LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lcd Tv

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Scara

Lcd Tv

Ongelezen bericht door Scara »

Binnen de garantie periode van 2 jaar werkt de scart aansluiting van mijn tv niet meer en dit heb ik bij bcc gemeld.
Mij werd verteld dat mijn tv kosteloos zou worden opgehaald en worden gerepareerd.
Zo gezegd zo gedaan, mijn tv zou worden gebracht maar op de dag zelf geen tv.
Ik heb gebeld met bcc en mij werd verteld dat de chauffeur iets was verlaat en dat de tv binnen een uur er zou zijn maar nee geen tv, maar weer gebeld en ze zouden het gaan uitzoeken.
Een kwartier later werd er gebeld en werd verteld dat de tv helemaal niet komt maar twee dagen later dus ik ben behoorlijk pissig geworden op bcc.
Twee dagen later was de tv maar tot mijn verbazing zag ik een klein wit stipje in mijn scherm(vooral bij zwart uitzendingen), dus maar weer gebeld.
Mij werd verteld dat dit een dode pixel was en dat dit niet onder de garantie valt.
Nu een half jaar later zette ik mijn tv aan en tot mijn schrik zit er een barst in dus ben ik met de tv naar bcc gegaan en die zeiden mij dat het een beeldbreuk is maar volgens de medewerker kwam deze niet van buiten uit maar van binnen volgens hem en er waren geen beschadigen te zien van buitenaf (tv hangt aan de muur).Ze hebben hem opgestuurd en na twee weken werd er gebeld dat de kosten 850 euro zin enof ik hem wil laten maken want de kosten waren voor mij, ik heb gezegd dat ik dit niet pikte en dat bcc maar tot een oplossing moet komen want volgens mij was de tv al niet goed toen ik hem terug kreeg en er is volgens mij wat gebeurt met het vervoeren want eerst zou hij geleverd worden en toen weer niet.
Bcc wil nu 10% korting geven op aanschaf van een nieuwe tv om van het gezuur van mij af te zijn.
Wat kan ik verder doen bcc zegt dat ik een klacht kan indienen maar dat maakt volgens hun niet uit want ik maak geen kans.
Ik vindt dit schandalig want wat is er gebeurt tijden het vervoeren van mijn tv door hun???.
Kna radar mij helpen???.

alfatrion

Re: Lcd Tv

Ongelezen bericht door alfatrion »

Wat kun je hiervan hard maken, als het er op aankomt?

Scara

Volgens bcc is alles genoteerd(tenminste dat horen ze te doen als je de helpdesk belt).Ik begrijp heus wel dat als het er aan komt niet de hele tv vergoed wordt maar het moet wel tot een compromi komen.

Erwin uit Oosterhout

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

Dus als ik het goed begrijp:
De barst is pas opgemerkt en gemeld nadat hij een half jaar na reparatie bij jou thuis stond?

Dan wordt het lastig om aan te tonen, dat het door het vervoer komt.
Misschien een expert vragen (via je verzekering) waardoor die barst vandaan komt.
Als je aan kan tonen dat het niet aan jou ligt, maar aan BCC sta je sterker.

Scara

Ik heb een witte stip opgemerkt nadat de tv terug was gekomen van de reperatie.
Waar ik nu een raar gevoel van krijg is dat de breuk precies is begonnen waar de witte stip zat.
Ik vermoed dat er iets is gebeurt tijdens het vervoer(zie verhaal levering).
Bcc ontkent dit maar volgens mij klopt het gewoon niet want zo breuk kan toch niet normaal ontstaan??.

Erwin uit Oosterhout

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

vermoeden is denken dat iets waarschijnlijk zo is.

Vermoedens heb je niets aan.

audiofreak1

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Welk merk en type TV is het?

Pirreke

Ongelezen bericht door Pirreke »

Volgens de Nederlandse wet is het zo dat je vanaf een half jaar na aanschaf moet aan kunnen tonen dat je zelf het defect niet veroorzaakt hebt.

Succes (valt niet mee dacht ik zo)....

-Peer

berend25

Ongelezen bericht door berend25 »

vreemd verhaal zp barst krijg je enkel als eriets tegen aan is gevallen of gegooit
probeer bij je inboedel verzekering en zeg dat er iets tegen aan is gevallen krijg je hem vergoed heb ik ook gedaan..

Gesloten