LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internet service incasso 674773837

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
californiacampers

internet service incasso 674773837

Ongelezen bericht door californiacampers »

Sinds 3 maanden verdwijnt er iedere maand € 29,75 van mijn girorekening
Ik zou zelf (vlgs deING bank) deze betaalopdracht geven via iDeal maar dat doe ik niet. ik werk met tan nummers. Maar deze heb ik nog nooit betaald.
Ik heb nooit iets besteld via iets of via een firma.
Ook kon de ING mij niet vertellen waar mijn geld naar toe gaat!!
Ook kan ik dit bedrag niet storneren
Er wordt een onderzoek ingesteld ...zegt men
Men vertelt mij niet waar het geld naar toe gaat!!
maar.... als ik bij jullie dit rekening nummer intyp dan weten jullie al wie het is en wat ze zoal meer uitspoken en onder vele verschillende namen werken.
Waarom kan de ing het rek nummer 674773837 niet opheffen of in ieder geval betalingsverkeer weigeren op dit nummer want het is een grote oplichterij
Dit blijkt wel uit de reeks van klachten van deze oplichters die werken onder de naam o.a
GBWtronics
4allclients
gameboys-club.com
Int Service ING bank
Sommige zijn al Failliet....hoe kan dit rekening nummer dan nog werken?

Wat moet ik doen om deze afschrijvingen tegen te houden?

Gaarne uw reactie
Dank voor de moeite
Wim Verhoeven
Venlo

Guardian72
Contacteer:

Re: internet service incasso 674773837

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Er is een topic over gameboys-club ...

Kijk die even na voor nummervergelijken.
Als er een opdracht is - kan je die natuurlijk altijd weer intrekken.
En, een iDeal betaling is geen automatische afschrijving....

Dus, ga (persoonlijk) langs bij de bank en neem je ID mee.
Vraag of zij :
a) deze betalingen willen terugboeken, daar geen machtiging is afgegeven.
b) een selectieve blokkade op dit rekeningnummer willen leggen - zodat geen incasso meer kan plaatsvinden.

wolk4life

Ongelezen bericht door wolk4life »

bovendien is dat ook nooit rechtsgeldig... dr staat geen handtekening onder.. is laatst bij kassa geweest. en je zou t wel degelijk moeten kunnen blokkeren beetje vreemd van de bank

E Aerts

Ongelezen bericht door E Aerts »

Helaas, helaas zijn wij ook slachtoffer van rek# 674773837! onterecht 371,40 euries afgeschreven (via Ideal)...probeer nu maar ons geld terug te krijgen van de ING...Gezien de waslijst op internet over dit rekening nummer is de zaak wel duidelijk maar ING doet of haar neus bloedt. Ik moet gaan bewijzen dat ik geen betalingsopdracht heb gegegeven. Nu lekker hoe doe je dat...??
Telefoon naar ING veiligheid "neen van deze zaak weten wij niks"..zet maar op papier en kijken wij onze systemen na... Lekker komt de bewijslast bij ons te liggen terwijl deze heel zaak stinkt..Kunnen we ING niet ter verantwoording roepen??
Eric

Berenice

Ongelezen bericht door Berenice »

Dit rekeningnummer is de tussenrekening van Ideal.

Die zullen dus niet oplichten lijkt mij. Vaak zijn dit soort bedragen uiteindelijk weer te traceren naar een "echte "uitgave.

Soort gevalletje Derdenrekening Baarn waar een tijdje geleden ophef over was hier op het forum.

E Aerts

Ongelezen bericht door E Aerts »

Ik hoop dat je gelijk hebt!! Waarom zeggen ze dat niet bij ING als je ze belt??..ik zal toch niet de eerste zijn....
Bedankt!

shadyness

Ongelezen bericht door shadyness »

Ik schrok me dood toen ik dit las!
Maar als dit inderdaad de rekening van iDeal mogen ze dat voortaan echt wel wat duidelijker gaan vermelden.

JtC

Ongelezen bericht door JtC »

Huh, vreemde zaken. Ik snap het niet: als ik met Ideal een bedrag overmaak moet ik een TAN code invoeren, een code die alleen ik heb. Hoe kan een ander dan een IDeal opdracht namens mij doorvoeren? Dat gaat er bij mij even niet in... een onterechte automatische incasso, dat begrijp ik nog wel.

Smidje

Ongelezen bericht door Smidje »

Dit nummer wordt gebruikt door Ideal om geld door te sturen naar de ontvanger.
Ik heb een webwinkel en als ik geld van Ideal ontvang staat daar het volgende op het afschrift: 674773837 ING iDEAL
1102 MG AMP M 02.001 A'DAM
Gaat eigelijk altijd goed. In het begin heb ik eens geld teruggeboekt naar dit nummer, ( ik dacht van de klant, fout dus) maar het werd meteen weer op mijn rekening terugbetaald. Ook heeft een klant eens naar dat nummer bijbetaald, maar ook die klant kreeg het geld meteen weer teruggestort.
Het telefoonummer van de Ideal helpdesk is: 020-6522570. Tijdens kantooruren te bereiken. Daar kunnen ze jullie wel verder helpen denk ik. (hoop ik)

corina47

Ongelezen bericht door corina47 »

Ook ik ben denk ik de dupe geworden van 674773837 rekeningnummer .
Ik heb vorig jaar daar een kerstbal gekocht gecheckt bij kvk klopte allemaal en is allemaal goed gegaan.
Nou weer betaalt en bestelt en ik krijg al vanaf 8 nov mijn geld terug niks dus en als ik op de site kijk www.kerstmagie.nl werkt niks als je googelt en tikt contact kerstmagie krijg je [email protected] en telefoonnummer kan je niet lezen mails krijg ik terug.
Maar ik laat het hier niet bij zitten heb van de ING een site gekregen.
www.thuiswinkel.org ben benieuwd of ik mijn geld nog terug krijg :(
Groetjes Corina

sxl

Ongelezen bericht door sxl »

Volgens mij zit het hem in de ideal service die lekt ,of het is zoals ik al door veel meegemaakte dingen heb opgemerkt ,een overbelasting van het systeem op de server van de betaalservice.
Het bedrijf gekoppeld aan dit rekening nummer 674773837 doet betalingsverkeer van heel veel nieuwe opstartende internet winkelsites en al langer bestaande.
een zelfde bedrijf is buccaroo ook daar hoor je wel eens iets van maar zoals een te zwaar belaste zekering in je meterkast knapt ook zo kan er wel eens een code fout in pakketjes informatie ontstaan door overbelasting. al geven de bedrijven dit niet gauw toe.
maar vaak is er bij de afschrijving een mededeling of referentie code meegegeven zoals bijv. VQR53E67 wat staat voor een bepaald bedrijf met de daaraan een bepaald product. deze codes zijn wel na te sporen bij de desbetreffende betaalservice.
als de bank u niet kan vertellen wie het is belt u gewoon een van al bovengenoemde sites gameboy club of weet ik veel en vraagt u ze welke payservice hun site laten beheren of hum financien regelen.
dan belt u deze op en vraagt u het referentie nummer na en spoort zo het bedrijf op en laat die dan maar eens zeggen dat er een pakket naar uw adres is opgestuurd wat niet kan zonder dat daar een pakbon voor is gemaakt door of voor TNT en zo komen we toch nog tot een goede kerst....!! ;<) succes groet sem

corina47

Ongelezen bericht door corina47 »

kerstmagie is weer ofline en nou zijn ze weer online met www.ultimategifts.nl alles precies hetzelfde iemand moet ze toch stoppen ik heb weer een email gestuurd maar krijg geen gehoor oplichters bah bah.
:?

Lena

Ongelezen bericht door Lena »

Wij hebben ook net te maken gekregen met een onterechte idealbetaling van 647,36 euro ik ben nu met de abn amro in de weer om dit bedrag weer terug te krijgen. Volgens ons heeft 4all clients hier mee te maken.
Het is echt balen dat de bank net doet of ze op geen enkele manier hier mee te maken heeft. Ik zal ze wel wat verhalen over dit onderwerp toesturen per mail.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Lena schreef:Wij hebben ook net te maken gekregen met een onterechte idealbetaling van 647,36 euro ik ben nu met de abn amro in de weer om dit bedrag weer terug te krijgen. Volgens ons heeft 4all clients hier mee te maken.
Het is echt balen dat de bank net doet of ze op geen enkele manier hier mee te maken heeft. Ik zal ze wel wat verhalen over dit onderwerp toesturen per mail.
Wacht even - hoe kan een iDeal betaling nu onterecht zijn?
Daar ben je toch zelf bij ?
Of zie ik het verkeerd?

zonnetje83

Ongelezen bericht door zonnetje83 »

Graag iedereen waarvan geld is afgeschreven met dit rekeningnummer aangifte doen bij de politie!!!
Ik ben zelf ook opgelicht door deze asocialen.
Hoe meer aangiftes er binnen komen, des te meer bewijs heeft de politie om deze gasten te pakken.
Ik roep iedereen op: DOE AANGIFTE!!!!

akeijser

Ongelezen bericht door akeijser »

Op 12-07-2011 heb ik via, een bekende 2 de hands handelsite, die zelf dagelijks aanbiedingen plaats.
Een E-pad met Android besteld.
Prijs: € 99,00
(Binnen 14 dagen zou die geleverd worden)
Ik dacht dat die E-pad besteld werd via dat bedrijf, en betaal via Ideal met Rekkeningnummer: 674773837
Op mijn bankafschrift staat de naam van die bekende 2 de hands handelssite ! Vervolgens maild mij dat bedrijf, een voucher, met een Link waar ik de E-pad bij een ANDER bedrijf kan bestellen !
(Wat ik dus niet van te voren wist)
Ik bestel, en via hun site, kon ik de verzendstatus natrekken.
Op 25-07-2011 kon ik niet meer op die site inloggen.
Nu ik er achter ben dat ik opgelicht ben, is opzich erg.
Normaal trek ik een bedrijf altijd eerst na !
Maar ja, als je denk dat je iets besteld bij een bekende 2 de hands handelsite, niet wetende dat je vervolgens met een ander bedrijf te maken heb ?
Overigens vind ik het een schande, dat die bedrijf daar aan meewerk !
Heb inmiddels ook aangifte gedaan.

mareno

Ongelezen bericht door mareno »

12 Juli 2011 heb ik ook de E-pad besteld via marktplaats. Hetzelfde product als AKEIJSER. Omdat ik nog steeds niets ontvangen heb maar er wel geld is afgeschreven op rekeningnr. 674773837 was ik benieuwd hoe het er nu voor stond. Helaas heb ik alleen maar slechte berichten gevonden op internet, vandaar dat ik deze reactie plaats.
Het geld is betaald via Ideal, aan naar mijn idee: marktplaats.
Ik zou graag willen weten hoe de situatie is, want ik kom ook berichten tegen dat Ideal niet correct werkt?
En hoe ik het geld terug kan krijgen of evt het product alsnog bezorgd kan worden?

wsmab

Ongelezen bericht door wsmab »

ook opgelicht via marktplaats?
meld je dan nu aan
http://e-padmarktplaats.hyves.nl/

wiseger

Ongelezen bericht door wiseger »

mareno schreef:12 Juli 2011 heb ik ook de E-pad besteld via marktplaats. Hetzelfde product als AKEIJSER. Omdat ik nog steeds niets ontvangen heb maar er wel geld is afgeschreven op rekeningnr. 674773837 was ik benieuwd hoe het er nu voor stond. Helaas heb ik alleen maar slechte berichten gevonden op internet, vandaar dat ik deze reactie plaats.
Het geld is betaald via Ideal, aan naar mijn idee: marktplaats.
Ik zou graag willen weten hoe de situatie is, want ik kom ook berichten tegen dat Ideal niet correct werkt?
En hoe ik het geld terug kan krijgen of evt het product alsnog bezorgd kan worden?
Het rekeningnummer wat je ziet op je afschrift, is het nummer van iDeal. Zij storten het door naar degene die achter de marktplaats aanbieding zit. Als deze beweerd het geld nimmer ontvangen te hebben, kan je hierover duidelijkheid krijgen bij je eigen bank. Hoogst waarschijnlijk zal het geld netjes doorgestort zijn, en ben je gewoon opgelicht door degene die de aanbieding heeft gedaan.

Roel Schell

Ongelezen bericht door Roel Schell »

Ik had iets besteld bij http://www.prepaidwinkel.eu.
Deze webshop gebruikt ook dit 674773837 van de ING-Bank.

Gelukkig heb ik het betaalde bedrag terug.

Het vreemde is dat mijn verzoek aan http://www.keurmerk.info om de afbeelding van het 'Webshop Keurmerk veilig en betrouwbaar' die nog steeds op die site staat te laten verwijderen.
Ik heb hen van keurmerk.info duidelijk geinformeerd over het probleem die ik met dit persoon van prepaidwinkel.nl had en ook heb ik keurmerk.info verwezen naar dit onderwerp op dit tros radar forum.

Gesloten