Het is zeker de moeite waard om bij parkeergarages.terreinen waar men met 50 minuten of uurtarief werkt een test te doen naar de juiste tijd op de klokken van de betaalautomaat en kaartjes uitgifte automaat. Regelmatig ontdek ik verschillen. Ik erger mij hier dan aan en nu zet ik het op dit discussieforum.
Inrijtijd op het ticket staat 13.04 uur. Dus ik kom in mijn beleving om 13.04 uur binnen Bij het uitrijden om 14.01. Zou dus binnen het uur moeten zijn geeft automaat als tijd 14.05 Mooi een tweede uur betalen.
Oplossing tijd kaartautomaat gelijk zetten aan betaalautomaat. En vergeet je eigen horloge niet. Het zou zo maar kunnen dat uw horloge achter loopt bij de tijd van de inrij automaat.
Doe er je voordeel mee.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Parkeertarieven
Re: Parkeertarieven
Ja, dat is helaas zo.
Maar er zijn pogingen gedaan, om vooral bij Q-Park parkeergarages, dit te veranderen.
Er wordt voor minuten afrekening gepleit, dus dit zou dan veel eerlijker zijn, als het huidige systeem.
Trouwens ik heb de laatste tijd geen parkeergarage meer gezien, waar het tarief op 1 uur stond, maar altijd op 50 minuten.
Maar er zijn pogingen gedaan, om vooral bij Q-Park parkeergarages, dit te veranderen.
Er wordt voor minuten afrekening gepleit, dus dit zou dan veel eerlijker zijn, als het huidige systeem.
Trouwens ik heb de laatste tijd geen parkeergarage meer gezien, waar het tarief op 1 uur stond, maar altijd op 50 minuten.