LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service SIMPEL.NL is een drama

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
buzzy012
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 dec 2010 14:03

Service SIMPEL.NL is een drama

Ongelezen bericht door buzzy012 »

Ben sinds half november lid van simpel.nl wordt er nu al simpel van. Heb een abo met een 1000 sms bundel abo met limit 18 euro ingesteld. Na 400 smsjes is de teller gaan lopen door mij onbekende oorzaak deze is wel gestopt bij 18euro limit maar gevolg is dat je niet meer kan bellen nu en sms'en.

Probeer nu al 2weken het probleem opgelost te krijgen, maar de helpdesk is een drama m.b.t. wachtrij maar heb inmiddels 6x contact gehad en het is nog steeds niet opgelost. Kortom simpel.nl is een drama ja lid worden gaat goed maar daarna!!!!

Nog meer mensen met SIMPEL drama's

buzzy012
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 dec 2010 14:03

Re: Service SIMPEL.NL is een drama

Ongelezen bericht door buzzy012 »

Probleem nog steeds niet opgelost en ook niks gehoord van Simpel.nl
:evil:

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Service SIMPEL.NL is een drama

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

@buzzy012
ben je al naar hun kantoor op [persoonsgegevens verwijderd] geweest om daar lekker warm bij de receptie te zitten wachten tot ze het hebben opgelost?
Neem een kerststalletje en een houtvuurtje mee, voor het geval dat je eruit wordt gezet, en bel de pers dat je daar voor de deur bij de simpele ezel ligt.

Simpel heet volgens de Kamer van Koophandel "Simpel Consumenten BV" en is statutair op een brievenbuskantoor gevestigd: Johannes Verhulststraat 62, 1071NG Amsterdam. Dat adres is fake. De zaken worden geregeld uit Woerden.

Simpel is trouwens van dezelfde snelle jongens http://www.aspidersolutions.com/content.asp?CID=8&MID=5 als de "kindermobiel.nl' en 'aspidercom' en nog een boel BV's,
Aspider Communications Nederland B.V.
Aspider B.V.
ASPIDER Media B.V.
ASpider Holding B.V.
Interfusion B.V.
MEC Solutions B.V.
T-Fone B.V.
ASpider Solutions International B.V.
Vincere II B.V.
ASpider Solutions Nederland B.V.
ASpider Utility B.V.
Tarantula Ventures B.V.
Profinity IT services
Callshop International B.V.
Callshop Global

[persoonsgegevens verwijderd]

[persoonsgegevens verwijderd]

Er is trouwens al een oud topic over simpel http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=60664

Spaandermaned
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2010 18:35

Re: Service SIMPEL.NL is een drama

Ongelezen bericht door Spaandermaned »

Helemaal mee eens! Er zijn al meerdere topics over Simpel op dit forum, en ik kan maar een ding zeggen: oplichters!
Daarom ben ik ook een antibeweging begonnen op Facebook en Twitter, dus als je ze oook kapot wilt hebben: wordt dan van http://www.facebook.com/pages/Wij-haten ... 6189533808
of volg http://twitter.com/stopproviders :) Yayy, die mensen moeten eraan!

evil-behaviour
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 dec 2010 15:18

Re: Service SIMPEL.NL is een drama

Ongelezen bericht door evil-behaviour »

17-oktober-2010 een abonnement afgesloten, 18 okt gebeld om te annuleren, email ter bevestiging gekregen dat het abonnement geannuleerd is, wel staat erbij dat als er incasso heeft plaatsgevonden je het binnen 5 weken terug gestort krijgt.

Jullie raden het al, tot op heden niks terug gehad, €45,- is er afgeschreven, meerdere keren klantenservice gesproken.

Ja mevr dat duurt 5 tot 6 weken, nu zit ik al weer 7min in de wacht maar nog steeds me geld niet terug.

Oplichters dat zijn het!!

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Service SIMPEL.NL is een drama

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

@evil-behaviour

Hou rekening met de termijn waarop je zelf terugstorting aan je bank kan vragen, de zgn. stornering. Dat is iets van 2 maanden. Kun je met telebankieren zelf instellen, en anders briefje aan je bank, of even langs de bank.

Maar als je het over 17 oktober hebt, ben ik bang dat je net na de termijn zit en zal je inderdaad moeten wachten en bellen en wachten en bellen en wachten... kijk even voor de gewone telefoonnummers 2 berichten hierboven. Dan kost het je geen 0900-KASSA.

Caribbean
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2011 21:24

Re: Service SIMPEL.NL is een drama

Ongelezen bericht door Caribbean »

januarie kreeg ik simpel 1000 smsjes €15 belplafon ik naar 200 smsjes kan ik nisk meer verstuuren naa de 50 begint de teller ik kijk op simpel staat er dat ik een rekingenign heb van €75 kon niks smsen en bellen en kon niks ontvangen nou rekinging betaald van het zal wel

maandag pas weer geactieveerd ik sms 25 keer en wil vanochten weer smsen kan ik niks meer weer afgesloten ik naar de site toe krijg ik dit scherm als ik naar mobile ga Afbeelding

helemaal niks meer ik word het echt spug zat help me asjeblieft

Sodergarden
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 mei 2011 11:09

Re: Service SIMPEL.NL is een drama

Ongelezen bericht door Sodergarden »

Aspider? Dus dezelfde club als call4care!
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... e#p1215680
Ze zijn betrokken bij verduistering van het geld van goede doelen.
Waarom mogen ze nog aan iets nieuws beginnen?

Regenschijn
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mei 2011 14:13

Re: Service SIMPEL.NL is een drama

Ongelezen bericht door Regenschijn »

Pff, een regelrechte schande!
Ik ga het zeggen, hoor: dat dit kan in Nederland! :|

mdvanrossen
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2012 16:29

Re: Service SIMPEL.NL is een drama

Ongelezen bericht door mdvanrossen »

Voor mijn moeder een ouderen mobiel gekocht en een simpel abonnement aangevraagd en de simkaart na 6 weken ontvangen. Maar ik kan het niet activeren, want de site is gehackt. Ik heb nu al twee weken een mobiel en een simkaart in huis die ik niet kan gebruiken,maar waar wel voor betaald is. Ik hoop dat mijn moeder haar mobiel kan gebruiken voordat ik op vakantie ga. De service desk voor contact is onmogelijk en erg klantonvriendelijk. Je wordt van het kastje naar de muur verwezen. De site verwijst naar een telefoonnummer en het antwoordapparaat verwijst naar het internet. Dat schiet lekker op zo. Wanneer de site het weer doet, weet kennelijk niemand.

Gesloten