LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte dekking vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ascholz

slechte dekking vodafone

Ongelezen bericht door ascholz »

Op mijn huisadres in Aerdenhout kan ik vrijwel niet bellen zonder dat de verbinding wegvalt. Een SMS voor telebankieren duurt soms wel 20 minuten alvorens deze binnenkomt. De reactie van Vodafone is ergerlijk want zij geven de schuld aan het toestel. Maar ook bezoek met andere toestellen hebben bij mij hetzelfde probleem.Volgens hun dekkingkaart zou het geen probleem moeten geven. 3g ontvangst is hoogst zelden.

GJvdZ

Re: slechte dekking vodafone

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ascholz schreef:Op mijn huisadres in Aerdenhout kan ik vrijwel niet bellen zonder dat de verbinding wegvalt. Een SMS voor telebankieren duurt soms wel 20 minuten alvorens deze binnenkomt. De reactie van Vodafone is ergerlijk want zij geven de schuld aan het toestel. Maar ook bezoek met andere toestellen hebben bij mij hetzelfde probleem.Volgens hun dekkingkaart zou het geen probleem moeten geven. 3g ontvangst is hoogst zelden.
Die dekkingskaart klopt echt wel. Het probleem kan in een combinatie van signaalsterkte en de constructie van je huis liggen. Bij mijn schoonouders heb ik in de straat een mooi signaal, maar zodra ik bij ze naar binnen ga valt het signaal bijna weg.

Is het signaal op straat (of in andere delen van de wijk) wel goed?

Gesloten