LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips levert niet.

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
henkiepenkie12
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 aug 2008 23:29

Philips levert niet.

Ongelezen bericht door henkiepenkie12 »

In oktober de laatste nieuwe Philips TV 9705 met 3D gekocht. Ging gepaard met een actie gratis Blu ray 3D speler.
Aangevraagd en bevestigd gekregen op 24 oktober jl. en zou binnen 4 weken geleverd worden. (bestel iets bij een online shop en je hebt het de volgende dag op de mat liggen)
Eind november was er nog niets geleverd. Kontakt met customerservice levert de reactie op "geduld meneer de Blu ray speler is onder weg".
15 december ( 6 weken na bevestiging) weer veel discussies met customerservice en wat er dan allemaal op je mouw gespeld wordt is teveel voor deze rubriek. Iedereen heeft weer een andere smoes.
Customerservice bij Philips is alleen maar een callcenter wat fungeert als klankbord want zij kunnen niets regelen of uitzoeken binnen deze gecompliceerde firma.
Zo houdt je dus wel alle ellende van de bureau's van de verantwoordelijke managers.
Antwoorden op e-mail is ook niet mogelijk maar moet dan weer opnieuw via de Philips site en daardoor heb je iedere keer een reactie van iemand anders.
De aflevering van de Blu ray speler gaat nu misschien volgens Philips voor de kerstdagen plaatsvinden maar ook dat kunnen zij niet met zekerheid zeggen.
Koop dus een Philips 3D TV en vervolgens kan je de nieuwe aanwinst niet uit proberen omdat Philips de beloofde Blu ray speler niet uitlevert. Ik wacht nu al 7 weken en dat zal nog wel veel langer duren en ben benieuwd of er nog meer consumenten zijn die ook soortgelijke ervaringen hebben met Philips zodat Radar hier wellicht eens wat aandacht aan kan besteden.

Gesloten