Kijk en dit zinnetje is dus heel dubieustikoes25 schreef:@mm
vanwege me werk ppff...alsof ik niet genoeg zorgen heb gehad...doen jullie nu je best en alles..gaan ze hier zeuren ppffff
Dus nu vind je opeens dat je lotgenoten zeuren?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Kijk en dit zinnetje is dus heel dubieustikoes25 schreef:@mm
vanwege me werk ppff...alsof ik niet genoeg zorgen heb gehad...doen jullie nu je best en alles..gaan ze hier zeuren ppffff
nog steeds geen antwoord op een simpelle vraag???????????Slot_R schreef:Ik vraag mij alleen af,Slot_R schreef:Hartelijk dank voor de snelle reactie!Medewerker MM schreef:@2109
Bankstel komt binnen in week 2
ik zal straks bellen met de leverancier of dit eerder kan
daarna neem ik met u contact op voor een extra tegemoetkoming.
@2731
Boxspring komt binnen in week 51
en zal ook met u contact opnemen voor een tegemoetkoming (ivm lange levertijd)
tot zover
Hoop dat je het nog kan bespoedigen, en snel van je te horen.
Onderstaande kreeg ik 13-12 gemaild van jullie:
Wij hebben in uw order gekeken.
De bank staat bij de leverancier klaar om vervoerd te worden. Helaas is het zo dat we
een beperkte opslagruimte hebben op dit moment.
Wij proberen te leveringen zo snel en goed mogelijk aan te nemen.
Helaas kost dit wat tijd.
Onze excuses voor het ongemak
Met vrinedelijke groet,
De meubelmarkten
Rare vraag misschien, maar waarom moet ik dan nu nog met aftrek van feestdagen etc. nog dik 3 weken wachten????????????????????
Kan ik het bankstel niet zelf op komen halen?
ik zet er toch ook maar even mijn order nummer bij hier komt ie dan003316manondoris schreef:joehoeeee wat een goede berichten hier zeg !!!!!!!!! nou tikoes ik duim voor je dat het morgen mee valt met de sneeuw die verwacht word dan kunnen ze lekker vlot door tuffen ik ben zo benieuwd. en mevr/men van mm mag ik u ook wat vragen , ik vraag me al die tijd steeds af of de fabricage van de bestelde bankstellen gewoon doorgaat of ligt deze ook stil ? wij hebben namelijk op 31 okt een bank in zevenaar besteld en de uiterlijke levertijd staat op wk7 , kunnen wij hier nog steeds van uit gaan hopelijk heb ik snel antw van u groetjes manon ps ga zo door echt goed bezig dank hievoor en ik hoop echt dat er nu niemand blij gemaakt word met een dooie mus
ik ben binnen 5 min na het plaatsen van dit bericht gebeld door mm en heb een fijn gesprek gehad en antw op al mijn vragen nogmaals mevr van mm geweldig dat jullie zo je best doen en ik heb er alle vertrouwen in dat alles goed komt helemaal top ga zo door .manondoris schreef:ik zet er toch ook maar even mijn order nummer bij hier komt ie dan003316manondoris schreef:joehoeeee wat een goede berichten hier zeg !!!!!!!!! nou tikoes ik duim voor je dat het morgen mee valt met de sneeuw die verwacht word dan kunnen ze lekker vlot door tuffen ik ben zo benieuwd. en mevr/men van mm mag ik u ook wat vragen , ik vraag me al die tijd steeds af of de fabricage van de bestelde bankstellen gewoon doorgaat of ligt deze ook stil ? wij hebben namelijk op 31 okt een bank in zevenaar besteld en de uiterlijke levertijd staat op wk7 , kunnen wij hier nog steeds van uit gaan hopelijk heb ik snel antw van u groetjes manon ps ga zo door echt goed bezig dank hievoor en ik hoop echt dat er nu niemand blij gemaakt word met een dooie mus