LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanbod verlenging Belbudget- 3 mnd gratis- adder onder gras?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gautier

Aanbod verlenging Belbudget- 3 mnd gratis- adder onder gras?

Ongelezen bericht door Gautier »

Ik kreeg vandaag een brief van KPN met een aanbod om mijn Belbudget abonnement 12 maanden te verlengen. Als ik dat doe krijg ik 3 maanden gratis.
Beetje raar; dit abonnement loopt al zeker 5 jaar met stilzwijgende verlenging.
Ik vertrouw het niet helemaal.
Is er een adder onder het gras? Zijn ze bang dat ik binnenkort mijn vaste lijn opzeg?

Heeft iemand een idee wat hierachter zit, en kan ik met een gerust hart hierop ingaan?

L.Rozenwater

Re: Aanbod verlenging Belbudget- 3 mnd gratis- adder onder gras?

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Vermoedelijk zijn ze inderdaad bang dat abo's massaal worden opgezegd. (mede door de aangekondigde tariefsverhoging.)

Als u gebruik zou maken van hun aanbod zit u minimaal weer een jaar aan KPN vast. Ofwel het is een kwestie van redden wat er te redden valt. Waarschijnlijk hebben veel meer abonnees dit aanbod gekregen.

anna84

Ongelezen bericht door anna84 »

Daarnaast mogen de abonnementen niet meer stilzwijgend verlengd worden met een jaar.

KPN geeft je dus de keuze om toch weer een jaarcontract aan te gaan waarbij je een paar maand korting hebt, of gewoon je huidige contract houden.

L.Rozenwater

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Hoezo jaarcontract op vaste lijn ? Het is net als bij andere contracten: jaarcontract en daarna per maand opzeggen. Bij mijn weten heeft dit bij (PTT/KPN) altijd zo gewerkt. (Zelf nu 35 jaar vaste telefoonlijn; wordt binnenkort opgezegd wegens overstap naar IP telefonie)

Gesloten