LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service Selexyz

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
RobRijswijk
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 dec 2010 08:11

Service Selexyz

Ongelezen bericht door RobRijswijk »

Sinds een paar dagen in het bezit van een Sony e-reader. Met mijn beperkte computer ervaring e-boeken besteld bij bol.com. Na enige inspanning gelukt om deze boeken op de reader te installeren. Alle begin is moeilijk niet waar? Echter ik wilde ook de bijbel op de reader. Die was bij bol niet te koop. Dus gaan googlen.
Kwam terecht bij Selexyz op de volgende pagina http://www.selexyzebooks.nl/product/mob ... vertaling/

Enthousiast dit boek besteld. Na een paar minuten kwam mijn bestelling in mijn mail. Toen ik het boek wilde downloaden gaf mijn pc aan dat de extentie (?) niet herkend werd. Dus de klantenservice gebeld. De, overigens aardige jongedame, gaf aan dat de Sony dit bestand niet ondersteunde. Maar dat ik het boek wel op mijn pc kon lezen!!! Ook na overleg met haar chef kon men mij niet verder helpen en als ik dus tijdens mijn vakantie mijn e-bijbel wil lezen moet ik mijn pc meenemen. Deze les kost mij € 30,49 ! En op de pagina stond GEEN vermelding/waarschuwing voor de extentie. Zijn er meer consumenten die op deze wijze geld zijn kwijt geraakt en wat zijn de rechten van de koper?

Ik heb inmiddels de redactie van Radar op de hoogte gebracht en hoop dat hier aandacht aan wordt besteed.

RobRijswijk
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 dec 2010 08:11

Re: Service Selexyz

Ongelezen bericht door RobRijswijk »

Vandaag gebeld door Selexyz. Een aardige jongedame vertelde dat bij hoge uitzondering het aankoopbedrag wordt terugbetaald!! En met het verzoek of ik het bericht van Tros Radar wilde verwijderen! Dat noem ik pas service. Alleen vervelend dat er altijd eerst een consumentenforum aan te pas moet komen om problemen op te lossen!

Gesloten