@manondoris:
Zoals je misschien NIET gelezen heb, zou ik pas mijn order info doorsturen via de mail ALS er vandaag meer info beschikbaar was zoals het autoreply mailtje ons liet weten. ik heb nog niets gezien, jij wel??? Maar goed, Speciaal voor jou zet ik mijn 1ste ordernr er dan ook maar neer
(zie onderaan).
dan gaan we het meemaken wanneer IK geleverd gaat krijgen.
@tikoes:
Ik ben de afgelopen maanden beleefd geweest tegen edwin (de verkoper), John (andere verkoper) samantha en amanda telefoonnistes.
alleen tjah, als ik 4 maal slap gelul te horen krijg en dat iedereen een half verhaal verteld dat niet overeenkomt met elkaar.... dan ben ik er klaar mee
En zoals je ziet sinds ik ging zeuren krijgen mensen opeens wel geleverd + inzicht in ordernr + weer beetje actief topic.
Wat jij ook niet weet is dat er op mijn privé fora ook het nodige speelt onder mijn leden bij de meubelmarkten.
+ terecht dat je hier niks meer post, geniet van je meubelen.
@meubelmarkten:
hier is de order: 001863 bij meubelmarkten beverwijk (exacte datum weet ik even niet) maar ik edit dit bericht wanneer ik het wel weet, communiceer maar wanneer ik wat geleverd krijg via dit forum. Zoals jullie al eerder aan had gegeven in aantal posts terug... (voor de zekerheid ook twee emails verzonden, dus kan het niet missen). tip van mijn: plaats geen plain mails op het forum (het is tegen de forum regels en je krijgt er een hoop spam door vanwege bots).
typ je mail zoals bijvoorbeeld dit: blaat[a]blaat.nl om risico op spam te verkleinen
Wanneer alles van deze order geleverd is en ik tevreden ben, gaan we het over de tweede order hebben die gelukkig alleen uit één bed bestaat en thank god nog helemaal niet aanbetaald is + alle posts van mijn in dit topic haal ik weg, want nogmaals: als alles bij mijn goed zit, zijn jullie gewoon een goede tent geworden. succes!
edit:
@ro0sjeh en crazyme:
het komt wel goed, daar zorgen we met z'n allen voor.