Ik heb in februari 2008 een xbox 360 aangeschaft en alhoewel die altijd goed heeft gewerkt deed hij het opeens niet meer na het installeren van een (verplichte en automatische) software update via Xbox Live van Microsoft. Bij het starten geeft het apparaat een E71 foutmelding, waarvan ik na enig zoeken ontdekt heb dat dit type fout veroorzaakt wordt door een probleem met de sotware.
Wanneer ik Microsoft benader hierover verwachten ze dat ik het vrij zware apparaat opstuur op eigen kosten en tevens ruim zeventig euro (excl) BTW neer moet leggen voordat ze er ook maar naar kijken, waarbij ze vervolgens niet eens garanderen dat het probleem opgelost gaat worden.
Zou iemand mij kunnen vertellen of ik een poot heb om op te staan als ik vraag om een kosteloze reparatie/vervanging of een korting op de kosten aangezien het apparaat niet eens twee jaar oud is en de fout volledig veroorzaakt is door de fabrikant?
Bij voorbaat dank.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] xbox kapot schuld microsoft
Re: xbox kapot schuld microsoft
dit heb ik ook gehad was gelijk geban`t van live en me console was niet omgebouwd sinds die tijd heb ik geen gerantie meer mijn console is net 1 jaar oud met een kapot dvd drive..
op zo manier proberen ze je een nieuwe console aan te smeren..
en geloof je dat die gemaakt wordt je krijg een gemaakte terug gestuurt met jouw eigen behuizing zo genaamd is die gemaakt je eigen console 70 euro vergeet het de prijs is gelijk 150 euro incl btw paar tientjes erbij en je heb een nieuwe in de winkel..
ps je heb 2 jaar garantie toch
op zo manier proberen ze je een nieuwe console aan te smeren..
en geloof je dat die gemaakt wordt je krijg een gemaakte terug gestuurt met jouw eigen behuizing zo genaamd is die gemaakt je eigen console 70 euro vergeet het de prijs is gelijk 150 euro incl btw paar tientjes erbij en je heb een nieuwe in de winkel..
ps je heb 2 jaar garantie toch
Re: xbox kapot schuld microsoft
Stap hiermee naar de verkoper en beroep je op je wettelijke garantie.