LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
mariet_bijl
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 nov 2010 18:16

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mariet_bijl »

mm medewerker schreef:@ Mariet/bijl
Zou u ons een ordernummer kunnen geven zodat wij in de order kunnen kijken?
Allemaal bedankt voor het begrip wat u toont! :)

ga ik zo even nakijken als ik thuis ben, weet ik niet uit mijn hoofd.

raimond nijmegen
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 dec 2010 14:39

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door raimond nijmegen »

Geachte mm meubelmarkten. Kun jij mij misschien vertellen wanneer mijn bank komt, die is besteld op 5 okt order nr is 003005.

Mvg Raimond

eppo_d
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 dec 2010 14:36

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door eppo_d »

MM, ik heb ook een order met nr. 202904 bij jullie geplaatst. Ook ik zou graag willen weten wat de status is. Het betreft 8 eetkamerstoelen Jellem

mm medewerker
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 dec 2010 08:56

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mm medewerker »

Nee wij hebben op dit moment nog geen idee wanneer het magazijn in Montfoort
zal opengaan. :?: Wij zijn hier ontzettend druk mee. Alleen word er niet echt meegewerkt.

Wij hopen zo snel mogelijk uitsluitsel te hebben.

Onze welgemeende excuses. Wij vinden het ook heel vervelend dat we helaas nog steeds geen antwoorden hebben :(

Mvg

anre
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:32

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door anre »

Ik zou ook heel graag willen weten wanneer nu eindelijk ons bankstel binnen is.
ordernr: 002612.

Zo te zien communiceren we nu via radar om onze goederen te krijgen :(

mm medewerker
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 dec 2010 08:56

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mm medewerker »

@ Iedereen

Er kan gemaild worden naar [email protected] voor vragen over uw order en dan zullen wij z.s.m. een reactie geven via de e-mail of telefonisch.
Wij doen ons uiterste best om u zo spoedig mogelijk een reactie te geven.

mvg

Slot_R
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:07

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Slot_R »

@MM

Aangaande order 002109
Er is gister in het telefoongesprek aangegeven, dat er gecheckt zou worden wat er in de containers van volgende week zou zitten.
Vanmiddag zou daar telefonisch uitsluitsel over gegeven worden.
Kunnen jullie even een belletje geven?

ro0sjeh
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 dec 2010 12:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door ro0sjeh »

Beste MM medewerker ..

Ik heb nu al div. mails gestuurd .. ben vorige week 1x teruggebeld maar aan wat ik te horen kreeg had ik totaal niets ! ..

Mijn ordernr. is : 1017201036 d.d. 07/09/2010

Ik hoop dat u mij meer kunt vertellen ...

Met vriendelijke groeten,
RB

mm medewerker
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 dec 2010 08:56

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mm medewerker »

Het spijt ons heel erg. Wij kunnen simpelweg op sommige orders nog geen antwoord geven.
Leveranciers zijn alles nog aan het bevestigen naar ons.

Wij houden ons echt bezig met de e-mail. Maar het kan op dit moment even wat langer duren voor u word terug gebeld of gemaild.

@ Slot
Wij zullen u vandaag nog bellen

Mvg

ro0sjeh
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 dec 2010 12:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door ro0sjeh »

Wij wachten nu al weken op een normaal antwoord .. en we wonen nu al 4 maanden zonder meubels ! + dat ik een aanbetaling heb gedaan van 825eur ... Ons geduld raakt nu toch echt wel op ... we hoopten zo dat we met kerst lekker op onze nieuwe bank konden zitten . of aan een eettafel konden eten ... Helaas ziet het er naar uit dat we waarschijnlijk volgend jaar kerst onze spullen eindelijk eens binnen hebben ! als we ze ooit nog krijgen .. ..

ro0sjeh
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 dec 2010 12:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door ro0sjeh »

Plus dat wij 7 sept. Al besteld hebben .. Dat het mij lijkt dat die bank toen gelijk besteld is .. Zoals wij hebben vernomen vorige week . Zou de bank deze week binnen komen .. Wat blijkbaar dus helemaal niet waar is ...

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik denk dat een zeer groot aantal fabrikanten helemaal niets meer met Meubelmarkt te maken willen hebben. Ze durven / willen gewoon niet meer leveren omdat ze bij Meubitrans al de nodige schade hebben gelopen.

"We wachten op een bevestiging" moet je misschien opvatten als "de fabriek wil niet leveren".....

ro0sjeh
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 dec 2010 12:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door ro0sjeh »

Inderdaad .. Maar als hij dat gewoon zegt .. Weten we tenminste waar we aan toe zijn .. .. Ik heb ook bijna geen hoop meer .. Het was onze droombank ... Maar als ik zeker weet dat ie niet geleverd word vind ik wel ergens een nieuwe die wel geleverd wordt ! (het dressoir en de eettafel) zijn zogenaamd al binnen .. Maar die kunnen me dan ook gestolen worden ..

squareware
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 nov 2010 14:00
Locatie: ijmuiden

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door squareware »

@manondoris:
Zoals je misschien NIET gelezen heb, zou ik pas mijn order info doorsturen via de mail ALS er vandaag meer info beschikbaar was zoals het autoreply mailtje ons liet weten. ik heb nog niets gezien, jij wel??? Maar goed, Speciaal voor jou zet ik mijn 1ste ordernr er dan ook maar neer 8) (zie onderaan).
dan gaan we het meemaken wanneer IK geleverd gaat krijgen.

@tikoes:
Ik ben de afgelopen maanden beleefd geweest tegen edwin (de verkoper), John (andere verkoper) samantha en amanda telefoonnistes.
alleen tjah, als ik 4 maal slap gelul te horen krijg en dat iedereen een half verhaal verteld dat niet overeenkomt met elkaar.... dan ben ik er klaar mee
En zoals je ziet sinds ik ging zeuren krijgen mensen opeens wel geleverd + inzicht in ordernr + weer beetje actief topic.
Wat jij ook niet weet is dat er op mijn privé fora ook het nodige speelt onder mijn leden bij de meubelmarkten.
+ terecht dat je hier niks meer post, geniet van je meubelen.

@meubelmarkten:
hier is de order: 001863 bij meubelmarkten beverwijk (exacte datum weet ik even niet) maar ik edit dit bericht wanneer ik het wel weet, communiceer maar wanneer ik wat geleverd krijg via dit forum. Zoals jullie al eerder aan had gegeven in aantal posts terug... (voor de zekerheid ook twee emails verzonden, dus kan het niet missen). tip van mijn: plaats geen plain mails op het forum (het is tegen de forum regels en je krijgt er een hoop spam door vanwege bots).

typ je mail zoals bijvoorbeeld dit: blaat[a]blaat.nl om risico op spam te verkleinen

Wanneer alles van deze order geleverd is en ik tevreden ben, gaan we het over de tweede order hebben die gelukkig alleen uit één bed bestaat en thank god nog helemaal niet aanbetaald is + alle posts van mijn in dit topic haal ik weg, want nogmaals: als alles bij mijn goed zit, zijn jullie gewoon een goede tent geworden. succes!

edit:
@ro0sjeh en crazyme:
het komt wel goed, daar zorgen we met z'n allen voor.
Laatst gewijzigd door squareware op 16 dec 2010 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

lieve mensen hier weer even een goed bericht :D vanochtend weer gebeld door m en ze had goed nieuws en minder goed nieuws het minder goede nieuws was dat onze bestelde bank niet op de afgesproken leverdatum geleverd kon worden maar dat het allemaal iets langer zou gaan duuren, het goede nieuws was dat als we wilde we bij mamoet een andere bank konden uitkiezen of de zelfde bank konden krijgen niet in het bruin maar in het gebroken wit, nu hebben mijn man en ik bij het uitkiezen een uur gedaan over het uitkiezen van een kleur deze ging tussen bruin en wit . wij zijn gelijk in de auto gesprongen en zijn naar het magazijn gereden hier anderhalf uur vandaan maar het was zeker de moeite waard want we vinden hem geweldig en hij word volgende week vrijdag bezorgd helemaal top dus ook wij zitten op ons nieuwe bankstel met de kerst , ik wil maar zeggen mensen heb geduld en laat mensen van mm jullie te woord staan want ze willen iedereen helpen en zoeken hard naar oplossingenvoor iedereen .en even voor mmmeubelen super bedankt voor alles (vooral m ik noem jou ook maar even zo)je bent voor ons een kanjer !!! ik zal iedereen volgende week hier op het forum laten weten of ie in onze huiskamer staat maar ik kan jullie zeggen dat ik dat wel zeker weet,en de bezogkosten nemen zij ook nog voor hun rekening, helemaal top en nog even voor TIKOES heel veel plezier met je bank geniet er maar lekker van en je ziet als je positief blijft komt het allemaal goed ,heel veel sterkte voor iedereen groet manon

ro0sjeh
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 dec 2010 12:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door ro0sjeh »

@squareware

ik hoop dat het goedkomt ;) ... raak inderdaad ook alleen een beetje gefrustreerd van die halve verhalen ... en het niet antwoorden op mijn emails ... en dat ik gewoon graag die bank onder me kont wil .. ipv een lege woonkamer :( .. ik ben alleen bang dat het pas volgend jaar wordt .... Dus als ze nou gewoon even duidelijk vertellen hoe of wat en gewoon is een keer eerlijk zijn ! Dan weten we waar we aan toe zijn :D

mariet_bijl
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 nov 2010 18:16

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mariet_bijl »

@MM

Het order nummer is : 002484

Groetjes

Slot_R
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:07

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Slot_R »

mm medewerker schreef: @ Slot
Wij zullen u vandaag nog bellen

Mvg
Maar ik hoor niets :roll:

ro0sjeh
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 dec 2010 12:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door ro0sjeh »

:roll: Ik heb trouwens ook wel een heel lang raar ander ordernummer als de rest hier ..

squareware
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 nov 2010 14:00
Locatie: ijmuiden

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door squareware »

@ro0sjeh,
Dat is het punt ook een beetje wat ik aantal dagen probeerde aan te kaarten:
1* Meubelmarkt zegt tegen mijn geen info te hebben en niet te kunnen leveren.
2* op dat zelfde moment zeggen mensen op dit forum te zijn geleverd... (wat overigens meteen op valt is dat die mensen die dat roepen pas 1 dag zijn geregistreerd + geen enkele zinnige post hebben gemaakt)
3* net als tikoes, ons laten weten dat ze geleverd zijn en dan (na eigen zeggen) niets meer gaan posten.

@manondoris:
gepakt wat je pakken kan en dat noem jij goed?
Wat zou je gezegd hebben als het een totaal andere bank was, niet van leer maar van pvc en dan nog eens geel met paarse bloemen... had je dat ook goed gevonden en aangenomen?

@meubelmarkten:
Wel goed dat jullie manondoris een oplossing hebben geboden.

@ro0sjeh,
Misschien omdat je na 1 okt besteld hebt, ander filliaal ?
Misschien een andere winkel :lol:

pfff 3de keer dat dit bericht gedit is.. :?:

Gesloten