. antwoord te kunnen geven betreft levertijden.

Ons excuus voor het onvoorziene ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Meubelmarkten

g.v
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 dec 2010 19:30

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door g.v »

ik had gistere mijn meubels ontvangen en zoals er al meerdere zijden is het niet de juiste,

mijn tv kast wie ik besteld had is wel oke maar de salon tafeltjes zijn hele andere,
en dit waren ook demo's geweest kon je aan de manier vfan inpakken weer zien.
voor de rest moet er maar mee doen wat ik heb gekregen.

( dus voor de mensen wie bij de nieuwe eigenaar hebben gekocht is er hoop.)

mensen die bij de ouwe eigenaar hebben gekocht hebben helaas pech.
het is een jongeman van 36 wie nu met 12 miljoen euro in het buitenland zit vakantie te vieren
dat werd mij verteld door de bezorger van de meubels! verder het is gewoon een grijze bestel busje wie even hier en daar wat meubels bezorgt bij de klanten.

Medewerker MM
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 nov 2010 22:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Medewerker MM »

Beste forum lezers,

Ik kan u verzekeren dat er met man en macht gewerkt wordt om u allen zsm
van uw meubels te voorzien.
Ik snap dat sommige van jullie denken dat de "positieve" berichten op dit forum niet waar zijn. Maar ik kan u vertellen dat dit WEL het geval is. We leveren alles zo spoedig mogelijk uit, en we willen IEDEREEN (ook orders voor 01 okt 2010) gewoon uitleveren. Elke dag worden er tientallen orders uitgeleverd. Alleen de orders die al binnen waren tijdens de inval van de fiod kunnen we helaas nog niet uitleveren omdat we hier simpelweg nog niet bij kunnen.

We worden "tuig" "oplichters" "criminelen" genoemd door een aantal van jullie.....
Wij zijn gewoon personeel in loondienst en hebben te doen met de nieuwe eigenaar.....en ja, we hadden voor de makkelijkste weg kunnen kiezen door nu ontslag te nemen bij de Meubelmarkten......maar nee, dit hebben wij niet gedaan! Wij blijven er ook voor U ! wij gunnen u ook de meubels die u heeft besteld !en wij gaan hier ook voor zorgen........maar ik kan u vertellen dat er leukere baantjes bestaan dan de hele dag boze mensen aan de telefoon ! En toch blijven wij ons werk doen......want wij geloven ook in de nieuwe eigenaar ! En die wil niets liever dan jullie de meubels uitleveren !! Wij zijn GEEN "tuig" "oplichters" of Criminelen.......(al had ik gister wel een parkeerboete :? ) maar goed.
Beste mensen, heb even geduld.....en u krijgt echt de meubels....echt !

@squareware
stuur even een mailtje, en zet uw radarnaam er even bij, dan bel ik u op en zorg ik voor een snelle oplossing !

Groeten van een Hard werkende MM medewerker !

tikoes25
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:25

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door tikoes25 »

ik ben ook wel positief maar ook negatief....

het blijkt dat dus op 16nov de fiod e.d. is binnengevallen.
ALLE medewerkers waren uiteraard later daarvan op de hoogte.
Als je dan 1 dec belt en ze zeggen ja hoor mevr. uw meubels worden gewoon geleverd op afgesproken termijn..LEUGENS!! waarom is mij toen niet verteld over die inval en al die zaken...er is dus echt tegen mij gelogen!!!

ten 2e...als de medewerker even antw op mijn vraag wil geven. ben jij een oude medewerker??ik heb namelijk begrepen dat de nieuwe eigenaar alleen de activa heeft overgenomen. dus niet het personeel...(staat zwart op wit!)
jij geeft aan dat je ontslag had kunnen nemen (petje af dat je het niet doet!!) maar dan ben jij dus wel een oude werknemer toch?
is het waar dat we 16dec meer nieuws krijgen of worden we nog steeds in het ongewisse gelaten..we weten niet wanneer er geleverd kan worden.

kun jij dan iets voor mij uitzoeken? mijn bank was namelijk niet in beslag genomen. waar is mijn bank? is die bij een leverancier? ik begrijp namelijk niet hoe ik hier ''last'' van kan hebben, omdat mijn bank niet in beslag is genomen. en als ik dat vraag krijg ik geen antwoord. alleen we weten niets.

ik hoop dat jij de waarheid spreekt in je forum en je krijgt de voordeel van de twijfel. maar ik hoop dat ook echt dat je mij kan helpen

fastestkoning
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 dec 2010 12:44

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door fastestkoning »

tikoes25 schreef:ik ben ook wel positief maar ook negatief....

het blijkt dat dus op 16nov de fiod e.d. is binnengevallen.
ALLE medewerkers waren uiteraard later daarvan op de hoogte.
Als je dan 1 dec belt en ze zeggen ja hoor mevr. uw meubels worden gewoon geleverd op afgesproken termijn..LEUGENS!! waarom is mij toen niet verteld over die inval en al die zaken...er is dus echt tegen mij gelogen!!!

ten 2e...als de medewerker even antw op mijn vraag wil geven. ben jij een oude medewerker??ik heb namelijk begrepen dat de nieuwe eigenaar alleen de activa heeft overgenomen. dus niet het personeel...(staat zwart op wit!)
jij geeft aan dat je ontslag had kunnen nemen (petje af dat je het niet doet!!) maar dan ben jij dus wel een oude werknemer toch?
is het waar dat we 16dec meer nieuws krijgen of worden we nog steeds in het ongewisse gelaten..we weten niet wanneer er geleverd kan worden.

kun jij dan iets voor mij uitzoeken? mijn bank was namelijk niet in beslag genomen. waar is mijn bank? is die bij een leverancier? ik begrijp namelijk niet hoe ik hier ''last'' van kan hebben, omdat mijn bank niet in beslag is genomen. en als ik dat vraag krijg ik geen antwoord. alleen we weten niets.

ik hoop dat jij de waarheid spreekt in je forum en je krijgt de voordeel van de twijfel. maar ik hoop dat ook echt dat je mij kan helpen
Mee eens :?

Medewerker MM
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 nov 2010 22:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Medewerker MM »

@tikoes25
ik ben een medewerker nog steeds in dienst !
en heb ook voor de oude eigenaar gewerkt.
kunt u mij een mail sturen met uw radarnaam, of een ordernr op dit forum
neerzetten, zodat ik daadwerkelijk ook contact met u kan opnemen.

gr

tikoes25
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:25

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door tikoes25 »

@tikoes25
ik ben een medewerker nog steeds in dienst !
en heb ook voor de oude eigenaar gewerkt.
kunt u mij een mail sturen met uw radarnaam, of een ordernr op dit forum
neerzetten, zodat ik daadwerkelijk ook contact met u kan opnemen.

gr
vergeef me mijn argwaan. maar ik wil liever ''anoniem'' blijven.
anders weten jullie alles van/over mij.

kan je mij BELOVEN HIER OP HET FORUM!!! dat alles onderling blijft en dat je de communicatie evt. per mail stuurt naar mij of hierop post?
dan kunnen de andere meekijken én dan weet ik ook dat je het meent.
ik wil eerst jouw reactie hierop. dan zal ik je een mail sturen.
tav wie kan ik dat doen, zodat ik jou (eerlijke) hulp krijg. jij hebt namelijk nu al meer moeite gedaan dan ik tot toe heb gehad.

Medewerker MM
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 nov 2010 22:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Medewerker MM »

@tikoes25
Ik snap de argwaan, en zal u beloven alles met u op te lossen.
U kunt een e-mail sturen naar het bekende e-mail adres.....
Wij hebben verder geen geheimen voor u enof andere klanten.
En zal ten alle tijden openbaar op dit forum reageren als u dat wilt....

mvg

fastestkoning
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 dec 2010 12:44

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door fastestkoning »

Medewerker MM schreef:@tikoes25
ik ben een medewerker nog steeds in dienst !
en heb ook voor de oude eigenaar gewerkt.
kunt u mij een mail sturen met uw radarnaam, of een ordernr op dit forum
neerzetten, zodat ik daadwerkelijk ook contact met u kan opnemen.

gr

Beste medewerker,

dit heb ik reeds 4 x gedaan zowel onder [email protected] / [email protected]
en rechtstreeks naar Tim en heb nog niks mogen vernemen.

gr M
Laatst gewijzigd door fastestkoning op 15 dec 2010 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.

tikoes25
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:25

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door tikoes25 »

@ MM medewerker.

ordernr 002321. Ik hoop dat ik er goed aan doe. En ik heb ook echt wel vertrouwen, maar ik hoop dat je begrijpt dat er wel een beetje onvertrouwen in zit. en ik denk dat ik ook meer begrip kan tonen, nadat er meer duidelijkheid is.

wat ik wil weten is het volgende: op 20aug heb ik een bank besteld. de levertijd was uiterlijk week 49. dat was vorige week. nadat de fiod etc bij jullie was ingevallen (voordat ik het wist!) heb ik contact gehad met iemand. De dame vertelde mij dat alles gewoon geleverd zou worden als geplaned.

Ik ging naar MM in Zevenaar en tot mijn schrik kwam ik er dus achter. Ik heb echt met tranen voor de gesloten deuren gestaan.

Nadat jullie een terugbelactie hadden en ik daarop gereageerd heb ben ik gelukkig gebeld. waarschijnlijk uit veiligheidsoverwegeningen voor mederwerkers heb ik geen naam. maar die dame vertelde mij dus dat mijn bank niet in beslag genomen is, omdat deze nog ''in de maak'' was?. Daarom begrijp ik niet dat ik er nog steeds last van kan hebben. Hoe zit het nu met mijn order, waar is mijn bank? en waarom kunnen jullie niets vertellen over de leverperiode?

ik hoop dat je me snel/eerlijk kan berichten?!

en als het goed is heb je ook evt. mijn prive adres, maar ik denk dat het voor de andere mensen op het forum belangrijk is dat je ook hier je reactie op zet

squareware
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 nov 2010 14:00
Locatie: ijmuiden

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door squareware »

@meubelmarkten,
Ik stuur ook geen email met mijn naam etc, aangezien dat niet eerlijk zou zij zijn
tegenover andere mensen die nog wel in jullie geloven.
Daarbij denk je zelf nu niet dat andere mensen ook deze naam in het mailtje kunnen stoppen?

en uit jou reactie begrijp ik het volgende:
Eigenlijk zeg je hier dat jullie mijn wel sneller kunnen leveren ?????
als ik m'n naam in een mailtje stop WTF!!!!?? (sorry voor schelden is afgekort voor "wat krijgen we nou" : :wink: ) WAAROM NIET GEWOON OP EEN NORMALE MANIER IEDEREEN BINNEN HET AFGESRPOKEN TERMIJN LEVEREN?? I"AM EVEN MORE PISSED RIGHT NOW!

Ik vind dat jullie nog meer jullie best gaan moeten doen en zorgen
dat IEDEREEN ASAP hun meubelen geleverd krijgt.
Al die andere verhalen over FIOD oude nieuwe eigenaren, daar heeft niemand een boodschap aan, meubelen geleverd krijgen is het enige wat hier teld. en pas nadat bij mensen gebeurd, zijn ze happy.

zoals bekend: Mijn persoonlijk termijn is 1 maand minus drie dagen.


@Slot_R
Ik kom met je mee.

@iedereen:
als dit allemaal afgehandeld is, moeten we maar is bij elkaar gaan buurten :mrgreen:

tikoes25
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:25

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door tikoes25 »

heb ik hier wel goed aan gedaan.......... :(

fastestkoning
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 dec 2010 12:44

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door fastestkoning »

tikoes25 schreef:heb ik hier wel goed aan gedaan.......... :(
ja naar mijn weten wel, misschien doen ze er wel wat mee.

Je hebt geen gegevens van je zelf op internet gezet :) maar alleen een ordernummer, waar alleen zij wat aan hebben, ik hoop dat ze zowel jou als iedereen die met smart zit te wachten nu eens een keer gaan helpen.

en ook terugbellen zou wel fijn zijn.

Gr M

tikoes25
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:25

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door tikoes25 »

ja naar mijn weten wel, misschien doen ze er wel wat mee.

Je hebt geen gegevens van je zelf op internet gezet maar alleen een ordernummer, waar alleen zij wat aan hebben, ik hoop dat ze zowel jou als iedereen die met smart zit te wachten nu eens een keer gaan helpen.

en ook terugbellen zou wel fijn zijn.

Gr M
thnx... :) geeft een (kleine) gerust stelling......

nacev
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 dec 2010 12:42

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door nacev »

Ik heb 18-09-2010 bij Mebelmark in Bevervijk 2 zits en 3 zits gekocht en ik heb aanbetaling gedan van 325eur. In orde bevestiging stond levertijd week 44 tot 5
1 tot nu toe heb ik niets gehoord.Ordernummer:002787
Gr.T
Laatst gewijzigd door nacev op 15 dec 2010 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Medewerker MM
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 nov 2010 22:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Medewerker MM »

@tikoes25

Geachte meneer/mevrouw,

Ik heb goed nieuws voor u, wij zouden graag Maandag 20/10/2010 bij u het bankstel willen komen brengen. Ik heb zojuist uw partner gesproken en het e.e.a. hiermee doorgenomen. Ik heb ook getracht u te bellen, maar u kon niet opnemen omdat u aan het werk bent, zo vertelde u partner.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geholpen !

mvg

MM Medewerker

tikoes25
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:25

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door tikoes25 »

att MM medewerker!

Ik ben verast! Ik drukte je idd weg, sorry ik ben aan het werk. vind je het miss erg om mij om half 3 nog even te bellen?

ik kan mijn partner niet bereiken vanwege zijn werk. dus ik zou het graag nog even met u kort willen sluiten. kan dat?
en ik neem aan dat u 20 dec bedoelt ipv 20-10-2010?

fastestkoning
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 dec 2010 12:44

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door fastestkoning »

Medewerker MM schreef:@tikoes25

Geachte meneer/mevrouw,

Ik heb goed nieuws voor u, wij zouden graag Maandag 20/10/2010 bij u het bankstel willen komen brengen. Ik heb zojuist uw partner gesproken en het e.e.a. hiermee doorgenomen. Ik heb ook getracht u te bellen, maar u kon niet opnemen omdat u aan het werk bent, zo vertelde u partner.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geholpen !

mvg

MM Medewerker

Grootse klasse, :arrow: maar waarom worden mijn berichten dan nog steeds genegeerd, zowel via Radar als via de mail ??

ik hoop voor @tikoes dat dit geruststellende berichten zijn en dat het daadwerkelijk ook gaat gebeuren.

Groetjes M

Medewerker MM
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 nov 2010 22:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Medewerker MM »

@sqaureware

mijn excuses dat ik u wilde helpen :?
uiteraard willen wij IEDEREEN zsm de meubels leveren.
ik wilde alleen proberen uw (terechte) ongerustheid wegnemen !
Want 9700 is een hele hoop geld, en ik wilde alleen kijken wat ik voor u kon
betekenen.....net als dat ik dat heb gedaan voor tiekoes25
Als u zich toch nog bedenkt, wil ik u uiteraard best helpen en contact met u opnemen !! Maar als u dus blijkbaar niet geholpen wilt worden snap ik post op dit forum ook niet ! Nogmaals: ik wil helpen ! meer niet !

@fastestkoning
uiteraard helpen we u ook.......wat is uw ordernr ?

@tikoes25
Ik bel u om 14:30 weer terug ! en ik bedoelde idd 20/12/2010

mvg

Slot_R
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:07

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Slot_R »

Medewerker MM schreef:@sqaureware

mijn excuses dat ik u wilde helpen :?
uiteraard willen wij IEDEREEN zsm de meubels leveren.
ik wilde alleen proberen uw (terechte) ongerustheid wegnemen !
Want 9700 is een hele hoop geld, en ik wilde alleen kijken wat ik voor u kon
betekenen.....net als dat ik dat heb gedaan voor tiekoes25
Als u zich toch nog bedenkt, wil ik u uiteraard best helpen en contact met u opnemen !! Maar als u dus blijkbaar niet geholpen wilt worden snap ik post op dit forum ook niet ! Nogmaals: ik wil helpen ! meer niet !

@fastestkoning
uiteraard helpen we u ook.......wat is uw ordernr ?

@tikoes25
Ik bel u om 14:30 weer terug ! en ik bedoelde idd 20/12/2010

mvg
Dan ben ik zeer benieuwd, met wat je voor dit order nummer kan betekenen
Besteld 1 augustus
Order: 002109

Hartelijk dank
Laatst gewijzigd door Slot_R op 15 dec 2010 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten