LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nuon gaat afsluiten?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
kneusje1962
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 dec 2010 12:22

Re: Nuon gaat afsluiten?

Ongelezen bericht door kneusje1962 »

zoiets staat mij ook te gebeuren, er is een betalingsachterstand van 6maanden, na vele heen en weer gesinger, is er nu ook een bronheffing op de uitkering voor alle vaste lasten alleen net wat ik ook las een soc.dienst kan er geen factuurcodes opzetten, helaas zien zei(nuon)dit dus als soort aflossingen en de komende maanden worden dus alle facturen steeds opghoogd met incasso kosten wat nu al flink in de papieren loopt!!!er is nu maar liefst een schuld van 18ooeuro terwijl het om 4maanden achterstand gaat!!! nu heeft interim justitia de zaak overgenomen maar mogen van de nuon geen betalingsregelingen maken, kan dit??en ook is er van mijn kant heel weinig aan afbetalingscapaciteit meer dus kan maar 70euro missen nou heb ik begrepen dat dit een minimale aflossing is dus waarom kan dit niet tot een accoord komen, ook is het zo dat LIANDER mij al kon vertellen dat ik op 19december afgesloten wordt( zondag???) mag dit allemaal maar, zelfs de schuldhulpverleningen weten het niet meer dus hoe moet ik het dan nog weten????help wat voor opties heb ik nog????m.v.g.

Lief-meisje
Berichten: 26
Lid geworden op: 28 jan 2010 14:17

Re: Nuon gaat afsluiten?

Ongelezen bericht door Lief-meisje »

Van de klantenservice van Nuon begreep ik dat ik niet afgesloten kon worden door hun, alleen door de NEM als ik daar achterstand zou hebben, gelukkig is dit niet zo.
De incasseerder deed wel heel moeilijk, omdat ik het geld van iemand kon lenen moest het overgemaakt worden, eerst kon het niet, het moest contant of via pin bij hem. Toen ik zei dat dat niet ging was het meteen, ja mevrouw, dan wordt het een deurwaarderszaak. Toen ik zei dan moet het een deurwaarderszaak worden want ik heb geen pinpas van een ander bij de hand, toen kon het in 1 keer via een spoedoverboeking :|. Voor mij is het hoofdstuk Nuon gelukkig voorbij. Over de klantenservice van nuon ben ik wel te spreken, maar over die incasseerder, onbeschofte hork

berooid
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 nov 2010 11:58

Re: Nuon gaat afsluiten?

Ongelezen bericht door berooid »

Lief-meisje schreef: Over de klantenservice van nuon ben ik wel te spreken, maar over die incasseerder, onbeschofte hork
Wat dacht U wat een incasseerder doorgaans bereikt bij slecht betalende klanten als hij heel vriendelijk is en heel meegaand is....?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Nuon gaat afsluiten?

Ongelezen bericht door tiptoo »

@kneusje1962 ik snap niet dat het zo hoog is opgelopen waarom niet eerder aan de bel getrokken?

kneusje1962
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 dec 2010 12:22

Re: Nuon gaat afsluiten?

Ongelezen bericht door kneusje1962 »

het is zo opgelopen omdat ik eerst wel hulp kreeg , dan weer niet dan weer wel, en nu in plangroep nederland en die laten het echt afweten, vandaag well een heleboel kunnen redden maar toch de schuld willen ze wel in één keer hebben ja hoe??? maar nieruwe elek.leverancier aangemeld dus elektra blijft, en nogmaals er wordt betaald via de uitkering van de uitkering!!!alleen de Nuon ziet dit niet als een maandtermijn!!!!omdat er geen factuurcodes bijstaan, dus zij geven na een 10dagen weer een bericht met sommeren van betalen en weer herrineringskosten en daarna weer de incasso kosten!!!!vandaar

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Nuon gaat afsluiten?

Ongelezen bericht door tiptoo »

vraag alsnog een gesprek bij Nuon ,geen idee of het helpt maar je ken het altijd proberen succes.

kneusje1962
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 dec 2010 12:22

Re: Nuon gaat afsluiten?

Ongelezen bericht door kneusje1962 »

wat bedoel je Ping Ping dit bericht is gemeld???ben net nieuw hier dus weet niet hoe alles hier werkt snap U

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Nuon gaat afsluiten?

Ongelezen bericht door tiptoo »

ping-ping schreef:Dit bericht is gemeld.

pfffttt weer een idioot op het forum

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Nuon gaat afsluiten?

Ongelezen bericht door tiptoo »

kneusje1962 schreef:wat bedoel je Ping Ping dit bericht is gemeld???ben net nieuw hier dus weet niet hoe alles hier werkt snap U

die ping ping bedoelt aan de moderatie , niks van aantrekken .

ping-ping

Re: Nuon gaat afsluiten?

Ongelezen bericht door ping-ping »

Dit bericht is gemeld.

kneusje1962
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 dec 2010 12:22

Re: Nuon gaat afsluiten?

Ongelezen bericht door kneusje1962 »

ok thanks luitjes fijne avond nog allen hier

ping-ping

Re: Nuon gaat afsluiten?

Ongelezen bericht door ping-ping »

Jij ook nog een fijne avond kneusje :wink:

Johan78
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 nov 2010 12:02

Re: Nuon gaat afsluiten?

Ongelezen bericht door Johan78 »

Het beste is om een regeling te treffen met hun, dan zou je dit kunnen voorkomen...en die dubbele rekeningen, je moet goed die maanden bijhouden en faktuur nummers! succes! :D

Gesloten