LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door crazyme »

jessy schreef:@ iedereen

wij hebben as dinsdag een afspraak bij een filiaal die nog wel open is.
Je omschrijft het wel heel omslachtig. Waarom zeg je niet gewoon in welk filiaal je gaat kijken ? Welk filiaal is nog open ?

ro0sjeh
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 dec 2010 12:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door ro0sjeh »

Goedemorgen allemaal .... Ik werd vanochtend gebeld door een medewerkster van meubelmarkten en werd erg vriendelijk te woord gestaan :) ... Ze gaat het een en ander voor me uitzoeken en vandaag nog even terugbellen .... Dus ik heb weer een beetje goede hoop :D X

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door crazyme »

ro0sjeh schreef:Goedemorgen allemaal .... Ik werd vanochtend gebeld door een medewerkster van meubelmarkten en werd erg vriendelijk te woord gestaan :) ... Ze gaat het een en ander voor me uitzoeken en vandaag nog even terugbellen .... Dus ik heb weer een beetje goede hoop :D X
Wat gaat ze nu uitzoeken wat ze nog niet eerder kon uitzoeken dan ?

Wel fijn dat je vriendelijk te woord bent gestaan zeg.

ro0sjeh
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 dec 2010 12:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door ro0sjeh »

Nou gelukkig wel weer teruggebeld ... Volgens mij is montfoort vrijgegeven ..... onze bank schijnt nog in het buitenland te staan .. En kan pas in Januari geleverd worden .... Dus helaas NOG een maand zonder meubels :(

ro0sjeh
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 dec 2010 12:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door ro0sjeh »

Ze ging uitzoeken of de bank al onderweg was of al ergens stond .. En of ie zoiezo wel als order was aangenomen ..... Maar ze zegt dus dat ie klaar is .. Maar dat ze nu geen vervoer hebben vanuit het buitenland ...... Dus ik hoop dat ie dan echt in Januari komt :)

Slot_R
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:07

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Slot_R »

Keurig terug gebeld door een hele vriendelijke dame :D en een optie aangeboden gekregen.
Volgende week meer.

Een ondertussen opgeluchte klant

tikoes25
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:25

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door tikoes25 »

ook al heb ik mijn bank binnen ik wil iedereen toch suc-6 wensen en ik hoop dat de meeste alles voor kerst nog binnen heeft! Dat zou natuurlijk fantasties zijn!!!

Maar ik weet ook heel zeker dat MM echt zijn stinkende best doet om iedereen te helpen! Kom op! Heb vertrouwen!! het komt echt allemaal goed!
Suc-6 allemaal!!

jasmina73
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2010 14:16

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jasmina73 »

@ Jasmina73
U bank zal morgenochtend bij ons gelost worden. Daarna zal u gebeld worden door de planning om een afspraak te maken.

ik ben benieuwd of de bank vandaag gelost is???
Het geeft mij nu een beetje hoop dat het goed komt na 6 maanden.
ik hoop dat ik het voor de feestdagen in huis hebt.
ik ben erg blij voor de mensen die geholpen zijn en dat de andere ook geholpen worden.

mm medewerker
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 dec 2010 08:56

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mm medewerker »

@ Jasmina73

Wij zullen u zo bellen om een afpsraak te maken, want hij is gelukkig binnen :D

Helaas is het op het moment even een beetje chaos, aangezien het weer niet echt mee zit :( De planning is heel druk met de bezorgers bezig.

Zij zal u zo even bellen

Mvg

manke
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2010 14:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manke »

MM medewerker, naar herhaald gemaild te hebben niks vernomen.
kunt u misschien iets opzoeken?
ordenummer 2873.

Gr. Verm.

gekkedwerg
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 dec 2010 22:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door gekkedwerg »

zie dat er meerdere zijn teruggebeld maar wij nog steeds niet wachten nu al 2 dagen :?: :?: het is elke keer we bellen U morgen
WELKE MORGEN :?:

mm medewerker
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 dec 2010 08:56

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mm medewerker »

@ Manke
Wij hebben zojuist telefonisch contact geprobeerd te zoeken op het mobiele nummer van de order. Helaas tevergeefs, wij proberen het maandag opnieuw.

@ Iedereen
Wij zullen na het weekend weer reageren op dit forum, aangezien het niet
mogelijk voor ons is om vanaf thuis te reageren hierop.
Hopende op u begrip

Mvg, tot maandag!

gekkedwerg
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 dec 2010 22:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door gekkedwerg »

:D we zijn net gebeld het hangt af van de banken leverancier we krijgen maandag of dinsdag uitsluitsel over de lever datum :D

squareware
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 nov 2010 14:00
Locatie: ijmuiden

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door squareware »

FF kleine update vanuit de auto (sta vast op de A9 :lol: )...
om 14;00 heeft samantha mijn gebeld met info over de order (zoals afgesproken via de mail) een deel krijg ik aanstaande vrijdag geleverd.
Een onderdeel krijg ik week 1 of week 2 geleverd. Voor de complete meubelen serie, die heel moeilijk te leveren zijn aangezien deze uit china komen. Samantha heeft mijn drie kwartier later terug gebeld nadat ze met haar leidinggevende heeft gesproken en nu krijgen wij de gelegenheid om opnieuw een complete serie te bestellen in woerden. Samantha gaf aan dat die serie natuurlijk niet dezelfde is waarvan wij al een aantal meubelen gekregen hebben en die meubelen worden opgehaalt wanneer de andere serie geleverd word.

De nieuwe spullen komen vanuit de benelux (wat natuurlijk een koortere lijn is vergeleken met china, waardoor mm makkelijker dingen kan regelen en dingen kan nakijken etc).

Ik ben niet snel tevreden, maar ik vind dit toch wel een fijne oplossing en het houd in dat mm inderdaad haar best doet om onze zooi geleverd te krijgen. Ik hou jullie op de hoogte.

Groet,
Squareware.

gilles31
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2010 17:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door gilles31 »

Ik ben vanaf het begin van deze berichten, het forum aan het meelezen en ik wil graag reageren.

Net als jullie ben ik ook gedupeerd na een aanbetaling van 500 euro. Zonder enig bericht te ontvangen van MeubelMarkt zelf, moest ik via via vernemen dat de FIOD de spullen in beslag heeft genomen. Daarnaast zie ik meerdere “redenen” vermeld staan die de medewerkers van MeubelMarkt als reactie meegeven zoals: FIOD in beslagname, problemen met leveranciers, en algemene leveringsproblemen. Geen enkele concrete informatie over leveringen en het vage “algemene” bericht op de website is verder niet concreet en geeft ook niet veel vertrouwen.

Ik heb sterk het gevoel dat alle gedupeerden aan het lijntje worden gehouden en de positieve (te enthousiaste) berichten op het tros radar forum komen mij erg onbetrouwbaar over! Zoals jullie begrijpen ben ik zwaar gefrusteerd over de gehele gang van zaken.

Op dinsdag 7 december ben ik gebeld n.a.v een ingestuurde mail naar het terugbel email adres maar daar verder alleen het bericht dat ik “maar” moest afwachten en de site in de gaten houden.

Gaarne wil ik ook een status van mijn order weten of alternatieve oplossing aangeboden krijgen (meubelen zelf ophalen?). Aangezien nu meerdere gedupeerden via deze website blijkbaar informatie over hun order komen te weten.

Mijn ordernummer is: 002760

jessy
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 nov 2010 08:03

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jessy »

@ crazyme
wij gaan naar mijdrecht dat is een filiaal van dezelfde nieuwe eigenaar en deze winkel is gewoon open

manke
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2010 14:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manke »

Oke, ik wacht met spanning jullie telefoontje af a.s. Maandag.

Gr. Verm.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door crazyme »

squareware schreef: Ik ben niet snel tevreden, maar ik vind dit toch wel een fijne oplossing en het houd in dat mm inderdaad haar best doet om onze zooi geleverd te krijgen.
Een tevreden klant.

Hoe bestaaaat het.

Ik denk dat Gilles31 wel warm zit.

(niet op zijn bank :mrgreen: , maar wel wat betreft zijn wantrouwen)

jasmina73
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2010 14:16

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jasmina73 »

hoera!! ik ben gisteren gebeld zoals mm gisteren gemeld heeft.
mijn bank is binnen en wordt as dinsdag bezorgd. Hoop ik !!! :D
Als alles goed is aangekomen laat ik het nog wel even weten.
Ik denk dat ze toch goed hun best doen om iedereen tevreden te stellen.
veel succes iedereen.
mm: hoe laat komen jullie dinsdag, kunt u mij hierover maandag nog even terug bellen:moet ik hiervoor de hele dag vrij voor vragen??
alvast bedankt!!!

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wat een armoe. :( Als je als bedrijf via Tros Radar met je klanten moet communiceren....

Gesloten