Een uit de lucht gegrepen excuus. Er was geen keuken klaar, ook niet deels. Er stonden een paar ondefinieerbare plankjes. Het engie excuus was 'geen tijd, te druk' en niets van een voorleverancier die te laat was.Deze boete halen wij terug van een van onze voorleveranciers, omdat
deze ook niet in staat was, op tijd te leveren. Wij hebben een incomplete levering op 11.12. aangeboden (keuken was dan wel te gebruiken geweest), maar dit
was niet gewenst.
Aangezien KuCo nooit en te nimmer communiceert en/of bereikbaar is, geen enkele afspraak nakomt en glashard liegt kan ik deze in gebreke stellen. Ik kan wel zeker een order annuleren en bij KuCo een vordering neerleggen. Ken uw rechten en plichten Hr Kuipers.Nu wordt de gehele order geannuleerd, en wij vragen
darom ook schadevergoeding wegens niet afnemen van een keuken. Er is nooit
afgesproken geweest, dat de order geannuleerd mag worden, als de keuken
niet op 14.12 geleverd wordt. Darom ook de boete clausule.
Hiernaast was de overeenkomst, getekend door Dhr Kuipers en Mevr Karsten, een eenzijdige overeenkomst waar ik als klant niet aan gebonden ben. Er staat enkel een leveringsplicht en geen afnameplicht.
Telefonisch is er, na uitblijven van levering op 14 december, afgesproken (dit is ook bindend meneer en mevrouw Kuipers) dat er uiterlijk de 17e december geleverd zou worden en dat anders het geld, zijnde de geleden schade, opgehaald zou worden.
Hoe komt u er trouwens bij dat ik mijn keuken annuleer. Ik kom enkel en alleen ophalen voor hetgene waar u een handtekening heeft gezet. "Er wordt wekelijks 500 euro plus de aanbetaling betaald bij late levering"
U doet er goed aan om mij per ommegaande te bellen om escalatie in deze zaak te voorkomen. U heeft 4 telefoonnummers van mij, u zou er toch één moeten kunnen vinden.