LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] over Vodafone en Mobile levering
over Vodafone en Mobile levering
Beste mensen
Ik open deze topic maar met veel risico , maar ik ben een beetje wanhoopig..
Het gaat als volgt , vorige week maandag 06-12-2010 heb ik gebeld met de vodafone klantenservice ivm verleging contract , ik kon dus mijn contract verlegen en een nieuwe telefoon uitzoeken oke de telefoon zou tussen de 5 a 10 werkdagen geleverd worden..
Dat heb ik toen gedaan ...
Maar ik dacht stom joh je kan even naar de service center toe gaan en even bekijken of die mobiel wel bevalt
Ik heb 10 minuten later terug gebeld om te vragen of ik het kon anulleren omdat ik die telefoon toch maar in de Vodafone service center wilde halen om te kijken of hij mijn wel beviel , dus kon ik het terug draaien de medewerker vertelde jazekers en ik zal dit ook even mailen ..
Oke dat was dan geregelt ..
Woensdag 08-12-2010 ik wilde net weg gaan naar de vodafone service winkel gaat de deurbel , TPG ik heb een pakketje voor u , ik denk ik heb toch niks besteld die order heb ik geannuleert die mobiele telefoon dus ik heb die telefoon geweigert dus NIET voor ontvangst getekent...
Ik gelijk gebeld met Vodafone ja meneer u moet wachten totdat die telefoon is terug geboekt en als dat zo is kunt u een andere of dezelfde weer uitzoeken in de vodafone service winkel oke ..
Nou ik ondertussen een paar keer gebeld met de 1200 klantenservice nummer die ik nu niet meer kan bereiken ,want ik moet nu dus 1201 nummer bellen 0,45 eurocent pergesprek
Kan iemand mij hier iets over vertellen wat mijn rechten zijn !
Grtz
Ik open deze topic maar met veel risico , maar ik ben een beetje wanhoopig..
Het gaat als volgt , vorige week maandag 06-12-2010 heb ik gebeld met de vodafone klantenservice ivm verleging contract , ik kon dus mijn contract verlegen en een nieuwe telefoon uitzoeken oke de telefoon zou tussen de 5 a 10 werkdagen geleverd worden..
Dat heb ik toen gedaan ...
Maar ik dacht stom joh je kan even naar de service center toe gaan en even bekijken of die mobiel wel bevalt
Ik heb 10 minuten later terug gebeld om te vragen of ik het kon anulleren omdat ik die telefoon toch maar in de Vodafone service center wilde halen om te kijken of hij mijn wel beviel , dus kon ik het terug draaien de medewerker vertelde jazekers en ik zal dit ook even mailen ..
Oke dat was dan geregelt ..
Woensdag 08-12-2010 ik wilde net weg gaan naar de vodafone service winkel gaat de deurbel , TPG ik heb een pakketje voor u , ik denk ik heb toch niks besteld die order heb ik geannuleert die mobiele telefoon dus ik heb die telefoon geweigert dus NIET voor ontvangst getekent...
Ik gelijk gebeld met Vodafone ja meneer u moet wachten totdat die telefoon is terug geboekt en als dat zo is kunt u een andere of dezelfde weer uitzoeken in de vodafone service winkel oke ..
Nou ik ondertussen een paar keer gebeld met de 1200 klantenservice nummer die ik nu niet meer kan bereiken ,want ik moet nu dus 1201 nummer bellen 0,45 eurocent pergesprek
Kan iemand mij hier iets over vertellen wat mijn rechten zijn !
Grtz
Re: over Vodafone en Mobile levering
0800-0200043
Ja en wat is dit voor nummer !hdpaddy schreef:0800-0200043
-
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
het is toch een verkoop traject, een week geleden aangeschaft.
Met praten kom je een eind bij dat nummer.
Met praten kom je een eind bij dat nummer.
Beste mensen
Helaas kom je met 0800-0200043 niet ver dat is alleen verkoop ..
Tevens krijg je alleen de melding : sorry met u verhaal kom ik niet verder!
Dus praten helpt niet ....
Dan moet ik verplicht 1201 klantenservice bellen 0,45 eurocent pergeprek want ik ben een slechte klant ...
Tevens is het nog steeds niet die telefoon teruggeboekt ..
Dus laat je niet verleiden door al die nummers ..
Dan moet ik verplicht 1201 klantenservice bellen 0,45 eurocent pergeprek want ik ben een slechte klant ...
1200 is goed bereikbaar bij Vodafone, zojuist de proef op de som gedaan, dit is ook een van de weinig goede zaken bij Vodafone.tjaka schreef:Beste mensen
Ik ben al zo,n 6 jaar bij Vodafone, altijd naar 1200 gebeld
Klopt
Maar als hun niets meer aan je kunnen verdienen dan blokkeren ze je voor de 1200 nummer ...
Is ook op bij het programma Kassa geweest over de Vodafone calcanter
Dus nee hoor 6 tot 8 jaar klant bij Vodafone en dan zoiets nee echt geen service
Maar als hun niets meer aan je kunnen verdienen dan blokkeren ze je voor de 1200 nummer ...
Is ook op bij het programma Kassa geweest over de Vodafone calcanter
Dus nee hoor 6 tot 8 jaar klant bij Vodafone en dan zoiets nee echt geen service
tjaka schreef:Klopt
Maar als hun niets meer aan je kunnen verdienen dan blokkeren ze je voor de 1200 nummer ...Is ook op bij het programma Kassa geweest over de Vodafone calcanter
wat heb je uitgespookt om geblokkert te worden door Vodafone, het moet wel heftig geweest zijn ??
Het maakt ze weinig uit hoe lang je klant bent, het gaat meestal om wat ze aan je verdienen. Welkom in de realiteit!tjaka schreef:Dus nee hoor 6 tot 8 jaar klant bij Vodafone en dan zoiets nee echt geen service
Je kan ook een e-mail sturen naar Vodafone, dat kost je niks. Klik hier, onderaa de pagina kan je klikken om een e-mail te sturen (je moet wel inloggen).
Mails worden door Vodafone standaard niet beantwoord, massaal bellen met het gratis nummer 1200, stel je eens voor dat ze plat gaanYme schreef:Het maakt ze weinig uit hoe lang je klant bent, het gaat meestal om wat ze aan je verdienen. Welkom in de realiteit!tjaka schreef:Dus nee hoor 6 tot 8 jaar klant bij Vodafone en dan zoiets nee echt geen service
Je kan ook een e-mail sturen naar Vodafone, dat kost je niks. Klik hier, onderaa de pagina kan je klikken om een e-mail te sturen (je moet wel inloggen).
@ Yme
Dank je voor je bericht ..
Ik heb dat allemaal al gedaan , maar ik moet as Woensdag terug bellen en dan kijken of hij dan wel is terug geboekt die mobiele ..want dan zijn de 10 dagen al voorbij..
En is die mobiele dan niet terug geboekt dan gaan ze een verzoek indienen tot terug boeken ..
Maar heb ook al Opta en Radar geinformeert en die vertellen mij iets heel anders , tis zelfs zo dan Vodafone goed fout is ...want die mobiele had niet opgestuurt mogen worden omdat ik al geannuleert had ..
Plus ik heb er NIET voor getekend , en HUNZELF zijn nog steeds de eigenaar van die mobiele NIET ik ...
Dus ik moet hun de tijd geven totdat ik stappen kan ondernemen
Dank je voor je bericht ..
Ik heb dat allemaal al gedaan , maar ik moet as Woensdag terug bellen en dan kijken of hij dan wel is terug geboekt die mobiele ..want dan zijn de 10 dagen al voorbij..
En is die mobiele dan niet terug geboekt dan gaan ze een verzoek indienen tot terug boeken ..
Maar heb ook al Opta en Radar geinformeert en die vertellen mij iets heel anders , tis zelfs zo dan Vodafone goed fout is ...want die mobiele had niet opgestuurt mogen worden omdat ik al geannuleert had ..
Plus ik heb er NIET voor getekend , en HUNZELF zijn nog steeds de eigenaar van die mobiele NIET ik ...
Dus ik moet hun de tijd geven totdat ik stappen kan ondernemen
Tsja, dat ze een fout hebben gemaakt is duidelijk maar blijkbaar is bij hun de procedure dat ze 10 dagen moeten wachten. Ik vind het niet klantvriendelijk maar ja. Als alles eindelijk geannuleerd is dan maar overstappen naar een andere provider met nummerbehoud.
Ik heb zelf al lang geen abonnement meer bij ze dus ik kan niet uit ervaring spreken. Lijkt me trouwens wel stug dat mails standaard niet beantwoord worden.Henri42 schreef: Mails worden door Vodafone standaard niet beantwoord, massaal bellen met het gratis nummer 1200, stel je eens voor dat ze plat gaan
@ Yme
Even dit :
Als je goed leest bij mij eerste bericht staat er ook dat ik de nieuwe mobile telefoon in de vpdafone winkel wou halen , dus er is niet een sprake van overstapen naar andere provider...
En als de 2 verkoper even had gemeld sorry anulleren gaat niet meer dan had ik die telefoon gewoon aangenomen ..
Even dit :
Als je goed leest bij mij eerste bericht staat er ook dat ik de nieuwe mobile telefoon in de vpdafone winkel wou halen , dus er is niet een sprake van overstapen naar andere provider...
En als de 2 verkoper even had gemeld sorry anulleren gaat niet meer dan had ik die telefoon gewoon aangenomen ..
[
1. Je moet mailen met een standaard contact mail via website Vodafone.
2. Je krijgt gelijk een mail standaard antwoord dat de mail binnen 2 a 3 werkdagen beantwoord zal worden.
3. Na een aantal dagen krijg je weer een standaard mail dat door de moeilijke vraagstelling ze nog een tijdje nodig hebben etc etc.
1200 met de gsm bellen en bellen (gratis)
Nou neem van mij maar aan dat Vodafone geen mail inhoudelijk behandelt:Henri42 schreef: Mails worden door Vodafone standaard niet beantwoord, massaal bellen met het gratis nummer 1200, stel je eens voor dat ze plat gaan [/quote]
Ik heb zelf al lang geen abonnement meer bij ze dus ik kan niet uit ervaring spreken. Lijkt me trouwens wel stug dat mails standaard niet beantwoord worden.
1. Je moet mailen met een standaard contact mail via website Vodafone.
2. Je krijgt gelijk een mail standaard antwoord dat de mail binnen 2 a 3 werkdagen beantwoord zal worden.
3. Na een aantal dagen krijg je weer een standaard mail dat door de moeilijke vraagstelling ze nog een tijdje nodig hebben etc etc.
1200 met de gsm bellen en bellen (gratis)
En nu net weer vodafone bij consumenten programma kassa met een leugens
Die gasten zijn echt dom..
tjaka schreef:En nu net weer vodafone bij consumenten programma kassa met een leugens
Vodafone is hetzelfde als de meeste providers, pluk de klant,daarin zijn ze echt niet dom maar bedreven
Daar ben ik nu ook achter gekomen...
Als hun niets meer aan je kunnen verdienen , ben je een 0 voor hun...
Als hun niets meer aan je kunnen verdienen , ben je een 0 voor hun...
Als je mijn bericht goed leest dan begrijp je dat het een advies is. Daar kan namelijk wel sprake van zijn als je door dit gedoe klaar bent met Vodafone.tjaka schreef:@ Yme
Even dit :
@Henri42
Is net het misverstand tussen tjaka en mij opgehelderd... Lekkere miscommunicatie hier.
Nergens staat dat tjaka 2 contracten heeft. Ik adviseerde alleen maar, dat als tjaka echt genoeg heeft van Vodafone, om over te stappen naar een ander met nummerbehoud als alles geannuleerd is. Ook dan zit tjaka ook niet met 2 contracten. Snappie?
Is net het misverstand tussen tjaka en mij opgehelderd... Lekkere miscommunicatie hier.
Nergens staat dat tjaka 2 contracten heeft. Ik adviseerde alleen maar, dat als tjaka echt genoeg heeft van Vodafone, om over te stappen naar een ander met nummerbehoud als alles geannuleerd is. Ook dan zit tjaka ook niet met 2 contracten. Snappie?